دکوراسیون داخلی کافی شاپ

دکوراسیون داخلی کافی شاپ

در این مقاله دکوراسیون داخلی کافی شاپ را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چشم انداز ما در دکوراسیون داخلی کافی شاپ

تفاوت بین یک کافی شاپ خوب و  درخشان، توجه به جزئیات کوچک است مانند دسترسی آسان به شمارنده بدون نیاز به نشستن به صندلی های مجاور، داشتن یک صندلی مجزا برای فضا، و غیره … یک کافه یا یک کافی شاپ است که در آن مردم می آیند برای  صحبت کردن، پاتوق، و یا گرفتن یک نوشیدنی سریع قبل از رفتن به جلسه بعدی. یک کافه خوب با ویژگی فردیتش، توانایی آن در شیک بودن، جایی که مشتری همیشه احساس خوشحالی می کند، تعریف می شود. بنابراین، باید بصری با رنگ های مناسب، روشنایی و دکوراسیون جذاب باشد که یک فضای دوستانه را در سراسر فضای باز کافی شاپ تبلیغ کند. همچنین طرح بندی – یا سبک سبک صندلی یا طراحی در غرفه ها – نیاز به هماهنگی موضوع داخلی خود را برای ایجاد کافی شاپ  خود را منحصر به فرد و قابل شناسایی است.

در طراحان آریا ما مطمئن هستیم که ما از طریق هر جزئیات با شما از طریق طراحی و برنامه ریزی یک کافی شاپ کارآمد یک کار پیچیده و تخصصی است. قبل از رفتن به فرایند توسعه، تا حد زیادی تاکید کنیم تا نیازهای شما کاملا درک شود.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ
دکوراسیون داخلی کافی شاپ

فضای دکوراسیون داخلی کافی شاپ

تیم اختصاصی طراحان داخلی ما بر ایجاد یک فضای کافی شاپ  است که باعث می شود مشتریان شما در طراحی داخلی کافه  احساس راحتی کنند را در نظر بگیرید. بنابراین، ما بررسی، ارزیابی امکانات فعلی و نیازهای پیش بینی شده را با شما و بر اساس توافق، تنظیم می کنیم تا طراحی خود را با توجه به دیدگاه، بودجه و مشتریانی که قصد ارائه خدمات را دارند، طراحی کنید.

این دقت در طراحی فضای کافی شاپ شما تضمین می کند که دکور کافه شما نه تنها بصری خشنود، مقرون به صرفه و کاملا کاربردی بلکه همچنین مشتاق اشتیاق شما در کسب و کار و تصویر آن است.فروشگاه های قهوه برای افراد بیرون از منزل خود جایگاه جدیدی برای جایگزین کردن نوار گوشه ای به عنوان محل برگزاری انتخاب شده اند. یک فروشگاه کافی شاپ عناصر زیادی را در طراحی خود دارد که مشتریان آن را راحت می کنند و می خواهند به مدت کوتاهی به تعویق بیفتند و آنها را مجبور به عقب نشینی کنند. هر بخشی از یک طراحی کافی شاپ می تواند در کسب و کار تکراری نتیجه بگیرد، اگر می دانید که مشتریان شما چه چیزی را دنبال می کنند.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ
دکوراسیون داخلی کافی شاپ

مبلمان دکوراسیون داخلی کافی شاپ

به دلایل مختلف به  کافی شاپ ها می آیند و مبلمان باید این را منعکس کند. بعضی ها می آیند برای دیدار با دوستان، و جداول بزرگتر با صندلی برای جمع آوری دوستان اطراف نیاز دارند. بعضی از آنها برای ملاقات با یک فرد خاص وجود دارد، و جداول کوچکتر و صمیمی بیشتری نیاز دارند. بعضی از آنها به سادگی برای استراحت می آیند، بنابراین صندلی های راحت تر با جداول جانبی مناسب می شوند. روشنایی خوب برای خواندن مهم است، و همچنین تعداد زیادی از پریز برق برای اتصال به لپ تاپ ها قدردانی شده است.

ساخت یک کافی شاپ بسیار شبیه به خانه بسیار طول می کشد تا مشتریان خود را به عقب بر گردیم. یک شومینه در امتداد یک دیوار یا در مرکز اتاق می تواند یک نقطه کانونی را ایجاد کند که مردم می توانند مکالمات خود را پیوستن و نگه دارند. یک قفسه کتاب، شاید به طور منظم توسط فروشگاه اضافه شده، به مصرف کنندگان قهوه تنها یک سرگرمی آرام می دهد. جداول بازی تزئین شده با تخته های شطرنج و تخته نرد طبیعی برای افرادی است که برای مدتی ماندند. موسیقی آرام همیشه به خاطر آرامش و لذت بردن از جو زمین است. قرار دادن یک هیئت مدیره چیزهای بی اهمیت مسابقه، و هر مشتری حدس زدن سوال چیزهای بی اهمیت از روز، دادن به آنها تخفیف کوچک برای پاسخ صحیح است.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ
دکوراسیون داخلی کافی شاپ

آلات موسیقی در یک صحنه دکوراسیون داخلی کافی شاپ

مشتریان احساس می کنند که خانه را دوست دارند، به آنها کمک می کند تا احساس کنند که این کافی شاپ “آنها” است. فنجان قهوه را شخصی کنید و یک قفسه در پشت شمارنده بگذارید تا آنها را نمایش دهید. کاغذهای رنگی و مداد رنگی را به بچه های مشتریان منتقل کنید و آثار هنری حاصل از آن روی دیوارها را آویزان کنید. قرار دادن یک بولتن بزرگ و ارسال عکس های اغلب از مشتریان به طور منظم. اگر مدافعان موسیقی نوازندگان هستند، از آنها بخواهید تا یک ساعت بازی کنند. اگر فروشگاه شما در نزدیکی یک پردیس کالج باشد، با لوگوهای مدرسه ای تزئین کنید. بخشی از جامعه را به فروشگاه اختصاص دهید و مشتریان آن را در برنامه روزانه خود متوقف کنند.

تزئین فروشگاه خود را با توجه به فصل. اجازه دهید مشتریان درخت کریسمس خود را تزئین کنند. سبد گل مصنوعی را در بهار بگذارید. برگ پاییز را پاییز بگذارید. فنجانهای رنگی برای استفاده در هفته های تعطیلات را پیدا کنید: برای روز سنت پاتریک سبز، برای روز ولنتاین قرمز است. دکوراسیون را ساده نگه دارید، اما دائما در حال تغییر است. مشتریان به طور منظم از این به عنوان خانه دیگری فکر می کنند، بنابراین آن را مانند آن تزئین کنید.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ
دکوراسیون داخلی کافی شاپ

دیوارهای دکوراسیون داخلی کافی شاپ

دکوراسیون دیوار کافی شاپ  خود را به خانه، ساده و شخصی سازی کنید. عکسها را از مشتریان منظم در صندلی و قاب مورد علاقه آنها بگیرید و آنها را ببندید. نام نوشیدنی ها پس از مشتریان و ایجاد پلاک های جشن گرفتن آنها. عکس های سیاه و سفید از محله، از گذشته و حال. یک عکس گروهی بزرگ از تمام اعضای تیم را بگیرید و هر کس آن را ثبت کند. همه چیز را در مغازه خود را شخصی سازی کنید و بیشتر شبیه به خانه احساس خواهید کرد.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ در سراسر جهان دارای چندین چیز مشترک هستند؛ آنها دوشیزه، دعوت کردن و یک مرکز فعالیت اجتماعی هستند.

به غیر از این صفات، آسمان به عنوان محدودیتی در ارتباط با چگونگی تنظیم کافی شاپ و طراحی داخلی طراحی شده برای قهوه طراحی شده است.

با رشد  دکوراسیون داخلی کافی شاپ  در همه جا از شهرهای بزرگ تا شهر های کوچکتر،کافی شاپ ها در هر سال حدود ۷ درصد رشد دارند. بنابراین نیاز به ایجاد موقعیت مکانی منحصر به فرد و جذب مشتریان تکراری مهمتر از همیشه است.

بنابراین، چگونه صاحبان قهوه خانه دار می توانند محیط هایی را ایجاد کنند که می توانند شرکت های بزرگ بزرگتر را به چالش بکشند، به مشتریان تجدید نظر کنند، و به جای سفر به فروشگاه مواد غذایی، به سفر به شهر سفر کنند؟

۱٫ تمرکز و لمس محلی را برجسته کنید
یکی از ویژگی های که طرح های کافی شاپ چند مکان دارد، این است که بسیاری از آنها یکسان هستند.

هنگام طراحی طرح طراحی کافی شاپ، فرصت را برای جایگزینی مکان خود با اضافه کردن جلب توجه محلی یا اقلامی که برای بخش های مختلف دنیا منحصر به فرد هستند، استفاده کنید.

دیگر از ایده های جعبه شامل نقاشی های سفارشی توسط هنرمندان محلی بیشتر، پخش موسیقی محلی، و حتی خدمت به اقلام غذا و شربت که محلی تولید می شود.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ
دکوراسیون داخلی کافی شاپ

نمونه های طراحی کافی شاپ

۲٫ به یاد داشته باشید که موضوعات روشنایی کافی شاپ

بسیاری از کافی شاپ هایی را می بینم که از لوله های آبی و دیوارهای آجر استفاده می کنند. در حالی که برخی ممکن است فکر کنند که این سبک کمی بیش از حد است، مزایای عملی این  زیبایی شناسی طراحی داخلی وجود دارد.

بسیاری از کافی شاپ از لحاظ تاریخی از لامپ های در معرض نور استفاده می کنند که نور نرم را پخش می کنند. این نور منعکس کننده سطوح آجر و چوب برای پر کردن منطقه با نور گرم تر است. در بعضی از روزها (بخصوص شبها)، چراغهای گرمتر برای چشم ما آسانتر میشوند، چرا که در مقابل نورهای روشن و خنکتر مانند چراغهای فلورسنت قرار دارند. شما این را بیشتر در قهوه خانه هایی که بعد از ظهر باز هستند در مقایسه با کسانی که در طول روز باز هستند، متوجه می شوید.

ایده های طراحی کافی شاپ

در نظر بگیرید که انتظار دارید که بالاترین میزان ترافیک را داشته باشید و نور خود را براساس آن برنامه ریزی کنید. چراغ های کولر و دیوارهای سبک تر به نور مناطق در طول روز کمک می کنند (مخصوصا به عنوان رنگ های سبک تر منعکس کننده نور خورشید ساده تر است)، در حالی که رنگ های گرمتر خواندن و خواباندن آسان تر در طول شب است.

من احساس می کنم اسپرسو نوار الهام بخش است.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ
دکوراسیون داخلی کافی شاپ

طرح های کافی شاپ

۳٫ آن را (موبایل) دوستانه نگه دارید
قدم زدن در خیابان، یکی از چیزهایی که شما مجبور به اطلاع این است که چگونه بسیاری از مردم در تلفن های خود هستند. من مطمئنا این را نیز متهم می کنم. وقتی که نزدیک به یک شارژر نیستم، حتی شروع به وحشت میکنم وقتی که تلفن من کمتر از ۱۰٪ باتری است.

طراحی کافی شاپ

هنگام تهیه طرح کافه خود، یکی از راه های حفظ مشتریان تکنولوژیک در محل شما این است که شامل رسانه های USB شود. داشتن چند راه انداز USB در محل شما، می تواند باعث تشویق مشتریان برای بستن در طول زمان در حالی که تلفن خود را بپردازند (و احتمالا یک فنجان دیگر از قهوه در حالی که در آن هستند). بسیاری از این رسانه ها ارزان و آسان برای نصب هستند، به شما یک روش کم هزینه برای ساختن کافی شاپ  خود را کمی بیشتر فن آوری دوستانه.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ
دکوراسیون داخلی کافی شاپ

نکات طراحی داخلی  کافی شاپ شما چیست؟

با در نظر گرفتن منابع از منطقه محلی خود، با توجه به محیط محل سکونت خود، و با کمی کار سخت، شما می توانید چیزی جدید از کافی شاپ را ارائه دهید.