دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن

در این مقاله دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اتاق پذیرایی قلب خانه شماست. این جایی است که همه خانواده می توانند با یکدیگر یکدیگر را با هم هماهنگ کنند. این همچنین اولین مکان است که مهمانان و بازدیدکنندگان هنگام دیدن آنها در خانه خود می بینند. معمولا، اتاق پذیرایی شما در کف زمین قرار خواهد گرفت و مرکز فعالیت در زندگی خانوادگی شما خواهد بود. همچنان مردم از فضا استفاده می کنند.

بنابراین حیاتی است که اتاق پذیرایی شما یک طراح استقامتی و جذاب است که بلافاصله شما، خانواده تان را ایجاد می کند و بازدید کنندگان شما در خانه احساس راحتی می کنند. هنگام فکر کردن در مورد نحوه طراحی اتاق پذیرایی ، باید راحتی و هدف را در نظر بگیرید. این مقاله به شما برخی نکات مفید برای چگونگی طراحی اتاق  پذیرایی خود را با توجه به سلیقه و سبک منحصر به فرد خود را ارائه می دهد.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن

اتاق پذیرایی خود را روشن و هوایی کنید

اتاق خود را روشن و روشن کنید !

چگونه می توانید اتاق زندگی خود را طراحی کنید ؟

انتخاب رنگ ایده آل برای دکوراسیون اتاق پذیرایی شما برای به حداکثر رساندن تجدید نظر در اتاق شما ضروری است. سایه اشتباه را انتخاب کنید و فضای شما خسته کننده و غیرقابل پیش بینی می شود. توجه داشته باشید که میزان آفتاب و نور روز در روز به طور متوسط ​​در اتاق پذیرایی شما به شدت افزایش می یابد. یک اتاق با یک جنبه نور، اگر از پوشش دیوار پر جنب و جوش استفاده می کنید، بیش از حد روشن می شود، اما از سوی دیگر، اگر یک سایه ی تاریک انتخاب کنید، یک اتاق تاریک حتی تاریک تر می شود. هنگام انتخاب یک رنگ، باید درباره این واقعیت فکر کنید که این اتاق است که در آن شما و خانواده ام بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانید، بنابراین باید سایه ای را که دوست دارید پیدا کنید و اتاق خود را پیدا کنید بهترین کار خود را انجام دهید

پالت رنگ
رنگ پالتها – نحوه طراحی اتاق پذیرایی شما

با توجه به رنگ آمیزی دیوار خود، شما همچنین باید مبلمان، لوازم جانبی و کفپوش خود را در نظر بگیرید. شما باید یک پالت رنگی را انتخاب کنید و در آن طیف سایه بگذارید تا اتاق شما هماهنگ باشد. به طور کلی، سایه های نور و ظریف بهترین انتخاب برای فضای زندگی است. رنگ هایی مانند زرد کمرنگ و کرم، قهوه ای، بلوز و سبز مناسب ترین گزینه ها هستند. رنگ های مختلف اثرات متفاوتی دارند، نه فقط در اتاق شما، بلکه در حالت خلق و خوی شما.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن

در اینجا چند نمونه است:

 دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی آبی

آبی یک رنگ آرام است اما با این وجود یک انرژی برای یک اتاق می دهد. اغلب در دکور اتاق پذیرایی استفاده نمی شود، این یک انتخاب عالی برای دادن احساس طراوت است و می تواند با زنگ های سفید برای یک ظاهر غیر معمول اما جذاب ترکیب شود.

 دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی سبز

سبز یک رنگ است که شناخته شده است تا اثر آرامش بخش بر خلق و خوی شما. همچنین یک سایه طراوت است که در هنگام ترکیب با سایر رنگ های متضاد استفاده از یک دیوار ویژگی های دیدنی را ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن

 دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی سرخ

قرمز یک رنگ با شکوه است که وقتی عاقلانه استفاده می شود، نگاه زیبا به یک اتاق می دهد. با این حال، استفاده از رنگ قرمز خود را در تزئینات و شما را پیدا خواهد کرد که باعث می شود خلق و خو شما را تحریک پذیر و بی قرار.

 دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی خنثی

دکور خنثی یکی از محبوب ترین تم های اتاق خانواده است. این به این دلیل است که برای رنگ کردن رنگ های دیگر در لوازم جانبی ایده آل است. دانه های یاسمن و هلو برای نگه داشتن این کلاسیک مناسب هستند.

 دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی قهوه ای

قهوه ای راه عالی برای دادن یک لمس کلاس به اتاق پذیرایی شما است. مطابق با زیبایی با چوب، این یک روش ظریف برای برجسته کردن مبلمان شما است.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن

انتخاب رنگ اتاق پذیرایی شما موضوع انتخاب شخصی است، اما باید اطمینان حاصل کنید که از مهارت های خلاقانه خود برای ترکیب دکور خود با انتخاب لوازم و دکوراسیون استفاده می کنید.

مبلمان پذیرایی

قبل از اینکه فکر کنید در مورد چگونگی طراحی اتاق پذیرایی شما، باید بررسی کامل کالاهای موجود خود را انجام دهید. خلاص شدن از هر قطعه ای که شکسته یا آسیب دیده باشد و هر چیزی را که ناامید کننده است، از بین ببرد. اگر هر عنصر در فضای شما بیش از حد بزرگ یا بسیار کوچک باشد، این زمان آن است که آنها را حذف کنید یا از قسمتهای دیگر خانه استفاده کنید. هنگامی که از هر قطعه ای که دیگر در فضای خود جا نیافتید، باید تصمیم بگیرید که اقلام مورد نیاز برای خرید جدید چه چیزی را انتخاب کنید. با بزرگترین اقلامی مانند مبل، مرکز تفریحی و یک فرش بزرگ، شروع کنید، زیرا این اکثریت فضا را در اتاق خود می گیرد. این موارد مهم، نقاط تمرکز در اتاق شما است و باید جذاب و جذاب باشند، زیرا آنها به طور خودکار چشم را جذب می کنند. هنگامی که این اقلام بزرگ تصمیم گرفته شده است، می توانید پس از آن در مورد اضافه کردن در برخی از قطعات کوچکتر به شکستن فضای فکر می کنم.

دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن
دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شیک و مدرن

کفپوش پذیرایی

انتخاب شما از کف اتاق نشیمن باید عملی و جذاب باشد. شما باید در نظر داشته باشید که این اتاق مقدار زیادی از پله ها را می بیند، بنابراین هر چیزی که انتخاب می کنید باید سخت و با دوام باشد. کفپوش های سخت مانند سنگ مرمر، چوب و کاشی انتخاب خوبی هستند و برای تمیز کردن و تمیز نگه داشتن آسان است. برای یک فضای گرم، یک چوب چوب یا کف لمینیت ایده آل است، در حالی که سنگ مرمر و کاشی فوق العاده ظریف است.

انتخاب لوازم جانبی مناسب برای اتاق شما، کلید حفظ یک ظاهر جذاب است. به طور کلی، از چیزی که بیش از حد سنگین و بزرگ است اجتناب کنید، و به جای آن، پارچه های سبک وزن و اشیاء چشمگیر را برای کمک به ایجاد اتاق زیبا تر انتخاب کنید.

پرده
پنجره های خود را با انتخاب طراحان پرده انتخاب کنید. در عوض، پرده های جذاب با کیفیت بالا را انتخاب کنید که دکور اتاق را در ابریشم، پنبه، بافت و یا مواد ساتن مطابقت یا تکمیل کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

روشنایی
روشنایی زیبایی برای تاثیر کلی اتاق شما حیاتی است. نصب چراغ ها به یک سقف کاذب یک راه عالی برای دادن نور محیط به فضای خود است، در حالی که لامپ های تزئینی پراکنده در اطراف اتاق شما یک راه خوب برای بهبود ظاهر می باشد. برای یک لمس دکوراسیون فوق العاده، چرا چراغ های شمع و لامپ های کوچک را به طور موثر در مکان های کلیدی در اطراف اتاق خود برای اثر نور و نور جویانه مؤثر نمی گذاریم.

سبک پذیرایی خود را انتخاب کنید

قبل از هر گونه تغییرات در دکوراسیون و یا انتخاب وسایل جدید، باید همه گزینه های خود را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را دنبال می کنید. اگر وقت خود را صرف استفاده از وبلاگهای طراحی آنلاین کنید و به مجله های دکوراسیون نگاه کنید، باید الهامات فراوانی پیدا کنید تا بتوانید خلاقیت های خود را در هنگام طراحی اتاق خود ایجاد کنید. tarahanariya.com یکی دیگر از منابع مفید برای پیدا کردن ایده برای تزئین داخلی است. به عنوان مثال، دکوراسیون کشور یک انتخاب عالی برای کسانی است که گرما را از چوب رنگ شده و احساس ملافه ای از صندلی های لغزنده لذت می برند، در حالی که مدرن مدرن در اواسط قرن برای کسانی که خطوط تمیز و  چوب را دوست دارند، ایده آل است.

به طوری که شما اتاق پذیرایی خود را طراحی می کنید، در نهایت باید تصمیم شخصی باشد، مهم این است که همه عوامل را از جمله قرار گرفتن در معرض نور خورشید و انتخاب لوازم و مبلمان مورد نیاز خود قرار دهید. ایده های جدید و نوآورانه ای را امتحان کنید تا احساسات جدید خود را به خود جلب کنید، مانند استفاده از استراتژی دیوار ویژگی برای ایجاد نقطه کانونی، یا اتخاذ ترکیبی از رنگ ها برای ایجاد یک بافت متفاوت. هر چه که انتخاب کنید، مطمئن شوید که اتاق شما یک فضای جذاب و استقامتی است تا مهمانان و خانواده تان احساس راحتی کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.