زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

در این مقاله زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

روشنایی در زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

نور یکی از عناصر کلیدی طراحی داخلی است. بسیاری از فضاهای داخلی که در قرن بیستم ساخته شده اند، مانند نور مصنوعی مانند نور روز استفاده می شوند؛ به دلیل این روشنایی تبدیل شده است یک ابزار بسیار مهم برای طراح داخلی است. سه بعد اصلی برای نورپردازی وجود دارد: عملکرد، زیبایی شناسی و سلامت. عامل دوم اغلب نادیده گرفته می شود، اما نور ناکافی می تواند سبب ایجاد آکنه و ناراحتی فیزیکی شود. مهندسان روشنایی استانداردهای توصیه شده برای روشنایی برای وظایف مختلف را ایجاد کرده اند و همچنین قوانین و استانداردهای مربوط به روشنایی منبع نور و کنترل را برای محافظت از چشم از انعکاس مستقیم ارائه کرده اند. نور می تواند پخش شود و به طور کلی می تواند بسیار دقیق کنترل شود.

دو نوع اساسی نورپردازی در محیط های مدرن استفاده می شود: رشته های رشته ای و فلورسنت. اولین رنگ تا حدودی قرمز تر از نور روز است اما شامل تمام رنگ های طیف است. از آنجا که نور فلورسنت دارای طیف ناهموار است، رنگ ها به نظر می رسد تحریف شده است. مخلوطی از این دو اغلب بهترین راه برای رسیدن به دقت رنگ است. بعضی از لامپ های فلورسنت امروز به دقت نور روز نزدیک هستند و تولید کنندگان همچنان به بهبود کیفیت لامپ های موجود می پردازند. هر دو نوع نور میتوانند در روشنایی مستقیم یا غیر مستقیم در فضای داخلی یا ترکیبی از این روشهای شناخته شده به عنوان نیمه مستقیم یا نیمه غیر مستقیم استفاده شوند.

طراحان و معماران تلاش می کنند که تا حد امکان نور بیشتری بسازند. روشنایی پایدار، نورپردازی و روشنایی معماری به طور کلی می تواند بسیار موثر تر از لامپ های قابل حمل کنترل شود.

یک طرح نوردهی خوب باید انواع مختلفی را در نورهای برجسته، سایه ها و چراغ های لهجه ارائه دهد تا از یکنواختی جلوگیری شود. حتی یک سیستم روشنایی کلی، مانند یک سقف درخشان، می تواند بسیار کارآمد باشد، اما شخصیت و علاقه ای ندارد. اکثر داخلی ها نیاز به انعطاف پذیری خاصی برای عملکرد های مختلف در فضا در زمان های مختلف روز و شب دارند. در محیط های خاصی مانند فروشگاه ها و مغازه ها نورپردازی به عنوان یک نمایشگر و ابزار فروش و در فضاهای جشن مانند سالن ها و تئاتر ها، کیفیت نور می تواند درخشان و خلق و خوی موثر تر از هر جزء دیگری از طراحی باشد. می توان از پتانسیل نورپردازی از نظر تئاتر فکر کرد. برخی از تولیدات بدون مجموعه های رسمی اتفاق می افتد، با این وجود تغییر حالت و تنظیم می تواند توسط نور کنترل شده پیشنهاد شود.

بیشترین تأسیسات صلح آمیز به برخی از لامپ های قابل حمل یا ثابت (سقف و دیوار) بستگی دارد. طراحی لامپ ها، به ویژه لامپ های جدول برای خانه، به طرز ماهرانه ای از مجموعه های گسترده ای از طرح های بد، همراه با تعداد کمی از موارد خوب ایجاد کرده است. بسیاری از لامپ های آویزان به طور مشابه در طرح طراحی ظریف، اما سایه به عنوان یک diffusor عالی نور و سپر در برابر نور خیره کننده است. بعضی از لامپ ها و سایه ها برای وظایف خاص طراحی شده اند، بعضی دیگر برای روشنایی لهجه.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی
زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

پارچه در زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

سه جنبه اساسی وجود دارد که ظاهر و مناسب پارچه ها را برای استفاده داخلی تعیین می کند: محتوای فیبر، بافت و الگوی. الیاف طبیعی یا مصنوعی هستند. الیاف طبیعی مهم عبارتند از پنبه، پشم، پارچه کتانی و ابریشم. گرچه ابریشم به تازگی در نظر گرفته شده است، از ظریف ترین و مطلوب ترین الیاف طبیعی است، اما تحت نور مستقیم مستقیم و گرما نیست و به طور کلی نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به سایر الیاف دارد. پشم، مانند ابریشم، یک فیبر حیوانی است؛ بسته به طناب آن، می توان آن را به پارچه های بسیار قوی و زیبایی تبدیل کرد و بنابراین بسیار مورد نیاز برای فضای داخلی معاصر است. هر دو پنبه و کتانی از فیبرهای گیاهی ساخته شده و هر دو با دوام و قابل انعطاف هستند. با این وجود، با وجود اینکه پنبه و کتانی با الیاف دیگر درهم تنیده می شوند، اما به طور کلی به اندازه پشم و الیاف ساخته نشده و به عنوان پارچه های سبک ساخته شده اند.

الیاف مصنوعی در قرن بیستم تحت انواع نام های تجاری فراوان هستند و سنتتیک های جدید به طور مداوم توسعه می یابند. برخی از خانواده های اصلی از الیاف مصنوعی عبارتند از: الیاف شیشه، استات، اکریلیک و مد اکریلیک، نایلون، الفین، پلی استر، Rayon و Saran. ترکیب شیمیایی و فرایندهای مورد استفاده در تولید الیاف ساخته شده با منشأ، امکان ایجاد انواع خاصی را فراهم می آورد. برخی از قدرت و انعطاف پذیری را ارائه می دهند؛ بعضی از آنها مقاومت در برابر آتش، لکه، کپک، خورشید یا سایش را ارائه می دهند؛ و برخی از مقاومت در برابر رطوبت و عوامل ارگانیک، دیگران را به خرد کردن و چین خوردن می دهد.

بسیاری از پارچه ها با ترکیبی از دو یا چند الیاف در تلاش برای بهبود ظاهر یا ابزار و یا هر دو بافته می شوند. یکی دیگر از عوامل انتخاب یا مشخص کردن پارچه، لمس پارچه یا “دست” است. برخی از پارچه های ساخته شده از الیاف ساخته شده به نظر می رسد ناخوشایند در مقایسه با پارچه های ابریشمی و پشم یا ناخوشایند.

بافندگی یک هنر باستانی است و اساسا اختلافات کمی بین موهای زودرنج و موادی که در کارخانه های اصلی نساجی یافت می شوند، کمی متفاوت است. سه عنصر رایج در استفاده، فیبرهای ساده هستند که شامل فیبرهای بافتی می باشد. weaves شناور، که شامل طوقه و ساتن؛ و توده های انبوه که شامل هر دو برش و برش نخی است. تکنیک های بافندگی از اهمیت کمتری برای طراحی داخلی شامل خوردگی، پیچش، شکل گیری، و نقاشی کردن است.

الگوی پارچه، به ویژه در شرایط معاصر، اغلب الگوی طبیعی ایجاد شده توسط بافت پارچه است، اگر چه الگوها با چاپ نیز ایجاد می شوند. در قوانین نساجی سنتی، اشاره به الگوی معمولا به معنای یک سبک تاریخی بود. تاریخچه منسوجات از الگوهای اولیه مصر و شرقی تا حال حاضر است. هر عصر الگوهای مد روز و محبوب را توسعه داده است. به عنوان مثال، طرح های نساجی معاصر معمولا انتزاعی یا هندسی هستند، اما الگوهای گل و گیاه بزرگ در قرن بیستم نیز محبوب بودند.

رنگ یکی از مهمترین جنبه های پارچه در طراحی داخلی است، از آنجا که رنگ پارچه ها اغلب مهم ترین قسمت های رنگ داخلی است. رنگهای رنگی را می توان به الیاف غیرقابل کپی، نخ ریسی یا پارچه های بافته اضافه کرد. استحکام رنگ، نگرانی عمده ای نسبت به طراحان داخلی است، زیرا پارچه های محو شده می توانند به داخل ساختمان بسیار مضر باشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

عناصر طبیعی در زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

جسم انسان میتواند زیبایی موجود در طبیعت را در نظر بگیرد، و تعجب آور نیست که معرفی عناصر طبیعی به داخل منزل همیشه مطلوب است. به رغم زیبایی آنها، نمی توان به طور خودسرانه یک گیاه، یک درخت یا سنگ ها یا آب را به داخل وارد کرد. ملاحظات مهم باید محل فضا، آب و هوا و ارتباط آن با خارج از منزل باشد.

ملاحظات آب و هوايی نوع گیاه، گل و یا درختی را که می تواند در داخل کشور رشد کند، تعیین می کند. زیباترین گیاه به مدت طولانی در شرایط نامساعد زنده ماند و درخت یا گیاه در حال مرگ، قطعا مزایای تزئینی را ارائه نمی دهد.

محل و جهت گیری داخلی به فضاهای بیرونی یکی دیگر از اهمیت مهم در معرفی عناصر طبیعی است. در هوای گرم تر، ممکن است یک گذر تدریجی بین داخل و خارج وجود داشته باشد، و گیاهانی که این گذار طبیعی را به خوبی می بینند و به موفقیت خواهند رسید. در هوای سردتر، یک مانع واقعی از شیشه یا یک دیوار جامد، داخل خانه را از بیرون جدا می کند و در بهترین حالت می توان انتقال را به صورت بصری انجام داد.

تعدادی از دستگاه های ساده ای وجود دارد که می تواند گیاهان و گل ها را تحت شرایط کنترل شده حفظ کند. گلخانه ها در هر اندازه، اعم از اندازه پنجره تا اندازه اتاق، می توانند بخش های جذاب تر داخلی باشند، اما بدیهی است که شرایط ویژه و نگهداری باید فراهم شود. مقیاس گیاهان یا درختان کوچک باید در نظر گرفته شود. یک درخت درختی بزرگ می تواند یک تمرکز زیبا در یک فضای کوچک باشد. درختان و گیاهان بیشمار در یک فضای کوچک می تواند غلبه کند، مگر اینکه در واقع این فضا به عنوان یک فضای گلخانه ای یا اتاق گیاه طراحی شود.

عناصر طبیعی غیر از گیاهان و گل هایی که می توانند در داخل ساختمان استفاده شوند، آب، سنگ ها، سنگ ها یا سنگ های قیمتی هستند، و مناطق کاشت در خاک طبیعی. برای فضاهای بزرگ، معمولا ساختمان های عمومی، استخر ها یا مناطق حاوی آب می تواند بسیار زیبا و هیجان انگیز باشد. برخی از ویژگی های داخلی با آب در حال اجرا و آبشارهای کوچک جمع شده ایجاد شده است. گاهی اوقات یک منطقه کوچک از سنگریزه ها با چند گیاه یا سنگ های دقت انتخاب شده می تواند لمس زیبایی واقعی را به داخل کشور اضافه کند. حتی مجموعه سنگ ها، مواد معدنی، چشمه های دریایی، و دیگر عناصر طبیعی، لمس طبیعت را فراهم می کند که می تواند داخلی را زنده کند.

روش طراحی در زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

تخصیص های حرفه ای طراحی داخلی ممکن است از طراحی یک آپارتمان کوچک تا مشاغل بسیار بزرگ و پیچیده مانند برنامه ریزی و طراحی تمام طبقه در یک ساختمان اداری و یا طراحی تمام فضاهای هتل یا اقامت باشد. این روش ها تا حدودی از یک کار به بعد متفاوت است و بستگی به اندازه سازمان طراحی دارد، اما طرح اصلی زیر روال معمول را دنبال می کند که توسط طراحان حرفه ای آن را پوشش می دهد.

مراحل اولیه
اولین گام مصاحبه با مشتری است. این اغلب یک سری از گفتگوهاست و باید در نهایت منجر به توافق دو جانبه شود. مشتریان معمولا ایده خوبی از نیازها و ترجیحات خود دارند، با این حال یک طراح با تجربه اغلب نیازهای مشتری را پیش بینی نمی کند و اغلب او باید نگرش مشتری نسبت به ترجیحات را دوباره ارزیابی کند. بدیهی است، مصاحبه نیز باید مشتری را متقاعد سازد که طراح مناسب برای نیازهایش است. بیشتر متخصصان ایجاد شده هیچ کار طراحی را شروع نمی کنند و در جلسات طولانی و مکالمات بدون نگهداری از خدمات خود مشارکت نمی کنند. بسته به دامنه و پیچیدگی شغل، توافقنامه بین مشتریان و طراحان داخلی از اشکال ساده نوشته شده توسط طراحان به le

مراحل اولیه
اولین گام مصاحبه با مشتری است. این اغلب یک سری از گفتگوهاست و باید در نهایت منجر به توافق دو جانبه شود. مشتریان معمولا ایده خوبی از نیازها و ترجیحات خود دارند، با این حال یک طراح با تجربه اغلب نیازهای مشتری را پیش بینی نمی کند و اغلب او باید نگرش مشتری نسبت به ترجیحات را دوباره ارزیابی کند. بدیهی است، مصاحبه نیز باید مشتری را متقاعد سازد که طراح مناسب برای نیازهایش است. بیشتر متخصصان ایجاد شده هیچ کار طراحی را شروع نمی کنند و در جلسات طولانی و مکالمات بدون نگهداری از خدمات خود مشارکت نمی کنند. بسته به دامنه و پیچیدگی شغل، توافقنامه بین مشتریان و طراحان داخلی از اشکال ساده نوشته شده توسط طراحان به اسناد قانونی طولانی، دقیقا شامل خدمات ارائه شده و همچنین رویه ها و مسئولیت ها می باشد. طراح یک نظرسنجی، شامل تجزیه و تحلیل برنامه فعلی مشتری ارائه می دهد، و او اغلب یک برنامه جدید را آماده می کند. به عنوان مثال، اغلب، طراح بر اساس نظارت بر امکانات موجود می بیند که طراحی مجدد این امکانات مناسب تر برای نیازهای مشتری و مقرون به صرفه تر از اجاره فضای جدید یا اضافه کردن فضای اضافی است. اغلب اوضاع در حال تغییر است: مشتری متوجه نیست که سرمایه گذاری در یک نوسازی بزرگ از فضای خود را اجازه نمی دهد اتاق را برای تغییر در آینده و یا گسترش، و بر اساس مشاوره طراحی مشاوره جدید ایجاد شده و یا ساخته شده است. گاهی اوقات یک سوال وجود دارد که آیا یک قسمت خاصی از ارزش یا معنی باید بازسازی یا بازسازی شود یا خیر، مجددا تجربۀ طراح داخلی برای تصمیم گیری مورد نیاز است.

هنگامی که این کار شامل طراحی مجدد فضاهای موجود، در یک مراحل اولیه طراح داخلی طرح های بسیار دقیق از شرایط موجود را نیاز دارد. در بسیاری از ساختمان های قدیمی تر، هیچ برنامه ای به روز نشده وجود دارد و شرکت طراحی باید اندازه گیری های دقیق زمین را انجام دهد تا نقشه ها و ارتفاعات فضاهای موجود را بدست آورد. این برنامه ها همچنین باید نشان دهند که آیا دیوارها (پشتیبانی) دارند یا اینکه آیا آنها می توانند تخریب شوند یا خیر. سیستم برق و مکانیکی باید با دقت ارزیابی شود، گاهی اوقات توسط مهندسین.

برای مشاغل بزرگ برنامه ریزی و برنامه ریزی قبل از معماری می تواند چندین ماه یا حتی سال مصرف کند. شرکت های عمده در نظر گرفتن پروژه های بزرگ ساختمان نیاز به برنامه های دقیق، تجزیه و تحلیل تسهیلات و تجهیزات موجود، و تعدادی از طرح های جایگزین و پیشنهادات. بر اساس توابع انجام شده توسط بخش های گوناگون یک شرکت و ارتباط این ادارات با یکدیگر، طراحان در واقع یک ساختار طرحواره ای (مانند ساختمان بلند یا مجموعه ای از ساختارهای کوچکتر) را شامل می شوند، شامل یک سیستم پایه برای دفاتر و یا سایر وظایف.

طرح نهایی برنامه در نهایت به منظور تصویب قبل از هر کار طراحی واقعی به مشتری ارائه می شود. بدیهی است که بودجه مورد توجه قرار گرفته است. همراه با تجزیه و تحلیل برنامه، طراحان اغلب باید یک بودجه تقریبی را تهیه کنند یا تلاش کنند پیشنهادات خود را براساس بودجه تعیین شده توسط مشتری تنظیم کنند.

از جمله عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد، – در دسترس بودن مواد و مصالح، نگهداری از داخل و شخصیت یا مناسب بودن طرح برنامه ریزی شده است. Interiors کسب و کار اغلب سرمایه گذاری های بزرگ برای مشتریان را نشان می دهد و چندین هفته پس از اتمام شغل به علت عدم دسترسی به محصولات یا مصالح به تأخیر می افتد. در فضای داخلی، مانند هتل ها، فروشگاه ها یا موسسات آموزشی، عوامل نگهداری باید با دقت تحلیل شود. در مقیاس کوچکتر، باید با مراقبت های مشابه، مساجد مسکونی را در نظر گرفت. فاکتورهای تعمیر و نگهداری برای کف آشپزخانه و یا اتاق کودکان مهم هستند.

زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی
زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

طراحی و ارائه
پس از تکمیل یک برنامه و پذیرش برنامه توسط مشتریان، کار طراحی واقعی می تواند آغاز شود. طراحان معمولا بر روی بسیاری از طرح های جایگزین کار می کنند. یک فضای مجزا مانند یک رستوران یا فروشگاه با دقت طراحی شده، روزهای زیادی از مطالعات طراحی اولیه را انجام می دهد. همانطور که حجم کار افزایش می یابد، ارتباط بین فضاهای شخصی پیچیدگی این مطالعات را افزایش می دهد و احتمالا طراح به یک مدل مطالعه خشن نیاز دارد تا فضاهای سه بعدی را تجسم کند. طراحی و تهیه پیش نویس در آن مرحله، طراح شیوه تجسم ایده های خود و در عین حال قرار دادن آنها در چنین شکل است که می توانند برای همکاران خود برای بحث و در نهایت به مشتریان خود اطلاع دهند. تمام اجزای زیبایی شناختی در آن مرحله طراحی، از جمله رنگ، روشنایی، و بافت، در مرحله طراحی اولیه قرار می گیرند، هرچند در مراحل اولیه طراحی هیچ انتخابی دقیق از مواد یا اشیا ایجاد نمی شود. بدیهی است که این مرحله خلاقانه طراحی داخلی بر اساس تحقیق و تجزیه و تحلیل بحران است .

هنگامی که طراح یا تیم طراحان احساس می کند که یک طرح در داخل اهداف اعلام شده وارد شده است، ارائه مقدماتی آماده خواهد شد. اگر چه طراح صالح شماری از طرح های ممکن برای هر شغل را امتحان می کند، به عنوان یک قاعده تصمیم خواهد گرفت که کدامیک از ایده های زیادی که در شکل خشن مورد بررسی قرار می گیرد، موفق ترین است و برای ارائه مقدماتی آمادگی دارد. برای کمیسیون های مهم چنین ارائه ممکن است از تعدادی از صفحات و یا تابلوهای ارائه ارائه برنامه ها، ارتفاعات، طرح ها، و ترمیم، و در بسیاری از موارد، مدل نیز. اکثر مشتریان برای تجسم فضا از برنامه ها و ارتفاعات آموزش دیده نمی شوند و طرح ها و طرح های چشم انداز برای تکمیل طرح کاملا ضروری است. در ارائه مقدماتی، رنگها، مصنوعات و جزئیات خاص هنوز حل نشده است، زیرا هدف در آن مرحله، کسب موافقت اولیه از مشتری است.

نقشه های نهایی و مشخصات
اگر ارائه مقدماتی به طور کامل پذیرفته شود، طراحان می توانند به مرحله طراحی نهایی ادامه دهند. اگر تغییرات لازم باشد، جلسه دیگری (یا جلسات) با تغییرات ارائه شده ممکن است ضروری باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مراحل بعدی طراحی ممکن است شامل مجموعه ای از نقاشی های طراحی شده توسط طراحان حرفه ای یا خود طراح داخلی باشد، اگر به عنوان فردی کار کند. بسته به نوع کار، نقاشی های نهایی ممکن است فقط چند برگ یا تعداد زیادی از نقاشی ها باشد. طرح ها، ارتفاعات، جزئیات، بخش ها و مشخصات زبان دفاتر معماری و طراحی هستند و با ابعاد دقت کشیده شده و یادداشت ها برای بسیاری از پیمانکاران که ساخت واقعی را انجام می دهند، آماده می شوند. نقاشی های خاص ممکن است توسط قراردادی های متعارف یا معاملات مرتبط انجام شود؛ به عنوان مثال، سیستم تهویه هوا معمولا توسط مهندسان تهویه مطبوع طراحی شده و کار مجرای باید در ارتباط با سیستم نورپردازی طراحی شود تا اطمینان حاصل شود که وسایل روشنایی با کانال ها درگیر نیستند. به طور مشابه، تجهیزات مکانیکی مانند لوله های گرمایش و لوله کشی، کابل های تلفن و خطوط برق باید برای جلوگیری از درگیری ها و مشکلات هماهنگ شوند. پیش از اینکه شرکت های خارجی یا قراردادی های فرعی درگیر شوند، طراح یا شرکت طراحی معمولا طرح های طراحی را با اطلاعات کافی برای ارائه پیمانکاران مختلف برای ارائه پیشنهادات آماده می کند. تقریبا تمام مشاغل اصلی برای پیشنهاد چند پیمانکار برای ارائه مشتری یا طراح به عنوان نماینده خود را با مجموعه ای از تخمین های رقابتی ارسال می شود.

در کمیسیون های پیچیده و پر هزینه، پس از پذیرش ارائه مقدماتی، ارائه نهایی و دقیق ممکن است آماده شود. این ممکن است حاوی دقت و صحت طراحی دایره در رنگ باشد. بسیاری از سخنرانی ها شامل مدل های مقیاس هستند و ممکن است از هیچ چیز جز مدل هایی با دقت ساخته نشده باشند.

طراحان داخلی با همکاری آماده سازی نقاشی های نهایی، روند انتخاب نهایی و مشخص کردن تمام مبلمان را آغاز می کنند. فرآیند انتخاب و سفارش پارچه، مبلمان، نورپردازی و سایر وسایل دیگر نیاز به دانش دقیق از محصولات موجود دارد. در شهرهای بزرگ، اغلب صدها منبع وجود دارد، اما به رغم انتخاب وسیع محصول در دسترس، همیشه فقط می توانید پارچه ای درست یا فقط مبلمان مناسب را پیدا کنید. در چنین مواردی طراحان داخلی ممکن است مجبور به طراحی مبلمان ویژه، پوشش کف، لوازم روشنایی یا پارچه باشند. بیشتر طراحان داخلی با محصولات با کیفیت آشنا هستند و در دفاتر خود، نمونه ها و کاتالوگ های مبلمان را که از شایستگی در نظر می گیرند، حفظ می کنند. محصولاتی که توسط طراح انتخاب شده اند معمولا به عنوان بخشی از طرح ارائه اصلی یا در یک مرحله تأیید جداگانه ارائه می شوند. روش های ارسال سفارشات متفاوت است. بسیاری از شرکت های طراحی و طراحان فردی ترجیح می دهند فعالیت خود را به انتخاب و مشخص کردن محدود کنند و ترتیب دهند که اداره خرید مشتری، دستورات را در اختیار داشته باشد. در موارد دیگر طراح سفارش های خرید را قرار می دهد، اما سپس صورتحساب را به مشتری برای پرداخت مستقیم ارسال می کند. در هر صورت سفارش و مشخص کردن یک کار دشوار است. تحویل و در دسترس بودن نگرانی مهمی است که طراح داخلی مسئول آن است. اگر یک هتل برای باز شدن در یک روز مشخص تنظیم شده باشد، ممکن است قبل از دو سال قبل از تاریخ تکمیل، سفارشات مربوط به مبلمان و مبلمان را انجام دهد تا زمان تحویل مطمئن شود.

ساخت و ساز در زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

ساختمان واقعی داخلی، بهعنوان یک بازسازی یا ساخت و ساز جدید، مستلزم نظارت قابل توجه توسط طراح است، هرچند نظارت دائمی روی سایت همیشه لازم نیست. برای یک دفتر یا محل اقامت، تعداد کمی از بازدیدکنندگان ممکن است کافی باشد دقت نقشه های کاری و جزئیات بر درجه نظارت مورد نیاز تاثیر می گذارد: نقاشی ها و مشخصات خاصی را برای یک کار خاص کامل تر می کند، زمان کمتری باید در سایت در طول مرحله ساخت صرف شود.

به رغم این واقعیت که کارگران معمولا متخصصان ماهر بسیار ماهر هستند، سوالاتی وجود دارد که تنها می تواند در سایت پاسخ داده شود و همیشه مشکلات پیش بینی نشده وجود دارد که نیازمند تغییر یا تصمیم گیری در محل است. بسیاری از طراحان داخلی درک قابل توجهی از ساخت و ساز و فن آوری ساختمان دارند، می توانند به راحتی با معامله گران ارتباط برقرار کنند و بتوانند توصیه ها و پیشنهادات ارزشمند ارائه دهند. وضعیت نیز می تواند معکوس شود. بسیاری از کارگران ساختمانی بسیار ماهر و آگاه هستند و می توانند پیشنهاداتی ارائه دهند که طراحان خوشحال می شوند. نظارت باید در تمام مراحل یک کار ادامه یابد. طراحان شناخته شده هیچ تلاشی برای دیدن هر مرحله از کار در بهترین حالت ممکن انجام نمی دهند.

همانطور که در سایر مصنوعات نیز، طراحان داخلی انتخاب، کمیسیون یا خرید آثار هنری، گیاهان و لوازم جانبی را انتخاب می کنند. در طراحی داخلی مسکونی، مشتریان معمولا بسیاری از این موارد را دارند و یا قطعا در انتخاب و خرید شرکت خواهند کرد، اما در طراحی داخلی در فضای تجاری یا عمومی این مسئولیت در دست طراح قرار دارد.

از بحث های پیشین، روشن خواهد شد که طراحی مشاغل داخلی بزرگ شامل بسیاری از ملاحظات مفصل از ابتدای تا تکمیل است. به همین دلیل، بیشتر شرکت های طراحی بزرگ با هتل ها، مشتریان دولتی یا نهادی یا شرکت های تجاری بزرگ، ورق کاری و چک لیست را برای تمام جنبه های کار طراحی کرده اند. هر فاز شغلی معمولا تحت نظارت کاپیتان شغل یا طراح اصلی قرار می گیرد و هر چک لیست یا فرم به صورت مرتب کنترل و بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در نظر گرفته شده است و کار به طور صحیح به پایان رسیده است.

انواع طراحی داخلی زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی
هرچند در بخش های قبل ذکر شده است، انواع مختلفی از درون ها، با اشاره به هر دو زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی، هیچ بحث خاصی در مورد ملاحظات طراحی متفاوت برای تغییر در فضای داخلی وجود ندارد. معیارهای زیباشناختی که در بخش های قبلی ارائه شده اند به تنوع قابل ملاحظه ای بستگی دارد.

زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی
زیبایی شناسی و اجزای فیزیکی طراحی داخلی

فضای داخلی مسکونی
فضای داخلی مسکونی برای طراحان داخلی و اشخاص واضح تر از هر نوع دیگر از فضای داخلی است. در حقیقت، خانه هایی که ناخودآگاه توسط افراد خلاق طراحی شده اند بدون قوانین تزئینی استاندارد اغلب زیباترین هستند. برخی از ملاحظات برنامه ریزی و عملکردی در هر محل اقامت ثابت هستند و اگرچه ممکن است توسط اشخاصی که تمایل به شدت فردی بودن دارند نادیده گرفته شود، می توانند حداقل دستورالعمل های اولیه را ارائه دهند.

برنامه ریزی خانه های مدرن یا آپارتمان ها باید موقعیت نیازهای خاص نسبت به دیگران را در نظر بگیرد. فضای ناهارخوری باید در نزدیکی منطقه آماده سازی غذا قرار داشته باشد و منطقه تهیه غذا باید برای ورودی مورد استفاده برای تهیه مواد غذایی و دفع زباله در دسترس باشد. دسترسی به مناطق خواب کودکان نباید از طریق فضاهای زندگی بزرگسالان باشد. دسترسی به حمام ها باید به مناطق اتاق خواب نزدیک باشد و نباید از طریق فضاهای زندگی یا ناهار خوری باشد.

آرایش مبلمان برای فضای زندگی باید با توجه به سبک زندگی و ترجیحات ساکنین آن را مورد توجه قرار دهد. اگر یک فضای برای جوانان برنامه ریزی شده باشد، ممکن است صندلی ها به غیر از طبقه ارائه شوند، اما برای افراد ساکن محافظه کار یا مسن تر، صندلی راحت برای مکالمه و فعالیت های دیگر ضروری است. خانه های مجتمع (زندگی، ناهار خوری، امکانات غذا بدون اتاق های جداگانه) برای برخی از مردم به زیبایی و زیبایی کار می کنند، اما ممکن است برای یک خانواده با فرزندان بسیاری و میل یکسان برای حفظ حریم خصوصی، پاسخ مناسب نباشد. نیازهای ذخیره سازی ویژه ای که باید برای بسیاری از خانه ها مورد توجه قرار گیرد از قفسه های کتابخانه ای به مناطق ذخیره سازی برای دوچرخه ها، از امکانات برای ضبط موسیقی تا ذخیره سازی تجهیزات ورزشی متفاوت است. چنین امکانات اغلب می تواند توسط طراحان داخلی اضافه شود، اگر نه توسط معمار ارائه شده است.

انواع مختلفی از اقامت وجود دارد، و هر یک ممکن است نیاز به رویکرد متفاوت داشته باشد، که تا حدی مبتنی بر ملاحظات اقتصادی است. خانه خصوصی متعلق به اشخاص نه تنها ساختارهای داخلی و دیگر ویژگی های طراحی دائمی (نورپردازی، کف و غیره) را حاکم می کند، بلکه به طور طبیعی طبیعتا به تصور طراح و بودجه مالک می رسد. آپارتمان های تعاونی در شهرهای بزرگ شایع هستند و کسانی که به طور کامل توسط صاحبان آنها خریداری می شود، می توانند تا زمانی که ساختار ساختمان مورد تجاوز قرار نگرفته، طراحی و تغییر کند. معمولا در آپارتمان ها یا خانه های اجاره شده یک رویکرد متفاوت وجود دارد. تغییرات عمده و مبلمان ویژه و دیگر ویژگی های ساخته شده در یک سرمایه گذاری ضعیف توسط مشتری صورت می گیرد و به عنوان یک قاعده، توسط صاحبخانه ها برطرف می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.