افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی

افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی

در این مقاله افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

همانطور که بسیاری از شما آگاه هستند، فنگ شویی مطالعه و تجزیه و تحلیل تعامل بین مردم، ساختمان ها و محیط زیست است، و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بهبود کیفیت زندگی ما. طبق گفته کارشناسان فنگ شویی، جو، یا چی، یک ساختمان و محیط اطراف آن تأثیری بر الگوهای و نتایج زندگی ما دارد. با به دست آوردن فنگ شویی در خانه های ما درست است، ما قادر به ایجاد یک محیط حمایتی است که می تواند به ما کمک کند تا در خانه و فضای کاری ما موفق شویم و شکوفا کنیم.

اما چگونه فنگ شویی دقیقا کار می کند و بهترین راه برای ایجاد خانه شاد، سالم و هماهنگ با استفاده از فنگ شویی چیست؟

افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی
افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی

 دکور خانه فنگ شویی برای فضایی صلح آمیز و پر رونق

جشن سال نو سال نو چینی در سال سگ افتتاح شد. سگ یک حیوان شناخته شده برای آن وفاداری، وفاداری و، به ویژه، این توانایی در باقی مانده صرف وقت کاملا شاد و محتوا در خانه با خانواده آن است. در روح و روان از سال نو چینی، در اینجا برخی راهنمایی چینی فنگ شویی خانه باستان برای کمک به شما را خوشحال و محتوا ماندن در خانه با ایجاد یک فضای کاملا صلح آمیز و مرفه هستند.

فنگ شویی چیست؟
فنگ شویی هنر چینی باستان است. کلمات به معنای واقعی کلمه “آب بادی” است که با موفقیت و سلامت خوب همراه است. اکثر مردم می گویند خانه ای که “feng shui’d” بوده است، احساس آرامش بیشتری می کند.

برای افزایش میزان لرزهای خوب در خانه، این پنج مورد آسان را انتخاب کنید.افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی:

۱٫ خانه خود را بیابید
فنگ شویی نکات دکور خانه
هنگامی که خانه خود را توصیف می کنید، یک قاعده خوب این است که مقدار اشیائی که گرد و غبار را جمع می کنند به حداقل برسانید.

مهمترین هدف در ایجاد فنگ شویی امکان جریان انرژی خوب یا چی را در خانه شما فراهم می کند. چی سلامت، ثروت و شانس را به ارمغان می آورد.

Declattering باید کامل باشد – به سادگی مخفی کردن مسائل شما آن را قطع نمی کند. اقلام تحت مبلمان، قفسه های کتابخانه و صندوق های بیش از حد، و موارد قدیمی و یا شکسته همه تحت تاثیر جریان چی. وقت آن رسیده است تا کمد ها، فضای زیر تخت و تمام کابینت ها و قفسه ها را پاک کند. فقط مواردی را که دوست داری و یا آنهایی که معنای خاصی دارند را نگهدارید و قدیمی و غیر استفاده کنید.

۲٫ دریافت هوا و نور در سراسر جریان
ایده های اصلی فنگ شویی
بسیاری از پنجره ها اجازه می دهد نور طبیعی روشن شود و درب های کشویی هوا را پخش کند.

برای اطمینان از جریان ثابت انرژی خوب در خانه، باد (هوا) و نور نیز باید حرکت کند. شما خانه خود را در مرحله اول قرار داده اید، و انرژی آن را برای جریان راحت تر می کند. پنجره ها را برای افزایش جریان هوا باز کنید. حداکثر حرکت نور را با نگه داشتن تمام شیشه ها، آینه ها و پنجره ها پاک کنید. یک گوشه یا فضای تاریک که نیاز به روشنایی کمی دارد؟ یک لامپ را برای روشن کردن نقطه اضافه کنید، یا یک آینه برای نشان دادن نور از یک نقطه دیگر قرار دهید.

افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی
افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی

۳٫ گیاهان را اضافه کنید
راهنمایی خانه فنگ شویی
گیاه زنده گی انرژی چی خوب را در این آشپزخانه فنگ شویی معاصر جذب می کند.

جریان هوا در فنگ شویی مهم است، اما هوا باید خالص باشد. گیاهان فیلتر هوا، ایجاد یک محیط سالم و پاکیزه تر. گیاهان به دلیل نیروی حیاتی خود انرژی انرژی چی را جذب می کنند. تا زمانی که گیاهان سالم نگهداری شوند، انرژی خوبی خواهید گرفت.

برخی از گیاهان برای فنگ شویی بهتر از دیگران هستند. در واقع، برخی از گیاهان، مانند کاکتوس، در نظر گرفته فنگ شویی بد، چرا که آنها فاقد نیاز به آب (آب مثل ثروت)، یا آنها تند و تیز و هستیم “غیر دوستانه است.”

در اینجا یک لیست از برخی از بهترین (و خوشبخت) گیاهان است که می توانید در فضای خود دعوت کنید. بسیاری از این گیاهان کم نگهداری می شوند و در داخل خانه بسیار خوب عمل می کنند:

خوش شانسی بامبو
لیلی صلح
فیکس
گیاه کائوچو
انگلیسی Ivy
نخل
بوستون سرخدار
فیلدندرون
گیاه عنکبوتی
۴٫ بیشتر از رنگ های مورد علاقه خود را اضافه کنید تا انرژی مورد نیاز خود را فعال کنید
فنگ شویی رنگ خانه
استفاده از رنگ نقش مهمی در فنگ شویی ایفا می کند.

رنگ ها در فنگ شویی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند؛ آنها را از طریق هنر دیواری، اشیاء تزئینی یا نقاشی اضافه کنید.

در اینجا یک لیست کلی از آنچه هر رنگ فعال می شود:

قرمز: شانس و ثروت
نارنجی: شادی و سرگرم کننده
زرد: تحریک ذهنی، قدرت
سبز: صلح، تعادل، شفا
آبی: آرامش، ارتباط، مارپیچ بودن
بنفش: ثروت، معنویت بالا
سفید: پاکسازی و خلوص
سیاه: قدرت، به ویژه هنگامی که با قرمز زوج است
براون: پرورش
۵٫ برو برای یین و یانگ
طراحی فنگ شویی خانه
عناصر یین و یانگ که در این اتاق نشیمن نشان داده شده اند شامل لهجه های سیاه و سفید و مبلمان جعبه ای هستند که با آیتم های لبه گرد می شوند.

پیروان فنگ شویی معتقدند که همه چیز متشکل از دو نیرو متضاد، اما متصل است: یین (زنانه) و یانگ (مردانه). این تعادل نیروها مانند تاریکی و نور، یا شب و روز است؛ هیچ کس نمی تواند بدون دیگری وجود داشته باشد. هنگام تزئین، با استفاده از این مفهوم به خانه خود، تعادل ایجاد کنید.

این فقط اصول اولیه طراحی داخلی فنگ شویی است؛ بیشتر به هنر و علم، از جمله جهت ها، اعداد، عناصر و موارد دیگر، بسیار بیشتر است. شروع به کار با این ۵ نکته باید یک شروع خوب باشد؛ شما باید فضای خود را در هیچ زمان احساس کنید!

فنگ شویی یک قالب هنری است که براساس مجموعه ای از دستورالعمل هایی است که از فلسفه های شرقی قدیم ساخته شده است که برای ایجاد حس تعادل و هماهنگی در خانه طراحی شده است، بنابراین احساس تعادل و هماهنگی در خود ایجاد می کند. این فکر که اگر خانه یکی از سالم باشد، فرد میتواند سالم باشد. بنابراین هنگامی که یک تعادل کامل در خانه به دست می آید انرژی مثبت ایجاد می شود. در منزل بسیاری از عوامل وجود دارد که می تواند این انرژی مثبت را متوقف کند؛ مهمتر از همه، سازمان است.

افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی
افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی

چگونه با فنگ شویی می تواند سطح انرژی خود را افزایش دهید

همه ما روزهایی را می بینیم که در آن کشش می کنیم، زمانی که تعجب می کنیم که چطور می توانیم تا پایان روز بیدار باشیم. افکار پشت فنگ شویی این است که سطح انرژی شما ممکن است به طور مستقیم با فضای خود، هم در خانه و هم در دفتر ارتباط برقرار کند. همه ما تبدیل به قربانی شدن بیش از حد کار شده و بیش از برنامه ریزی شده است. ما در جهت های بیشتری از ما گنجانده شده است و نتیجه این است که ما به نقطه خستگی تبدیل می شویم. بهترین راه برای از بین بردن استراحت است. اما اغلب، و برای چندین دلیل، این غیرممکن است. شاید تنها مهم ترین چیزی که می توانیم بکنیم این است که بگوییم افکار عمومی.

هنر تقلید کردن
بسیاری از مردم به سختی می گویند. این می تواند یک کار فوق العاده است که می تواند تا چند روز، حتی هفته ها طول بکشد تا کنترل شود. بهترین مکان برای شروع، به آرامی، یک اتاق در یک زمان، تمرکز تنها در آن اتاق خاص تا زمانی که شما را به بعدی است. مهمترین اتاق برای declutter اتاق خواب است. اما اغلب جاه طلبی ها جایی است که به نظر نمی رسد. با توجه به فنگ شویی، حوادث ناشناخته حتی جمعیت از جریان هوای مثبت و انرژی جلوگیری می کنند. بنابراین، همانطور که اتاق های خواب خود را تعریف می کنید، باید نگاهی دقیق به آنچه که در پشت صندوق اتاق خوابتان باشد، نگاه کنید. اگر حمام کارشناسی ارشد دارید که به طور مستقیم متصل است، می خواهید آن را نیز توضیح دهید. صرف نظر از این، هر و هر حمام باید برای ایجاد یک محیط صلح و آرامش بیان شود، که دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید اتاق خود را داشته باشید.

همانطور که شما declutter را سه شمع:

۱٫ چیزهایی که دیگر نیازی ندارید، می خواهید، می توانید استفاده کنید
۲٫ چیزهایی که برای شما اهمیت دارند و اهمیت دارند – دارای معنای معنی یا مواردی هستند که شما به ارث برده اید.
۳٫ چیزهایی که شما نیاز دارید

۱٫ کمک مالی می رود
۲٫ در حال حاضر چیزهایی را که مهم نستند را کنار بگذارید
۳٫ برای همه چیزهایی که به آنها نیاز دارید، خانه ها را پیدا کنید، سپس به خانه بروید
۲٫ برای چیزهایی که مهم هستند، خانه ها را انجام دهید، اما همان طور که این کار را انجام می دهید، ضایعات ایجاد نمی کنید.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نحوه ایجاد جریان و انرژی مثبت در خانه شما

به راحتی به خانه خود بروید آیا شما بر روی مبلمان یا فرش ها تکان می خورید؟ آیا شما سخت در حال باز کردن درب؟ هوا باید در همه چیز در خانه شما جریان یابد. مبلمان را دور از دیوارها حرکت دهید، حتی اگر فقط چند سانتی متر باشد. قطعه مبلمان را با هم بکشید تا ناحیه ای ایجاد شود که هوا می تواند در آن جریان یابد. از ویندوز خود استفاده کنید. نور طبیعی بسیار مهم است و انرژی فوق العاده ای به ارمغان می آورد.

ویندوز هرگز نباید مسدود شود در عمل از آینه های فنگ شویی اغلب برای نشان دادن این انرژی به مناطق دیگر خانه استفاده می شود، اما شما نمی خواهید انرژی را به عقب بیرون بیاندازید. آینه ها آسپرین فنگ شویی نامیده می شوند و با قرار دادن مناسب آنها می توانند به طور چشمگیری جریان انرژی را در هر فضای مشخص تغییر دهند. آینه همچنین احساس آرامش و آرامش را به ارمغان می آورد.

افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی
افزایش سطح انرژی با دکوراسیون داخلی به سبک فنگ شویی

پنج عنصر فنگ شویی
۵ عنصر فنگ شویی وجود دارد: آتش، آب، زمین، فلز و هوا. هر یک از این عناصر به طور مستقل و جمعی کار می کند تا آرامش و انرژی را به فضای شما برساند.

ابتدا چوب وجود دارد که برای استفاده از قدرت خلاقیت و توسعه استفاده می شود. چوب همچنین جنبه هایی از قبیل تولد، قدرت، انعطاف پذیری و شهود را نشان می دهد. تعادل مناسب در استفاده از چوب در فضای خود باید وجود داشته باشد زیرا بیش از حد مناسب است تا یک احساس غرق، خشونت آمیز و غیر قابل انعطاف داشته باشد. کافی نیست چوب ممکن است مسئول عدم خلاقیت، دوام و افسردگی باشد. با استفاده از گیاهان، کاغذ، مبلمان و منسوجات، چوب را به فضای خود اضافه کنید.

سپس آتش وجود دارد. آتش باعث شور و اشتیاق و مهارت رهبری می شود. در آتش سوزی خانه برای تشویق بیان، الهام و جسارت استفاده می شود. با آتش، تعادل کامل ضروری است. آتش بیش از حد خوب نیست و بیش از حد می تواند خود را به عنوان خشم، تجاوز، تحریک پذیری و رفتار ضربه ای نشان دهد. کمبود آتش اغلب با سردی عاطفی، کمبود بینایی، بی ادبی بودن و عزت نفس پایین همراه است. برای اضافه کردن آتش به فضای خود، شمع ها، روشنایی های رشته ای را اضافه کنید و مطمئن شوید که از نور طبیعی استفاده کنید. علاوه بر این، الکترونیک، چاپ حیوانات و “داغ” رنگها مانند قرمز، صورتی یا بنفش نیز به عنوان یک عنصر آتش نشانی عمل می کنند.

زمين بر قدرت و نظم جسماني ما تأثير ميگذارد در حالي که باعث ايجاد احساس عمومي، تعادل و ثبات ميشود. بیش از حد فراوان زمین در فضا، می تواند احساس خستگی، کندگی و جدی ایجاد کند. بیش از حد زمین، اغلب منجر به سازماندهی بی نظمی، هرج و مرج و عدم تمرکز می شود. عناصر زمین را به y اضافه کنید

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.