طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

MID CENTURY MODERN DESIGN DEFINED

در این مقاله قصد آشنایی شما عزیزان با طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن را داریم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

حتی اگر شما علاقه مند به طراحي نباشید، احتمالا شما از طراحی مدرن در اواسط قرن شنیده اید و به احتمال زیاد در یک اتاق با سبک طراحی در یک نقطه در زندگی و یا دیگران شنیده اید.

و به دلایلی که این سبک طراحی بی نظم است، جهت  طراحی همیشه شیک است که هرگز به نظر نمی رسد که از کشش و یا تمیز بودن آن کاسته شود. اما این یعنی چه؟

برای کمک به شما در درک بهتر این موضوع، محبوبیت جنبش طراحی شده و رنسانس بی پایان در میان نسل ها، ما قصد داریم تا مشخص کنیم چه چیزی طراحی داخلی مدرن در اواسط قرن را در بین سبک های طراحی دیگر برجسته می کند، چرا برای شما کار می کند و چگونه می توانید بهترین آن را با سهولت بدست آورید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن
طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

چه سبکی مدرن در قرون وسطی است؟
طراحی مدرن  در اواسط قرن جاری

گرچه واژه ی اواسط قرن مدرن تا اواسط دهه ۸۰ ساخته نشده بود و هرچند هیچ کس واقعا نمی داند این زمان واقعی است، دوران نشان دهنده ترکیبی از عملی بودن پس از جنگ جهانی دوم، خوشبختی دوران ۵۰ سالگی، خستگی دوران ۶۰ ساله و لحظه های ۷۰ سالگی است و بافت به طور منظم در یک شیدایی ساده به سادگی سبک اسکاندیناوی پیچیده شده است.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن واکنش به انحطاط و طاقت فرسایی پررنگ طراحی داخلی و معماری را از طریق شروع دوره ۴۰ سالگی است، اگر شما، همانطور که در زمان آغاز سبک مدرن در اواسط قرن به طور کامل واکنش و راه اندازی مجدد آن را دنبال کرده باشید .

ویجت تازه این است که طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن، یکپارچه بافته شده و کاملا جذاب با تعهد خود به راحتی و کارایی و پیچیده شدن در طراحی زیبا است که هرگز از سبک بیرون نمی آید.

بر خلاف سایر جنبه های زیبایی شناسی، مدرن مدرن در اواسط قرن در طراحی طراحی شده است؛ همانطور که شکل از عملکردها است، در حالیکه مواد مورد استفاده را برجسته می کند، و نه چیزی را که آنها ندارند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن
طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

چرا  MID CENTURY INTERIORS مدرن را دوست دارید؟

طراحی مدرن نیمه خیز برای کسانی که به دنبال اضافه کردن یک ظاهر کت و شلوار معتبر در خانه خود هستند، بسیار عالی است و نیازی به نیروی کامل نیست زیرا تکرار امروز در نوستالژی بسیار ظریف تر است.
ایجاد خانه های مدرن در اواسط قرن بیست و یکم سرگرم کننده و یک راه عالی برای دیدن حتی کوچکترین فضاهای زندگی با دلایل طراحی آرام است.
خانه مدرن کامل در اواسط قرن دارای دکور جذاب است که برای مطمئن است، اما همچنین دارای ویژگی های عملی، با دوام، آسان برای منبع در هر قیمت طراحی – این آسان در چشم است.
این دوره همچنین به آزادی بیشتری اجازه می دهد و محدودتر از مینیمالیسم یا طراحی داخلی سنتی است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

چگونه می توانید سبک مدرن MID CENTURY را ایجاد کنید؟
طراحی داخلی مدرن اواسط قرن

از اواسط قرن، طراحی مدرن در معماری ریشه دارد و مبلمان آن در ابتدا برای برجسته کردن حساسیت طراحی این دوره طراحی شده است. در این قسمت جزئیات معماری که می خواهید برجسته کنید، به زحمت برای تزریق خانه خود با طراحی مدرن می پردازید:

متولد پس از جنگ جهانی دوم، طراحی مدرن در اواسط قرن به دور ماندن از ضروری بود تا چیزها را اصالت خود را حفظ کند. یک نشانه مشابه را بگیرید و همه چیز را با ساختار، عملی و با دوام با طراحان کمی برای علاقه افزوده کنید.
از عناصر طبیعی در یک اتاق از پرتوهای در معرض پانل های چوبی به دیوارهای آجری بی روح استفاده کنید تا از بیرون خارج شوید.
کاراکتر را از طریق چاپ انتزاعی، الگوها و هنر اضافه کنید که از منابع فرهنگی آزاد است و می تواند به راحتی به جنبش هنر و صنایع دستی عصر مربوط شود.
Unpretentious به هسته، یکی از دلایل اصلی افرادی که به مدرن مدرن در اواسط قرن اعتراف می کنند، کلیپ گاه به گاه و درخشان است، لذا از آن لذت ببرید و آن را آرام کنید – فقط به بیرون نروید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن
طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

COLORS مدرن MID CENTURY
پانل رنگ مدرن در اواسط قرن

همانطور که در مد، راه ما خانه های خود را در حال تزئین می گذاریم، اغلب تمایل دارد که انرژی و جهت آن را منعکس کند و طراحی مدرن در اواسط قرن به درستی انجام می شود، به طوری که رنگ های روشن و خیره کننده آن، که در مورد خوش بینی ۵۰ سالگی در حالی که چوب طبیعی ، سبزیجات، نارنجی ها و زنگ های زمینی ریف بر روح پیچیده ۶۰ و ۷۰ است.

اگر شما با یک خانه مدرن در اوایل قرن گذشته برکت نداشته باشید، می توانید سبک خود را با استفاده از طرح رنگی خود به عنوان نقطه شروع پایه کار کنید.

به نظر میرسد که در اتاق نشیمن مدرن به طور محسوسی در می آید مانند نارنجی و نارنجی سوخته، در حالی که هر اتاق دیگر اجازه می دهد تا بازی های رنگارنگتری مانند فیروزه ای، زرد آفتابی، نارنجی روشن و رنگ های اولیه پراکنده شود. فقط مطمئن شوید که هر اتاق با نوترونیهای تیزهوش پایدار می شود تا مخلوط سرخ شده و اشباع نشده باشد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مبلمان مدرن سبک MID CENTURY
سبک مبلمان مدرن در اواسط قرن

طراح سبک مدرن در مورد خطوط تمیز، سادگی، عملی بودن، و شبح عجیب و غریب است. هنگام استفاده از مواد مبلمان جدید به مواد دور مانند پلاستیک، اکریلیک و حتی فرمیک فکر کنید.

نشانه های دیگر عبارتند از: صندلی های پلاستیکی کم، صندلی های پلاستیکی، سالن های رنگی، اتمام دیوارهای مات و کنسول هایی با سطوح ساده می باشد.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن
طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

MID CENTURY مدرن منسوجات
طراحی مدرن در اواسط قرن چاپ می کند

نگاهی سریع به هر مرجع خانه مدرن در اواسط قرن، مطمئنا مشخص است که: جهت اصلی چاپ جنبش ساده لوحانه، بازیگری، انتزاعی، پر از گرافیک هندسی است و متاسفانه کودکانه و آشکارا یکپارچه سازی با سیستم عامل است.

برای به دست آوردن طراحی مدرن مدرن در اواسط قرن خود، در حال حاضر، منبع مشابه با تولیدات دوران و منسوجات در دوزهای کوچک، برای جلوگیری از رویکرد kitsch سنگین دست. نگاهی به اتاق بالا، صرفه جویی در پرده بیانیه گیری و بالش تک پرتاب، اتاق تقریبا چاپ آزاد است در حالی که فقط در سمت چپ در سمت راست، طرح رنگی مختصر برای نگه داشتن همه چیز تازه و بی انتها.

طراحان داخلی ما این کار را با بالش، پرتاب، پارچه کتانی و پرده های مشابه انجام می دهند تا به چشم غرق نشوند یا در زمان پیچیدن به دام افتاده باشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

MID CENTURY MODERN STYLE ACCESSORIES
لوازم جانبی مدرن در اواسط قرن

لوازم جانبی جایی است که شما می توانید سرگرم کننده با طراحی مدرن اواسط قرن بدون نیاز به فضای بیش از حد و یا بیش از حد بودجه خود را.

یک بررسی سریع از هر یک از اتاق های برجسته در اینجا را انجام دهید و متوجه خواهید شد که تمام خانه های مدرن در اوایل قرن به خوبی در حال بررسی یک موضوع مشترک از سطوح یدکی و سادگی است. کت و شلوار را دنبال کنید و فقط چند قطعه تزئینی را که به اندازه کافی منحصر به فرد هستند را به خود اختصاص دهید.

اگر شما به دنبال نکات در مورد چگونگی تزئین مدرن مدرن در بودجه، تزئینات بازار کک های محلی، فروشگاه های دومین و خانه های حراج آنلاین مانند Dibs اول برای پیدا کردن نادر، یک نوع از نوع است که مطمئنا شما را فانتزی خانه مدرن در اواسط قرن به زندگی.

برای یک اتاق خواب مدرن و سالم در اواسط قرن، لوازم تزئینی منبع که ۵۰ و ۶۰ را در رنگ های اشباع، مانند سه رنگ از گلدان های پرسلن با الگو های ساده و بی نظیر، مجسمه های مختلفی برای نمایش اضافه شده، و دیوارها و تلفن های همراه با شکل های گرافیکی در رنگ های روشن برای رنگ های غیر منتظره از رنگ.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن
طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

مدام پنجره MID CENTURY
پرده های  مدرن در اواسط قرن

با عناصر طبیعی و تاکید بر خارج از منزل، به عنوان نشانه طراحی  مدرن در اواسط قرن، استفاده از هر پنجره ای است که در اختیار شما قرار می دهد و نور را در اختیار شما قرار می دهد. پرده ها، پرده ها و پنجره هایی که به راحتی تکه تکه می شوند.

اگرچه در اواسط قرن خانه دکور مدرن همه چیز در مورد خطوط مستقیم تمیز و رنگ آمیزی بازی رنگ آمیزی و چاپی، طراحان داخلی طراحی دکوراسیون توصیه می کنند برای طراحی های خنثی پردازش پنجره است که در طراحی ساده و متقارن برای مدرن را در اواسط قرن خانه طراحی مدرن همانطور که هرگز نباید دکوراسیون خود را همه چیز را از ابتدای کار – همه چیز در مورد ترکیب.

اتاق مد سبک مدرن

در حال حاضر شما احتمالا می خواهید بدانید که چه چیزی در اواسط قرن مدرن دکوراسیون را جذاب می کند، اما چگونه می توان آن را در خانه خود از اتاق به اتاق زنده به وجود آورد؟

برای کمک به طراحان مدرن مدرن مدرن با کف زدن و اقتدار، ما را از اتاق به اتاق برمی داریم و آنچه را که شما نیاز دارید تا یک آشپزخانه مدرن مدرن متمایز در اوایل قرن بیستم ایجاد کنید، یک اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری، برجسته از جنبش طراحی و یک واسط راحت یک اتاق خواب مدرن در اواسط قرن است.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آشپزخانه به سبک مدرن

هنگامی که به دنبال تزریق دوزهای شاد از مدرن مدرن میانه در خانه خود، آشپزخانه می تواند یکی از اتاق های چالش برانگیز ترین با یک دست معتبر است. برای یک دستگاه به روز شده، یک کنتراست عریض با طراحی مدرن در اواسط قرن ایجاد می شود، و مقیاس لوازم جدید بسیار بزرگتر است.

برای ایجاد تا به امروز آشپزخانه مدرن اواسط قرن است که گرم، دعوت، پر از شخصیت، و عملی، فکر می کنم راه هایی برای اضافه کردن روشن از رنگ، لوازم کوچک پرنعمت و لوازم تزئینی در سراسر. و برای شما خوش شانس است، تعداد زیادی از لوازم خوب ساخته شده توسط مدل های آشپزخانه یکپارچه سازی با سیستمعامل در قیمت های مختلف وجود دارد.

برای پالت رنگ آشپزخانه طراحی مدرن در اواسط قرن، برای رنگ آمیزی با کیفیت بالا و یا مات، و رنگ های اولیه شاد با چوب طبیعی تیره برای اثرات اضافی به کار می روند.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن
طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

اتاق ناهار خوری مدرن قرون وسطی

طراحی داخلی اواسط قرن اتاق ناهار خوری مدرن

اگر چه ما کار بسیار خوبی انجام داده ایم که تصاویر الهام بخش و برجسته در مناظر مدرن و معماری مدرن را در اواسط قرن برجسته می کردیم، ما اتاق ناهار خوری پاریس را در بالا به عنوان نمونه ای عالی از چگونگی وارد آوردن عصر به خانه خود صرف نظر از ساختار آن یک ظاهر طراحی شده است.

در حقیقت، این می تواند برای یک ترکیب کاملا رضایت بخش که در بالا نشان داده شده است را ایجاد کند. برای یکی، میز ناهار خوری الهام گرفته از دانمارکی و صندلی های مطابق با آن، یک صدای قوی ایجاد می کند که اتاق های رنگارنگ اتاق و منحنی های زنانه پیچیده تر است.

اما از همه مهمتر، ما دوست داریم که جذابیت کلی اتاق بهترین طراحی مدرن خانه مدرن در اواسط قرن با استفاده از یک بازی شادابانه از خنثی کردن خنثی به لطف چنین ترکیب غیر منتظره ای است که هنوز هم کاملا متصل است.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن
طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

اتاق نشیمن مدرن قرون وسطی
طراحی داخلی اتاق مدرن در اواسط قرن

همانند هر نوع سبک، اتاق های عمومی مجموعه های کلیدی و نقاط تزئینی برای طراحی داخلی مدرن مدرن میانه است.

و همانطور که می توانید تصور کنید، به دلایلی چون اغلب بزرگترین اتاق ها در یک خانه هستند و به عنوان مکانی برای نمایش یک مجموعه غنی از مبلمان، در حالی که از مبلمان راحت و طراحی درخشان برخوردار هستند، کار می کنند.

برای خودتان در یک اتاق نشیمن مدرن در اواسط قرن گذشته، تمرکز خود را بر روی مبلمان هماهنگ و اشیاء با یکدیگر به اشتراک می گذارید، در حالیکه قطعه های بیانیه ای را برای عمق و ظرافت های ظریف به کار می برید.

توجه داشته باشید که در حالی که در اواسط قرن خانه مدرن برجسته در اینجا ممکن است به نظر می رسد آرامش ساده در ابتدا، برای چشم وجود دارد مقدار زیادی در داخل و گزاف گویی در سراسر اتاق.

آیا شگفتی هایی را به وجود می آورید که به دوران عادت ندارند و هنوز هم یک زیبایی شناسی و شباهت مشابهی دارند، زیرا آنها به شما کمک می کنند خانه خود را منحصر به فرد و به شما آزادی بیشتری بدهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن

نیمه مدرن اتاق خواب مدرن
طراحی داخلی اتاق خواب مدرن در اواسط قرن

هر نمایشگاه مجلل و عتیقه را امتحان کنید و مطمئنا برای پیدا کردن یک گیتار از تختخواب های بی انتها و خوش تیپ، سرپوشیده و فریم ها که بی نظیر به نظر می رسد با طراحی پاک و ساده الهام گرفته از دانمارک و ساخت و ساز با دوام.

و از آنجا که بهترین طراحی مدرن در اواسط قرن، همه چیز در مورد کلاسیک با روحیه کاملا بی جنبه است، شما باید قادر به ایجاد یک اتاق خواب مدرن و مدرن باشید که بتواند به راحتی و با اعتماد به نفس باشد. باز هم، کلاهبرداری در اینجا این است که با خطوط ساده، زنگ های خاموش و بافت ها بازی کند.

توجه داشته باشید که چگونه اتاق خواب برجسته در بالا فقط این که در حالی که مجذوب معماری از خانه برای تحریک ظرافت در سبک مدرن در اواسط سده است.

کت و شلوار را دنبال کنید و از امکانات اضافی مانند صندلی بزرگ و لامپ طبقه چندگانه برای نشان دادن چشمک های شبح شاد در هر اتاق در خانه خود استفاده کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

حمام مدرن نیمه مدرن
الهام بخش طراحی مدرن حمام در اواسط قرن

اگر چه حمام لزوما اتاق مناسب برای دکور طراحی داخلی به سبک خانه های مدرن در اواسط قرن نیست و سبک های مرسوم و پرطرفدار الهام گرفته از جنگل های تیره و تند است، هنوز هم روش های زیادی برای تند کردن اتاق با استفاده از سبک در دوزهای کوچک برای مدرن به طور کامل در اواسط قرن استفاده می شد.

برای مثال، حمام فوق العاده دارای مرمری کم و خطوط خیره کننده برای درخواست تجسمی بی نظیر است، اما برای ظاهر ثروتمندتر و لایه ای، یک غرور سفارشی شامل کنار آمدن با کشو های چوبی، یک دیوار بوم ساده سیاه و سفید، و نیم قرن طراحی مدرن برای یک اثر شگفت انگیز و آسان بر روی چشم آورده شده است.

روش مشابهی را در اتاق های کوچک در منزل خود با اضافه کردن حتی کوچکترین جزئیات و موارد اضافی برای رسیدن به عصر در سبک خود بیابید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.