دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

در این مقاله دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیستی

در حالی که اتاقهای زندگی مجلل در مورد رفتن با کلاسیک بیش از حد کشتی بود، مینیمالیسم یک اصطلاح بسیار محبوب در ایده های داخلی پذیرایی مدرن شیک است. با این حال، هنگامی که ما در مورد ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیست صحبت می کنیم، این بدان معنا نیست که شما باید یک جین ساده با یک ظاهر طراحی خود باشید. در حالی که ما می خواهیم شما را درک کنید که کمتر است بیشتر، اتاق شما نباید مرز خسته کننده نگاه کند.

شما می توانید همه چیز را که می خواهید با زندگی مینیمالیستی داشته باشید در حالی که همه چیز زیبایی را دوست دارید. اما خیلی راحت نیست از آنجا که یک اتاق پذیرایی مینیمالیستی کاملا یک کار است. اجازه دهید ما به شما کمک کنیم که برخی از ایده های اتاق نشیمن کم کم را تا به امروز کشف کنید!

گام به گام و عینی بررسی اقلامی که در حال حاضر برای دکوراسیون اتاق پذیرایی دارید، چگونه سالن خود را طراحی می کنید، چگونه خانه خود را در حال حاضر تنظیم و غیره. شما تصویری واضح از تغییری که در اتاق نشیمن شما می خواهید را دریافت خواهید کرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

گرفتن موارد اضافی

هنگامی که همه چیز را برای رفتن به دکور پذیرایی مینیمالیستی مورد بررسی قرار داده اید، باید هر شی در اتاق خود را که هیچ هدف خاصی ندارید، بیرون آورید و به چیزهایی که می توانید بدون ایجاد فضای پاکیزه بیشتر بپردازید را بیابید.

اندازه ها

با ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیستی، شما باید بین اندازه مبلمان خود را حفظ کنید. بنابراین، سعی کنید مخلوط کردن و مطابق با برخی از اقلام مبلمان مقیاس بزرگتر در حالی که اضافه کردن اقلام مقیاس کوچکتر نیز هست. به عنوان مثال، به جای مجموعه ای از ۸ قطعه مبل، انتخاب مبل مبل کوچک مینیمال L را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

افزودن گیاهان

بهترین چیزهایی که در مورد ایده های اتاق پذیرایی کمکتان می کنید این است که می توانید گیاهان را در فضای زندگی خود اضافه کنید. این کمک می کند تا آن را راحت تر و استقبال به نه تنها به اما مهمانان خود را نیز بیش از حد. با این حال، انجام نمی شود؛ یک گیاه یا دو کافی خواهد بود.

رنگ ها

تن رنگ از اتاق پذیرایی خود را خنثی نگه دارید در حالی که شما یک پاپ رنگ در اینجا و آنجا اضافه کنید. به عنوان مثال، اضافه کردن یک فرش رنگی روشن در یک اتاق که به سختی رنگ دارد. اگر شما یک قفسه را اضافه کنید، کتاب های خود را با توجه به رنگ آنها سازماندهی کنید و آن را به سرعت به زبان بسپارید.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

ذخیره سازی

اطمینان حاصل کنید که در اتاق پذیرایی مینیمالیستی خود راضی نیستید. اگر می خواهید موارد را ذخیره کنید، آنها را در سبدهای مد روز یا پین های ذخیره سازی به طور مرتب نگه دارید.

انسجام

برای یک ظاهر مدرن مینیمالیستی، اطمینان حاصل کنید که یک پالت رنگی دارید که یکدیگر را تعریف می کنند. هنگام انتخاب قطعات مبلمان مطمئن شوید که هر طرح یک داستان متفاوت نیست.

تنه های مختلف

هنگام رفتن به ایده های اتاق پذیرایی مینیمال، شما مجبور نیستید به سیاه و سفید بچسبید. برای ایجاد یک محیط جذاب، شما می توانید برای رنگ های بیشتری که به خوبی با هم همکاری می کنند، به عنوان مثال، خاکستری و بنفش نگاه کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

طرح های ظریف اتاق پذیرایی مینیمالیستی

نگامی که با اتاق پذیرایی خود را حداقل می گذارید، در حالی که با تنوع های مختلف بازی می کنید، باید به خاطر داشته باشید که هر چه که انتخاب می کنید، خیلی بیشتر از مواجه نیست. هنگامیکه می توانید از الگوهای پیچیده ای اجتناب کنید. همه چیز باید تمیز، واضح و متمایز باشد.

دیگر ایده های دکور مینیمالیستی

با تزئین مینیمالیستی، چند قطعه قدیمی در اوایل قرن به اتاق نشیمن مینیمالیست خود اضافه کنید. در حالی که لمس شیار ۷۰s را به فضای خود اضافه می کند، با کمال مدرن مینیمالیستی که می خواهید به خوبی ترکیب می شود.

شکل ها

هنگامی که شما در مورد ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیست فکر می کنید، فقط در مورد خطوط مستقیم نیست. اضافه کردن مبلمان یا قطعات تزئینی با منحنی ها و طراحی خارج از جعبه، صدمه نخواهد خورد. بنابراین، از بازی با طرح های هندسی نترسید.

نمایشگاه ها

در حالی که همه چیز در اتاق حداقل، آرام و خنثی است، با اضافه کردن اشیاء که چشم را می گیرند دریغ نکنید. با این حال، تعداد این اشیا را کم می کند. این کار باعث ایجاد نقاط کانونی در اتاق شما می شود، به عنوان مثال، یک میز قهوه غیر معمول، نقاشی های منظره، گیاهان درون خانه و غیره.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی مینیمالیستی

اتاق پذیرایی مینیمالیستی

از هر چیزی که بیشتر در اتاق احساس می کنید بیرون بیارید زیرا “کمتر است”. به این قاعده بپردازید و نه تنها مالیات خود را محدود خواهید کرد، بلکه می توانید یک فضای تمیز برای خودتان ایجاد کنید در حالی که هر قطعه قادر خواهد بود از آن خارج شود. بسیاری از فضای باز را ترک کنید و اتاق پذیرایی شما بصری جذاب خواهد بود.

شما می توانید چیزهایی را با قفسه های دیواری شناور، جداول اکریلیک و غیره نگهداری کنید.

محصولات با کیفیت

مراقب باشید هنگام تنظیم فضای خود را با توجه به ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیستی. هر قطعه را با توجه و مراقبت بیشتری برای کیفیت و سبک خود انتخاب کنید. شما مجبور نیستید تمام اتاق را با اقلام پر کنید بپرسید: نه، به خرید خرید ضروری است.

برای هر موردی که به فضای زندگی خود اضافه می کنید، باید یک مورد دیگر را انتخاب کنید. این قانون مفید از Colleen Madsen می آید.

فضای ذخیره سازی

شما مجبور نیستید همه چیز را در همه جا بکشید. سرمایه گذاری در اقلام ذخیره سازی شیک و ترتیب موارد اضافی در آن. این فضای خود را به دنبال شیک خواهد بود.

بافت اتاق پذیرایی مینیمالیستی

منزویان کوچک، صدای خنثی را فرا می گیرند. با این حال، می توانید بافت را اضافه کنید. در حالی که پس زمینه خنک است، شما می توانید در تکه های کوچک مانند فرش های گوسفند، بالش های خاردار و غیره را به آن را که pop.

مادی نبودن اتاق پذیرایی مینیمالیستی

این فقط در مورد فضای اتاق پذیرایی مینیمالیستی نیست. این تغییر در شیوه زندگی است. بنابراین، اجازه ندهید که اشیاء شما را تعریف کنند. همه چیز را با توجه به نیازهای خود نگه دارید و از آنچه که دارید قدردانی کنید.

خلاص شدن از شر کابل
با کابل، شما مقدار زیادی از تبلیغات را که شما می خواهید برای خرید بیشتر و بیشتر چیزهای بیشتری را دریافت کنید. در عوض، می توانید به Netflix یا Hulu بچسبید. اگر این کار را نداشته باشید، فیلم های ضبط شده و نمایش های مورد علاقه خود نیز می توانند کمک کنند.

سبک زندگی ساده

هنگامی که ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیستی را انتخاب می کنید، شخص دیگری را نیز تغییر دهید. فلسفه نگه داشتن آن ساده نیز بر شما تاثیر می گذارد. بنابراین، هنگامی که به اتاق نشیمن خود با داخلی خانه مینیمالیستی نگاه می کنید، احساس زیبایی، غنی، راحت، دعوت و خسته کننده خواهید شد.

پایان دادن به افکار در این ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیستی
مینیمالیسم باعث می شود شما احساس رایگان و هیجان انگیزی داشته باشید. هدف شما این است که مطمئن شوید اقلام کافی دارید که در فضایی که در آن زندگی میکنید، به جای اینکه کلوچه را در همه جا بسازید، مناسب است. این به شما کمک می کند خاطرات گرانقیمت تر از چیزهایی که در اختیار دارید نیز داشته باشید.

اگر این ایده های اتاق پذیرایی مینیمالیستی را دوست داشتید،با tarahanariya.com تماس بگیرید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.