طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

 طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

HOME DESIGN TRENDS FOR 2019

در این مقاله طراحان آریا سعی دارد طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹ را برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان ارائه دهد.با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

در این مقاله سعی داریم طراحی داخلی به سبک مدرن را به شما عزیزان معرفی کنیم. این که آیا شما به دنبال یک خانه تازه ساده و مدرن هستید یا از ابتدا شروع به طراحی می کنید، چیزی در مورد پیدا کردن بهترین سبک طراحی داخلی به تناسب خانه، شیوه زندگی و سلیقه شما وجود دارد.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

طلایی درخشان ، کاشی های رنگی و نورپردازی در معرض برخی از روندهای اصلی دکور خانه سال ۲۰۱۸ است.

با یک سال جدید، الگوهای جدید تزئیناتی، قطعات شیک و بی انتها با الهام سبک های قدیمی دوباره از راه می رسد.

۲۰۱۹ می خواهد برخی از روند طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن در خانه های فوق العاده ای داشته باشد. خواندن و تماشای روند هایی که طراحان ارشد ما می گویند راه خود را جهت طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹ به خانه می برید.

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

FIXTURES ARTISANAL
رشته های طراحی سازه های صنایع دستی

مانند قطعات مخملی بسیاری از طراحان متوجه تغییری شده اند و دکوراتورهای بیشتر بخشی از آرایشگاه هنرمندان محلی و کسب و کارهای کوچک، به ویژه نورپردازی هستند. وسایل آرایشگر خانه شما را شخصی سازی می کنند و مانند عناصر طبیعی کمک می کند تا تمرکز خانه را از دنیای تکنولوژی به جهان طبیعی متمرکز کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

عناصر طبیعی
روندهای طراحی عناصر طبیعی

قدم زدن از طراحی داخلی تکنولوژی که ما شاهد آن بودیم، روند ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار داد، در سال ۲۰۱۹، دکوراسیون اتاق نشیمن به سمت مواد تازه و طبیعی مانند سنگ، مس، بتن و گرانیت حرکت کرد. این عناصر در حالی که منعکس کننده دنیای اطراف خانه شما می شود، محیطی آرام و آرام را به هر فضایی می دهد. بعضی از ایده ها را در مورد چگونگی اضافه کردن عناصر طبیعی به محل زندگی شهری خود دریافت کنید

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

مبلمان VELVET
روند طراحی مخملی

اعتقاد دارید یا نه، مخمل به عنوان مد قدیمی و چسبیده دیده می شود، در حال حاضر به عنوان یک لوکس اما هنوز دیده می شود.

این پارچه چند بعدی قبلا توجه فراوانی را به خود جلب کرده است، چرا که بسیاری از طراحان معتقدند دکور مخملی یکی از محبوب ترین روند سال ۲۰۱۹ خواهد بود. انتخاب طراحان از مبل های مخملی الهام گرفته شده است.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

الگوهای گلدار
الگوهای طراحی گل

این روند تزئین شده در مدت زمان معینی برای سال آینده است. با این حال، الگوهای گل را در یک نور جدید خواهیم دید. تزئین کنندگان انتظار دارند که نسبت های غریب و رنگ های متضاد مورد استفاده برای این الگو دکور بی انتها را پیدا کنند.

سنگ های قیمتی
روند طراحی مس

طلایی رزگلد که یکی از محبوب ترین دکوراسیون سال ۲۰۱۸ است، اما در دکوراسیون اتاق نشیمن تا سال ۲۰۱۹ انتظار می رود که طلا کمتر و طلا و سنگ های مس بیشتر همراه با مخلوطی از فلزات دیگر را مشاهده کنیم. با رنگ های قرمز و نارنجی و رنگ کلی زمین، مس، یک نفس هوای تازه برای سال جدید است.

فراموش نکنید که راهنمای ما را برای استفاده از اشیاء فلزی در خانه خود بررسی کنید.

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

پالت های RICHER COLOR
رنگ های طراحی پر از رنگ

اگر چه رنگ های خاموش می تواند به شما کمک کند از فضای خستگی ناپذیری اجتناب کنید، طراحان بر این باورند که سال ۲۰۱۹ سالی است که رنگ های پررنگ تر از آن هستند.

تنوع غنی تر در خانه شما می تواند مبلمان خیره کننده تر و دکوراسیون  خود را افزایش دهد. نگاهی به قرمز های چشمگیر، بیانیه های پینک، زردی های تیز و سبزی های آلی.

تزئینات درخشان نیکل

سال ۲۰۱۹ از راه می رسد که سالی است که ما از دیدن فولاد ضد زنگ و نیکل جلا استفاده می کنیم و از زمینه های برنجی به خانه هایمان خوش آمد می گوییم.

برنج یک جایگزین شگفت آور گرم و ظریف برای رمینه های مورد انتظار فولادی است.

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

دکور سیاه و سفید
روند طراحی سیاه و سفید

روند طراحی واقعا بی نظیر، مبلمان سیاه و سفید خواهد شد که در فهرست روند خود قرار گیرد تا در سال ۲۰۱۹ به دکور خانه شما اضافه شود.

کنتراست بصری سیاه و سفید، احساس تعادل و جسارت به فضای خانه شما را فراهم می کند. نیاز به الهام گرفتن دارید؟ راهنمایی های ما را برای تزئین با سیاه و سفید بخوانید

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

PINK MILLENNIAL
روند طراحی صورتی هزاران ساله

ضربه ی عظیم در سال ۲۰۱۸، این رنگ مرسوم، توجه زیادی را به خود جلب می کند. ما قبلا این سایه صورتی را دیدیم که به دکور خانه و مد و دکوراسیون اتاق نشیمن تبدیل شده است، اما تا سال ۲۰۱۹، آماده شدن برای ترکیب این رنگ با روش های خلاقانه و منحصر به فرد، به عنوان یک راه آسان برای به روزرسانی هر فضایی آماده است.

ریشه های تنه
روند طراحی رنگ قرمز

چند سال گذشته ما طراحان و صاحب خانه ها را دیده ایم که نسبت به رنگ های خنک تر از بلوز و سبز گرانتر است، بنابراین ما هیجان زده هستیم که صدای گرم تر برای سال جدید خواهد بود. قرمز های تونال یک راه عالی برای اضافه کردن کنتراست متفاوتی هستند در حالیکه گرما را به وجود می آورند که موجب جذابیت بیشتر شما می شود

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

الگوهای ژئومتریک
هندسه الگوهای طراحی روند

شبیه به الگوهای گل و دکور برنج، ترکیب الگوهای هندسی هیچ روند جدیدی نیست. با این حال برای الگوهای جدید هندسه در دکوراسیون اتاق نشیمن انتظار می رود که حضور چشمگیر داشته باشند. رنگها با الگوهای بزرگتر پررنگ می شوند.

این یک روند است که در هر اتاق بیانیه جسورانه ای ایجاد می کند. یک شیوه شیک و آسان برای ترکیب این الگوی در دکور خانه شما اضافه کردن هندسی پرتاب است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مقادیر بتنی
خطوط طراحی خطوط بتن

بعضی ها ممکن است بدانند که بتن منطقه ساخت و ساز را ترک کرده است، با این حال، سال ۲۰۱۹ سال آن را به بسیاری از دکور خانه می رود.

ارائه یک ظاهر واضح و تمیز که آسان است به تمجید بتن نه فقط برای countertops. کاشی های بتنی هندسه تبدیل به طور فزاینده ای محبوب خواهد شد و دو سال بعد از داغترین روند طراحی به یک قطعه شیک.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

سبک واقعی نیویورک در دکوراسیون اتاق نشیمن

نورپردازی VINTAGE
روند طراحی نورپردازی پرنعمت

یک روند که بسیاری از آن ها را شوکه خواهد کرد تا راه خود را به سال جدید برساند. چراغهای پرطرفدار ما انتظار داریم که نور را در معرض نور قرار دهیم و بیشتر از آویزهای پرنعمت و گلدوزی، در پایان مس و مس. سال ۲۰۱۹ سالی خواهد بود که در آن طرح های پرطرفدار در کنار هم قرار می گیرند.

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

سینک های بوک
سطوح غرق روند طراحی

همچنین به عنوان غرق باران شناخته می شود، غرق سطل می پیوندد لیستی از روند طراحی پرنعمت است که پیش بینی می شود بازنگری عظیم در سال آینده.

مزرعه خانه الهام گرفته است، این ظرف ها خانواده دوستانه است و شخصیت و لمس نوستالژی را به هر آشپزخانه و یا حمام اضافه کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قرمز مایل به قرمز

قبلا این سایه زرد دیده شده بود که بسیار غریب و دراماتیک بود، در عین حال در سال آینده جاه طلب بهتر خواهد بود.

زرد یک رنگ است که شادی، اعتماد به نفس و تشویق را به ارمغان می آورد. هرچند که در قطعه های لهجه یا بیانیه مورد استفاده قرار می گیرد، زردآلو باید مطمئن شود که خانه شما در سال ۲۰۱۹ خوشحال می شود. اگر احساس می کنید که این یک رنگ خطرناک است، به ما دستورالعمل طراحان را برای ترکیب لهجه های زرداگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

۷۰ CHIC
روند طراحی ۷۰

طراحان ما  در دکوراسیون اتاق نشیمن با وجود بسیاری از روند طراحی قدیمی که به این سبک در سال ۲۰۱۹ باز می گردند، مانند طرح های مخملی و هندسی، انتظار دارند که بسیاری از گره ها را در دوران ۷۰ ساله ببینند. دکور شیک ۷۰ تمام پالت های گرم، بافت های بد بو و شکلات انتزاعی است. ترکیب این روند به خانه شما شخصیت شگفت انگیزی را در هر اتاق نشیمن و طراحی اتاق خواب ارائه می دهد.

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

تصویر زمینه AGATE
روند طراحی کاغذ دیواری آهات

به نظر می رسد در دکوراسیون اتاق نشیمن بسیاری از تصویر زمینه به طور کلی دور مانده اند، اما سال ۲۰۱۸ سالی بود که تصویر زمینه مورد استفاده در خانه های بیشتری را دید. ۲۰۱۹ متفاوت نخواهد بود و همه در چاپ است.

تصویر زمینه آگاتت برای پرت شدن رنگ های آن، چلپ چلوپ می سازد و خطوط و رنگ های طبیعی و غیر طبیعی آن کاملا با هر دو گرایش طبیعی و طبیعی که ما انتظار داریم تا سال ۲۰۱۹ را از بین می بریم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

MATTE FINISHES
مبلمان مات

از محصولات زیبایی به اتومبیل های سفارشی، پیشرفت های تکنولوژیکی ساخته شده است مات تمام بیشتر جذاب و قابل تحمل است. در مقایسه با اثر چشمگیر که پایان دادن به اشعه آفتاب بالا می آید، مات به تأمین مبلمان کمک می کند اما درخواست تجدید نظر در آینده را آرام تر می کند.

نگاهی به این کنسول براق بوسیله یک زنگ رنگ آمیزی زرد و پر زرق و برق رنگ آمیزی به ارمغان می آورد. در ترکیب دسته بندی رنگی تر سنتی، این استاندارد به عنوان استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد. و اگر آن را با یک اثر با وضوح بالا به پایان رسید، آن را به عنوان بیش از حد با صدای بلند می آیند. در عوض، به لطف پاتین مات، آن را در هر اتاق ایده آل آرام شادی و فضیلت در حالی که بسیار سرد است.

برای یک اثر مشابه، به دنبال مبلمان مات کامل به نظر می رسد که رنگ های غیر منتظره و شبح، و یا برای یک ظاهر کلاسیک به عنوان زمانی که یک قطعه با تکنیک مات پایان است، برای همیشه باقی می ماند سرد است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال 2019
طراحی داخلی لوکس اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹

تخت خواب آهنی

اگرچه از اواخر دهه ۸۰ در روند نباشند، ما شاهد افزایش مداوم در مشتریان است که تقاضای بهروزرسانی را در تختهای بزرگ سایبان افزایش میدهند.

این ممکن است به این دلیل است که سوئیت های اتاق خواب الهام گرفته شده در دهه گذشته کاملا خشمگین شده است و یا این امر می تواند به این معنا باشد که مردم از اواسط آرامش بخش نهایی استفاده می کنند.

هر کدام از این موارد، تختهای تخت خواب کم توجهی به آرامی در دسترس هستند.

و از آنجایی که در دکوراسیون اتاق نشیمن  آنها معمولا دارای یک افسانه و عناصر باریک می باشند، اکنون می توانند در تقریبا هر اتاق به راحتی در کنار هم قرار گیرند و به عنوان غافلگیر کننده و غیر ضروری به نظر برسند.

برای ساختن یک کار در اتاق خواب خود، دنبال کنید و یک بستر تختخواب را انتخاب کنید که آرام و باریک باشد تا اطمینان حاصل شود که فضای بسیار زیادی را از دست ندهید یا از سبک بیرون بیایید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.