دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

Modern Kitchen Flooring Options – Pros And Cons

در این مقاله طراحان آریا سعی دارد دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب را برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان ارائه دهد.با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

پیدا کردن کف مناسب برای برآورده ساختن نیازهای شما و افزایش آشپزخانه شما یک فرآیند چالش برانگیز است، بنابراین در برخی از ایده های  دکوراسیون آشپزخانه ،آشپزخانه مدرن و راهنمایی ممکن است به شما در مورد آن به شیوه ای بهتر فکر کنید.

انواع کفپوش آشپزخانه

کفپوش کاشی سرامیک
مزایا: این ارزان است، جذاب، آسان برای تمیز کردن و در انواع مختلف برای همه سلیقه ها.

مضرات: این مواد سخت است بنابراین واقعا سطح راحت نیست. می شود خیلی لغزنده و جوشان نیاز به تلاش مکرر برای تمیز کردن.

کفپوش طبیعی سنگ در دکوراسیون آشپزخانه

مزایا: این یک نگاه کلاسیک همراه با یک احساس سرد و دلپذیر است، به ویژه هنگامی که گرم است. این آسان برای نگهداری و بسیار مقاوم است.

مضرات: گران و نیاز به نصب توسط حرفه ای. تخته سنگ، مانند دیگر سنگ های متخلخل، نیاز به مهر و موم برای حفاظت از آن، چرا که لایه های آن با زمان و پوست خراش می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

سنگ طبیعی چیست؟

سنگ طبیعی ماده ای است که از زمین می آید. این محصولات شامل محصولات از قبیل تخته سنگ، سنگ مرمر، گرانیت، سنگ تراورتن، ماسه سنگ، انیکس، کوارتزیت و صابون است.

این یک زیبایی طبیعی است که یک عنصر زیبایی را به هر خانه اضافه می کند. این شاید دلیل آن است که سنگ طبیعی در طول تاریخ به عنوان یک ساختمان یا مواد تزئینی مورد استفاده قرار گرفته است.

چقدر ضخامت یک کاشی طبیعی است؟

ضخامت کاشی که شما استفاده می کنید اغلب به سبک یا سنگ انتخابی شما بستگی دارد. مثلا کاشی های موزائیکی اغلب نازک تر از کاشی های متوسط ​​می باشند (که معمولا بین ½ و ¾ از یک اینچ است).اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کاشی های طبیعی طبیعی، با این حال، اغلب ضخیم تر از متوسط ​​هستند. کاشی های کف ضخیم تر از کاشی های دیواری خواهد بود.

کاشی های سنگی چقدر است؟

کاشی های سنگی اغلب بر اساس اندازه و کیفیت محاسبه می شوند.

با این حال، می توان انتظار داشت که بین ۵ تا ۱۰ دلار در هر فوت مربع پرداخت شود. علاوه بر این، کاشی کاری سنگی برای نصب و راه اندازی حدود ۷ دلار در هر فوت مربع خواهد بود.

آیا سنگ طبیعی سرد است؟

سنگ طبیعی می تواند سرد باشد، اگر چه بسیاری از مردم برای گرم کردن کف نصب می کنند. اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، می توانید قالی هایی را روی کاشی های سنگی خود بگذارید.

بدون گرمایش کف، با این حال، کف های خود را در معرض هوای سرد قرار می گیرند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

کفپوش چینی در دکوراسیون آشپزخانه

مزایا: هر گونه آسیب بر روی کاشی به راحتی نشان داده نمی شود، زیرا رنگ آن از طریق آن رنگ است.

منافذ: همچنین یک ماده بسیار سخت است که به راحتی روی آن ایستاده و با جرقه ای که نیاز به تمیزکاری دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آیا کاشی چینی برای کف آشپزخانه مناسب است؟

کاشی های سرامیکی و پرسلن هر دو از رس ساخته شده است. با این حال، کاشی های پرسلن ماسه ای برای افزودنی به مخلوط اضافه می کنند. قبل از اینکه کاشی ها اخراج شوند، آب اضافی از مخلوط به منظور تولید کاشی های متراکم حذف می شود.

کاشی سپس در دمای بالاتر پخته می شود. نتیجه یک کاشی قوی است که کمتر متخلخل نسبت به یک کاشی و سرامیک است. در نتیجه، کاشی های پرسلن انتخاب خوبی برای آشپزخانه، حمام و مناطق ترافیکی است.

آیا کاشی های پرسلن به راحتی خراش می دهند؟

همانطور که کاشی های پرسلن در دمای بالاتر اخراج می شوند، آنها فوق العاده قوی هستند. این به این معنی است که آنها کمتر از یک کاشی سرامیکی معمولی خراش گرفته یا شکننده هستند. همانطور که کاشی ها نسبت به کاشی های معمولی سرامیک چگال تر هستند، احتمال کمتری دارند. این لکه ها یا لکه هایی که در یک آشپز اجتناب ناپذیر هستند، به راحتی پاک می شوند.

کف کاشی چینی دوام چقدر است؟

درجه حرارت شستشوی بالا از پرسلن همراه با رس خاکستری مورد استفاده برای تولید پرسلن بسیار قوی است.

با سرعت شلیک بالا استفاده می شود و محتوای آب کم در کاشی های چینی کاشی بسیار کوچک به نظر می رسد حتی اگر در خارج از هوای سرد و هوای سرد استفاده شود.

پرسلن با دوام تر از کاشی های سرامیکی در مناطق ترافیکی بالا است و قادر به مقاومت زیادی در برابر سایش و پاره شدن خواهد بود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

آیا کاشی های پرسلن باید مهر و موم شده باشند؟

کاشی های چینی می توانند به صورت ساده یا لعابی باشند.

بیشتر کاشی های شیشه ای لازم نیست مهر و موم شود. با این حال، کاشی های نجلا از یک مهر و موم نازک بهره مند خواهند شد.

هنگام پر کردن کاشی های خود در دکوراسیون آشپزخانه ، اطمینان حاصل کنید که قبل از تزریق، این کار را انجام دهید. این به شما کمک می کند تا از کاشی های خود محافظت کنید.

کفپوش چوب سخت

مزایا: درخواست تجدید نظر همیشه سبز است که می تواند استانداردهای طراحی شما را افزایش دهد.

مضرات: به راحتی آسیب پذیر است، شناخته شده برای مقاومت در برابر هر نوع رطوبت و یا مایع.

آیا پوشش برای کف پوش چوب سخت مورد نیاز است؟

کفپوش بسیار مهم است هنگام تخمگذاری چوبهای چوبی، بامبو، کفپوش مهندسی یا کفپوش لمینیت. هنگامی که از کف زیر استفاده می کنید، هر گونه نقص های ظریف در کف چوب سخت خود را از هم جدا می شود.

کفپوش چوب سخت می تواند پر سر و صدا باشد، و با استفاده از پوشش، مقدار تولید صدا کاهش می یابد. علاوه بر این، پوشش می تواند کف خود را کاهش دهد، رطوبت را کاهش دهد و کف خود را عایق بندی کند، گرما را حفظ می کند.

چه نوع چوبي در کف پوش چوب سخت استفاده مي شود؟

جنگل های محلی که بومی ایالات متحده هستند، در کف پوش های چوب سخت استفاده می شود. این شامل افرا، بلوط قرمز، بلوط سفید و گیلاس است.

این جنگل ها ممکن است برای مخلوط کردن یا مخالفت با کابینت یا مبلمان در حال حاضر در خانه، ایجاد فضای گرم است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چه کف پایه باید برای کف سخت استفاده شود؟

پوشش تحت فشار اغلب برای کف پوشیدن چوب استفاده می شود. این کف زیر را می توان قبل از چوب چوب اضافه شده به کف بر روی کف قرار داده شود. کف کفپوش ۱۵lb برای کف چوب و یا طبقه مهندسی توصیه می شود.

کف پوش لمینیت

مزایا: آسان برای نصب، با کمی تلاش شما می توانید آن را بر روی کف دیگری نصب کنید. این نسبتا ارزان و نسبتا مقاوم تر از کاشی های دیگر است.

مضرات: آن را تحریف و پیچیده توسط آب است. نمی توان آن را باز کرد آن را برای یک دوره کوتاه در مقایسه با کفپوش چوب طبیعی و یا کاشی ادامه دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

آیا بهتر است کف لمینیت را در آشپزخانه قرار دهید؟

کفپوش ورقه ورقه یک انتخاب محبوب و دوستانه بود. کفپوش ورقه ورقه در هنگام استفاده از آب، مزیت نسبی دارد.

با این حال ورق ورق وینیل یا لوکس وینیل بهترین گزینه های آشپزخانه را انتخاب می کند. اینها درخواست استفاده از کفپوش لمینیت را دارند اما ۱۰۰٪ ضد آب هستند.

طول مدت زمانی که یک کف لامینت به طول می انجامد، بستگی زیادی به کیفیت محصول، نحوه نصب و میزان ترافیک آن دارد. کفپوش ورقه می تواند بین ۱۰ تا ۳۰ سال باشد. با این حال، طول عمر کف چوب لامینت بین ۱۵ تا ۲۵ سال است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کفپوش وینیل

مزایا: موجود در بسیاری از رنگ های مختلف، آنها را آسان نصب و شکل خود را. کاشی وینیل ترکیب سبک و عملی با مقاومت، قوی و آسان برای حفظ.

منافع: PVC که در حین تولید تولید می شود، به منظور حذف VOC، به ویژه در ابتدا استفاده می شود. به راحتی وینیل ها را خیس کنید، پس مراقب باشید.

مدت زمان طولانی وینیل کف می شود؟

کفپوش وینیل اغلب انتخاب مقرون به صرفه در مقایسه با مشمع کف اتاق است.با این حال، طبقه وینیل به عنوان طبقه های مشمع کف اتاق مقاوم نیست. عمر طول عمر یک وینیل در هر ۱۰ تا ۲۰ سال است. اگر به دنبال کفپوش های با دوام هستید، ارزشش را دارد.

آیا کف وینیل برای آشپزخانه مناسب است؟

کفپوش وینیل اغلب برای آشپزخانه بسیار مناسب است، زیرا نگهداری آن بسیار آسان است. هنگامی که کفپوش وینیل را نصب کنید، نیازی به نگرانی در مورد نشت آب، اشیای سنگین و چلپ چلوپ نباشید.

دوام کف شما بستگی به کیفیت محصول اولیه شما دارد. با این حال، کف شما فوق العاده آسان برای حفظ خواهد شد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آیا در دکوراسیون آشپزخانه به وینیل نیاز دارم؟

اگر سطح کف شما صاف است، نباید کف زیر را برای کف وینیل خود داشته باشید. طبقه ای که به خوبی کف شده است باید بیش از اندازه مناسب باشد.

مزایا: راحت، انعطاف پذیر و می تواند سقوط یک مورد را کاهش دهد، جلوگیری از شکستن آن. مستعد آن برای جذب گرما و صدا، به آن احساس کامل و غنی می دهد. Suberin آن حاوی مقاوم به قالب، کپک، پوسیدگی و آفات است.

منافع: به جز محو کردن در طول زمان، چوب پنبه نیز بدون TLC نگه می دارد. این می تواند به راحتی توسط خاک آسیب دیده، بنابراین خلاء و جارو و مجدد مجدد برای مراقبت از آن اجباری است. زخمها سخت است، مخصوصا آنهایی که بزرگتر هستند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

مزایای کفپوش چوب پنبه چیست؟

کفپوش عایق بندی شده و گرما را به یک اتاق می افزاید. علاوه بر این، چوب پنبه دارای یک سطح اسفنجی است که کف شما را تحت فشار قرار می دهد.

نتیجه یک اتاق است که آکوستیک خشنود، گرم و زیبایی شناسی است. کاشی های کرکره ای در گستره ای از اشکال و اندازه های مختلف قرار می گیرند، از تخته تا کاشی، با اضافه کردن زیبایی زیبایی.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کفپوش چوب پنبه گران است؟

نه، چوب پنبه یک ماده بسیار ارزان برای استفاده است. گرچه قیمت دقیق به انتخاب رنگی که انتخاب می کنید بستگی دارد، کاشی کاری چوب پنبه ای می تواند به اندازه قیمت ۱٫۱۰ دلار در هر فوت مربع شروع شود.

با این حال می تواند تا ۷٫۲۵ دلار افزایش یابد. نصب و راه اندازی ارزان است، در حدود ۱ دلار در هر فوت مربع.

می توانید یک کف چوب پنبه ای را خیس کنید؟

اگر شما کاشی های چوب پنبه را چسبانده اید، می توانید کف خود را خیس کنید. چوب پنبه آب را جذب نمیکند و به شکل قالب مقاوم است، بنابراین از طریق نشت یا فشرده سازی آسیب نخواهد خورد.

با این حال، اگر شما از یک کف شناور استفاده کنید که به آن چسبانده نشده و دارای پایه چوبی است، آسیب آب می تواند رخ دهد. بنابراین کفپوش شناور برای مناطق مانند حمام مناسب نیست.

کفپوش چوب پنبه دوام دارد؟

بله چوب پنبه نرم و قابل انعطاف است، که باعث می شود آن را به تراشه، ترک خوردن و شکسته شدن ایمنی.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

به عنوان یک نتیجه، چوب پنبه در مناطق ترافیکی بالا و یا تنظیمات عمومی مانند کتابخانه ها یا خانه های دادگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

این همان سایش و پاره شدن را به عنوان یک سطح سخت تر تحمل نخواهد کرد.

آیا شما می توانید طبقه چوب پنبه را رنگ کنید؟

چوب پنبه را می توان رنگ آمیزی کرد، اما برای اولین بار باید آماده شود. همانطور که متخلخل است، ابتدا باید چوب پنبه را ابتدا بکارید. آغازگر رنگ خود را به سطحی می دهد که به آن پایبند باشد.

بافت درون چوب پنبه نیز باید قبل از نقاشی شروع به پوسته پوسته شود. این حتی سطح را نیز خواهد گرفت.

هنگامی که این آماده سازی صورت گرفته است، می توانید شروع به رنگ کردن یک محصول مبتنی بر لاتکس کنید. چوب پنبه نقاشی اغلب به آن زندگی جدیدی می دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کفپوش بتنی

مزایا: این به خوبی با زیر کف می رود، بنابراین شما همیشه می توانید آن را تغییر دهید. مقاومت بتن قابل توجه است، هیچ چیز نمی تواند آن را خراب کند، و آن را سرد نگه می دارد که آن را برای آب و هوای گرم عملی است.

مضرات: بسیار راحت نیست زیرا نسبتا سخت است. پایبندی به آن برای مدت زمان طولانی خیلی خوب نیست و چیزهایی که بر روی آن می افتد، می تواند به شدت به پایان برسد. بتن هر سه تا نه ماه باید آب بندی شود.

آیا کف بتن گران است؟

کفپوش بتونی بسیار ارزان است. اگر شما دارای یک بلوک بتنی هستید، می توانید آن را تا ۲ تا ۶ دلار در هر فوت مربع جلا دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بتن ریزش می تواند آن را شفاف لوکس، و هر گونه ترک و یا تغییر رنگ یک احساس طبیعی مانند سنگ را اضافه کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب
دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن با استفاده از کفپوش مناسب

کف بتونی سرد است؟

کفپوش بتونی  در دکوراسیون آشپزخانه می تواند سرد باشد، اما نه بیشتر از کف سرامیک یا سنگ. اگر کف بتن به درستی مهر و موم شده باشد، مرطوب نمی شود.

این همچنین کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که سطح خود را قبل از تخمگذار کف بتن خود به درستی تخلیه کنید. هنگامی که به درستی ساخته شده است، یک طبقه بتنی نباید سرد باشد.

برای پرداختن به طبقه بتنی چقدر هزینه دارد؟

همانطور که قبلا به اشتراک گذاشته شده، پرداخت ممکن است بسیار ارزان باشد (۲ دلار در هر فوت مربع). این باعث می شود بقیه ی شما یک شیک لوکس داشته باشید.

اگر شما کمی بیشتر ($ ۵- $ ۸) را صرف کنید، می توانید طرح هایی نظیر تمیز کردن رنگ و یا رنگ های رنگی را اضافه کنید، ایجاد یک کف بتنی جذاب و طبیعی اما بی نظیر.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کفپوش مشمع کف اتاق

مزایا: شما می توانید آن را در هر رنگ که متناسب با ایده خود را پیدا کنید، زیرا آن را در اکثر اشکال، اندازه ها و الگوهای آمده است. مشمع کفپوش و برش، مشمع کف اتاق ارزان است و به علت قدرت آن آسان است.

منافع: مشمع کف اتاق در طول زمان تمیز است. حتی اگر یک پوشش برای حفاظت از مواد نگهداری شود، بدون آن وجود دارد، برای مراقبت از کف لازم است موم و پرداخت. خط مشی نصب سخت است، بنابراین بهتر است با یک حرفه ای تماس بگیرید تا به شما کمک کند تا کار خود را انجام دهید.

طبقه مشمع کف اتاق چیست؟

مشمع کف اتاق (یا لینو، همانطور که بیشتر شناخته شده است) کفپوش ساخته شده از مواد طبیعی مانند روغن کرچک، گرد و غبار چوب، رزین کاج و کف چوبی است.

لورا یا بوم در اغلب موارد اضافه شده است. لینو اغلب در آشپزخانه و حمام استفاده می شود زیرا تمیز کردن آن آسان و نرم و گرم است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آیا کف وینیل همانند مشمع کف اتاق است؟

وینیل از مواد مصنوعی مانند پلاستیک ساخته شده است که حاوی سموم است. PVC به طور معمول برای ایجاد وینیل کفپوش استفاده می شود.

هر دو لینو و وینیل را می توان به عنوان کاشی یا ورق نصب کرد. در دراز مدت، مشمع کف اتاق بسیار با دوام تر است و طول عمر بیشتری دارد.

چقدر هزینه نصب کف مخصوص مشمع کف اتاق را می گیرید؟

مشمع کف اتاق در قیمت متفاوت است، بسته به کیفیت. در حالی که یک کف پایه مشمع کف اتاق بین ۵۰ تا ۲ دلار در هر فوت مربع، مشمع کف اتاق مشکی بین ۲٫۵۰ تا ۵٫۰۰ دلار و بالای محصولات محدوده هزینه تا ۸٫۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

در این قیمت های بالا، مشمع کف اتاق گران می شود و می تواند در یک قیمت مشابه قیمت کفپوش چوب سخت قرار گیرد.

فکر کنید چقدر می خواهید صرف کنید
در هنگام انتخاب کفپوش آشپزخانه، کاشی آشپزخانه و وینیل که معمولترین آنها ارزان قیمت است، کاشی های سرامیکی سفارشی طراحی شده است که گزینه گران تر از آن است.

خوب است که قبلا تصور کنید چند کاشی خوب به نظر می رسد، اما کمی محاسبه بهتر خواهد شد به شما کمک کند با دید شما.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما در دکوراسیون آشپزخانه  باید بدانید که چه مقدار از محصول برای آشپزخانه شما مورد نیاز است، بنابراین شما احتمالا از کارکنان در یک کاشی یا فروشگاه بهبود خانه درخواست کمک و مشاوره می کنید.

خانواده شما چقدر فعال است؟

طولانی مدت کلمه ای است که شما نیاز دارید که به دنبال آن هستید اگر آشپزخانه شما نوعی است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد و بازدید می شود.

این خوب است که در هنگام فکر کردن در مورد تمام جنبه های انتخاب کفپوش خود به خاطر بسپارید، اما این تا حدودی شما را مجبور به تغییر یا بهبود آن می کند.

در آشپزخانه، آشپزی، مشاغل خانگی، جلسات و بحثها در زمان های اخیر، به طوری که گزینه هایی مانند کاشی های سرامیکی و یا پرسلن که دارای نوعی از قدرت هایی هستند که برای این منطقه نیاز دارید را در نظر بگیرید.

چیزی که شما می توانید به آسانی تمیز کنید

یک پدیده معمول آشپزخانه، پراکنده و لکه هایی (به ویژه در یک خانه که در آن بچه ها یا حیوانات خانگی وجود دارد) یک مانع واقعی برای حفظ فضای شماست.

انتخاب طبقه ای که باعث ساده تر شدن برنامه ریزش آزار دهنده می شود، یک راه ساده و سریع برای مراقبت از ظاهر و بهداشت در آشپزخانه را فراهم می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای مثال، کفپوش وینیل فقط می تواند آن را تمیز کند، آن را روزانه جوش داده و یا آن را به خوبی تمیز و مرتب سازی هفتگی انجام دهد، و همچنین از مشکل خط مایع خلاص می شود.

سبک طراحی کلی

ایده های شما در مورد آن چیست؟ آیا می خواهید آن را با یک جادوی سرگرم کننده، یا شاید چیزی گرمتر و کشور تزیین کنید؟ مانند تمام اتاق ها، آشپزخانه با یک موضوع مشخص می آید، بنابراین کفپوش نیز در این امر نقش مهمی دارد. اگر میخواهید احساس یک کشور فرانسه را بدست آورید، کف پوش چوب سخت چوب دستی به بهترین شکل به نظر می رسد زیرا کاشی های سرامیکی رنگی به سبک مدرن و شیک شناخته می شوند.

مسابقه مواد شما در دکوراسیون آشپزخانه
نیازهای آشپزخانه و کفپوشها باید در نظر گرفته شود و بررسی شود، بنابراین شما می توانید فضای مناسب برای خودتان را انتخاب کنید. در زیر برخی از محبوب ترین محصولات در بازار امروز است.

پایان دادن به افکار در کف آشپزخانه
مقاومت و مقاومت در حین انتخاب مواد کفپوش برای آشپزخانه شما به طور قطع عوامل را در نظر می گیرید؛ چرا که البته لکه ها و لکه ها فقط بخشی از فعالیت های آن هستند.

سطوح باید سخت و سرد باشد، به خانواده خود اجازه دهید انعطاف پذیری و ثبات آن را داشته باشد در حالی که ایمنی به آب و هوا.

اهمیت داشتن یک سطح لذتبخش و عملی برای آشپزی، صحبت کردن و انجام فعالیتهای دیگر را تحت تاثیر قرار ندهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.