طراحی داخلی به سبک صنعتی 

طراحی داخلی به سبک صنعتی

INDUSTRIAL STYLE INTERIOR DESIGN

در این مقاله طراحی داخلی به سبک صنعتی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با رویکردهای شیوه زندگی مدرن که نشان دهنده لذت بردن از سعادت بوکولیک است، طراحی داخلی به سبک صنعتی از لحاظ مدرنیته و جذابیت دنیای قدیمی همراه مواد ارگانیک از بین می رود، احساس می کند برای ایجاد یک بازی کامل از کنتراست می باشد. اما طراحی داخلی به سبک صنعتی  واقعا چه معنایی دارد؟

و چه زمانی به طراحی خانه های صنعتی شبیه است، چگونه کارهایتان را برای طراحی داخلی به سبک صنعتی انجام  دهید ؟

هنگامی که مردم به سبک صنعتی فکر می کنند، اغلب آنها را با لفت هایی متشکل از پنجره های فلزی بزرگ سیاه و سفید، چوب خام نابالغ و آجر های در معرض دید می بینند.

و برعکس، این سبک های طراحی نه تنها برای محیط های شهری قابل استفاده هستند. بنابراین چه چیزی باعث می شود طراحی داخلی زیبا به نظر می رسدو برای زندگی امروز بسیار حیاتی است و چگونه شما آن را انجام می دهید!

به عنوان بخشی از مجموعه طراحی های مداوم ما که هر جنبش را با راهنمایی های مرجع مفید تفکیک می کنند، ما به طراحان داخلی دکوراسیون کمک کردیم تا در زمینه تسلط بر مفهوم سبک صنعتی با همه چیزهایی که لازم است آشنا شوند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک صنعتی 
طراحی داخلی به سبک صنعتی

طراحی داخلی به سبک صنعتی به چه معنی است؟

سبک صنعتی اشاره به دکوراسیون بی نظیر و بدون سر و صدا دارد که الهام از ظاهر عالی انبارها، کارخانه ها و دیگر ساختارهای صنعتی است.

دکور صنعتی سبک شامل جزئیات معماری عقب افتاده از قبیل استفاده از آجرهای برهنه، فلزات و چوب، و همچنین مواد ذخیره شده و بازیافت شده است. مبلمان صنعتی به طور معمول سخت پوشانده می شود و اغلب از خانه های معیوب به دست می آید.

بهترین مزیت در ایجاد خانه های سبک صنعتی این است که شما می توانید این ظاهر را با استفاده از مبلمان و دکور که کاملا به خانه منحصر به فرد شما است، سفارشی کنید.

هنگام طراحی یک اتاق نشیمن به سبک صنعتی، پادشاه را راحت نگهدارید اگر چه همه چیز باید برای کم کردن مقدار کمتری استفاده شود.

انتخاب مبلمان که دارای یک طراحی داخلی ساده و جامد در بافت طبیعی و رنگ های خنثی است.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک صنعتی 
طراحی داخلی به سبک صنعتی

چرا  طراحی داخلی INTERIOR STYLE را دوست دارید؟

طراحی داخلی صنعتی به راحتی انعطاف پذیر است. با توجه به این که اغلب از رنگ های خنثی و مواد که بر روی بافت های منحصر به فرد متمرکز شده اند، این سبک طراحی آسان است که با نورپردازی، دکوراسیون و مبلمان به جلو برود.
به رغم سادگی و طراحی های کم طراحی به سبک صنعتی موفق به ایجاد یک بیانیه جسورانه می کند. همبستگی مدرن و زمان باقیمانده باعث می شود که بیانیه ای بزرگ، لایه ای و در نظر گرفته شود.
این یک رویکرد سازگار با محیط زیست به طراحی داخلی است زیرا استفاده از مواد بازیافت شده یا ذخیره شده را تشویق می کند.
هنگام تماشای کارشناسی ارشد طراحی داخلی، نیازی به ترفندهای لوازم آرایشی تزیینی نیست، زیرا تاکید بر استفاده از مواد طبیعی، ظریف و مواد است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک صنعتی 
طراحی داخلی به سبک صنعتی

چگونه سبک صنعتی را آغاز کنیم
راهنمای طراحی سبک صنعتی

در حالی که در مورد منشاء ایجاد فضای داخلی صنعتی  بسیار کم شناخته شده است، به طور گسترده ای فرض شده است که سبک در اوایل قرن ۲۰th توسعه یافته است.

در پایان دومین انقلاب صنعتی، روند رو به سوی جهانی شدن آشکارتر می شود. تعداد زیادی از کارخانه های کلیدی شکنجه شده و عملیات خود را به کشورهای دیگر انتقال دادند و در نتیجه ساختمان های صنعتی خالی از بی توجهی رنج می بردند. که به نوبه خود پشت یک منبع بی پایان از مواد با کیفیت بالا به استفاده از.

و از آنجایی که شهرها از اوایل دهه ۹۰ به طور فزاینده ای جمع شده اند و منجر به کمبود ساختمان های مسکونی می شود، این راه حل منطقی برای تبدیل مناطق صنعتی به محله های مسکونی می باشد.

معماران و صاحب خانه ها به جای پنهان کردن زیبایی های دست نخورده ساختمان های صنعتی، اولین طرح های سبک صنعتی را در روند مداوم جشن دیوارهای گدازه، جزئیات معماری و مکانیزم های ساخت و ساز ساختمان ها، تبدیل کردند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک صنعتی 
طراحی داخلی به سبک صنعتی

چه ویژگی های کلیدی سبک صنعتی است؟

چگونه سبک صنعتی خود را برای خانه خود بکشید؟ هنگامی که برای طراحی خانه های صنعتی طراحی می شود، این ویژگی ها را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که نگاهی دقیق به آن دارید:

مواد – اجتناب از استفاده از پارچه های حصیری همراه با مبلمان صنعتی سبک. در عوض، مواد و فاکتورهای کارآفرین و سخت گیر را انتخاب کنید که بتوانید زندگی دوم را به دست آورید. فروشگاههای عتیقه فروشی محلی برای مبلمان ساخته شده از چوب، آلومینیوم، آهن، فولاد، قلع، سنگ و مس، به عنوان مواد اولیه برای خانه های سبک صنعتی غم انگیز استفاده کنید. و مطمئن باشید که از مزایای استفاده از عناصر فلزی مضطرب و طبقه های چوبی، سینی های سنگی و پرتوهای فولادی خالص استفاده کنید.
رنگ ها – هنگامی که به طراحی یک اتاق نشیمن به سبک صنعتی می آید، به پالت های خنثی که از خاکستری، سیاه و سفید می آیند، می چسبد.

و لایه های مودری را با بازدید از زنگ های تیره تر اضافه کنید. شخصیت و هنر غیرمنتظره با هنر پر جنب و جوش را ایجاد کنید که متناسب با تزئینات سبک صنعتی دیگر شماست.
Silhouettes – اشکال مورد استفاده برای طراحی داخلی صنعتی عمدتا از خطوط مربعی و شکلهای بلوکی است که باعث تسریع سازگاری سازنده در نگاه کلی خانه شما می شود. اما این بدان معنا نیست که شما باید از منحنیهای آلی و شکلهای انتزاعی اجتناب کنید، اما آنها را به حداقل نگه دارید تا بتوانید احساس خوبی از نظر صنعتی را حفظ کنید.
لوازم جانبی – محدود کردن استفاده از لوازم جانبی برای حداقل سبک صنعتی خانه. هنگام تزئین یک اتاق خواب سبک صنعتی، دوباره سطوح را بدون نیاز و پاکیزه نگه دارید. به دنبال مبلمان و لوازم جانبی که به سبک استانی می روند، در حالی که مدرن باقی می مانند.

Accessorize با هنر دیواری انتزاعی، سازه های فلزی و دیگر اشیاء جالب که از حیاط احیا برای نهایی در شروع گفتگوها نجات یافته است. نگاه کلی اتاق خواب به سبک صنعتی شما باید با لمس های منحصر به فرد خنک و مردانه باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک صنعتی 
طراحی داخلی به سبک صنعتی

راهنمایی برای سبک صنعتی ACING
طراحی خانه طراحی صنعتی

راهنمایی های بیشتر برای دستیابی به یک سبک صنعتی به راحتی به دنبال خانه خود می گردید، همانطور که توسط کارشناسان طراحی داخلی ما به اشتراک گذاشته می شود:

با یک پالت رنگ خنثی شروع کنید – یکی از چیزهایی که در مورد خانه های سبک صنعتی یاد می گیرید این است که رنگ های جسورانه برای جزئیات کوچک ذخیره می شوند، در حالی که اکثریت فضاهای آن را خنثی می کنند.

این سبک به طور عمده بر ترکیب رنگ های خنثی به منظور ایجاد یک تمیز و مینیمالیستی هماهنگ است. برای یک حمام سبک صنعتی، کاشی های آجر و سفید در معرض یک ترکیب ضروری با ویژگی های شیشه ای سیاه و سفید ساخته شده است.
انتخاب یک طرح باز – خانه های صنعتی سبک معمولا بزرگ و کار با طرح طرح باز است. به منظور جلوگیری از تماشای فضا به اندازه کافی بزرگ و سخت برای تزئین آن، به طور استراتژیک، مبلمان صنعتی در گروه بندی را برای فضای فضای مجاور ترتیب می دهد.
ترکیبی از چوب و فلز – بدون کشیدن یک نگاه صنعتی به ساختن مواد قدیمی و جدید است. بهترین راه برای رسیدن به این کنتراست با ترکیب انواع مختلف فلز و چوب در طراحی کلی شما است. به عنوان مثال، شما می توانید یک غرور وحشی در منزل و یک آینه فولادی در یک حمام صنعتی طراحی کنید.
در طراحی داخلی به سبک صنعتی اطمینان حاصل کنید که روشنایی بر روی موضوع است – بیشتر روشنایی صنعتی صنعتی از فلز ساخته شده است و اغلب شامل ترکیبی از آویز و لامپ است. هنگام استفاده از آویز، آنها باید پایین با سایه های گسترده حلق آویز.

چراغ های طبقه چند جهته همچنین می توانند در یک اتاق نشیمن به سبک صنعتی به خوبی کار کنند – البته نورپردازی مورد نیاز.
کفپوش بتنی جلا داده می شود – اگر چه کف های چوبی یک سبک صنعتی صنعتی است، اما بتن جلا، یک گزینه فوق العاده مدرن و ارزان است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
برجسته کردن لوله های در معرض – یکی از عناصر امضا یک اتاق نشیمن صنعتی، ویژگی هایی است که اکثر مردم تمایل به پنهان شدن دارند، مانند کانال ها و لوله ها. این نگاه معمولا در آپارتمان های انبار بازنشستگی معمول است.
لوازم جانبی صنعتی را شامل می شود – کلید نگاه کردن به نگاه صنعتی این است که شما احساس می کنید که در محیط کار فریبنده کار می کنید. استفاده از لوازم جانبی بهترین راه برای انجام این کار است. تزئین قطعات و ماشین آلات کارخانه ذخیره شده همراه با عکس های پرنعمت و چالش های مضطرب می یابد.
همانطور که می بینید، طراحی داخلی سبک صنعتی، شکل های بسیاری را می گیرد و زیبایی تحقق آن، در لمس دکوراتور قرار دارد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.