طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

SHABBY CHIC DECOR DEFINED

در این مقاله طراحی داخلی به سبک شیبی چیک را به حضور شما طراحان گرامی معرفی می نماییم.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین ایده های دکور طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

شما شگفت زده خواهید شد که بدانید طراحی داخلی به سبک شیبی چیک که دکور شیک کمرنگ در این عصر  ۹۰ ساله شده و روحیه آرامش را که در زمان نسل های قدیمی تر از آن است محبوب تر می کند.

امروزه طراحی داخلی به سبک شیبی چیک با رویکردهای مدرن به شیوه ای شیک است که شامل عناصر سنتی در حال حاضر با به روز رسانی افزوده شده برای شیوه های زندگی امروز است. اگر یک نگاه گاه به گاه، راحت، شیک و پر جنب و جوش در دستور کار شما باشد، پیشنهاد می کنیم که این راهنمای مدرن شیک مدرن را برای مرجع آینده فهرست کنید.

برای شروع، شروع کنیم با تعریف اصول اولیه اتاق دکوراسیون شیک شیک با اتاق، برای کمک به شما برای ایجاد سبک شخصی شیک شیک برای شما و خانه تان.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک
طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

مبانی سبک شیب چیک:

رنگ پس زمینه متمایل
دکوراسیون شکوفه شیک، ایده های رنگی خاص
هنگام طرح ریزی پایه ای از طراحی داخلی شیک خود را با یک پس زمینه خنثی شروع کنید. دیوارهای رنگی یک رنگ خنثی (سفید و کرم ها را درخشان کار می کنند) و به چوب و کفپوش های رنگی طبیعی و جزئیات می چسبد. چرا؟ از آنجا که یک پس زمینه ضعیف، شما را قادر می سازد فضا را با جذاب و جذاب پیدا کند، بدون این که به نظر برسد.

و در عین حال این دکور شیک ضعیف اغلب پر جنب و جوش است، به یاد داشته باشید که این یک سبک دکور آرام است که باید در چشم با هماهنگی ظریف آسان باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک
طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

مواد طبیعی
مبلمان مدرن شیک پوشیده از مواد طبیعی

مواد طبیعی تر که به زیبایی شناخته شده زیبایی شناخته شده دکور زیبایی دکوراسیون زیبایی معرفی می کنید. قطعات چوب را با یک لکه طبیعی یا خشن انتخاب کنید و قطعات تندیس و عتیقه برای عمق اضافی ضروری است.

برای دمپایی و یا فرش های پشمی و پشمی و کوسن های کتانی بروید و به راحتی احساس راحتی کنید.

 دکور شیک کوچک

دکوراسیون شیک پوشیده به نظر می رسد خط بین آرام و دلپذیر است. شما می خواهید مقدار زیادی از آیتم های شخصی مانند آثار هنری، ریزه کاری ها و یادگاری ها داشته باشید، اما شما نمی خواهید تمام سطوح را پر از چیزهایی کنید.

شما هنوز هم می خواهید قادر به حفظ یک عنصر از مینیمالیسم سرد و حفظ احساس مدرن در فضای خود را.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

راهنمای تزئین طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

دکور شیک Shibby شیک است همه چیز در مورد یک رویکرد بی حد و حصر است و باید به نظر می رسد آسان، آرام و به نظر می رسد همه چیز را فقط پرتاب شده است که در آن با یک هماهنگی تقریبا تصادفی با شانس است.

این یک نگاه آسان به ایجاد نیست، به ویژه اگر شما بیشتر به سبک و سبک های مدرن تر و مدرن عادت کرده اید. برای ایجاد آن، قطعات را در زاویه قرار دهید – مانند میز قهوه خود را خارج از مرکز و خانه فرش گذاشته مورب زیر آن.

IDEAS دکور شیبی با چای توسط اتاق:
حمام شیبی چیک
دکوراسیون شیک دکور اتاق خواب الهام بخش
کاشی و کفپوش
برای یک حمام سحرآمیز شبیه به گرمای خود با کاشیهای پلاستیکی تسکین دهنده بروید و یا یک کاشی مترو مدرن سفیدتر را انتخاب کنید تا با بقیه مبلمان اتاق مقایسه شود.

کاشی های طرح ریزی شده و موزاییک برای کف مناسب هستند، مانند کفپوش های چوبی و کفپوش های رنگی (خاکستری و سفید برای این منظور بهتر است).اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک
طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک حمام

اگر کاشی های سفید را انتخاب کرده اید، رنگ های تیره را با یک مجموعه حمام پلاستیکی وارد کنید. و به طور متناوب، اگر شما برای کاشی های پاستیل بروید، یک مجموعه راحت و سفارشی را ایجاد کنید. کابوف توبسها لازمه یک دکور شیک و خشن هستند، مانند سرپوشیده و شیپور خاموشی قدیمی.

تجهیزات جانبی

آویز و یا آینه در شخصیت حمام آویزان کنید و یا آثار هنری را بر روی دیوارها ببافید تا دوزهای کمی از شخصیت را برای یک حمام به یاد ماندنی اضافه کنید.

بافت های قهوه ای بافته شده در رنگ های روشن یا الگوهای گرافیکی جسورانه، گیاهان با مقیاس های مختلف را انتخاب کنید و سبک های طراحی را با گره های بوهمیک با حوله های متناقض، لباسی و سبد های ذخیره سازی آشنا کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک
طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

اتاق خواب SHABBY CHIC

مبلمان
سایبان های فلزی و فریم های تخت نیز یک موضوع مشترک در دکور اتاق خواب شیک خرچنگ هستند زیرا آنها ظریف و قابل توجه هستند و نه بیش از حد اعمال می شود.

برای یک احساس سنتی تر، یک آرایش مضطرب را انتخاب کنید یا یک سفارشی رنگی روشن و یا میز روتختی را برای یک چشمانداز و بیان بی نظیر انتخاب کنید.

ملافه
با پارچه کتانی، دو ایده ی اتاق خواب شیک است که باید در نظر گرفته شود. ملافه سفید یا کرم کمتر تهاجمی را انتخاب کنید و با کوسن های رنگارنگ و یک روتختی یا روپوش الگو، یا می توانید برای یک ترکیب وحشی از ملافه های نازک و روشن برای کاراکتر اضافه کنید.

هر مسیری که در آن تصمیم می گیرید، آن را با الگوها و چاپ های مختلف تقویت کنید و رنگ به اندازه ای که ممکن است ارائه دهید – حتی اگر آن را به عنوان آزادی این سبک های طراحی ارائه دهید، فراتر از خطوط پاک و سادگی است.

تجهیزات جانبی طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

فرش بافته شده در مواد طبیعی همراه با مبلمان مدرن در اینجا وجود دارد و مطمئنا ایجاد یک لایه لایه دار و قابل تحسین بر روی دکور شیک کثیف است که مانند هیچ کس دیگر.

فرش ها را در زاویه دور از تخت قرار دهید، منجر به سمت درب می شود تا مسیر تختتان را بزرگتر کند. یک صندلی روستایی در گوشه ای برای مکالمه و خواندن گوشه ها و پریزها، یادگاری ها و آثار هنری به طور معمول در مورد اتاق اضافه کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آشپزخانه SHABBY CHIC

مبلمان
سبک صندلی ناهنجار در اطراف یک میز چوبی به خوبی استفاده می شود، با کمی شخصیت، و یا پوشش یک جدول شما در حال حاضر در یک سفره الگوی روشن است. واحدهای سفید و واحدهای چوبی در یک آشپزخانه شیک ریزه ظاهر میشوند و یک حرکت دلپذیر از همه چهره است.

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک
طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

وسایل آشپزی و ناهار خوری

ترکیب جالب از گلدان ها و تابه های مختلف و وسایل پلاستیکی متضاد از اینجا، آنجا و در همه جا واقعا این ظاهر را در آشپزخانه به ارمغان می آورد. درک ناسازگاری و استفاده از این برای اضافه کردن رنگ و بافت به آشپزخانه شما.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک
طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

اتاق نشیمن به سبک شیبی چیک

دکوراسیون شیک دکور اتاق نشیمن الهام بخش
مبلمان
میزهای قهوه ای چوبی و مبل های مجلل برای یک دسته کوچک الهام بخش برای یک اتاق نشیمن شیک کاملا مدرن مدرن است. یک دیوار بی طرف (حتی بهتر است اگر لغزش) می تواند با پرتاب و بالش در تقریبا هر رنگ یا الگوی راحتی در فضای زندگی شما افزایش یابد.

و برای اضافه کردن بافت و ابعاد، یک صندلی مخملی کتانی را به راحتی بچرخانید و میز قهوه خود را با زاویه برای یک اثر آرام بخوانید و آن را بگذارید.

لوازم جانبی و مبلمان نرم طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

هنگامی که به ایده های تزئین شیک می پردازد، طراحی داخلی اتاق نشیمن جایی است که شما می توانید تخیل خود را با بیان بیان کنید. یک انتخاب متنوع هنری را بگذارید و قطعات مجسمه ای را همراه با یک طیف ناهموار از آینه ها برای اضافه کردن ابعاد و نور به ارمغان بیاورید.

فرش های لایه ای و بالشتک های محوطه ای را به راحتی در اطراف احساس راحتی و راحتی می کنند. و با گیاهان، مثل کف دست ها و کوکتی ها را به رنگ سبز سرگرم کننده در برابر زنگ های دیگر خاکستری قرار دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

روشنایی
اگر شما عاشق نور طبیعی هستید و به اندازه کافی خوش شانسی هستید که از آن لذت ببرید، برای پرده های منحصر به فرد، به همان اندازه که می توانید نور را به همان اندازه روشن کنید.

و برای روشنایی، چراغهای منبع مقدس از مقیاس ها و مواد مختلف و لمس زرق و برق با یک لوستر کم رنگ شده اضافه کنید، یا دکوراسیون خود را با نورپردازی آویزان مینیمالیتان کنار بگذارید.

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک
طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

OFFICE SHABBY CHIC
ایده های دفتر اداری شیک و شیک

برای غیر منتظره بروید و بیرون بیرون بروید و یک میز در فضای باز را به عنوان فضای کاری خود انتخاب کنید – شاید یک میز باغ باغی سنگ مرمر یا چیز کمی گرانبها و پوشیدنی باشد؟

ایجاد یک کنتراست به تبلت پرنعمت خود را با ویژگی های مدرن و سنتی بیشتر برای گرفتن همه کاره بر روی دکور دفتر شیک Shabby (مانند قفسه بندی خطی برای کتاب ها و فایل های ذخیره سازی) و اتمام فضای کاری خود را با نور ثابت معاصر.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شیبی چیک تزئینات بر درآمد
راهنمای ظریف دکور شیک

دکور Shibby شیک بداهه آسان است برای دستیابی به یک بودجه کم است. از آنجا که احساس ناشناخته و آرام خود را می بینید، زمانی که به طراحی درونی طراحی شیک می پردازد، به خصوص هنگامی که با بودجه مواجه می شوید، می توانید چیزهایی را که می توانید از هر کجا و هر هزینه ای به دست آورید، به ارمغان بیاورید. حتی بهتر است اگر آنها دست من هستند، شما را repulgated و به روز رسانی شده است.

برای ایجاد تمبر خود در خانه خود، روش های موثر برای ایجاد مبلمان DIY را نشان می دهد از سبک شیک Shabby. شما همچنین می توانید قطعات فعلی را به روز کنید تا دکور شیک ضعیف خود را با چیزی بیش از رنگ و کاغذ انجیر افزایش دهید.

یکی دیگر از راه های عالی برای برجسته کردن مهارت های طراحی داخلی به سبک شیبی چیک خود را در یک بودجه مجرب است. به بازارهای محلی عتیقه فروشی و فروش املاک برای قطعات دوست داشتنی مبلمان در سایه های سنتی سر بزنید و بازار های آنلاین را برای نمرات بر روی اقلام دست دوم که دارای تاریخی است، مشاهده کنید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.