دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه

در این مقاله دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چگونه کابینت آشپزخانه با رنگ سیاه می تواند یک فضای بهتر را ایجاد کند

سیاه یک رنگ بی نظیر و بسیار متنوع است که با همه چیز پیش می رود. در عین حال می تواند یک رنگ بسیار قدرتمند باشد، حتی اگر بیشتر آن اغلب بر مبنای تصور غلط است. برای نمونه، کابینت های آشپزخانه سیاه را ببینید. با وجود اینکه در تئوری می توان آشپزخانه را به نظر کوچکتر تبدیل کرد، این امر به ندرت اتفاق می افتد زیرا بسیاری از آشپزخانه های مدرن بخشی از طرح های طبقه باز هستند و رنگ های جسور مانند سیاه در واقع به تشریح فضاهای بصری کمک می کند. همین امر برای جزیره آشپزخانه است که اغلب به عنوان یک تقسیم کننده فضایی دو برابر می شود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سیاه مانند آنهایی که طراحی شده اند، در مقایسه با بقیه طرح باز، بسیار بالقوه هستند. در یکی از این فضاها، شما واقعا می توانید یک دیوار تخته سیاه را که بسیار هوشمندانه در طراحی قرار دارد را مشاهده کنید.

حتی اگر به نظر می رسد فوق العاده با دوام و جذاب است و دارای این آشپزخانه زیبا با دیوارهای سیاه و یک جزیره سنگ مرمر سیاه است، این خانه نیست، بلکه در واقع یک فضای کاری است. این دفتر توسط استودیو BV طراحی شده و دارای طراحی داخلی است که با ایده های انعطاف پذیری، باز بودن و آسایش آن الهام گرفته شده است. این یکپارچه مجموعه ای از فضاهای رسمی و غیر رسمی را به یک محیط بسیار جذاب و در عین حال حرفه ای ترکیب می کند.

در اینجا چگونگی ایجاد یک آشپزخانه با کابینت های با رنگ سیاه مانند دیوارهای سفید و صفحات ضد آب است. این یک آپارتمان مدرن طراحی است و همانطور که می بینید، دکور بیشتر مینیمالیست است. توجه کنید که چگونه مبلمان آشپزخانه با قاب پنجره ها مطابقت دارد؟ این جزئیات کمی خنک است که بر انعطاف پذیری آپارتمان به طور کلی تأکید دارد.

این مسکن معاصر طراحی شده است دارای یک آشپزخانه سیاه و سفید است. این یک نگاه سرد است که اجازه می دهد آشپزخانه به ایستادگی کردن و تمایز خود را از بقیه فضای باز. مات پایان و مینیمالیسم کلی طراحی، باعث می شود طراحی فوق العاده شیک و پیچیده باشد.

پس زمینه سیاه، آشپزخانه را به خوبی می فهمد، به خصوص با توجه به این طرح خاص. حتی اگر آشپزخانه بخشی از یک فضای باز بزرگ باشد، دارای نوک جداگانه ای است که به وضوح توسط رنگ های مورد استفاده تعریف شده است. کابینت سیاه و سفید با صفحات سنگ مرمر سفید و بشقابی تطبیقی ​​و همچنین کف خاکستری رنگی و دیوارهای سفید و سقف تکمیل شده است. این طراحی طراحی شده  برای اقامت در  هلند است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه

به نظر می رسد که پالت های تک رنگ با فضاهای مدرن و معاصر بسیار مناسب هستند. این باعث می شود که کابینت های آشپزخانه سیاه در این نوع فضاها درست در خانه نگاه کنند. بررسی کنید که چگونه این آپارتمان شیک به نظر می رسد، به لطف کابینت آشپزخانه خاکی و واحد دیوار، آشپزخانه اتاق نشیمن و اتاق نشیمن مناسب است.

اگر به خارج از خانه نگاه کنید، تمام قسمت های سفید آن اجازه می دهد تقریبا یکنواخت به محیط اطراف برسد. در داخل خانه نیز روشن و پر سر و صدا است اما به شیوه ای متفاوت است. کابینت آشپزخانه سیاه و سطوح رنگ آمیزی چوب این فضا را به یک منطقه اجتماعی کانونی باز می کند.

یکی دیگر از نمونه هایی که کابینت های آشپزخانه سیاه را نشان می دهد چیزی جز ارعاب نیست، اما در واقع بسیار زیبا است این آپارتمان شیک واقع در بارسلونا، اسپانیا طراحی شده است. کابینت آشپزخانه با دیوارهای ترد و سفید و سقف مقایسه می شود و پالت توسط سطوح سقف مرمر سیاه و سطوح بشقاب پر شده است.

در مورد این خانه طراحی شده  واقع در اتریش، آشپزخانه بخشی از یک فضای باز بزرگ است، اما به نظر می رسد و به نظر می رسد به عنوان یک حجم جداگانه. این بدان علت است که کنتراست بصری بین این فضا و همه چیزهایی که در اطراف آن قرار دارد. در این سناریو، کابینتهای آشپزخانه سیاه و جزیره مینیمالیستی مطابق با آن نقش مهمی ایفا می کنند.

اگر احساس کنید که فقط استفاده از سیاه برای بخش خاصی از طراحی داخلی، منجر به کنتراستی بیش از حد شدید و بیش از حد شدید می شود، شاید بتوانید در این خانه معاصر طراحی الهام بخش پیدا کنید. سیاه رنگ اصلی در این مورد نه فقط برای آشپزخانه بلکه برای خانه به طور کلی است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه

خانه واقع در کورنوال، کانادا این خانه ساخته شده در سال ۲۰۱۹ را بیشتر از یک پالت رنگ محدود و بی نظیر می سازد. کف های بتنی مالشیش، کابینت آشپزخانه سیاه و سقف سفید با پارتیشن های شیشه ای و پنجره های تمام قد یکپارچه با هم در یک دکور مینیمالیست اما هماهنگ ترکیب می شوند.

خانه طراحی شده  آلمان دارای یک دسته کوچک آشپزخانه و اتاق ناهارخوری است. این دو تابع به طور یکپارچه درهم آمیخته شده و این فضای آرام و فشرده با مواد سیاه و سفید مینیمال، کف خاکستری روشن و دیوارهای سبک و سطوح سقف را تشکیل می دهند. بشقاب شیشه ای جزئیات بسیار خوبی است.

سیاه و سفید در طراحی داخلی رنگ است که توانایی ایجاد فضای چشمگیر، اما همچنین می تواند احساس راحتی ایجاد، یک ایده است که در مورد فضاهای کاری  معماران صورت می گیرد. اضافه کردن مبلمان سیاه و سفید و یا پایان دادن به چنین فضا مانند فعال کردن حالت تاریک بر روی کامپیوتر است: همه چیز بلافاصله آرامش بخش، لذت بخش تر به چشم و بهتر به دنبال در دسترس نیست.

مهم است که در طراحی داخلی آگاهانه از سیاه استفاده کنید و برای ایجاد فضای تاریک و غم انگیز از هرچه بیشتر جلوگیری کنید. اگر، برای مثال، شما برای کابینت آشپزخانه سیاه انتخاب می کنید، شما باید آنها را با دیوارهای سفید یا پنجره های بزرگ مانند Studio Makom در مورد خانه این خانه از اسرائیل تکمیل کنید.

اگر دوست دارید ایده کابینت های آشپزخانه با رنگ سیاه و … و مبلمان به طور کلی، شاید شما نیز تمایل به لذت بردن از ویژگی های طراحی صنعتی است. این سبک در اطراف لبه ها کمی خشن است اما همچنین همه کاره و دارای پتانسیل بسیار بالایی است، مخصوصا وقتی که به طراحی داخلی مدرن و معاصر می رسد. این آشپزخانه با قطعات از Minacciolo مجهز به نمونه ای کامل است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه

معمولا هر وقت ما کابینت های آشپزخانه با رنگ سیاه را می بینیم، آنها ماته را به پایان می رسانند و به این آشپزخانه اکلوتی نگاه می کنند، طراحی کل طراحی داخلی کاملا غیر معمول است، نه فقط به دلیل آجر معلق، بلکه انتخاب پوشش ها و بافت ها به طور کلی. این فضای طراحی شده به هیچ وجه از شیوه یا شخصیت فاقد رویکرد بسیار معتبر نیست.

اگر چه ما واقعا نگاه کابینت های آشپزخانه با رنگ سیاه و سفید را در برابر دیوارهای سفید دوست داریم، پالت های رنگ گرم تر را نیز به همان اندازه شگفت انگیز می بینیم. انواع مختلفی از قهوه ای در این فضای ایجاد یک پرتقال فوق العاده استقامتی و دلپذیر در حالی که حفظ ظاهر زیبا و حتی تا حدودی رسمی محیط.

فقط چیزی درباره مبلمان سیاه و سطوح چوب طبیعی است که به سادگی شگفت انگیز است. ترکیب بسیار ظریف و همچنین بسیار متنوع است. در این تنظیم، کاشی های مترو سفید نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. آنها فضایی کلاسیک را به فضا اضافه می کنند و به قفسه های چوبی کمک می کنند و همه چیز در اطراف آنها حتی بیشتر می شود.

در مورد شما تعجب می کنید، سیاه رنگ بزرگ نه فقط برای آشپزخانه بزرگ، فضای باز است، بلکه برای فضای آشپزخانه کوچک است. آشپزخانه در  آپارتمان کوچک بازسازی شده کمک می کند تا کل مکان را به نظر دنج و راحت تبدیل کنید. واقعیت این است که دیوار لهستانی سیاه در قسمتهای دیگر آپارتمان به ایجاد یک دکور هماهنگ و هماهنگ کمک می کند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ سیاه

در این مورد، این فقط کابینت آشپزخانه سیاه است که به نظر زیبایی بلکه سفیدپوش کاشی زیرزمینی سفید و آن لهجه های قرمز است که واقعا ادویه کردن محل. این یک دسته کوچک و دسته کوچک موسیقی جاز است که  ساخته شده است. کل راه اندازی شگفت انگیز به نظر می رسد و برخی از آن نیز با الگوی طراحی طراحی شده است.

آشپزخانه شگفت انگیزی را که بیشتر از کابینت های مینیمالیستی آن سیاه است را بررسی کنید. این بار نوار های نور LED وجود دارد که کل تنظیمات را روشن و تازه می کند. پانل های چوبی روی سقف و کفپوش و طبقه، باعث ایجاد گرما به فضا می شود که به شیوه ای غیر قابل نفوذ، ظریف و بی طرفانه است. این دکور سرد ایجاد شد.

آشپزخانه طولانی و باریک تنظیم دلخواه برای یک پالت رنگ تاریک نیست. با این حال، دسته کوچک موسیقی جاز سیاه و سفید استثنایی است، با توجه به اینکه چطور بیسیم و همه جانبه است. مبلمان برجسته در اینجا توسط کابینت منهتن طراحی شده و به نظر می رسد کاملا نفیس، با backsplash سیاه و سفید و سیاه و سفید سنگ مرمر زیبا، به جز پنجره بزرگ که اجازه می دهد تا در بسیاری از نور طبیعی و همچنین یک منظره زیبا از شهر است.