طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

SCANDINAVIAN INTERIOR DESIGN

در این مقاله طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی اسکاندیناوی به مدرسه مدرنیزم، یک جنبش طراحی است که با تمرکز بر عملکرد و سادگی مشخص می شود. همچنین شامل استفاده از مواد طبیعی مانند چرم، چوب و کنف می شود. علاوه بر این، یک طراحی داخلی اسکاندیناوی اغلب تحت تأثیر اتصال به طبیعت، که ترکیبی از اشکال طبیعی، انتزاع و استفاده از عناصر طبیعی است.

اگر می خواهید یک طراحی اسکاندیناوی برای فضای خود ایجاد کنید، اما دقیقا مطمئن نیستید که چگونه با آن بروید، طراحان داخلی ما این ۱۰ بهترین هک را در مورد چگونگی طراحی داخلی طراحی اسکاندیناوی ارائه داده اند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی
طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

با قلاب دوزی ACCESSORIZE
طراحی داخلی اسکاندیناوی

اکثر کشورهای منطقه اسکاندیناوی دارای آب و هوایی با دمای بسیار سرد هستند. بنابراین، استفاده از پارچه های گرم برای دکور خانه اسکاندیناوی رایج است. این پارچه ها می توانند به صورت پرتاب و فرش هایی ساخته شوند که از پشم، پوست گوسفند یا موهار ساخته شده اند. Accessorizing با پارچه های گرم راه بسیار خوبی برای ایجاد یک اتاق نشیمن اسکاندیناوی احساس گرما و گرم و گرم، به خصوص در زمستان است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

انتخاب سکه های ساده دکوراسیون
چگونه به طراحی داخلی اسکاندیناوی

همانطور که قبلا اشاره شد، طراحی داخلی اسکاندیناوی در مورد سادگی است. بنابراین، هنگامی که برای تزئین یک اتاق نشیمن اسکاندیناوی، همیشه آن لهجه های تزئینی را که طرح های ساده دارند، انتخاب کنید. شاید، شما می توانید میز اتاق زندگی خود را با گلدان های سرامیکی زیبا تزئین کنید. برای اضافه کردن بافت و رنگ ظریف به داخل کشور اسکاندیناوی خود، نیمکت های خود را با پرتاب و بالش هایی که دارای هندسی ساده هستند تزئین کنید.

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی
طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

COMBINE WOOD + FINISHING METAL

راهنمایی بهترین طراحی داخلی اسکاندیناوی

طراحی اسکاندیناوی از عناصر چوبی نه تنها در کف پوش، بلکه در مبلمان و وسایل نیز استفاده می کند. بنابراین، خانه اسکاندیناوی معمولا دارای میزهای قهوه ای چوبی و صندلی برای مبلمان آن است.

با این حال، روند اخیر در سبک دکوراسیون اسکاندیناوی، ترکیبی از استفاده از پوشش های فلزی و عناصر چوبی است. به عنوان مثال، آویز های مس و آویز برنج در یک سقف چوبی نصب شده است تا جلوی چشم و درخشش در فضای کامل را فراهم کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون با گیاهان و گل های تازه
طراحی داخلی اسکاندیناوی

طراحان داخلی ما در طراحان آریا به شدت به اضافه کردن عناصر طبیعی به طراحی داخلی Skandinavian خود را به عنوان یک عنصر زندگی می کنند رنگ و زیبایی در داخل خود را اضافه کنید. وقتی به این موضوع رسیدید، اتاق تزئینی اتاق نشیمن اسکاندیناوی خود را با گیاهان داخل سالن و گلهای تازه تزئین کنید.

در واقع، طراحان ما بر این باورند که گلهای تازه در هر خانه اسکاندیناوی نیازمند هستند. در منطقه اسکاندیناوی، خیابان ها اغلب با گلچین های پیاده رو با گل های تازه و گل لاله در هر رنگ عرضه می شوند. بنابراین طرح اسکاندیناوی شما باید عناصر گل و گل های تازه را شامل شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی
طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

تمرکز بر روی رنگ های غیر مجاز
چگونگی تزئین اسکاندیناوی

یک پالت رنگ مخصوص وجود دارد که با دکور اسکاندیناوی ارتباط دارد و شامل رنگهای خاکستری، سفید، قهوه ای و سیاه پوستان است.

بنابراین هنگام تزئین یک اتاق نشیمن اسکاندیناوی، تمرکز بر استفاده از این رنگ های خنثی به منظور ایجاد یک اثر تمیز و آرام بخش برای طرح خانه های اسکاندیناوی خود است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحان ما در طراحان آریا نیز پیشنهاد کرده اند که رنگ های مختلف مانند فوچسی و سبزی های دریایی را اضافه کنند. در یک دکور خانه معمولی اسکاندیناوی، دیوارها اغلب به رنگ سفید به رنگ هستند تا قطعات مبلمان و تزئینات به ایستادگی کنند.

حفظ محیط داخلی خود بدون Clutter

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی داخلی اسکاندیناوی ها این است که اطمینان حاصل شود که فضای بدون رعب و وحشت است. از این رو باید اجتناب ناپذیری را از بین ببریم و فضای ذخیره سازی باید هوشمندانه سازماندهی شود. هنگامی که به دکوراسیون اسکاندیناوی می آید، باید مانترا “کمتر” بیشتر باشد تا فضای کمتری داشته باشد و بیشتر بصری آرامش یابد.

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی
طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

گل رز رنگی را انتخاب کنید
کفپوش اسکاندیناوی

موکت دیوار به دیوار به طراحی اسکاندیناوی تجاوز نمی کند. کفپوش معمولا از مواد نسوز نورپردازی ساخته شده است، یا در رنگ نور طبیعی آن یا در رنگ سفید.

کفپوش روکش لمینت یک ایده عالی برای طراحی اسکاندیناوی است. کفپوش می تواند هر خانه اسکاندیناوی را به نظر برساند و در عین حال فضایی جذاب تر و خوشایند تر به نظر برساند.

برای ایجاد گرما بیشتر در زیر زمستان در فصل زمستان سرد، کف حمام را می توان با کاشی های گرم نصب شده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی
طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

محدود کردن مدل پنجره
الهام دکوری اسکاندیناوی

یک اتاق نشیمن اسکاندیناوی باید یک فضای جذاب تر داشته باشد و این امر می تواند با اجازه دادن به نور زیاد به دست آید. برای جلوگیری از نور، پنجره ها باید در یک طرح اسکاندیناوی حداقل به حداقل برسند.

اگر شما نیاز به استفاده از پوشش پنجره برای دکوراسیون اسکاندیناوی خود، انتخاب پارچه های سبک مانند پرده خالص. علاوه بر این، انعکاس نور از طریق پرده های شسته در شب می تواند اتاق نشیمن اسکاندیناوی خود را احساس حتی عاشقانه تر.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

روشنایی مناسب کلید این سبک است
ایده های دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی

بیشتر خانه های اسکاندیناوی به مدت ۷ ساعت در روز از نور روز استفاده می کنند. بنابراین، نحوه استفاده از نور در طراحی داخلی اسکاندیناوی بسیار مهم است. نورپردازی به عنوان یک منبع زندگی در نظر گرفته شده و دکوراسیون اسکاندیناوی باید دارای اشکال مختلف نورپردازی باشد تا نور کافی در کل فضا داشته باشد.

نورپردازی همچنین خلق و خوی را در طراحی خانه اسکاندیناوی تنظیم می کند. طراحان ما با استفاده از یک طراحی صنعتی مانند دکوراسیون دیوار و لامپ آویز، از روشنایی مدرن استفاده می کنند. چراغ های شمع و candelabras می توانید اتاق نشیمن اسکاندیناوی را احساس گرم، دلپذیر و عاشقانه کنید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی
طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی

ایده های طراحی داخلی اسکاندیناوی

هنگام استفاده از مبلمان در طراحی اسکاندیناوی، خط تمیز باید آشکار باشد. جداول، صندلی ها، مبل ها و بقیه دکوراسیون اسکاندیناوی باید یک لمس مدرن با لبه های صاف و گرد داشته باشند. طراحی اسکاندیناوی توسط ویژگی های نوآورانه و کارکردی آن از فضا مشخص می شود، بنابراین برای دیدن قفسه های دیوار چند لایه در یک اتاق نشیمن اسکاندیناوی مشترک است. این فضاهای ذخیره سازی نوآورانه و فضا محسوس هستند و توجه ویژهای به فضا را جلب می کنند.

با استفاده از این ده هک به عنوان راهنمای خود، شما باید قادر به ایجاد یک فضای خیره کننده است که سادگی، زیبایی و عملکرد یک طراحی داخلی اسکاندیناوی را شامل می شود.

اگر شما نیاز به کمک بیشتر برای طراحی یک اسکاندیناوی برای خانه خود دارید، می توانید با یکی از طراحان داخلی ما صحبت کنید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.