طراحی داخلی به سبک هالیوودی

طراحی داخلی به سبک هالیوودی

HOLLYWOOD REGENCY STYLE DEFINED

در این مقاله طراحی داخلی به سبک هالیوودی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر چه ما همه چیز افسانه ای فای دوناوی را به عنوان جوآن کرافورد در مامان عزیزمان دیده ایم، آنچه ما واقعا متوجه شدیم این بود که خانه بازیگر بزرگ چگونه بود و در عین حال به راحتی به سبک هالیوود رجنتسی رفت و آمد داشت و چیزی جز انعطاف پذیری نبود.

اما به هر حال، سبک هالیوود Regency چیست؟ و چگونه نگاهی به خانه خود دارید؟

برای اینکه آن را برای شما آسان تر کنیم، خانه و دکوراسیون خانه های هالیوودی را مطالعه کردیم تا کدهای سبک طراحی داخلی را برطرف کنیم تا شما بتوانید به راحتی آن را در خانه خود مدیریت کنید.

از همه چیزهایی که لازم است بدانید تا راه های ساده ای برای به دست آوردن دکور هالیوود Regency  حتی در بودجه، در اینجا یک نگاه سریع به آنچه که نیاز یک استاد سبک طراحی ،برای  اضافه کردن لمس اضافی لوکس و اشرافی به زندگی روزمره خود است را ارائه می دهیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک هالیوودی
طراحی داخلی به سبک هالیوودی

طراحی داخلی به سبک هالیوود چیست؟

هنگامی که ما به زرق و برق قدیمی هالیوود فکر می کنیم، ما اغلب تمایل به فرش های قرمز و دوران بزرگ گاتزبی را در نظر می گیریم، اما در مورد صنعت فیلم در مورد طراحی داخلی چیست؟

خوب، با تشکر از آکادمی فیلم و لژیون آن از طراحان نمادین مجموعه برای سبک هالیوود Regency – ترکیبی بی نظیر، دلربا از دوره ها، سبک ها و حرکات مخلوط با نهایی لوکس در ذهن است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکور هالیوود Regency دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد؛ زرق و برق پرطرفدار اکتان با تزئینات پوشش داده شده با کیفیت بالا و فلزات، و ساخت و سازهای با ارزش، با نزاع و نگرانی برای دکارت و مدرنیته مدرن و مدرنیته مدرن میاندازد. فکر می کنم دراماتیک، احساساتی، مدرن، بدون سر و صدا، و به دقت با ترکیبی از ظریف و جسورانه برای یک تنظیمات جنسیتی خنثی است که در درخواست تجدید نظر بی حد و حصر ویرایش شده است.

طراحی داخلی به سبک هالیوودی
طراحی داخلی به سبک هالیوودی

چرا طراحی داخلی به سبک هالیوودی را دوست دارید؟

سبک طراحی عالی برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری در مبلمان کلاسیک هستند، اما می خواهند فوریت های متنوع و پر جنب و جوش را با دکوراسیون خود با لوازم اضافی که به راحتی قابل تغییر هستند، اضافه کنند.
این یک سبک طراحی است که آزادی بیان بسیار بیشتری دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
این باعث می شود جایگزین خوبی برای سبکهای اکولتیک و بوهمیا باشد، درحالی که انرژی خود را با یک روش قابل دستیابی و حداقلی هدایت می کند.
در حالی که شبیه سازی ها ساده هستند، اگر نه سخت و نرم، ساختگی لوکس و محکم در اطراف راحتی و لمس احساساتی است.
اگر چه پر از لحظات پرتاب آن، هیچ چیز به خصوص یکپارچه سازی با سیستمعامل در مورد دکور هالیوود Regency وجود دارد.
این سبک طراحی را به خانه شما بسیار آسان و مقرون به صرفه است.
بهترین از همه، تقریبا هرگز از سبک بیرون نمی آید.

چگونه می توانید سبک  هالیوود را ایجاد کنید؟

ایجاد سبک رگولاتوری هالیوود
با یک اتاق خنثی تونل شروع کنید و به برجسته سازی عناصر معماری توجه کنید.
به یک پالت رنگی متمرکز بپردازید.
تمرکز اصلی را به درام های لوکس و تزئینی تبدیل کنید.
برای کنتراست بالا بروید تا نور بر روی قطعات مورد علاقه تان تیره شود.
از آنجا که طراحی داخلی هالیوود Regency در مورد نقاشی های نقاشی روی صفحه نمایش و عاشقانه است، در نظر گرفتن ایجاد مخلوط های متنوع از عناصر غیر منتظره، به عنوان سرگرم کننده و آزادی در جنبش وجود دارد.

رنگ STYLE REGENCY HOLLYWOOD
رنگ پری رنگ  هالیوود

وقتی که آن را به پالت های رنگی سبک هالیوود می آید، آن را با دو تا سه رنگ تکمیلی ساده نگه دارید تا ترکیبی شاداب از مبلمان و عناصر با بنیاد عمدا آرام نگهداری شود.

در حقیقت، طراحان داخلی ما به اتفاق آرا یک پالت سیاه و سفید، خاکستری و رنگ خاکستری رنگ دلخواه را پیشنهاد دادند تا بتوانند سطوح فلزی را برجسته نمایند و اغلب با دکور هالیوود رجنسی مرتبط می شوند و زمانی که با پیچیدگی زوج مبلمان

برای یک اتاق نشیمن بزرگسالان هالیوود Regency، به رنگ سیاه و سفید بروید و یک رنگ اضافی را به همراه داشته باشید که در دوزهای کوچک پر از زندگی است تا غرق نشوید، در حالی که یک اتاق خواب سبک کلاسیک هالیوود Regency باید در اطراف عطر و عطری تسکین دهنده و سایه کرم برای اضافی قرار گیرد راحتی

مبلمان STOLL HOLLYWOOD REGENCY
مبلمان رنتیس هالیوود

از آنجایی که هیچ زحمتی در مورد زرق و برق صفحه نمایش نقرهای قدیمی در مدرسه وجود ندارد، به سبک هالیوود Regency با یک روش مشابه فکر کنید و راههای ایجاد کلید راحتی را بدون آنکه تبدیل به یک نقطه کانونی مهم شود، طراحی کنید.

در هنگام ارائه یک اتاق با دکور هالیوود Regency در ذهن، سه نکته موثر برای در نظر گرفتن درست آن وجود دارد. برای طراحان، مانند Mid Century Modern، سبک طراحی همه چیز در مورد خطوط تمیز و خوش تیپ و سطوح غیر قابل انعطاف است با تفاوت این که لوازم جانبی پررنگ تزئینی که پر از زندگی هستند.

دوم، ساخت و سازها جایی است که راحتی می آید، زیرا قدرت وجود دارد که در پارچه های سرسال، پارچه نازک و بافت هایی از ابریشم تا خز پیدا شود.

اما بر خلاف Mid-Century Modern، در اینجا جایی است که شما می توانید سرگرم کننده تر با ترکیب غنی از عناصر مانند صندلی لوئیس IV، نقاشی های فانتزی نقاشی های هنری دکه، نکات مدرن مبلمان الهام گرفته از ۶۰ ساله، و صور از لحاظ لحن مستقیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

و آخرین، از اتاق نشیمن هالیوود به آشپزخانه، همه چیز در مورد پایان است. فکر می کنم سطوح آینه ای، لعابی، سنگ مرمر، و درخشش بالا برای نهایی در ظرافت آسان به طول عمر طولانی است.

طراحی داخلی به سبک هالیوودی
طراحی داخلی به سبک هالیوودی

منسوجات HOLLYWOOD REGENCY STYLE
کلینیک روتینتس چوب اثاثیه یا لوازم داخلی پارچه ای

از آنجایی که سبک هالیوود Regency در مورد زرق و برق قابل لمس است، برای جعبه های پشمالو، decadent مانند ساتن، ابریشم، خز، چرم و البته مخمل در تعداد زیادی از رنگ از ظریف و قوی استفاده کنید.

و به عنوان مناطق مشترک اغلب بهترین نقاط برای ایجاد بیانیه ای است که با انرژی می آید، در نظر گرفتن راه هایی برای جلوگیری از Ante با ساخت و ساز های غیر منتظره برای یک اتاق نشیمن واقعا Hollywood Regency به یاد ماندنی است که مانند هیچ کس دیگر. برای روپوش سبک هالیوود رجستر، برای دو الگو اصلی یونانی یونیکس مانند بالا یا تونتی ئت یا پوست گوسفند بروید یا با چاپ پررنگ پررنگ

لوازم التحریر مجلسی HOLLYWOOD
سبک طراحی داخلی هالیوود رجنتس

از آنجا که این سبک طراحی به یک دوران یا جنبش خاص قفل شده است، اکتشاف و سرگرم کننده با لوازم جانبی و لوازم تزئینی برای یک غنی و منحصر به فرد را در سبک مدرن هالیوود Regency. باز هم برای لوازم کریستال، سنگ مرمر، سنگ، و لوازم براق، برای ایجاد روحیه مناسب بروید.

با نگه داشتن مبلمان و عناصر معماری ساده با خطوط تمیز و سطوح بی نظیر، لوازم جانبی جایی است که شما قادر به ایجاد یک محیط سفارشی پر از زندگی و جزئیات بیانیه می باشید.

از گلدان های مین به ستون های آینه ای تا مجسمه های اسباب سرامیکی، از آن لذت ببرید و با جزئیات بیشتری به عنوان یک اتاق مجلل هالیوود مجلل، انتخاب کنید، باید مجموعه ای از لایه ها و جعبه های شگفت انگیز را در اختیارتان قرار دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 طراحی شیشه ای HOLLYWOOD REGENCY STYLE
ایده های طراحی پنجره ای رولتیس Hollywood

همانطور که الگوهای کلیدی یونان یک امضای سبک هالیوود رجنتسی هستند، الهام گرفتن از اتاق بالا را بگیرید و مسیر مشابهی را دنبال کنید یا نگاهی ساده داشته باشید و در پانل های پنجره ای با کیفیت بالا از پنل پنجره به بالا استفاده کنید که باعث می شود اتاق را آرام کنید بزرگتر، روشن و بزرگتر ظاهر می شود.

شماره اتاق مجلل هوليوود در اتاق:
برای کمک به شما در جستجوی ایده های دکور هالیوود Regency در سراسر خانه خود ما در مورد آنچه در آن طول می کشد برای معرفی سبک طراحی در خانه خود را از اتاق به اتاق یکپارچه.

از یک اتاق نشیمن مجلل هالیوود Regency با ترکیب ترکیبی از عناصر به یک واحه تسکین دهنده اتاق خواب سبک هالیوود Regency، در اینجا همه چیز شما باید بدانید برای شروع از کوچکترین جزئیات به جاذبه اصلی.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک هالیوودی
طراحی داخلی به سبک هالیوودی

آشپزخانه مجلل هالیوود:

اگرچه یک آشپزخانه یک منطقه مشترک چند منظوره است که در آن فرم به دنبال تابع است، بسیاری از روش های هوشمندانه برای ایجاد حتی کوچکترین لمس سبک هالیوود Regency برای هر روز glam وجود دارد.

ما دوست داریم که چگونه آشپزخانه بالا با استفاده از نکات دکور هالیوود Regency با استفاده از سه رنگ پالت رنگ، خطوط تمیز، لهجه طلا، چراغ های آویز الهام گرفته از Art-Deco و پوشش هود برای یک رویکرد کاملا جلا به سبک طراحی به روز شده است.

اگر شما به دنبال به روز رسانی های کوچک برای آشپزخانه خود هستید، چیزهای جالب با کشیدن و ریزه کاری های کشویی جدید، لهجه های کریستال و سینی های بی نظیری که تنها وسایل مورد نیاز آشپزخانه را در اختیارتان قرار می دهند، نگهداری کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک هالیوودی
طراحی داخلی به سبک هالیوودی

اتاق ناهار خوری سبک هالیوود:
اتاق ناهار خوری سبک هالیوود Regency

باز هم، دکور هالیوود Regency است همه چیز در مورد یک ترکیب پر زرق و برق است که بزرگ و لوکس به چنگال. و این تصویر دقیقا همان چیزی است که برای اضافه کردن نقره ای براق به یک اتاق ناهار خوری استاندارد اضافه می شود به لطف تمام میز شیشه ای که ساختار آن را می دهد، بدون در نظر گرفتن فضای بصری بیش از حد، صندلی چرمی سیاه و سفید با قاب طلایی، فرش چرمی برای یک ترکیب متورم اضافه شده و عروق مجسمه فلزی مجلل پر جنب و جوش.

کت و شلوار را تمیز کنید و خطوط تمیز و اشکال ساده را در نظر بگیرید که به هیچ وجه عادی نیستند به این دلیل که سه عنصر اصلی طراحی فوق العاده قوی هستند اما هنوز هم با هم کار می کنند تا یک نتیجه واقعا پیشرفته ای که مطمئنا مهمانان را جلب کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک هالیوودی
طراحی داخلی به سبک هالیوودی

هالیوود Regency Style اتاق نشیمن:
دکور مجلل سبک هالیوود Regency

هنگامی که با استفاده از دست های سبک استفاده می شود، برای لهجه ها و رنگ های جسورانه به روح سبک هالیوود Regency در سراسر خانه خود را برای اختراع معاصر در دوران است. با این حال، چوب به دو تا سه رنگ و یک تا دو الگو برای حفظ همه چیز هماهنگ و سازگار است.

اگر چه با روح مبهم استوایی فیلتر شده است، توجه کنید که چگونه اتاق نشیمن هالیوود Regency در بالا نشان می دهد تنها سه رنگ اصلی و یک گفتگو شروع به چاپ برای یک پیام کوتاه است، اما خوشحال و پر جنب و جوش است. با نگه داشتن چاپ و الگوی محدود تنها به یک دیوار اصلی لهجه، چشم می تواند به عناصر مختلف در سراسر اتاق را با سهولت در حالی که صرف یک تک جزئیات دکور هالیوود Regency را پرش نیست، به عنوان بسیاری از ظریف وجود دارد که در اینجا.

برای ایجاد یک اتاق نشیمن به سبک هالیوود Regency خود را با اقتدار به قوانین همان قبل ذکر شده و ساخت مخلوط است که ویژگی های decadent fabrications، پایان فلز و سطوح، ترکیبی از سبک های طراحی از هنر دکو به آسیایی رنگ آمیزی، و حفظ لذت زرق و برق فاکتور با افزودنی های شاد که در حالی که ظریف است، یک حس غیر منتظره را به روش متفاوتی محاسبه شده برای دکور اضافه کنید.

هالیوود Regency Style اتاق خواب:
ایده های اتاق خواب سبک رنتسی holyywood
برای ایجاد یک اتاق خواب سبک هالیوود پیچیده پیچیده، مطالعه مشخصه های دوران هنر دکو برای کمک به تنظیم تن برای اتاق قبل از شروع. اما نمی توانید بیش از حد به عقب برگردید – شما می خواهید سبک خود را در طراحی به احساس واقعی برای شما، و نه مانند کپسول زمان موزه آماده است.

از آنجا که توجه به جزئیات یک الگوی اصلی برای دکوراسیون هالیوود رجنتز است، منحصر به فرد ساختگی های عجیب و غریب، سطوح آینه ای، لعابی و بازتابنده، جوانه ها و دکوراسیون، در حالی که خطوط تمیز و ساده است.

و از آنجایی که جنبش به سبک یک مجموعه محدود نمی شود، عناصر مختلف را برای لمس تک رنگی که غنای علاقه بصری است و برای یک ستاره فیلم مناسب است، آورده است.

با  طراحی داخلی به سبک هالیوودی به سبک های رولتیسیل هالیوود، ملودی، فریبنده، پیچیده و زننده را جذب کنید، با استفاده از آسانسورهای نورپردازی آینه و سفارشی، یک صندلی عقب، مخلوط رنگ های سیاه و سفید با رنگ های نقره ای، و کت و شلوار مخملی و خز و بالش با کراوات تزیین و تزیین سرامیکی برای نهایی در Glam الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک هالیوودی
طراحی داخلی به سبک هالیوودی

حمام مجلل هالیوود Regency:
حمام رن گاندی هالیوود

هنگامی که به دنبال تزریق سبک هالیوود Regency در حتی کوچکترین فضاها، مانند یک حمام به خودی خود، به سبک درام ژله با پایان با شکوه و فلزی چشمگیر است که باعث می شود فضای ریزه اندام احساس غرق شدن و یا به چالش کشیدن. طراحان داخلی ما برای تقویت شگفت انگیزی از غرق شدن دهه های ۲۰ و ۳۰، پیشنهاد می کنند حمام خود را با سطوح بی نظیر سفید سنگ مرمر و یک سینک مستطیلی و وان تهیه کنید. برای تبدیل حمام خود را بدون بودجه فهرست، آن را با طرح رنگ سفید و نقره ای، سطوح آینه و جزئیات، و لهجه های کریستال برای یک احساس اضافه از لوکس آسان را با شکوه.

و از آنجایی که تزیین دکور هالیوود رجنتی، حتی کوچکترین جزئیات به خوبی مورد قضاوت قرار می گیرد، تجارت بطری های ظروف پلاستیکی برای شیشه ها، سبد و کیفیت پارچه های هتل را در ساده سیاه و سفید به ارمغان می آورد و لوازم جانبی جادویی نقره ای تیز را اضافه می کند کار برای منعکس کردن نور بدون در نظر گرفتن فضای بصری بیش از حد.

برای عمق اضافی طراحی داخلی به سبک هالیوودی ، مبادله حمام های استاندارد با فرش های سبک هالیوود Regency در اتاق پودر خود را برای یک لمس به خوبی در نظر گرفته شده است که مطمئنا به زرق و برق زرق و برق جلوه های هالیوود را با سهولت.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.