طراحی داخلی خانه

طراحی داخلی خانه

طراحان آریا در این بخش راجع به طراحی داخلی خانه با شما علاقمندان طراحی داخلی سخن می گوید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی منزل همیشه یکی از مهمترین دغدغه های طراحان بوده است.مهمترین فضاهای عمومی که باید حتما در طراحی داخلی خانه به ان توجه ویژه ای شود اتاق پذیرایی یا نشیمن می باشد.بعد از ان می توان اهمیت اتاق فعالیت های خانوادگی را در مبحث دکوراسیون داخلی منزل در رده بعدی قرار داد.

باید با دقت و توجه ساماندهی این موارد صورت پذیرد.فضاهای زندگی حتی وقتی مبلمان ان ها خوش ترکیب و رسمی است باید بتوانند برای خانواده و دوستان پیام اور مهمان نوازی باشد.

در این فضاهاست که افراد بزرگسال و خردسال راحتی و آسایش و لمیدن و غیر رسمی بودن را طلب می کنند.

حتما باید در دکوراسیون داخلی منزل زمانیکه قرار است مبلمان ان را انتخاب نمایم به فاکتورهایی همچون خوش سبک بودن و در عین حال قابل استفاده بودن انها دقت لازم را داشته باشیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
اگر در دکوراسیون داخلی منزل به گونه ای عمل کرده اید که خانه شما فاقد جایی است که به طور مستقل به اوقات فراغت خود و بی پیراییگی اختصاص داشته باشد بهتر است به هر وسیله که می توانید اتاق پذیرایی را کمی از حالت رسمی در آورید و این کاربری را در ان بگنجانید.

طراحی خانه
طراحی داخلی خانه

فضای پذیرایی شما چه سزاوار زیبایی سنتی باشد و چه زمینه ی مناسبی برای ایجاد خوش آرایی ساده و بی تجمل به هر حال عناصر دکوراسیون داخلی منزل است که تایین کننده ی حال و هوای ان خواهد بود.مبلمانی که توازن لازم را از راه تقارن برقرار سازد نسبت به مبلمان غیر متقارن رسمی تر است.همین گونه است چوب ماهون نسبت به چوب کاج و ابریشم و دمسک به نسبت پارچه های زبر.
عناصر رسمی شامل دیوارهای پارچه ای زنگ های لطیف کاغذ دیوارهایی با نقش تاریخی نظیر با عکس اسناد و مدارک مهم یا نقش گل همچنین قالی های شرقی موکت های پهن طرح گلوبند و آویز روی پنجره ها و به طور کلی پرده و آویز پارچه ای و از عناصر رسمی هستند.
عناصر غیر رسمی که می توانند در دکوراسیون داخلی منزل موثر باشند شامل بافت ها و جنس هایی است که خانه و خانگی بودن را تداعی می کنند.مانند رنگ های شاداشیا و تکیه هایی که کار دست به نظر می رسند.آجر و دیوار و چوب طبیعی و گلیم و فرش بربر همه می توانند جزیی از این موارد باشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
در فضاهای پذیرایی موفق عناصر آرامش بخش به مقدار مناسب فراهم آمده است.ر راس اشیای آرامش بخش مبل ها و نشیمن های جادار و راحت قرار دارند.

معیار معمول یک یا دو کاناپه است ولی ممکن است یک جفت کاناپه ی دو نفره بهتر در یک اتاق جا شود.در دکوراسیون داخلی منزل قطعا استفاده از مبل های مدولی به مراتب راحت تر است چه این ها را به شکل های مختلف می توان چید و فضا را آزاد کرد.این فضا می تواند از مجموعه ی اصلی مبلمان یا دست کم دو صندلی راحتی به اضافه ی وسایل جانبی دیگری مانند میز کنار مبل میز قهوه خوری چراغ و عسلی تکمیل شود.

طراحی خانه
طراحی داخلی خانه

مبلمان مخصوص گفتگو را می توانید حول یک نقطه مرکزی بچینید.برای این منظور مبلمان می تواند مشرف به پنجره ای با منظره ای زیبا باشد.

می توان اجزای مبلمان را دور بخاری دیواری و در طرفین قفسه ی کتاب زیر تابلوی نقاشی مجاور قفسه ی لوازم سمعی و بصری یا در سایه ی یک گنجه ی تنومند که هم جای نگهداری اشیا باشد و هم در جهت عمودی گیرایی بصری بیافریند چید.
در دکوراسیون داخلی منزل می توان برای رسیدن به توازن بصری و افزودن به کاربری های اتاق می توانید مراکز فعالیت ثانویه هم داشته باشید.

این فعالیت ها شامل کار اداری غذا خوری در فضای غیر رسمی و یا سرگرمی های نیازمند آرامش و سکوت از جمله مطالعه است.دکور اتاق را با نور پردازی متناسب با حال و هوای ان جلوه ی بیشتری ببخشید.

برای خواندن نوشتن و بازی چراغ مخصوص میز نصب کنید.با تعبیه چراغ های پیاه دار و چراغ های جاسازی شده در سقف و چراغ هایی که روی ریل نصب شده در سقف قرار دارند می توانید در دکوراسیون منزل خود از فضا بهترین استفاده را کرده و نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی خانه
طراحی داخلی خانه

یکی از مهمترین بخش های طراحی و دیزاین داخلی مربوط می شود به منازل .چرا که در این مکان معمولا ما بیشترین زمان خود را سپری می کنیم و می بایست در چیدمان و طراحی آن دقت لازم به عمل آید تا ساعاتی که در منزل هستیم احساس آرامش و رضایت مندی کامل داشته باشیم.

طبعا در دکوراسیون داخلی منزل باید بیشتر به جنبه های بصری کار توجه کرد و سعی شود تا روحی تازه به تمام قسمت های آن بخشید.

همه چیز در ایجاد یک طرح شیک و منحصر به فرد می تواند دخیل باشد از رنگ بندی دیوارها گرفته تا نوع و رنگ کفپوش ها.همچنین مبلمان به کار رفته در منزل و نور پردازی ان نیز از دیگر عوامل مهم در ایجاد فضایی دلنشین و آرامش بخش محسوب می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مبحث طراحی داخلی برای منازل شاید مهمترین عاملی که که در ان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد میزان هزینه ای است که قرار است برای این امر کنار گذاشته شود.

شما اگر در این رابطه کمی بودجه بیشتری اختصاص دهید قطعا دست طراح نیز باز بوده و می تواند برای شما طرح هایی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد را خلق نماید.

در این مبحث تنها بحث چیدمان مطرح نیست و حتما باید با دیدی وسیع تر ابتدا بحث معماری کلی فضا را بررسی کرد و اگر نیاز به تغییر بود حتما در آن تغییرات لازم حتی اگر منجر به جابجایی یک دیوار نیز باشد انجام شود و سپس مساله رنگ محیط است که قطعا باید با توجه به علم رنگ شناسی و تبحری که طراح در آن دارد رنگی در محیط به کار رود که در نهایت باعث ایجاد آرامش و راحتی ساکنین آن شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید. دکوراسیون داخلی