دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

Scandinavian Kitchen Design Ideas To Try In Your House

در این مقاله طراحان آریا سعی دارد دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

را برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان ارائه دهد.با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

ایده های طراحی آشپزخانه اسکاندیناوی

اگر ما به آشپزخانه ها و دکوراسیون آشپزخانه در سراسر جهان نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که کشورهای مختلف روش های مختلفی برای طراحی گرفته اند. اگر میخواهید آشپزخانه خود را بهبود ببخشید، ایده خوبی است که به دنبال ایده های خارج از کشور باشید – و جای مناسب برای شروع با اسکاندیناوی است.

چند انگیزه وجود دارد که در میان آشپزخانه های اسکاندیناوی گسترده شده است و برای اهداف خود ساده است.

آشپزخانه ها در منطقه اسکاندیناوی اغلب بر روی یک زمینه ساده سفید، شاید با چند جزئیات (مانند قفسه ها یا قفسه ها، به عنوان مثال) ساخته شده از چوب ساده و یا فلز؛ این عناصر ساده و منحصر به فرد توسط اسپاسم سبک چشمگیر جبران می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

عناصر رنگی برای این هدف ایده آل هستند. وسایل آشپزخانه یا وسایل مورد نظر را در رنگهای برجسته و رنگی انتخاب کنید تا آنها در مقابل رنگ سفید سفید قرار گیرند.

شما همچنین می توانید چندین بافت را در طرح آشپزخانه خود آزمایش کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

امیدوارم این مقاله کوتاه به شما چند ایده اسکاندیناوی برای طراحی آشپزخانه شما داده است. اگر شما نیاز بیشتری دارید، چرا در مورد برخی از آشپزخانه های اسکاندیناوی به خودتان نگاه نکنید؟

آشپزخانه یکی از مهمترین اتاق های منزل شما است که در آن روز را با قهوه صبح بخیر، صبحانه و چت دلخواه خود را با خانواده تان می گذرانید، با مهمانان ملاقات می کنید و برای آنها غذا می خورید و جایی که همه چیز را جادو می کنید خانواده تان را دوست دارید خیلی زیاد.

همانطور که می توانید درحدس بزنید، آشپزخانه باید هر دو استقبال و عملی باشد و هیچ چیزی بهتر از دکوراسیون آشپزخانه اسکاندیناوی نیست که اتفاق بیفتد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ایده های طراحی آشپزخانه اسکاندیناوی با توجه به حضور زیاد سطوح سفید، جزئیات چوبی و لهجه های جسور و واضح مانند پارچه های منحصر به فرد، احساس تازه و معاصر را به نمایش می گذارند. علاقه مند به طراحی یک آشپزخانه اسکاندیناوی برای خانه خود هستید؟ بیایید بررسی کنیم :

ایده های طراحی آشپزخانه اسکاندیناوی

از سایه های سفید، نور و بی طرف استفاده کنید
استفاده از نور مناسب
ترجیح دادن قفسه باز به کابینت های بسته
از عناصر چوبی استفاده کنید
استفاده از آجرهای در معرض
استفاده از علامت colros
لهجه های فلزی را فراموش نکنید
از مخلوط سیاه و سفید استفاده کنید
کابینتهای بالا و چرمی به خوبی مرتب شده اند
از خطوط پاک استفاده کنید
از انواع بافت استفاده کنید
تمرکز بر عملکرد
اکنون بگذارید به جزئیات آنها نگاه کنیم.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

از سایه های سفید، نور و بی طرف استفاده کنید

اولین چیزی که شما در مورد سبک اسکاندیناوی فکر می کنید سفید است و شما اشتباه نیستید. در هنگام شکل دادن به این سبک، زمستان های اسکاندیناوی عجیب و غریب زیادی داشتند و تقریبا دنیای رنگارنگ اسکاندیناوی ها را رنگ سفید می کرد.

هرچند که این تعجب نیست چون این صاحبان خانه علاقه مند بودند هوا، شادابی و انرژی را در داخل بیابند و به سادگی تکرار گرمای طبیعت و خنک شدن را برای رسیدن به آن انجام دادند.

در عین حال، آنها سفید را به عنوان جریمه کامل برای بیش از حد و کمی سفید رنگ تصور می کردند و از جلوگیری از تقسیم استفاده می کردند.

تکنیک آنها هنوز به عنوان اسکاندیناوی باقی نمانده است، چرا که سفید کاملا انتخاب آشپزخانه است هر کجا که در جهان می روید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این ممکن است برای بعضی از ما انتخابی نباشد اما ما همه آن را دوست داریم رنگی که واقعا دوستش نداشته باشیم. و این چیزی است که باعث می شود تا سفید بسیار مفید باشد!

استفاده از نور مناسب

همه ما می دانیم که سبک اسکاندیناوی الهام بخش است – ساکنان مجبور بودند که در خورشید درازای کمبود نور خورشید زیاد جبران کنند و بنابراین به آشپزخانه هایشان نسبت به آنچه که در کشورهای مدیترانه ای می دیدید، نور بیشتری می داد.

آنها لوسترها را خاموش می کنند، چراغ های طبقه را نصب می کنند، لامپ ها را روی دیوارها وصل می کنند، یا تمام نور را در یک زمان اداره می کنند. هنگامی که شما به اسکاندیناوی می روید، از شما خواسته می شود که پرده های بسته را فراموش کنید، زیرا که به سادگی قابل قبول نیست. در صورتی که مجبورید پنجره خود را پوشش دهید، از پرده های شفاف یا بسیار سبک استفاده کنید.

به طور کلی، آشپزخانه های اسکاندیناوی به شما اجازه می دهد تا به عنوان بسیاری از ویژگی های نورپردازی را به عنوان مورد نیاز خود بکار ببرید، چرا که آنها لامپ های آویز، چراغهای روشن، لوسترها و یا آویزها هستند. هر چه به نظر می رسد شخصیت را به فضای خود اضافه می کند، پیش بروید و آن را بگیرید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

ترجیح دادن قفسه باز به کابینت های بسته

چیزی که مطمئنا در آشپزخانه های اسکاندیناوی توجه خاصی را به خود جلب می کند این است که آنها در کابینت های بسته رها شده اند و بهترین کار را برای حفظ احساس تازه و باز فضای آنها انجام داده اند، حتی اگر اتاق به اندازه کافی کوچک باشد.

به منظور جبران، اسکاندیناویها از قفسه های باز استفاده می کنند، و اگر یک آشپزخانه کوچک نیز داشته باشید، یک عمل خوب است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از عناصر چوبی استفاده کنید

چیزی مانند مبلمان آشپزخانه اسکاندیناوی بدون چوب طبیعی وجود ندارد، نمونه ای مهم که قلب را دنبال می کند، به دنبال افزودن نسیم تازه به آشپزخانه خود است.

با این حال، آشپزخانه های سوئدی چیزی نیستند که شما تصور می کنید که خانه های کوه روستایی هستند و تفاوت بزرگ این است که عناصر روستایی سطوح خام را نسبت به عناصر صاف، تمیز و نرم خانه های سوئدی معاصر سوئدی که مینیمالیست و پیچیده هستند .

چوب طبیعی هنوز هم وجود دارد، اما به نظر می رسد بیشتر به روز شده است لاک الکل زدن و جلا.

چیز دیگری که آشپزی سوئدی را به طرز پر جنب و جوش بدون سعی بیش از حد سخت می کند، طبقه های بافتی است و یا با شمارنده های شگفت انگیز قورباغه ساخته شده است.

هر دو از آنها برای افزودن عمق و گرما استفاده می شود و به عنوان زیباترین ویژگی انتقالی در نظر گرفته شده است.

این قانون سبک تر است، که اغلب با پرتوهای چوبی زیبا ساخته می شود که آشپزخانه های سبک را کمی شاداب نگاه می دارند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

استفاده از آجرهای در معرض دید

چیز دیگری که برای آشپزخانه های اسکاندیناوی معمول است، دیوارها با آجر های در معرض است، که به ویژه به عنوان لهجه ها و نقاط کانونی در سطوح سفیدی سفید به نظر می رسد.

شما می توانید آنها را با کابینت های سفید تردید مقایسه کنید: راه حل به نظر می رسد نفس گیر، تا زمانی که آجر به وضوح در همه جا در اطراف لبه های کابینه قابل مشاهده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

استفاده از رنگ

شما احتمالا این انتظار را نداشته اید، اما طراحان داخلی اسکاندیناوی کاملا عاشق اضافه کردن رنگ های رنگی هستند و معتقدند که جای آنها دقیقا در منطقه پخت و پز است نه اتاق نشیمن و اتاق خواب.

به همین دلیل با رفتن به آنجا، شما می توانید از ظروف آشپزخانه با گل های زیبا و رنگارنگ استفاده کنید که بر روی زمینه های پلاستیکی تابستانی و جذاب استفاده می شود و مطمئنا توسط زنگ های سبز و زرد تحت تاثیر قرار می گیرد که به نکات برجسته انتخاب شده از طرح بی طرف کمک می کند.

شما باید از همان مثال آشپزخانه خود را انرژی دهید و بشقاب سفال کاشی سفید و سفید را با جزئیات رنگی، کاشی های هندسی یا حتی تصویر زمینه شجاع شکست دهید.

همانطور که انتظار می رفت، راهکارهای اسکاندیناوی متفقین قوی از رنگ های تابستانه هستند، اما این به این معنا نیست که رنگهای قوی و قوی از مطالعه حذف شده اند.

تنها لازم است که آنها را با دقت مورد استفاده قرار دهید تا از مصرف آنها در محیط آرامش آشپزخانه جلوگیری شود. به منظور تعادل، مدرن را برای هر دو الگو و رنگ در نظر بگیرید، و شما به نظر اسکاندیناوی کلاسیک دیرتر از این فکر خواهید کرد.

تزئین صندلی آبی کمرنگ یا آبی ملایم، و آشپزخانه به نظر می رسد حتی مدرن تر!

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

زمینه های فلزی را فراموش نکنید

فلز به طور گسترده ای در داخل اسکاندیناوی ها مورد استفاده قرار می گیرد، به منظور خنثی کردن ظاهر آنها و ساختن آنها بیشتر سازماندهی می شود.

در اطراف شما می توانید دسته های قوی، قفسه چاقو و سازندگان نقرهای دیواری را ببینید و بر خلاف آنچه که از این راه حل سخت و صنعتی انتظار می رود، اولین تصور شما این است که کسی در واقع زندگی می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما حتی می توانید لوازم جانبی فلزی بزرگتری مانند قفسه ها را مشاهده کنید – تا زمانی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده باشند، طراحی و طراحی آنها به حداقل ممکن نخواهد رسید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

از مخلوط سیاه و سفید استفاده کنید

راه حل های تمام سفید به نظر پاکیزه و سازماندهی شده اند، اما بعد از مدتی آنها به کاربران خیره می شوند. یک آشپزخانه کاملا سفارشی بی نظیر و بسیار ظریف است، اما دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید تا از جمعیت جدا شوید.
به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم که لحظات جسورتر و تیره تر را در نظر بگیرید، حتی اگر چنین مراقبت هایی در سبک اسکاندیناوی معمول نباشد. اضافه کردن سیاهپوستان در اینجا و آنجا وجود دارد و سازماندهی آنها به شیوه ای باهوش و خلاقانه برای تعریف مناطق و برجسته سازی شاهکارهای معماری می تواند کلیدی برای منحصر به فرد بودن باشد، حتی اگر کنتراست همچنان حتی بدون تلاش سخت انجام دهد.

گاهی اوقات همه این کارها این است که یک کابینه سیاه، محدوده آشپزخانه تیره قهوه ای یا یک جزیره جذاب از محیط کاملا خنثی خود اضافه کنیم.

بعضی افراد این آزمایش ها را به عنوان شجاعانه در نظر می گیرند و می توانند این کار را با خاکستری تیره خاکستری، قوی تر و یا عمیق تر آبی را نرم می کنند.

کابینتهای بالا و چرمی به خوبی مرتب شده اند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
مجموعه ای از کابینت های باریک به جای آنهایی که جدا شده اند روی دیوار اصلی، یک راه عالی برای شکستن یکنواختی و صرفه جویی در فضا است.

این مفهوم در بین طراحان آشپزخانه اسکاندیناوی بسیار محبوب است، که عمدتا گروه کابینت ها را به دلیل سمت عملی آن به وجود می آورد و باعث می شود که چهره ای را که مفهوم را برجسته می کند، افزایش دهد.

چرم هر دو ایده مناسب و شیک است، بنابراین شما باید از استفاده از آن در آشپزخانه خود نیز فکر کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : آشپزخانه به سبک اسکاندیناوی

از خطوط پاک استفاده کنید

سبک اسکاندیناوی هیچ عارضه ای با عناصر باشکوه و الگوهای بکر ندارد، بنابراین آن را پاک کنید.

بسیاری از قطعات معروف ساخته شده توسط طراحان اسکاندیناوی (به عنوان مثال صندلی تخم مرغ ارن جاکوبسن را در نظر بگیرید) که قدرت این ایده مینیمالیست را توضیح می دهد، زیرا آنها نسبتا ساده و پاک هستند، اما هنوز هم موفق به گرفتن چشم هستند.

از انواع بافت استفاده کنید

استفاده از چند بافت در آشپزخانه برای جبران عدم وجود راه حل های رنگی. به عنوان مثال، شما می توانید به کابینت های براق بروید که آشپزخانه آنها چوبی است، و یا نصب و راه اندازی روشنایی صنعتی صنعتی نزدیک به یک فرش گرم و رنگارنگ.

تا زمانی که شما آنها را در راه جالب و متوازن گسترش دهید، آنها به خوبی کار خواهند کرد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تمرکز بر عملکرد

قاعده شماره یك كه به آشپزخانه می آید این است كه آنها را عملی كنند، حتی اگر نگاه یكنواخت و بی نظیر به خانواده ی خود و مهمان هایتان آسیب برساند.

ظاهر، با این حال، گاهی اوقات (به عنوان مثال در هنگام آماده سازی یک مهمانی شام) اهمیت دارد، اما قابلیت وجود دارد تا آنجا بماند.

این بخش عملی از چیزهایی است که دکور آشپزخانه را بسیار مهم می کند و آشپزخانه های سبک اسکاندیناوی آن را بیشتر روشن می کنند. قبل از هر چیز دیگر، آشپزخانه شما باید مناسب باشد.

چیزهایی که آشپزخانه های اسکاندیناوی پیشرفته تر از همتایان خود در سراسر جهان هستند این است که آنها هر زمان که صاحب تصمیم به تعمیر چیزی در آشپزخانه می کنند، نیازی به تمیز کردن ندارند.

فرم های واضح، طرح های خنثی و قابلیت های بصری امکان تغییر تم ها و سبک ها را در هر زمانی که می خواهید، و تقریبا به آسانی انجام دهید.

در حقیقت، هنگامی که شما با آشپزخانه خود به اسکاندیناوی می روید، به احتمال زیاد مجبور نیستید هرگز از آن استفاده نکنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.