دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

هنگامی که شما به دنبال ساخت یک آشپزخانه مدرن هستید، می خواهید یک فضای ایجاد کنید که مینیمالیسم متعادل را با عملی بودن یک آشپزخانه چند منظوره ای ایجاد کرده است.

هدر رفتن و خرابکاری در کابینت های آشپزخانه با کیفیت مناسب برای رسیدن به این اثر مینیمالیستی است.

انواع مختلف مواد برای کابینت های مدرن، از جمله اما به سختی محدود به سنگ، چوب، Corian، و فولاد ضد زنگ کار می کنند. شما می خواهید کابینت آشپزخانه مدرن که به نظر می رسد تیز، اما به طور کور و بی روح.

هنگامی که شما آشپزخانه را تزئین می کنید می توانید از هدف و عملکرد اتاق فراموش شود.

بسیاری از آشپزخانه های مدرن با وسایل و مواد پیشرفته ای که در آنها از خود ساخته شده اند و همچنین تمرکز آنها بر نوآوری های فناوری پیشرفته، از آشپزخانه های حرفه ای ساخته شده اند که زیبایی شناسی را به شدت در اصول طراحی خود نمی بینند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

آشپزخانه خانه زمانی که دکوراسیون آشپزخانه و لمس های مشخصی از قبیل لوازم جانبی و مبلمان می شود، بسیار شخصی تر می شود، که کمک می کند تا آن را گرم تر و استقبال از طرح مدرنیستی دکوراسیون به خود اختصاص دهد.

قبل از خروج از وسایل، اتصالات یا مواد، باید طرح آشپزخانه را نهایی کنید. اگر شما بودجه ای برای آن دارید، می توانید دیوارها را برای ایجاد یک طرح طبقه بازتر باز کنید، یعنی کلاه به معنای یک منطقه آشپزخانه / ناهار خوری یا یک فضای باز است.

شما ممکن است قادر به انجام این کار نیستید، و شما باید در مورد ایجاد آشپزخانه آشپزخانه مدرنیستی برای فضای باریک فکر کنید. در نظر بگیرید که یک پستان دودکش را انتخاب کنید تا بتوانید اتاق بیشتری برای کار خود داشته باشید.

بسیاری از طرح های آشپزخانه مدرن و دکوراسیون آشپزخانه با طرح بندی کلاسیک “بسته بندی اطراف” که از محیط اتاق دنبال می شود، شروع می شود. این روزها که اغلب شکل L یا U را می گیرد.

معمولا بخش مرکزی نیز در بخش مرکزی وجود دارد. آشپزخانه آشپزخانه، با این حال، در مناطق باریک با شکل خاص خود، معمولا با دو شمارنده موازی و مقدار زیادی فضای ذخیره سازی بهتر کار می کند.

جایی که شما بزرگترین لوازم آشپزخانه یخچال را قرار می دهید، و غرق شدن، نحوه کار آشپزخانه را تغییر دهید. یک جریان منطقی وجود دارد. ایده این است که آسان برای استفاده از آشپزخانه برای پخت و پز و اجتناب از نا امیدی.

شما می خواهید یک “مثلث کاری” بین ذخیره سازی مواد غذایی (یخچال)، آماده سازی (ضد آب یا یخچال) و پخت و پز (اجاق و اجاق گاز) ایجاد کنید. شما می خواهید فاصله بین این مناطق را به حداقل برسانید تا بتوانید کارایی را افزایش دهید. شما احتمالا می خواهید چوب زباله خود را در این مثلث کار کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

جزایر گزینه های عالی برای سرگرمی در آشپزخانه شما هستند. هنگام صحبت با مهمانان و اعضای خانواده می توانید غذا تهیه کنید. از جمله یک نوار صبحانه، یک لمس خوب است، زیرا می توان آن را نه تنها برای کار بلکه برای مسکن یک دستگاه نیز استفاده کرد.

مهمترین چیز این است که مطمئن شوید که طراحی آشپزخانه شما بر اساس سبک زندگی شماست. بعضی از برنامه ریزی ها و تفکر کمی می تواند به شما فضای ایده آل و عملی را بدهد.

بعضی از عناصر کلیدی در ذهن دارید که شما با ایده های آشپزخانه های مدرن آشپزخانه خود را کنار می گذارید. طراحی مدرن در دوران جنگ جهانی اول آغاز شد. این سبک طراحی دارای حداقل زیور آلات، سطوح مسطح و اشکال هندسی است.

شکل ظاهری آن بیشتر به شکل مبلمان نیمه عمر با زاویه ها و منحنیهای ضخیم است. این عناصر طراحی بسیار خوب با کابینت آشپزخانه مدرن کار می کنند. این نوع طراحی مدرن کابینت همچنین می تواند در یک جزیره به خوبی به عنوان ویژگی های دکور و فضای ذخیره سازی عملی مناسب باشد.

گزینه های زیادی برای طراحی مواد با طراحی مدرن کمد وجود دارد. پلاستیک، فلزی، بتنی و شیشه ای همگی مناسب کابینت های مدرن است. شیشه های ماته یا نیمه پائین می توانند بسیار خوب عمل کنند و راه خوبی برای ایجاد کابینت های آشپزخانه مدرن و مقرون به صرفه ارائه دهند.

همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که جبهه های کابینت های موجود خود را جایگزین کنید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید مطمئن شوید که ابعاد کابینت آشپزخانه درست است. شما همچنین می توانید با استفاده از روکش چوب و یا ورقه های پلاستیکی خود را به صورت خود به روز کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما همچنین می توانید در دکوراسیون آشپزخانه مواد را ترکیب کنید که یک عنصر طراحی رایج در آشپزخانه های مدرن است. این مخلوط کردن و تطبیق می تواند آشپزخانه را ظاهر منحصر به فرد تر کند.

گزینه های رنگی زیادی در آشپزخانه مدرن وجود دارد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

اگر شما به روند طراحی آشپزخانه مدرن نگاه کنید، رنگ های طبیعی روکش چوب را می بینید، اما شما همچنین می توانید کابینت های مدرن بالا را در رنگ های غیر متعارف و جسورانه پیدا کنید.

این ممکن است شما را شگفت زده به پیدا کردن فلورسنت زرد، پرتقال و سبزی در آشپزخانه مدرن، و همچنین قرمز و بلوز عمیق غنی است. شما برای یک آشپزخانه مدرن برای بهترین کابینت آشپزخانه با یک پالت رنگ غریب نیستید.

شکل و شکل، ظاهر مدرن کابینت آشپزخانه را به وجود می آورد. درب کابینت آشپزخانه مدرن یک تابلوی مسطح است که بدون تزئینات و جزئیات زیاد نیست. شما در این کابینت ها دکوراسیون، پانل های بلند و یا قالب بندی تاج پیدا نمی کنید. طرح ها عمدا براق و صاف است.

این نوع سادگی کمک می کند به احساس یک آشپزخانه هواپیما و بزرگ.

این می تواند به خوبی با آشپزخانه که بسیاری از ویندوز و یا کسانی که با چند پنجره، و یا حتی بدون پنجره در همه.

هر کسی که تلاش می کند یک فضای کوچک و زاویه ای را دوباره طراحی کند، نگاه جدیدی به فضای بسیار زیادی کمک می کند.

هنگام خرید کابینت، مطمئن شوید که کیفیت آن است. شما با استفاده از چک کردن یونها با اتصالات dovetail، می توانید با استفاده از چکش ها بگویید، اما تولیدکنندگان در حال حاضر پسر پرنسس را ارائه می دهند، حتی پایین تر کابینت ها.

گزارش مصرف کنندگان آزمایشات در کابینت ها را انجام می دهد و ثابت کرده اند که حتی کابینت ها با تمام این ویژگی ها هنوز می توانند ساختاری ضعیفی داشته باشند.

تحقیق خود را قبل از خرید انجام دهید. نگاهی به وب سایت های خرده فروشی و تولید کننده نگاه دارید. به نمایشگاه های فروشگاه بروید تا ببینید چگونه کابینت ها حرکت می کنند و جزئیات دقیق تر ساخت آنها را نگاه می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما می توانید بگویید چه کیفیت به نظر می رسد مانند هنگامی که شما می دانید چه چیزی را نگاه کنید. آخرین باری نیست که به سلیقه خود اعتماد کنید. این خانه شماست، بنابراین شما باید از کابینت هایی که واقعا دوست دارید انتخاب کنید.

دکوراسیون آشپزخانه سازمان دیده بان بودجه شما

هنگامی که به دنبال خرید کابینت آشپزخانه هستید، متوجه خواهید شد که سه نوع وجود دارد: سهام، نیمه سفارشی و سفارشی. کابینت های سهام تمایل به فروش پیش ساخته، هر چند برخی از فروشگاه های مانند Ikea نیاز به شما آنها را در خانه خود را جمع آوری کنید.

آنها در تعداد محدودی از سبک ها و رنگ ها آمده اند. کابین های نیمه سفارشی دارای تنظیمات و گزینه های بیشتری برای سبک کار بهتر در آشپزخانه شما هستند.

کابینت های سفارشی برای مشخصات دقیق شما، از جمله اندازه کابینت آشپزخانه، سبک و ویژگی های ساخته شده اند، گرچه گزینش گران ترین گزینه هستند.

بهترین سبک برای شما را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

شما می توانید بین کابینت آشپزخانه قاب و یا بدون قاب را انتخاب کنید. کابینت های فریم از جعبه و قاب چهره ای تشکیل شده اند که کشو ها و درب ها به آن متصل می شوند. کابینت های بدون قاب که همچنین به عنوان کابینت های اروپایی شناخته می شوند، قاب چهره ای ندارند.

جعبه ها و درب ها به جعبه کابینت متصل می شوند. این سبک کابینت مدرن تر است و دسترسی داخلی را آسان تر می کند. با این حال، به دلیل عدم چارچوب چهره، آنها می توانند مسائل را با سفتی داشته باشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بعضی از تولید کنندگان عاقل این را با استفاده از یک جعبه ضخیمتر، با استفاده از تخته سه لا، به جز تخته خرده چوب ½ اینچ، رفع می کنند. اگر هنوز میخواهید نگاه اروپایی به کابینت قاب داشته باشید، درب کامل را پوشش دهید که بیشتر یا بیشتر از قاب آن را پوشش میدهد.

کیفیت ساخت و ساز را بررسی کنید

شما به دنبال کشوهای چوب جامد با مفاصل دوقطبی، راهنماهای کشوی کشویی کامل و درهای چوبی جامد با پانل های جامد هستید.

کابینت های با کیفیت پایین، تخته خرده چوب جامد، راهنماهای کشو یکپارچه راه آهن، و تخته خرده چوب های روکش شده یا تخته خرده چوب با تراکم متوسط ​​خواهند داشت.

برخی از ویژگی های مفید که ممکن است بخواهید شامل شوند عبارتند از: یک ایستگاه شارژ داخلی برای دستگاه های شما، یک سطل زباله حذف شده یا یک کابین آسانسور. این می تواند ویژگی های فوق العاده مفید باشد که در آشپزخانه شما نصب شده است، هرچند کابینت با آنها می تواند هزینه های بیش از بیست درصد را افزایش دهد.

صرفه جویی در هزینه صرفه جویی در هزینه می تواند به سادگی احیا مجدد کابینت فعلی شما. اگر آنها کاملا کاربردی باشند، به سادگی از سبک و یا قدیمی، شما به راحتی می توانید آنها را به زندگی جدید بدهید.

درب ها و کمربند های خود را بیرون بیاورید و سپس آنها را با یک عامل چربی و کاغذ پوست تمیز کنید. از آنجا، یک پرایمر و چندین پوشش را اعمال کنید. شما همچنین می توانید حرفه ای را در حدود ۵۰ دلار در هر خانه بپردازید تا همین کار را انجام دهید.

بازسازی درب های کابینت نیز یک انتخاب خوب است که به خوبی برای واحدهای طراحی شده کار می کند. شما در نهایت جایگزین درها و درها و استفاده از وینرهای جدید به انتهای و قاب چهره خواهد شد.

فکر کنید در مورد اضافه کردن عناصر جدیدی مثل سوزان تنبل و قفسه کشویی فکر کنید. در حین اضافه کردن چراغ های کارکرد LED تحت لمس واقعا مدرن به نظر می رسد.

همانطور که در خرید کابینت های جدید آشپزخانه نگاه می کنید، قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را انتخاب کنید، شما باید جنبه هایی داشته باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

پوشش برای قاب کابینت استاندارد در دکوراسیون آشپزخانه

پوشش های استاندارد بخشی از قاب را در معرض قرار می دهد. اگر به خوبی انجام شود، این نوع پوشش کابینت می تواند به صورت محصول یا سنتی باشد. با این حال اغلب آنها به نظر میرسند.

درهای کابینت درج در داخل جعبه کابینت به جای پوشاندن آن قرار دارند. این همان چیزی است که با مبلمان دیده می شود. این اغلب دارای یک نگاه سنتی تر هستند و ممکن است با یک آشپزخانه مدرن تر سازگار نباشد.

روکش کامل

هنگامی که در کابین های مدرن نگاه می کنید، درهای کامل پوشش نوعی هستند که اغلب آنها را مشاهده می کنید. آنها با چارچوب چهره همپوشانی دارند، و به نظر میرسد که دربهای کابینتها با آن روبرو هستند.

این زیبا و شیک نگاه مدرن است. سطوح به طور مداوم نگاه می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما همچنین می توانید انواع درب ها را با نگاه سنتی تر پیدا کنید، اما آنها یکی از پایه های طرح های آشپزخانه مدرن هستند.

درب های فلزی ساده ساده ترین راه برای ساخت کابینت های شما مدرن است. آنها دارای یک ظاهر بسیار براق و بی نظیر هستند که هیچ ترمیم اضافی ندارند.

این ویژگی ها (و یا کمبود امکانات، بلکه) توجه به خطوط واضح کابینت آشپزخانه را جلب می کنند.

جلوی شیکر اولیه نیز می تواند برای یک آشپزخانه مدرن کار کند. فقط مطمئن شوید که آن را تمیز و ساده نگه دارید. شما لمس بسیاری از دکوراسیون را نمیخواهید. جزئیات را به حداقل برسانید. اجتناب از عناصر گرد و کانتور عمیق، به عنوان احساسات سنتی تر را می دهند. شما می خواهید درب های کابینتی تیز و براق داشته باشید.

براق و شفاف ورقه ورقه آن یک گزینه مناسب برای آشپزخانه مدرن است. به عنوان یک ماده سنتی کمتر مثل چوب، آن می تواند به شما کمک کند کل ظاهر آشپزخانه خود را از سنتی و مدرن دور کنید.

چوب هنوز هم یک گزینه برای کابینت آشپزخانه مدرن است. با این وجود، لازم است مطمئن شوید که از آن متناسب است. شما یک پایان نسبتا صاف می خواهید.

چوب سالم هنوز هم می تواند در یک آشپزخانه مدرن خوب ظاهر شود، اما باید در طراحی مناسب باشد.

به نظر می رسد نرمتر، بهتر کار خواهد کرد. اطمینان حاصل کنید که از چیزی که به نظر خیلی ناراحت کننده است جلوگیری کنید.

شیشه و فلز

شیشه و فلز می تواند در یک آشپزخانه مدرن ظاهر شود. آنها می توانند آن را بسیار فضایی نگاه و احساس را.

فقط اطمینان حاصل کنید که بسیاری از شکوفایی های تزئینی مانند اچینگ یا مهر زنی وجود ندارد.

رنگ های پررنگ با چوب طبیعی

کابینت های رنگی یک روند در حال رشد در طراحی آشپزخانه مدرن هستند، که در آشپزخانه هایی که قبلا در همه ی سفید دیده می شوند، ظاهر می شود.

این روزها کابینت ها را در هر رنگی فروخته اید. یک کار رنگی دوتایی بسیار رایج است، چوب با رنگهای پررنگ بسیار متفاوت است.

رنگ زرد و قرمز روی چوب بسیار سنتی است. برای یک نگاه مدرن تر، تن چوب طبیعی یا رنگ های قهوه ای گرم را انتخاب کنید.

اندازه استاندارد کابینت آشپزخانه

قبل از اینکه به جلو بروید، می توانید ایده های استاندارد کابینت آشپزخانه را بدست آورید.

مهم نیست که چگونه طراحی کابینت آشپزخانه در آشپزخانه مدرن شما ظاهر می شود، اگر از آشپزخانه شما جسمی نباشد، نمی توانید از آن استفاده کنید. با کابینت خود چه کار میکنید؟ آنها چه فروشگاهی خواهند داشت؟

چقدر باید به آن دسترسی داشته باشید؟ آیا آنها دارای ویژگی هایی مانند Lazy Susan یا یک قفسه به طور خاص برای یک دستگاه هستند؟ این فقط چند عنصر است که شما باید در مورد تعیین اندازه برای کابینت آشپزخانه خود فکر کنید.

در زیر یک راهنمای مفید برای اندازه پایه، دیوار و قد کابینت است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت مدرن

کابینت های پایه، همانطور که شما ممکن است حدس بزنید، کابینت هایی که به عنوان پایه برای شمارنده ها، جزایر و سطوح دیگر خدمت می کنند. آنها روی زمین نشسته و به طور معمول دارای یک کشو با مجموعه ای از قفسه ها هستند و یا می توانند تعدادی کشوها را روی هم قرار دهند.

این همه به ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد. این کابینت ها از آسانسور سنگین خود در آشپزخانه شما استفاده می کنند، زیرا روی زمین نشسته اند و از غرق و شمارنده ها در بالای آنها نصب شده اند.

آنها همچنین به محدوده، ماشین ظرفشویی و سایر لوازم آشپزخانه بزرگ خود متصل هستند. شما نمی توانید کابینت های پایه را از بین ببرید، زیرا آنها پایه و اساس تمام آشپزخانه هستند.

اینها سازه هایی است که همه چیز بر روی آن تأثیر می گذارد، بنابراین شما باید مطمئن شوید که آنها به خوبی ساخته شده اند و از مواد با کیفیت ساخته شده اند.

کابینت های استاندارد استاندارد ۳۴٫۵ “H و ۳۶” H را از کف تا بالای آشپزخانه اندازه می گیرند. بخش پاکت پا از کابینت ۴٫۵ اینچ است. ارتفاع درب استاندارد ۲۴ اینچ است. ارتفاع کشویی بالا ۶ “H (مجموع ۳۴٫۵” H) است. کابینهای پایه سه کشویی دارای کشوی بالا ۶ “H هستند. سبک های کشویی پایین / متوسط ​​۱۲ “H با ۴٫۵” H ضربه پا است.

کابینهای پایه قدامی به طور معمول درهای تقریبا ۳۰ اینچ دارند. عمق استاندارد برای کابینت های پایه ۲۴ “د.

برای فضاهای با موانع دیوار که مانع از استفاده از گزینه های عمق کابینت شما می شوند، کابینت های پایه اغلب در فواصل ۳ “تا ۱۲” D به صورت مورد نیاز کاهش می یابد. عرض استاندارد برای کابینت های پایه در ۹ “W با فاصله ۳” تا ۳۶ “W شروع می شود

اندازه کابین دیوار

کابینت دیوار برای ذخیره اقلام غذا و همچنین لوازم آشپزخانه استفاده می شود. این کابینت ها دارند

کابینت های دیواری در ارتفاع ۳۰ “، ۳۶” و ۴۲ “در دسترس هستند. ۳۰ “کابینت بلند بالا به ترتیب در ۸۴” ارتفاع. ۳۶ “کابینت های بلند بالا می آیند در ۹۰” H. H. 42 “H کابینت بالاتر در چین ۹۶” H.

طراحی و نصب کابینت ۵۴ “از کف تا پایین کابینت دیوار برای نصب مناسب. در صورتیکه ارتفاع ۳۶ متر کابین پایه (از جمله countertop) را کم کنید، این ۱۸ “ارتفاع را از بین می برد.

اطمینان حاصل کنید ارتفاع صحیح برای فضای خود را دریافت می کنید. فراموش نکنید زمانی که اندازه گیری خود را انجام می دهید، قالب بندی تاج را در نظر بگیرید.

در صورتی که آشپزخانه دارای سقف ۸ فوت است که دارای ۱۲ طبقه بالاست باقی مانده یا با آشپزخانه سقف ۸ پا استفاده می شود که کابینت ها را ترجیح می دهند به سقف برسد، معمولا ۳۰ کابینت H استفاده می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر شما دارای یک سقف ۸ فوت است، از کابینت های ۳۶ “H استفاده می شود و شما مایل به استفاده از قالب بندی تاج و تخت که به سقف است. به یاد داشته باشید که از ۳۶ “H کابینت بالا به ترتیب در ۹۰” H.

اغلب یک قالب بندی انبوه برای تهیه ۶ عدد دیگر استفاده می شود. همچنین دیگر گزینه های قالب بندی سنتی و غیر معمول وجود دارد که می تواند برای همین هدف مورد استفاده قرار گیرد.

در صورتی که آشپزخانه دارای سقف ۹ پا است، کابینت های ۴۲ “اغلب استفاده می شود. به یاد داشته باشید، هنگام استفاده از کابینت های ۴۲ “H با سقف ۸ فوت، برای قالب ریختن یک تاج در اتاق وجود نخواهد داشت. شما همچنان قادر به استفاده از یک قالب ساده ریاضی هستید.

شما می توانید یک قالب کوچک تاج کوچک استفاده کنید و کابینت ۱٫۵-۲ “H را برای ظهور ریخته گری تاج استفاده کنید. اگر این کار را بکنید، می توانید ارتفاع بشقابی را قربانی کنید.

عمق کابینه استاندارد ۱۲ “عمق دارد. ۲۴ “کابین عمیق اغلب برای بیش از یخچال و فریزر برای دسترسی آسان تر استفاده می شود.

اگر شما به دنبال یک نگاه کابینت قد به سطح شیب دار هستید، باید کابینت ها را بلندتر کنید، و همچنین آنها را ۳ “عمیق تر تا ۱۵” D.

این باعث ایجاد اتاق مناسب برای قالب بندی تاج های کابینت های کوتاهتر می شود تا به راحتی به طرف کابینت برسد و در غیر اینصورت مسدود کردن درب بازکنان کابین بلندتر شود.

برای استفاده در بالای محدوده، اطمینان حاصل کنید که ارتفاع قفسه های دیوار دیگر را در اندازه گیری های خود قرار دهید.

عرض استاندارد برای کابینت های دیواری مشابه کابینت های پایه است که از ۹ “W با فاصله ۳” تا ۳۶ “W استفاده می شود. همچنین کابینت های دیواری به عنوان ۱۲” D کابین های پایه، معمولا برای نصب در جزایر استفاده می شود.

اگر می خواهید از یک کابین دیوار به عنوان یک کابین پایه استفاده کنید، باید یک پلت فرم پاکت انگشتی ۴٫۵ اینچ ایجاد کنید و انگشت اتهام اضافی را برای به پایان رساندن آن درست کنید. برای جابجایی در ارتفاع استاندارد کابینت پایه، از یک کابین دیوار ۳۰ اینچ استفاده کنید.

برای ایجاد یک جزیره دو درجه ای، از یک کابینت دیوار ۳۶ “H برای سطح ارتفاع نوار استفاده کنید. کابین دیوار ۳۶ “H با یک ضربه پنکیک ۴٫۵ اینچ و آشپزخانه دارای یک ارتفاع کامل ۴۲” قد است.

اندازه کابین بلند در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت های بلند معمولا برای کابینت های انبار استفاده می شود، با گزینه های دیگر برای ذخیره سازی و کوره های آشپزخانه.

کابینت های عمودی معمولا ۸۴ “H، ۹۰” H و ۹۶ “H. استفاده از ۸۴” H انبار با ۳۰ “H دیوار کابینت، ۹۰” H انبار با ۳۶ “H دیوار کابینت، و ۹۶” H با دیوار ۴۲ “H دیوار کابینت برای انتخاب صندوق صحیح برای فضای آشپزخانه شما.

انبارهای بلند ۲۴ “عمیق هستند، هرچند شما ۱۲” گزینه عمیق برای فضاهای تنگ تر طراحی شده است. عرض جبهه معمولا به ۱۸ “عرض یا ۲۴” عرض با خطوط کابینه سهام محدود می شود.

کابینت های کابینت نیمه سفارشی کابینت های کابینت از ۹ “W در ۳” W فاصله تا ۳۶ “گسترده است. کوره های بلند کوره معمولا ۳۰ “W تا ۳۶” W برای متناسب با بیشترین اندازه استاندارد در اندازه های مختلف در بازار است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اجاق گاز دوگانه یا اجاق / مایکروویو شما نیاز دارید که هنگام خرید یک کابین دیوار دیواری، ابعاد برش را با دقت بررسی کنید. اغلب لازم است دو کمربند پایین را از یک کابینت بلند بخرید تا ارتفاع آن را به درستی درون دستگاه قرار دهید

پایان دادن به افکار در کابینت آشپزخانه مینیمالیستی

همانطور که می بینید، هنگام انتخاب کابینت های آشپزخانه مدرن، عوامل بسیاری در نظر گرفته می شود. وقت خود را برای انتخاب مناسب برای شما انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها نه تنها مطابق با ظاهر آشپزخانه شما هستند، بلکه به طور کامل برای نیازهای شما کاربردی هستند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.