طراحی داخلی به سبک بوهمیک

طراحی داخلی به سبک بوهمیک

BOHEMIAN STYLE MADE SIMPLE

در این مقاله آشنایی با طراحی داخلی به سبک بوهمیک را برای شما عزیزان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ایده های دکور خانه ماندی مور سبک مشهور خانه

در برخی موارد، ما شرط می بندیم که شما در طراحی بوهمیا قرار دارید؛ طراحی داخلی به سبک بوهمیک را در یک ملک روشن، الگوی، چند فرهنگی از لایه های قابل توجه و عناصری است که شما به سادگی نمی توانید از دست بدهید و یا فراموش نکنید زیرا منحصر به فرد آن است.

در طراحی داخلی به سبک بوهمیک به کلمه “بوهمیا” به کسی که به طور غیر متعارف و اغلب در هنر دخالت دارد، اشاره می کند و آن را یک گزینه ای عالی برای طراحی یک فضای ثروتمند و پر سر و صدا پر از علاقه بصری و روح آرام می کند.

اما چه چیزی باعث می شود سبک بوهمی به طوری متمایز و قابل رویت باشد، و چگونه می توانید نگاه درست در خانه خود بدون کاستی از این سبک ایجاد کنید!؟

همانطور که در سری Style Design ما ادامه می دهیم که ضروریات جنبش های مختلف را برای خانه هایمان در نظر می گیرد، ما به مسیرهای محکم و واقعی برای ایجاد فضای سبک بوهمامی خود که به طور کامل سرپرستی شده است با توصیه هایی که از طراحان آریا گرفته شده است، دنبال می کنیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 

پایه ساده
ایده های طراحی داخلی بوهمی ساده

برای ایجاد یک پایه جامد، با یک رنگ پایه ساده برای هر اتاق سبک بوهمیک شروع کنید. زنگ های گرم و خاکستری بوم کامل را می سازند و انتخاب یک پایه خنثی به شما امکان می دهد تا رنگ و الگوی ظاهری را برای ترکیب کامل بدون نیاز به دردسر و بلندی صدا بسوزانید.

زنگ های خنثی با رنگ را با نگه داشتن صدای پایه خاموش می کند تا یک واسه هماهنگ و تسکین دهنده با دکور مدرن بوهمیا داشته باشید.

اگر به دنبال یک پایه روشن هستید، ممکن است بیش از حد غنی باشد و مطمئن باشید که با یک نقطه شروع تا حدی ناامید می شوید. هنگامی که به طول عمر میرسد، یک لحن خنثی همیشه عاقلانه است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک بوهمیک
طراحی داخلی به سبک بوهمیک

بوتانی کلیدها
ایده های گیاهی بوهمیه

گیاهخواری کاملا با سبک بوهمیک سازگار است، زیرا گیاهان یک روش مقرون به صرفه و آسان برای ایجاد یک پرتقال آرام هستند و اضافه کردن ابعاد به اتاق را دارند. گیاهان همچنین وظیفه دوش برای تمیز کردن هوا را در حین اضافه کردن یک پاپ رنگ بدون دخالت در بقیه طراحی خود و گیج کردن چشم انجام می دهند.

گیاهان آویزان نیز علاوه بر بوهمیا در هر فضای بوهمی، و یک راه زیبا و سرگرم کننده برای اضافه کردن علاقه و عمق هستند.

با طراحان خلاقیت خلاق باشید و آنها را در ذهن داشته باشید که دارای شخصیت و طراحی عالی هستند. از یک سبد حلق آویز بافته ساده، به چیزی شیک تر و مجسمه سازی – انواع گیاهان مختلف در مقیاس های مختلف یک راه موثر در آوردن سبک بوهمی خود را به خانه زندگی می کنند.

طراحی داخلی به سبک بوهمیک
طراحی داخلی به سبک بوهمیک

بازی با منسوجات بوهمی
منسوجات طراحی داخلی بوهمیه

الگوی مشابه شبیه سازی باید یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش های تسلط بر سبک بوهمی باشد، در حالی که یک یادداشت فراموش نشدنی را به هر منطقه اضافه می کند.

از فرش های متنوع متضاد، به کوسن های رنگارنگ و پرتاب، تزریق الگوی های مختلف در اینجا کلید است. لذت ببرید با ترکیب و کنتراست الگوهای، اشکال، مقیاس و سبک های مختلف را به راحتی ایجاد یک vibe سرسبز بوهمی.

گفتم، تم رنگی همیشگی خود را در طول هماهنگی نگه دارید و برای جلوگیری از یک احساس تنزل پیدا کنید. انتخاب رنگهایی که می توانید دوباره به آن برگردید و می توانید با تمام عناصر خود، به ویژه در رنگ های تیره تر، لوکس تر مثل بورگوندی، سبز مایلرنگ یا بنفش عمیق، نگه دارید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک بوهمیک
طراحی داخلی به سبک بوهمیک

مبلمان LOW-LYING
مبلمان سبک بوهمیا

این ممکن است عجیب و غریب، اما نزدیک به طبقه شما، نزدیک تر به شما ایجاد یک خانه سبک بوهمیک معتبر است. فکر کنید کمربند کم پشت، با پاشنه های زیادی از پاشنه های راحت، پرتاب راحت، با پف های همسایه برای صندلی های اضافی فکر کنید.

و اگر از صندلی های صندلی استفاده می کنید، نگاهی به اطمینان حاصل کنید که یک قالی راحت به عنوان یک نقطه شروع با بالشتک های مختلف و سبک، برای اطمینان از راحتی وجود دارد.

برای تمیز کردن وسایل آرایشی راحت، وقت گذرانی و دوست داشتنی برای تکمیل یک اتاق نشیمن به سبک بوهمیک هوشمند که برای تفریح ​​مناسب است، از بازارهای قدیمی آنتیک (که برای ایده های دکوراسیون عجیب و غریب برای بودجه مناسب است) استفاده کنید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک بوهمیک
طراحی داخلی به سبک بوهمیک

برو برای FINDS DISTRESSED
طراحی داخلی خانه سبک الهام بخش بنگری

مواد و مبلمان باید نگاه کنند تا زندگی خود را پیش از ورود به خانه خود برای جذابیت بیشتر ادامه دهند، زیرا سبک بوهمیک در مورد قطعات دوست داشتنی است که ظاهر می شوند، به نظر می رسد که از یک بازار دور در یک منطقه عجیب و غریب عرضه می شود.

مواردی را انتخاب کنید که به نظر می رسد به تاریخ شخصی آنها (حتی اگر شما آنها را در یک فروش محلی برداشت و بدون در نظر گرفتن جایی که از آنها آمده است)، طراحی جذاب تر بوهمی احساس می کند، بهتر است – حتی در کوچکترین فضاهای اکلوسی.

طراحی داخلی به سبک بوهمیک
طراحی داخلی به سبک بوهمیک

از مینیمالیسم بیرون بیایید!

با دکوراسیون سبک بوهمیک، بیشتر به این دلیل است که این سبک طراحی در مورد سطوح خالی و فضاهای خالی نیست – نگاه همه چیز درباره حداکثرپذیری مطلق است.

گفتم، دکور اتاق نشیمن بوهمی خود را پر از یافته های سرپرستی نگه دارید، اما برای یک اتاق خواب سبک بوهمیک، طراحان ما پیشنهاد می کنند که بیشتر انتخاب شوند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شخصیت خود را در خانه بوهمی خود تزریق کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی که دوست دارید و در طول سالها جمع آوری کرده اید، به طور چشمگیری روی صفحه نمایش است. سبک بوهمیک همه چیز در مورد لایه بندی های نادرست و گنجینه ای است که داستان را می گوید، فقط مطمئن شوید که فضای دیوار و فضای کافی برای برجسته کردن دکور و نمایش آثار هنری دارید.

با این حال، دکور خانه بوهمنی نباید شباهتی به خانه یک نگهبان داشته باشد. همه چیز باید محل و هدف داشته باشد، اما شما لازم نیست که با قرار دادن سخت است.

طراحی داخلی به سبک بوهمیک
طراحی داخلی به سبک بوهمیک

رنگ های روشن
طراحی داخلی آپارتمان سبک بوهمام

هنگامی که ما در مورد دکوراسیون بوهمیان فکر می کنیم، رنگ های روشن و رنگ های جسورانه اغلب به ذهن می آیند. از گلدان ها، بنفش ها، پرتقال ها و سبزی ها – بهتر است که در مورد طراحی داخلی لوکس بوهمیک به نظر برسد. تنه جواهر به ویژه با دکوراسیون بوهمیان کار می کند و عمیق تر و شاداب تر می شود و فضایی احساس راحتی می کند که منحصر به دکور خانه منحصر به فرد است.

در نظر گرفتن منبع تخت فرنگی عمیق فرانسوی برای دکور اتاق خواب به سبک بوهمیک و با لپ تاپ های روشن برای دکور اتاق خواب سبک بوهمیک که آواز خواندن دارد، با آن مخالفت کنید.

طراحی داخلی به سبک بوهمیک
طراحی داخلی به سبک بوهمیک

فلزات و آینه ها
ایده های آینه ای بوهمیک

سطوح فلزی و آینه از ویژگی های طراحی داخلی بوهمیاست، مخصوصا برای ساخت یک اتاق نشیمن مدرن بوهمیک، روشن و بزرگتر است. فلزات و آینه نیز با توجه به زرق و برق روزمره، نقاط کانونی به اتاق شما اضافه می کنند.

برای یک چالش DIY، چگونه در مورد تلاش خود را در ساخت آینه کاشی موزاییک خود و لوازم جانبی تزئینی؟ چراغ ها و چراغ های طراحی مراکش نیز مطمئنا یک کانون جالب و شیک بوهمی را اضافه می کنند، و هنگامی که پایین پایین می آیند، آنها نیز برای افزودن راحتی و بینایی برای دکور خانه خانه خود، کار می کنند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ایده های تزئین بوهمی برای خانه

لایه های تزئینی دکوراسیون به سبک بوهمیا و منسوجات؛ آیا قالیچه، بالشتک و یا پرتاب، به عنوان سبک بوهمیک در مورد لایه بندی است. لایه یک، دو یا حتی سه قالی را در سبک و الگوهای مختلف برای بیانیه ای غنی. لایه های بالشتک و پرتاب نیز کاملا شبیه به سبک بوهمیکی آرام است.

لایه بندی همچنین یک راه فوق العاده برای پنهان کردن مبلمان است که ممکن است در بهترین حالت نیست زیرا شما می توانید آنها را با پارچه های چند منظوره برای طراحی هوشمندانه، شیک و بافت در دکوراسیون بوهمیان پوشش دهید. دکوراسیون بوهمی باید بیشتر بر روی ظاهر دوم، سوم و حتی چهارم ظاهر شود تا اولین رنگ، بافت و الگوهای لایه بندی شود، مطمئنا تاثیر عظیم بصری را اضافه می کند.

هنرمندانه دستکاری کنید
دکوراسیون سبک هنری بوهمی

باز هم، لوازم جانبی باید تصور کنید که شما به خوبی سفر (حتی اگر شما نیست). لوازم هنری علاقه بیشتری به فضاهای فضایی شما ایجاد می کند و برای نقاط صحبت کردن فرهنگی ایجاد می کند. با آثار هنری که با استحکام و کمتری از عادی برخورد می شود، با قطارهای خود حرکت کنید.

اگر شما با لوکس از سفر به جهان جمع آوری نجوا و حفظ از هر گوشه ای از جهان خوش آمدید، سفر به فروشگاه عتیقه محلی و خرید برای برخی از گنجینه های جالب برای نمایش.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.