طراحی داخلی به سبک آسیایی

طراحی داخلی به سبک آسیایی

ASIAN ZEN INTERIOR DESIGN

در این مقاله طراحی داخلی به سبک آسیایی را برای آشنایی بیشتر شما دوستان با این سبک به شما معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی دنیای آسیایی

اگر بخواهید یک طراحی غنی از طراحی داخلی  را در منزل خود ایجاد کنید، الهام گرفتن از سبک طراحی آیزن زین فقط ممکن است جهت درستی برای شما باشد، چرا که یک ظاهر زین آسیایی  منحصر به فرد است.

به فضای مینیمالیستی که با مواد آلی تهیه شده و با نور طبیعی پر شده است فکر کنید. تصور کنید که فضایی است که نور و هوا با هیچ سطحی خالی از آب و هوا ندارد و دارای احساس باز بودن برای واحه نهایی است.

طراحی داخلی به سبک آسیایی یا زین آسیایی مانند این باید دارای جلوه بصری متعادل باشد، با فضای زیادی که باعث آرامش و صلح می شود.

برای به دست آوردن الهام و جهت درست، به تزئینات ما برای نشانه هایی در مورد چگونگی استناد طراحی داخلی آیزن زین برای رفع نیاز خود از ایده های ما بهره مند شوید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک آسیایی
طراحی داخلی به سبک آسیایی

COLLING COLOR
ایده های طراحی داخلی به سبک آسیایی

پالت رنگ شما باید بدون نیاز باشد – نباید برای توجه رقابت کند و یا از حواس پرتی از آرامش باشد. سفید و نرم نیترو برای پوشش دیوار و قطعات بزرگ مبلمان مانند مبل، در طراحی داخلی آیزن ذن مناسب است.

شما می توانید رنگ های تیره تر را به منظور اضافه کردن عمق به فضای خود، در حالی که نگه داشتن آن آرام و آرامش بخش است.

در حالی که طراح داخلی آیزن زین به طور معمول نیترو نور و نور تیره را نشان می دهد، فراموش نکنید که این رنگ نیز جای خود را دارد. پاپ رنگ اینجا و آنجا را در فضای خود اضافه کنید فکر می کنم رنگ های روشن که در طبیعت می بینید – سبز، بلوز، قرمز و پرتقال – چشم پوشی از یک پرنده روشن رنگی را در نظر بگیرید.

شما نمی خواهید این رنگ برای این سبک بسیار زیاد باشد، اما لمس اینجا و آنجا کافی خواهد بود تا طرح خود را بنویسید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک آسیایی
طراحی داخلی به سبک آسیایی

نور طبیعی
طراحی داخلی به سبک آسیایی

استفاده از نور در دکور آسیایی زین بسیار مهم است. با باز کردن فضاهای پنجره و اجازه دادن به نور طبیعی به همان اندازه که ممکن است از طریق فضای خود جریان یابد، سعی کنید از نور طبیعی استفاده کنید.

اگر نمی توانید نور طبیعی را به اندازه ی مورد نظر خود بچرخانید، از نور مصنوعی استفاده کنید که نور طبیعی را نیز تکرار می کند.

و جایگزین سوئیچ های سنتی با سوئیچ های دیمر را جایگزین کنید تا بتوانید به راحتی میزان نور را افزایش داده و کاهش دهید – به شما اجازه می دهد که در فضای خالی نور خورشید تکرار کنید و فضای نور طبیعی را تکرار کنید تا فضای شما به همان اندازه آرامش بخش باشد.

شمع ها همیشه یک اتاق آرامش بخش هستند و همچنین برای یک منبع نور خوب، Zen ایجاد می شوند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مواد طبیعی

طراحی داخلی به سبک آسیایی
طراحی داخلی به سبک آسیایی

الهام بخش طراحی داخلی به سبک آسیایی

از مصالح طبیعی هر کجا که ممکن است برای دکور آسیایی زین استفاده کنید – این امر به ارتعاش آرامش بخش و احساس کلی آرامش می افزاید. الیاف طبیعی ملایم و بدون نیاز است؛ الیاف بی رنگ و رنگ های طبیعی را برای تشک و مبلمان نرم انتخاب کنید.

هنگام انتخاب کفپوش، کفپوش های کفپوش بامبو را در نظر بگیرید، یا تخته های فعلی خود را به یک آشکارترین شکل ظاهر کنید، نور را نگاه کنید و طبیعی باشید. شما حتی می توانید استفاده از کف سنگ، به ویژه در آشپزخانه و حمام دکوراسیون داخلی آزی دن.

طراحی داخلی به سبک آسیایی
طراحی داخلی به سبک آسیایی

خطوط تمیز
راهنمای طراحی داخلی آسیایی

خطوط تمیز در دنیای آسیا زین بسیار زیاد است. مربع، مستطیل و حلقه ها در طول این طرح ها شایع هستند و از سادگی برخوردار هستند، آنها بلافاصله قابل تشخیص هستند، به طوری که ذهن شما در جاهای دیگر تمرکز کرده و بدون نیاز به شکل و طراحی پیچیده ای را در نظر نگیرید.

میزهای قهوه ای کم با پایه های مربع و سوهان های بلوک عالی در داخل دنیای آسیا ظاهر می شوند، با توجه به سادگی اتاق بقیه (اگر شما احساس می کنید واقعا زین، شما می توانید به جای صندلی های بالشتک را انتخاب کنید).

فرش مستطیلی ساده می تواند در محل سکونت خود قرار گیرد و قفسه های شناور می تواند تعداد کمی از اقلامی را که انتخاب می کنید در نمایشگاه خود در اتاق زین آسیایی نمایش دهد، نمایش می دهد.

خطوط تمیز فضای خود را برای احساس آرامش و جذابیت، بدون سر و صدا بی نظمی فراهم می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک آسیایی
طراحی داخلی به سبک آسیایی

کلوتر و الگو
اتاق نشیمن با طراحی داخلی به سبک آسیایی

در طراحی داخلی به سبک آسیایی هرچه دلتان می خواهد پاک کنید – خلاص شدن از چیزی که واقعا لازم نیست و تنها به خاطر آن نگه دارید – تنها چند مورد در اینجا و آنجا نمایش داده می شود. حذف هر چیزی که قابل توجه گرفتن باشد؛ مانند کاغذ دیواری الگو، مبلمان درشت، هنر با صدای بلند، و قطعات بیانیه جاز از داخل دنیای آسیا زین.

نگه داشتن فضای خود را به عنوان حداقل ممکن است حفظ شما احساس آرامش و آرام و نگاه ظن را کامل کند. رفتن به مرحله فرآیند حذف موارد غیر ضروری، خانه شما را به سطوح جدید آرامش باز خواهد کرد و این امر به خودی خود یک آرامش است – شما متوجه خواهید شد که شما واقعا نیازی به همه چیز در اطراف شما ندارید تا احساسات خود را در خانه احساس کنید.

پاک کردن خلسه یکی از بهترین ایده های طراحي داخلي آيزن آيزن در بودجه است؛ این کاملا رایگان و فوق العاده موثر است.

طراحی داخلی به سبک آسیایی
طراحی داخلی به سبک آسیایی

ذخیره سازی بحرانی است
طراحی داخلی به سبک آسیایی Zen

این بسیار دشوار است که با یک شیوه کاملا مینیمالیستی زندگی کنید، بدون اموال در خانه و بدون هیچ حواس پرتی قرن ۲۱٫ شما باید واقع بین باشید، بنابراین ذخیره سازی کلید تکمیل نگاه ظن است، زیرا شما نیاز به مقدار زیادی مکان هایی برای ضرب و شتم قطعات و قطعه ها دارد، بنابراین در داخل دنیای آسیا ذهن شما برجسته نیست.

ذخیره سازی داخلی برای این عالی است، زیرا آن را به پس زمینه ذوب می کند و بلافاصله آشکار نیست (به این ترتیب که کمد های کمربند و کمد در دکور آسیا زین).

برای آشپزخانه، برای کابینت های سفید براق با دستگیره ها ساخته شده، به طوری که آنها را به دیوارها تقسیم می کنند.

فریب های Scandinavian را برای ذخیره سازی ساخته شده برای مخلوط کردن و نه ایستاده، فکر می کنم، و همچنین اغلب چند منظوره و هوشمندانه با راه حل های ذخیره سازی خود و مناسب برای دکوراسیون داخلی آسیا ذن است.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.