طراحی داخلی به سبک هنری DECO

طراحی داخلی به سبک هنری DECO

HE ULTIMATE ART DECO INTERIOR DESIGN INSPIRATION

اگر سلیقه شما به سمت طراحی داخلی حیرت انگیز و جواهری شبیه باشد، این سبک طراحی هنری ۱۹۲۰ ممکن است بهترین گزینه باشد. طراحي داخلي طراحي هنرمندانه بلافاصله موجب تحول مي شود؛ ظریف، پر زرق و برق و براق، این سبک به عنوان ظاهر شیک در دهه ۱۹۲۰ محبوبیت یافت.

طراحی داخلی به سبک هنری DECO اظهارات جسورانه و جالبی از هندسه، تقارن و فلزات، چشم انداز طراحی بزرگ گاتسبی را به ذهن متبادر می سازد، با پاتین براق و درخشان که از عجیب ترین اجناس موجود است. و امروز بر روی سبک هنرهای تجسمی به روز می آید، کاملا شاد و مدرن است.

برای الهام گرفتن، ما یک راهنمای دستی با همه چیزهایی که لازم است بدانیم تا بتوانیم در طراحی داخلی به سبک هنری DECO نگاهی بیفتیم از دکوراتورهای  معروف جمع آوری نموده ایم.

طراحی داخلی به سبک هنری DECO
طراحی داخلی به سبک هنری DECO

مواد آماده
استفاده از مصنوعات هنری هنر deco

مواد مورد استفاده در طراحی داخلی به سبک هنری DECO به صورت اختصاصی  طراحي شده اند و براي طراحي و استفاده روزافزون در منزل طراحي شده اند.

بسیاری از فلزات در این سبک حضور دارند؛ از طلا به نقره، فولاد ضد زنگ و کروم. آنها هر اتاق احساس زیبا و لوکس را می دهند و می توانند در همه جا مورد استفاده قرار گیرند.

تصور کنید یک اتاق نشیمن مدرن دکو با یک میز قهوه ای طلایی، لامپ کروم و یک فرش با طرح های هندسی جالب با شکل سیاه، طلا و سفید. شیشه نیز یک ماده مکرر استفاده شده در طراحی هنر دکو است؛

آیا این از طریق آینه ها، جداول شیشه ای، عناصر مجسمه ای یا یک گلدان یا لامپ آثار هنری، به عنوان شیشه به احساس ظریف یک اتاق دکوراسیون هنری اضافه می کند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با توجه به این سبک، شما ممکن است فورا فکر نکنید که چوب مواد مکرر استفاده می شود، اما چوب های نادر و تاریک مانند آبنوس اغلب برای مبلمان و کف استفاده می شود.

مبلمان چوبی تزئین شده برای جشن الگوهای سنتی هنر deco که نشان دهنده جنبش بود استفاده شد.

مواد لوکس مانند سنگ مرمر نیز در اتاق های این سبک شایع هستند. فراموش نکنید که این دوران همه چیز درباره عواقب فراوانی بود و مواد مورد استفاده در طراحی اتاق شما یک راه عالی برای نمایش اعتبار بود.

طراحی داخلی به سبک هنری DECO
طراحی داخلی به سبک هنری DECO

تم ART DECO
تم های هنری طراحی داخلی به سبک هنری DECO

تم های طبیعی و هندسی به شدت در ایده های طراحی داخلی هنر دکو به کار رفته است. طراحی داخلی مدرن دکو باید با طرح هایی از قبیل برگ ها، شاخه ها، پرها در کنار عناصر حیوانی سبک مانند یک مجسمه سازی پرنده یا ماهی Chinoiserie پر شود.

کاغذ سفید یا کرم با پرین سیاه پرینت در یک اتاق نشیمن دکوراسیون خیره کننده خواهد بود و یک فرش ببر یا گورخر چاپ نخواهد کرد در یک اتاق دکوراسیون هنر. این ها هر دو بیانیه جسورانه هستند و این سبک همه چیز در مورد بیانیه ای است و مرزها را هل می دهد.

هندسه نیز در طراحی هنر دکو فراوان است، در سال ۱۹۲۰ افزایش تولید و شکل های هندسی نشان دهنده تغییر زمان است. اشکال هندسی، trapezoids، chevrons و zig-zags باید اتاق شما را پر کند؛ ظاهر شدن به وضوح و محتاطانه در طول طراحی شما.

Sunbursts علاوه بر ظریف و جسورانه به یک اتاق دکوراسیون هنری، شما می بینید که بسیاری از لبه های دندانه دار و نازک دیده شده است – آینه های آینه ای از آیکون های آکادمی هنری یک مثال کامل از این هستند و تقارنی که آنها ارائه می دهند روشن است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک هنری DECO
طراحی داخلی به سبک هنری DECO

استفاده از رنگ در طراحی داخلی به سبک هنری DECO
هنر دکور رنگ داخلی

هنگامی که شما به هنر کلاسیک کلاسی فکر می کنید، سبک Gatsby بزرگ به نظر می رسد، شما ممکن است بلافاصله تم های سیاه، سفید، نقره ای و طلایی فکر می کنم. زنگ های پررنگ و عمیق نیز در طراحی داخلی مدرن دکو استفاده می شود.

آنها غنی و راحت هستند (کلیدی برای ایده های طراحی داخلی دکوراسیون داخلی) و این رنگ های عمیق برای مبلمان کامل مناسب هستند، در مقایسه با سیاه و سفید که اول فکر می کنید.

به نظر می رسد درخشان و عمیق، قرمز، بلوز، سبز، گلدوزی و بنفش، همراه با کرم های نرم تر و بی انتها به نظر می رسد تا دکوراسیون هنر خود را تسکین دهد.

رنگ های نرم تر برای اتاق خواب و اتاق های ناهارخوری مناسب هستند و شما را قادر به استفاده از هر قطعه ای از این رنگ هایی که در حال حاضر دارید، اگر هنر تزئین هنر با بودجه باشد.

طراحی داخلی به سبک هنری DECO
طراحی داخلی به سبک هنری DECO

Fabulous Fabrics
منسوجات طراحی دکوراسیون داخلی هنر

پارچه های رنگی جامد یا در طراحی هندسی، پارچه های مورد استفاده در طراحی داخلی مدرن دکو هستند.

همه ی مبلمان های نرم افزاری خود را باید پررنگ کنید – برای یک مبل یک پارچه ی رنگی با بلوک های رنگارنگ انتخاب کنید و با استفاده از کوسن های پرتاب در یک چاپ هندسی یا برعکس.

در طراحی داخلی به سبک هنری DECO پارچه سیاه پارچه سفید و طلایی همچنین یک گزینه عالی برای مبلمان نرم و یا یک الماس با لهجه صورتی یا قرمز است.

پنجره های قاب با پرده های پر زرق و برق در ترکیب ابریشم طلایی و برنز، با لمس واقعی لوکس به هر اتاق اضافه شده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مبلمان BOLD
مبلمان طراحی داخلی به سبک هنری DECO

همانند همه چیز در طراحی داخلی هنر دکو، مبلمان ۱۹۲۰ به شدت منحصر به فرد بود. قطعه ها در مقیاس وسیع بودند، بنابراین برای دیدن مقادیر تخته های جانبی در آبنوس و قطعه هایی که واقعا فضای کف را می گیرند، تعجب نکنید.

مبلمان ممتاز با خطوط صاف نیز شایع است؛ صندلی ها در مخملی صورتی در یک طراحی ناخوشایند، در کنار ایده های طراحی داخلی دکوراسیون خود، فریبنده خواهد بود. مبلمان چوبی با طراحی دکوراسیون هنری تزئینی، طراحی های کلاسیک هندسی و متقارن و الگوهای کلیدی Grecian، از ویژگی های Art deco نیز برخوردار است.

کفپوش
دکوراسیون داخلی کفپوش داخلی

هیچ آثاری از هنر آکادمی بدون مجموعه ای زیبا از کاشی های آکواریوم سیاه و سفید سفارشی نیست – این ها در یک راهرو، حمام و حتی یک آشپزخانه هنری دکو خیره کننده خواهند بود.

کفپوش لاکی با درخشش بالا، علاوه بر کامل طراحی داخلی دکوراسیون داخلی، و کفپوش پارکت بسیار جلا داده شده در یک چوب تیره نیز خیره کننده و در موضوع است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر شما گزینه ای را برای جایگزینی کف در سبک هنر دکو نداشته باشید، کف خود را با فرش های بزرگ در الگوهای هندسی پوشش دهید تا آن را کمی ادویه کنید.

لوازم جانبی و روشنایی
نورپردازی طراحی داخلی هنر دکو

در طراحی داخلی به سبک هنری DECO لوازم جانبی یک اتاق دکوراسیون را کامل می کند – عناصر کوچک مانند وسایل و اتصالات نیز تفاوت زیادی را ایجاد می کنند.

شما می توانید اتصالات سبک لوازم جانبی بزرگ، دستگیره های درب، پانل های سوئیچ و تمام انواع لوازم خانگی آنلاین، که بسیار عالی است اگر شما در بودجه هستید و نمی توانید از جواهرات دوره Art deco واقعی استفاده کنید.

آینه های عالی در سبک هنری دکو برجسته شده اند و گزینه های سبک هنر دکو را می توان نسبتا ارزان قیمت یافت.

آینه های باریک هر اتاق را جلا می دهد و حتی بزرگتر هم می شود، بیانیه ای را با یکی ایجاد کنید. و هنرمند منبع هنر هنر را چاپ و هنر برای دیوارهای خود را، همراه با شخصی پیدا می کند مانند گلدان و مجسمه برای لمس در پایان.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.