دکوراسیون داخلی  Interior decoration

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جستجو برای خانه رویایی شما ممکن است ترسناک به نظر برسد؛ به عنوان مثال شما سعی می کنید درستی هزاران طرح و طبقه در طراحی داخلی را تشخیص دهید ،تا به طرح و دکوراسیون داخلی مد نظرتان دست بیابید.

ما برای شما آن را سهل نمودیم. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید. از جمله خدمات ارائه شده توسط طراحان آریا  عبارت است از :

طراحی داخلی به سبک مینیمالیستی

طراحی داخلی به سبک روستایی

طراحی داخلی به سبک سنتی

طراحی داخلی به سبک مدرن

طراحی داخلی به سبک کشور فرانسه

طراحی داخلی به سبک شیبی چیک

طراحی داخلی به سبک ساحلی

طراحی داخلی به سبک هالیوودی

طراحی داخلی به سبک فنگ شویی

طراحی داخلی به سبک آسیایی

طراحی داخلی به سبک بوهمیک

طراحی داخلی به سبک صنعتی

طراحی داخلی به سبک اکولتیک

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

وب سایتtarahanariya.com  موتور جستجوی خود را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا انتخاب خانه جدید سفارشی خود را محدود کنید تا زمانی که خانه ای پیدا نکنید که ویژگی های مورد نیاز خود را برای زندگی منحصر به فرد خود داشته باشد.

طرح جستجوی خانه و ابزار پیشرفته جستجوی پیشرفته به شما کمک می کند انتخاب های خود را بر اساس معیارهای ورودی خود محدود کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما می توانید با استفاده از گزینه سبک خود از طرح های جستجوی خانه ما برای محدود کردن جستجوی خود به طرح های خانه در یک سبک معماری خاص یا با یک ویژگی خاص، از جمله آشپزخانه بیرونی یا می توانید از هزینه تخمین زده شده برای ایجاد ابزار برای مقایسه هزینه تخمین زده شده برای ساخت طرح های خانه بر اساس کد پستی خود استفاده کنید.

سپس از وب سایت ما برای پیدا کردن سازنده مجرب در منطقه خود استفاده کنید. بر روی تماس با ما در بالای صفحه اصلی کلیک کنید تا ما شما را هدایت کنیم. سپس، منطقه را انتخاب کنید که در آن شما قصد ساخت یک لیست از سازندگان واجد شرایط دارید.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

هنگامی که طراحی خود را انتخاب کردید، طرح هایی را برای طراحی خانه در قالب های چاپی و دیجیتال فروخته اید. کدام فرمت بهتر است برای شما بستگی دارد:

۱) چند تغییری که می خواهید برای یک برنامه مشخص انجام دهید،

۲) چقدر سریع به برنامه های در دست نیاز دارید و

۳) فرمت مورد نظر توسط سازنده و بخش ساختمان محلی. به عنوان مثال، اگر طرح های طبقه بندی شده را انتخاب کرده اید که نیاز به هیچ تغییری ندارند و می توانید در قالب چاپ یا دیجیتال به مقام محلی ساختمان خود ارسال کنید، می توانید از هر یک از بسته های طرح موجود برای آن طراحی را انتخاب کنید.

برای راهنمایی بیشتر، روی این لینک tarahanariya.com کلیک کنید، کدام طرح مناسب برای من مناسب است؟ و قبل از انتخاب یک بسته برنامه خاص، یک توضیح دقیق از آنچه شما باید در نظر بگیرید را ببینید.

اگر شما یک سازنده هستید، به برنامه خود بپیوندید و تخفیف ویژه بگیرید. وب سایت ما به طور خاص برای کمک به سازندگان کار با مشتریان برای انتخاب خانه مناسب برای آنها طراحی شده است.

طرح های خانه و غیره بهترین برنامه ها را در یک مکان به ارمغان می آورد، به طوری که خانواده ها می توانند خانه های رویاهای خود را پیدا کنند، در حالی که سازندگان با ابزار هایی برای صرفه جویی در وقت و هزینه ارائه می دهند.

ما به خانواده ها اجازه می دهیم که نه تنها خانه ای کامل، بلکه همچنین بهترین سازه لوازم جانبی برای شیوه زندگی و بسیاری از آنها را شناسایی کنیم.

برنامه های پروژه خانواده ما را برای صدها طرح کاری خودتان از جمله طرح های گاراژ، طرح های نزول، برنامه های پروژه های حیاط خلوت، و همچنین بسیاری از پروژه های بزرگ خانه و برنامه های سهام بخوانید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

آیا شما همیشه خانه های سبک روستایی را دوست داشتید؟ خانه سبک لوکس؟ یا، شما به دنبال یک خانه برای ساختن در یک ساحل یا در یک منطقه ساحلی هستید، اما سبک شما را نمی فهمید؟ جستجو برای طرح خانه رویایی خود را با سبک ممکن است بهترین راه برای شما باشد. ما هر طرح خانه را گرفته ایم و آنها را طبقه بندی کرده ایم تا بتوانند به راحتی و به سرعت همه چیز را در یک مکان به صورت سبک و ساده جستجو کنند.

این نیز یک راه عالی برای آشنا کردن با جزئیات معماری یک سبک خاص و تعیین تفاوت های بین طرح های مشابه خانه است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در اینجا سلیقه و ترجیحات خود را یاد بگیرید و کشف کنید که جزئیات معماری خانه های رویاهای شما را ایجاد می کند.

هیچ وقت نمیتوانم احساس خوشبختی و آرامش را از لحظه ای که آنها به این اتاق گام می کنند. رنگ های هیجان انگیز و دکوراسیون های منحصر به فرد منطقه را تزیین می کند.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

پرده سقف به طبقه، منطقه را در آهک، بنفش و نارنجی پوشانده است. فضای کارزیستی جای مناسب برای پیوند دادن با دوستان است و هر زمان که بخواهید احساس الهام بخشی کنید.

فلفل خود را اساسا به عنوان رسانه ای معرفی می کند که دیدگاه های خانه داران را به زندگی می دهد. “من از مشتریانم با پرسیدن سوالهای زیادی آگاه می شوم.

من می دانم چگونه آنها زندگی می کنند. چگونه آنها احساس می کنند. “به این ترتیب او می تواند هر اتاق را به چیزی که صاحب خانه ها می خواهند، شخصی کند.

همانطور که تعریف یک طراح می آید، فلفل دارای توانایی هنری برای تبدیل ایده های انتزاعی به طرح های رسمی است.

سبک تصفیه شده، سبک پرطرفدار یک محیط عاشقانه ایجاد می کند.

پارچه اشیاء فوق العاده ساخته شده توسط ادوین فلفر داخلی است. پارچه ها بافت و شیک و آسایش را اضافه می کنند. سقف تزئینی چشم را به پایه نور نازک می کشد.

همه چیز در مورد این اتاق از ظرافت صحبت می کند. این روح خسته شما را تحسین می کند و شما را در زرق و برق می کشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هر اتاق باید یک ترکیب خوب از لمس خلاق و فضاهای کاربردی داشته باشد. فلفل به صورت خلاقانه با بافت های مختلف در یک اتاق برای تنظیم خلق و خوی صحبت می کند.

او با استفاده از مبلمان به شیوه ای شیک برای اضافه کردن قابلیت های یک اتاق، با استفاده از پارچه های پلاستیکی برای تسکین ظاهر می کند.

اگر یک اتاق کوچک دارید، آن را سفید نکنید تا بزرگتر شود. در عوض، با معماری فضا بروید و آن رنگ غنی و گرم را رنگ کنید تا صمیمی تر و راحت تر باشد.

اتاق های بزرگ خود را با نور روشن کنید، در حالی که اتاق های کوچک شما باید با استفاده از رنگ های رنگ گرم، اطراف شما را پوشانده باشند.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

هنگام عکاسی یا آثار هنری، آگاه باشید که آیا نور خورشید به طور مستقیم آن را لمس می کند یا اینکه زیر نور مستقیم یک منبع نور باشد.

سخت است برای لذت بردن از هنر و عکاسی بدون نور، اما نورپردازی غیر مستقیم برای یک مورد قابلیتی کمتر مضر است.

در هنگام نمایش هنر سعی کنید از نور داغ استفاده نکنید چرا که آنها می توانند باعث خفه شدن سریعتر و بدتر شدن کلی به یک قطعه خاص یا گرانقیمت شوند.

مبلمان و دکوراسیون گل ها یک نگاه را ایجاد می کنند، اما گل ها و گیاهان تازه می توانند اتاق را به زندگی تبدیل کنند.

ارکیده های گلدان را برای افزایش تم های شرقی، شکوفه های بهار رنگارنگ برای سبک کشور و یا شاخ و برگ سبز پر زرق و برق برای اتاق استعماری.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مبلمان داخلی و خارجی و لوازم جانبی یک حیاط یا حیاط پرده پوشیده شده با یک مخلوط داخلی و خارجی است. به علاوه، این اجازه می دهد تا طرح تزئین به طور یکپارچه از فضاهای داخلی به فضای فصلی بیشتر بدون دو مکان به دنبال قطع.

Swags و روسری یک لهجه برجسته برای پرده اضافه کنید. لایه کردن یک ساندویچ چاپی یا روسری روی هماهنگ کردن پردههای جامد، تمام رنگهای اتاق شما را با هم ترکیب می کند تا یک نقطه کانونی عاشقانه ایجاد کند.

اگر حریم خصوصی مسئله ای نیست، swags و روسری می تواند به تنهایی بر روی میله یا از طریق یک گلدان برای یک دید متمایز آویزان شود.

عکاسی یا آثار هنری که در یک ناحیه ترافیکی زیاد آویزان است، اغلب برجسته شدن همه فعالیت ها را خنثی می کند و باعث انحراف و انحراف می شود. یک راه برای مقابله با چنین مشکل، استفاده از محافل  (موجود در فروشگاه سخت افزار) در پشت تصویر است.

یکی از طرفین روی تصویر و طرف دیگر روی دیوار را به یاد بسپارید تا سطح آنها را حفظ کنید. در حال حاضر، تصاویر شما هنگامی که این بسکتبال به پایین سالن می رود، حرکت نمی کند.

یک قفسه یا مجموعه ای از قفسه های گوشه شگفت آور جذاب است که فرصتی برای نشان دادن کالاهای موجود در یک راه جدید هیجان انگیز ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها همچنین در خانه های جمع و جور با اتاق های کوچکتر کار می کنند.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

یک میز اتاق ناهار خوری سبک و شکل بر روی ظاهر اتاق تاثیر می گذارد. به عنوان یک قاعده کلی، بسیاری از طراحان پیشنهاد می کنند که یک جدول را خریداری کنند که شکل اتاق خود را برای خطوط تمیز که به چشم جذاب است تقلید می کند.

“حکومت سه” را یاد بگیرید و به پروژه های تزئینات خانه خود اعمال کنید. به طور کلی، تعداد عجیب و غریب از اشیاء در حال تزئین بیشتر چشم نواز و جالب تر از حتی اعداد است.

یک سقف رنگی می تواند یک اتاق را جالب تر کند. اگر دیوارها نقاشی شده باشند، اما سقف هنوز سفید است، چشم به علت کنتراست، به سقف سفید کشیده می شود. چرا کنتراست رنگ غیر منتظره را برای تکمیل فضای ایجاد یک عنصر تعجب ایجاد نمی کند؟

پنجره های قوسی ظریف می تواند به چالش کشیدن لباس. مسیر پیوندی یا میله را می توان نصب کرد تا خط قوس را دنبال کند. پرده ها می توانند از این مسیر ثابت آویزان شوند، هرچند که باید در وسط قرار گیرند و در هر طرف جمع شوند.

به طور متناوب، یک میله ممکن است در پنجره زیر قسمت نیمه مرکزی ثابت شود. سپس قسمت قوس را ترک کنید یا آن را با یک سایه ثابت یا شکل یا پرده فن پیکر پر کنید.

روشنایی انعطاف پذیر برای اتاق نشیمن ضروری است. هدف این است که شامل سه نوع مختلف منبع نور: محیط، برای روشنایی عمومی؛ چراغ های کار به تمرکز بر فعالیت هایی مانند خواندن یا دوختن؛ و نورپردازی های تزئینی که به شما امکان می دهد اتصالات غیر معمول و جذاب یا جلوه های جالب را معرفی کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با استفاده از نورپردازی خاص خود، لوازم جانبی یا تصاویر مورد علاقه را برجسته کنید. کانون های برجسته ای که در بالای جعبه های نمایش یا نیچه قرار گرفته اند و یا لامپ های دیواری که مستقیما به چاپ و یا نقاشی می درخشد، ارزش و تاثیر تزئینی خود را افزایش می دهند.

ایده در مورد draperies برای تزئین پنجره های خود؟ سپس کرکره ممکن است درمان شما با انتخاب باشد. کرک های بدون کرک و کلاسیک شیک، طیف وسیعی از انتخاب ها را در رنگ، عمق و سبک ارائه می دهند. آنها همچنین در هر سبک خانه، از سنتی تا معاصر، شگفت انگیز هستند.

یک اتاق یخچال کوچک با یک تخت دو نفره ای را جمع نکنید، مخصوصا اگر مجبور باشید یکی از طرفین را در برابر یک دیوار قرار دهید. ترکیبی از تخت خواب و فوتون، فضای اتاق را آزاد می کند و انعطاف پذیری بیشتری برای ترتیب خواب فراهم می کند.

ارزان قیمت بوم سایه رومی و یا پرده بامبو ممکن است همه شما برای درمان پنجره ها در یک اتاق که دارای یک پالت طبیعی است نیاز دارید. در عوض، ویندوز را ترک کنید، چرا که محیط داخلی طبیعی نور را در بر میگیرد.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

فنگ شویی

بر اساس اصول فنگ شویی، ملافه و پارچه کتانی را در رنگ های جامد انتخاب کنید. اگر الگوها داشته باشند، از طرح های هندسی، زاویه ای که از انرژی منفی استفاده می کنند جلوگیری شود

بر اساس اصول فنگ شویی، ملافه و پارچه کتانی را در رنگ های جامد انتخاب کنید. اگر الگوها داشته باشند، از طرح های هندسی، زاویه ای که از انرژی منفی خارج می شود جلوگیری کنید و از استراحت استفاده کنید.

هنگامی که تصویر زمینه را آویزان می کنید، قطعه های نوار را بیش از رسانه ها و سوئیچ ها قرار دهید تا به قرار گرفتن در معرض ریزش کردن یا به حداقل رساندن آب. اما، به یاد داشته باشید، نوار اگر شما هنوز برق را نگه دارید، از شما محافظت نخواهد کرد.

رنگ های ساحلی، از آبمیوه های آبی کم رنگ به آبی مایل به سبز تیره، تازه کردن و تقویت. رنگ این پالت را برای خواص تجدید شده خود جستجو کنید. تنوع رنگ های دریایی جوانه زدن، ترد، تمیز و همیشه محبوب برای حمام و اتاق خواب است.

آرام میگیرد. پالت خنک به راحتی با یک دسته بندی گسترده ای از مبلمان ترکیب می شود و اغلب دارای انواع سبزیجات، یکی از رنگ های فراوان و طبیعی صلح آمیز طبیعت است.

رنگ های قهوه ای، بژ و قهوهای نشان دهنده بهار، جوان، رفاه، خانواده، هماهنگی، تغذیه، قدرت، رشد و حیاتی است.

ترکیب آبی کلاسیک با سبزی های مریم گلی، بلوز و کرم بلغور بلغور جو دوسر برای ایجاد یک ترکیب تزئینی که نه تنها تاریخی اما طراوت مدرن است.

بنفش رنگ لوکس است، از لامپ های پهن تا بنفش اشباع شده. این طرح رنگی می تواند عجیب و غریب، جادویی و جادویی باشد. از شمع ها و لامپ های استراتژیک استفاده کنید تا زنگ های جواهر را روشن کنید و فضای غنی را ایجاد کنید.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

راهرو خود را با اضافه کردن تصاویر هنری و خانوادگی تیره نکنید. حفظ تعادل فضاهای خالی و حلق آویز اشیاء.

هنگام رنگ آمیزی فضای گسترده ای که دارای چندین پنجره است، از رنگ های روشن استفاده کنید. به عنوان مثال، دیوارهای یک اتاق بزرگ را به یک یخ آبی بسیار سبک برای ایجاد یک محیط وسیع برای زندگی روزمره بکشید.

یک اشتباه رایج در هنگام تزئین صاحبان خانه تمایل دارد همه ی قطعات مبلمان را در مقابل دیوار فشار دهد.

با ایجاد ناحیه های مکالمه کوچکی بیشتر دعوت می شود تا حوزه های مختلف را در یک فضای جداگانه جدا سازید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ های تند، از رنگ قرمز و سیری صورتی، به خوبی با اشکال ارگانیک، کتاب های پوشیدنی و اشیاء جمع آوری شده در سفر ترکیب می شوند. رنگ این چاشنی را با مجموعه های گرانبها خود هماهنگ کنید.

هر کدام که اتاق خانواده شما را برجسته می کند، باید کانون اصلی باشد. بنابراین، اگر یک نقاشی زیبا یا یک شومینه خیره کننده داشته باشید، آن را با نورپردازی یا مبلمان مورد توجه قرار دهید که به این ویژگی چشمک می زند.

خاطرات خود را در یک جعبه سایه نگه دارید و نه یک آلبوم عکس برای یک رویکرد سه بعدی جالب تر برای یادداشت های خانوادگی.

مخلوط کردن پارچه های مختلف در مبلمان وبه لستردن یک پیچ و تاب و سرگرم کننده را به یک اتاق می افزاید. اطمینان حاصل کنید که از تست “کج” استفاده کنید. وقتی که یک طرح بیشتر از دیگران متمایز می شود، احتمالا بهتر است انتخاب دیگری را انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

برای یک حس خوب فنگ شویی، تمام مبلمان خود را در برابر دیوارها قرار ندهید، که خطوط راست اتاق را برجسته می کند و یک احساس جعلی ایجاد می کند. سعی کنید مبلمان خود را در زاویه ۴۵ درجه به دیوارها و یک فرش برای یک نگاه تازه تنظیم کنید.

نقاشی ها انتخاب خوبی برای دکور برای یک حمام نیست. رطوبت بالا اغلب باعث می شود بوم به پیچ و تاب یا کوچک شدن.

تخته سیاه برای یادداشت کردن یادداشت ها و برای بچه ها برای جلب توجه است. یک راه آسان و ارزان برای ساختن خودتان با رنگ چوب گچ است. به نظر می رسد رنگ اسپری، اما خشک به پایان تخته سیاه شما می توانید نوشتن و پاک کردن.

تزئین با یک ترکیب پویا، شکار برای لوازم جانبی رنگارنگ که به یاد می آورند در اواسط قرن بیستم (فکر می کنم نقاط بزرگ، روانگردان و فلش). خط مشی های پر رنگ رنگ پر جنب و جوش انرژی و قدرت را به یک دکوراسیون پویا اضافه می کند.

رنگ آمیزی کابینت ها در آشپزخانه با رنگ های براق پرتقال حتی بیشتر نور را در اطراف ایجاد فضای بزرگتر می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای ترساندن مبلمان چوبی، ابتدا رنگ آن را رنگ کنید. هنگام خشک شدن، یک شمع را در مناطقی که ممکن است طبیعی باشد، مانند لبه های پانل، شستشو دهیم.

رنگ با رنگ عمیق تر هنگام خشك كردن ناحيه هاي ريخته شده با پشم فولادي را بكشيد تا لكه هاي پوششي را نشان دهد.

با توجه به تکنیک های فنگ شویی، ایده خوبی است که کاسه یا ترتیب میوه ها را در میز ناهار خوری خود نگهدارید. این نشان دهنده زندگی روزمره شما برای خانواده شماست. یک آینه در دیواره غرب یا شمال غربی اتاق ناهار خوری اضافه کنید تا غذا را روی میزتان دو برابر کنید.

کابینت و یا کفپوش های پر از تردید در سال های اخیر تبدیل به روند محبوب شده اند. با استفاده از افزودن علامت های عمدی از سایش و پاره کردن چوب به طور مداوم، احساس جذابیت بی نظیر و ظاهر سفارشی ایجاد می کند.

پرده های کافه پرده های کوتاه از یک میله متصل به نیمه راه در یک پنجره، مانند برخی از کافه های فرانسوی آویزان است. این نوع گسستن گاهی اوقات در سطح دوگانه قرار می گیرد و درمان مناسب برای ویندوز است که به داخل و یا به طور مستقیم به یک خیابان باز می شود، از آنجا که سیستم لایه اجازه می دهد حریم خصوصی با حداقل از دست دادن نور.

گوش دادن به موسیقی، تماشای یک فیلم و یا حتی صحبت کردن می تواند در یک اتاق با سطوح بیشمار سطوح موازی بسیار ناخوشایند باشد.

دکوراسیون داخلی Interior decoration
دکوراسیون داخلی Interior decoration

اضافه کردن سطوح بافت و نرم مانند فرش و صندلی راحت می تواند صدای کاملتری را برای آکوستیک ایجاد کند و فیلم تماشا یا گوش دادن به موسیقی را بسیار لذت بخش تر کند.

گوش دادن به موسیقی، تماشای یک فیلم و یا حتی صحبت کردن می تواند در یک اتاق با سطوح بیشمار سطوح موازی بسیار ناخوشایند باشد. اضافه کردن سطوح بافت و نرم مانند فرش و صندلی راحت می تواند صدای کاملتری را برای آکوستیک ایجاد کند و فیلم تماشا یا گوش دادن به موسیقی را بسیار لذت بخش تر کند.

تزئینات با آینه، منزل شما را روشن می کند. آنها را به طور استراتژیک ببندید تا نور شمع های درخشان، صورتی و لوستر را جذب کنید.

ترکیب کردن یک تکنیک رنگ است که یک قطعه مبلمان را به یک گنج تبدیل می کند. یک پوشش پایه را اعمال کنید، سپس یک لعاب در یک رنگ مکمل یا متضاد بمالید. در حالی که مرطوب، دندان ها را از یک لانه بر روی لعاب بکشید تا کت پایه را نشان دهید.

آینه های کف به سقف قطعا حجم اتاق را افزایش می دهد. بنابراین، هنگامی که تلاش می کنید یک اتاق بزرگتر از اندازه واقعی آن باشد، این سبک می تواند کامل باشد.

فنگ شویی و دیگر فلسفه های شرقی از زمان های قدیم، سازندگان را هدایت می کنند. امروزه این اصول در غرب محبوبیت دارند. مؤمنان می گویند، اگر تمرین می کنید، زود شروع به احساسات مثبت در زندگی خواهید کرد.

مبلمان باغ را می توان در انواع مواد یافت. جوانب مثبت و منفی هر قبل از انتخاب را در نظر بگیرید. Wicker دارای یک نگاه سنتی و هزینه متوسط ​​است اما نیاز به حفاظت از آب و هوا دارد.

فلز بسیار بادوام است، معمولا نیاز به بالشتک و می تواند به لمس سرد باشد.

رزین یک ماده ارزان و سبک است و به راحتی با صابون و آب تمیز می شود. چوب مقاوم در برابر آب و هوا می تواند برای نگهداری کم طبیعی باشد و با دوام و پرهزینه است. چوب های معمولی چوب یا چوب نرم شده ارزان قیمت هستند اما به طور منظم نقاشی یا رنگ آمیزی نیاز دارند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.