طراحی داخلی به سبک اکولتیک

طراحی داخلی به سبک اکولتیک

ECLECTIC STYLE ILLUSTRATED

در این مقاله طراحی داخلی به سبک اکولتیک رابرای شما عزیزان شرح می دهیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر شما به طراحی غنی و لایه بندی شده داخلی و  مجموعه برجسته ای از حرکات عصر و جنبش ها علاقمند هستید، طراحی داخلی سبک الهام بخش اکولتیک ممکن است  جهت طراحی خانه شما مناسب باشد. اما چرا سبک عجیب و غریب اکولتیک ؟

سبک عجیب و غریب همه چیز در مورد هماهنگی و آمدن با هم از سبک های متمایز،  بافت ها و رنگ های متضاد برای ایجاد یک درخشش عالی ، و ایجاد اتاق زیبایی شناخته شده است که در مجله دکور خانه جایگزین نمی شود، زیرا این یک سبک طراحی است که انجام آن طول می کشد و یک چشم بزرگ دارد. و از آنجا که طراحي داخلي اكولتيكي همه چيز درباره تجربيات و بازي است، با آزادی تمام اجازه می دهد، لذت ببريد.

اما تفکر ترکیب یک ایده  درخشان از مبلمان سبک اکولتیک با یک دست اعتماد به نفس به نظر می رسد دلهره آور است، ما راهنمای دستی با مشاوره از طراحان داخلی آریا را برای کمک به ایجاد فضای خاص خود را با اقتدار ایجاد کرده ایم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

انتخاب یک پالت اصلی
رنگ های طراحی داخلی سبک اکولتیک

انتخاب مجموعه ای از رنگ های هسته ای به منظور تشویق طراحی متنوع شما یک نقطه شروع عالی است و به عنوان یک راهنمایی برای کمک به شما در ویرایش و خانه در ایجاد یک نگاه یکپارچه دو برابر دو برابر است.

همچنین برای کشیدن تعادل برای بوت شدن، با کشیدن عناصر طراحی الگویی هم همراه خواهد بود. پیشنهاد میکنیم یک رنگ خنثی و یک رنگ زمینه برای شروع انتخاب کنید. با استفاده از یک خنثی آرام در سراسر، یک رنگ پایه هوشمند به لایه لایه اجازه می دهد و مانع از اتخاذ تدابیر بیش از حد در اتاق می شود.

این بی طرف، شگفتی هایی را در کنار رنگ زمینه انتخابی شما ایجاد می کند، مخصوصا وقتی که به جنبه های مختلف یک اتاق بپردازد تا یک فضای هماهنگ ایجاد نماید و به جای یک ناسازگار و غیرقابل پیش بینی.

همانطور که در کنار هم قرار می گیرید، پالت سبک اصلی خود را با شروع کردن با دو تن کلاسی برای رنگ آمیزی مورد بررسی قرار دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

پوشش های ساده
راهنمای طراحی سبک اکتشافی

هنگام طراحی داخلی به سبک اکولتیک مسیر خود را به منظور بهبود دکوراسیون سبک اکالیتیک، بهتر است که دیوارهای خود را ساده و مستقیم نگه دارید – تصاویر پس زمینه دقیق ممکن است دشوار باشد که عناصر الگوی دیگر را بیرون بیاورید و به راحتی دست نزنید.

دیوارهای ساده رنگی یک پایه محکم برای ایجاد دکوراسیون رنگی ایجاد کرده و علاقه خود را به جاهای دیگر اضافه می کنند.

اضافه کردن لوازم جانبی پر جنب و جوش به یک پس زمینه ساده بسیار ساده تر از اضافه کردن لوازم جانبی ساده به یک پس زمینه مشغول است؛ شما جایگزین های بسیار بیشتری خواهید داشت.

به علاوه، دیوارهای رنگی نیاز به کار کمتر از استفاده از پوشش های پر جنب و جوش دارند. با این حال، این به این معنا نیست که شما فقط یک گزینه دارید – رنگ سفید – تاریک و رنگ های روشن به همان اندازه کار می کنند.

رنگ های تیره تر گرما و عمق را اضافه می کنند، در حالی که رنگ های سبک کار می کنند تا هر فضا به نظر می رسد بزرگتر و روشن تر به نظر می رسد تا دکوراسیون الهام بخش بوهمی بهتر شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

لذت بردن از بازی های پاتریشیا
سبک عجیب و غریب خانه چاپ می کند

این جایی است که شخصیت شروع می شود و شما می توانید جسارت بیشتری را در ایجاد یک بطری طراحی داخلی به سبک اکولتیک به طور واضح انجام دهید، زیرا می توانید با الگوهای بصری بازی کنید و سبک ها را ترکیب کنید و مطابقت دهید تا ببینید چه اتفاقی می افتد و چه چیزی نمی کند.

در ادامه با استفاده از تن های رنگی و رنگی خود در طول طرح دکوراسیون عجیب و غریب خود، با در نظر گرفتن دو تن اصلی خود را. با این حال، فضا را با ترکیبی غیرمنتظره از الگوهایی که لزوما با یکدیگر همخوانی ندارند، مختل می کنند.

جفت کردن اقلام با یکدیگر که معمولا با یکدیگر مخالفند و با آن مخالف هستند، از تمایز الگوها و رنگها خجالت نکشید، زیرا آنها به شما کمک می کنند یک احساس شخصی از خود بسازید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

اسباب بازی با مواد
ایده های تزئین سبک ایده آل

همانطور که برای بافت نیز هست – لذت بردن با بازی های بافتی و ایجاد بافت های مختلف برای ساخت دکور خانه منحصر به فرد خود را آواز خواندن. بافت های کنتراست در برابر یکدیگر برای یک احساس مبهم به یاد ماندنی در خانه شما.

شما می خواهید که به اندازه کافی در فضای خود بصورتی بصری داشته باشید تا چشم را به آن علاقه مند نگه دارید.

راهی هوشمندانه برای انجام این کار بدون آشکار کردن این است که بافت های مختلف در سراسر اتاق را در دوزهای کوچک معرفی کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بافت های نرم و صاف را در کنار نگرانی های ناهموار (به نظر می رسد سطح سنگ مرمر در برابر دانه های چوب) و نرم با سخت (مبل های لوکس و بالشتک کنار یک میز قهوه صنعتی به تنهایی) قرار دهید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

دیوار گالری
دیوار دکوراسیون دیوار ایده آل سبک دلخواه

هیچ فضایی کاملا برای قرار دادن یک دیوار گالری وجود ندارد مگر در یک اتاق نشیمن به سبک عجیب و غریب!

ترکیبی از فریم های mx و match با روحیه کاملا سازگار است و در هنگام بازی با رنگ، ابعاد و سبک برای ایجاد یک اتاق نشیمن کامل بویژه شخصی به صورت شخصی طراحی شده است.

گالری نیز به نظر می رسد بر روی دیوار ساده به عنوان اینجا، جایی که شما می توانید مقدار زیادی از شخصیت و علاقه نشان می دهد.

یک دیوار گالری نیز به شما اجازه می دهد نقاط کانونی مشخص را ایجاد کنید. داشتن چیزی برای تمرکز کردن و تمرکز کردن بر روی یک اتاق با یک ترکیب شگرف باعث می شود که چشم به حرکت در می آید، که برای سنگین بسیار عالی است که یک اتاق سبک اکولتیک می تواند موجب تحریک آن شود.

سبک های قاب های مختلف را برای تکمیل بخش هایی از هنر که در آنها قرار داده اید، انتخاب کنید. و برای آگاهی از بودجه، فریم های گشت و گذار از مغازه های دست دوم و سفارشی کردن آنها در لحظات مشابه، یک ایده عالی برای ایجاد یکپارچه ساختن دکور بوهمی برای بودجه است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

سبک های مختلف مبلمان
ایده های مبلمان سبک ایده آل

مخلوط کردن و تطبیق سبک های مختلف طراحی مبلمان یکی دیگر از شیوه های سرگرم کننده و هوشمندانه است که به وسیله دکوراسیون اتاق نشیمن، دکور اتاق نشیمن، دکوراسیون اتاق نشیمن و دکور خانه به طور کلی به خوبی شناخته شده است. در اصل، این چیزی است که دکور سبک اکولتیک در مورد – مخلوط کردن قدیمی، جدید، مدرن و کلاسیک است.

صندلی های بالدار را کنار یک میز قهوه فوق العاده مدرن یا یک آینه Art-Deco بالای یک مانت ویکتوریا فکر کنید. استفاده از ویژگی های موجود در خانه خود را داشته باشید و با استفاده از قطعات جدید آن را به بهترین نحو از آنچه که قبلا داشته اید، متضرر کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

راهنمای تزئین سبک الهام بخش

هر چیزی که بیان شماست، و در عین حال آن را در این بیانیه قرار داده است، باید به آن اشاره داشته باشید. گفته می شود، شما چندین اظهار نظر در یک اتاق را نمی خواهید. بسته به اندازه اتاق شما، یک بیانیه قطعه یا شاید دو نفر (اگر یک اتاق بزرگ باشد) بیش از اندازه کافی است تا افراد صحبت کنند.

اگر شما شروع به گفتگو بسیار جسورانه دارید، آنها در نهایت با یکدیگر از بین می روند و پس از غرور بیننده از بین می روند و لبه های مختلفی را که هدف آن قرار گرفته اند، از دست می دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

ایده های طراحی داخلی سبک اکولتیک

در طراحی داخلی به سبک اکولتیک از احتیاط استفاده کنید، زیرا این امر می تواند به راحتی اجازه دهید طرح طراحی اکولتیک را به یک اتاق خراب، مبهم و بیش از حد پر مشغله تبدیل کند.

همه چیز باید در اتاق داشته باشد و هر قطعه باید نقطه ای برای آن داشته باشد.

اجازه اقلام و لوازم جانبی را برای صحبت کردن بدون بارگذاری فضای و سطوح خود و اطمینان حاصل کنید که اقلام مهم در محیط اطراف ناپدید می شوند.

اگر مطمئن نیستید که در اتاق بیش از حد وجود داشته باشد، یک گام به عقب بردارید و از دیدگاه های مختلف نگاه کنید، یا عکس بگیرید تا جزئیات آن را بررسی کنید.

طراحی داخلی به سبک اکولتیک
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

هیچ قانون سختی وجود ندارد – لذت ببرید
طراحی داخلی به سبک اکولتیک

طراحی داخلی به طور کلی در مورد شخصیت خود در یک اتاق یا خانه است. مرزهای خود را بیش از حد برای خانه سبک اکولکتیکی خود ندهید؛ خود را از قوانین سخت و خسته کننده در ارتباط با طراحی داخلی سنتی آزاد کنید.

اجازه دهید تخیل شما آزادانه اجرا شود و از تجربه لذت ببرید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.