دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن

در این مقاله طراحان آریا راجع به دکوراسیون اتاق نشیمن با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اتاق نشیمن بخش بزرگی از هر خانه است. این یک فضای جمع آوری، یک فضای اجتماعی و یک فضای آرام است. شما از آن برای میهمان و همچنین توسط خودتان و خانواده تان استفاده می کنید. دکور اتاق نشیمن بسیار مهم است چرا که یک اتاق نشیمن هر دو عامل عملکردی و دلپذیری را به دنبال دارد.

این ممکن است ساده به نظر برسد، اما هنگامی که شما به طور جدی به ایده های اتاق نشیمن زیادی نگاه می کنید، به زودی می بینید که اینطور نیست.

بهترین راه تزئین یک اتاق نشیمن بستگی به عوامل بسیاری دارد. در اینجا برخی از ایده ها، راهنمایی ها و ترفندهای اتاق نشیمن بزرگ برای کمک به ایجاد اتاق نشیمن در محل مناسب برای خانواده و دوستان خود برای صرف وقت است را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

چگونگی تزئین یک اتاق نشیمن

آرایش و چیدمان مبلمان در دکوراسیون اتاق نشیمن

ترتیب مبلمان اتاق نشیمن سخت تر از آن است که در ابتدا ظاهر می شود. شما باید مردم را به محل نشستن، غذا و نوشیدنی های خود اضافه کنید و به اطراف بروید.

شما باید مبلمان اتاق نشیمن خود را در اطراف مرکز کانونی اتاق (اغلب تلویزیون) قرار دهید. اغلب مردم یک مبل را در برابر یک دیوار و چند صندلی در برابر دیگری فشار می دهند. با این حال، در حالی که ساده و آسان، این مطلوب آرایش مبلمان اتاق نشیمن نیست.

قبل از اینکه مبلمان خود را عوض کنید، فکر خود را از اتاق نشیمن خود بیرون بیاورید. جریان ترافیک و نقطه کانونی را در نظر بگیرید. مناطق مکالمه ایجاد کنید. آرایش مبلمان اتاق نشیمن شما باید ارگانیک باشد نه ساده.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

انتخاب درست فرشهای موجود در فضا

فرشهای انتخابی دردکوراسیون اتاق نشیمن بسیار مهم است. آنها می توانند مشکل زیادی ایجاد کنند و یا بسیار مفید باشند. زمانی که آنها را دیگران تشخیص دهند، مهم است. چند قاعده برای استفاده از فرش های منطقه در طراحی اتاق نشیمن وجود دارد.

اول از همه، شما باید در مورد اندازه قلمرو فکر کنید. فرش منطقه ای که خیلی کوچک است، کل طراحی اتاق نشیمن را از هم جدا می کند.

شما همیشه باید قبل از خرید یک فرش برای آن، دقت زیادی را اندازه گیری کنید. همچنین، تمام مبلمان باید در بالای فرش منطقه بنشیند. در حالت ایده آل، باید حدود ۱۰ تا ۲۰ اینچ از لبه لبه بین لبه فرش منطقه و دیوارهای اتاق نشیمن وجود داشته باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

 نگاه هنری در دکوراسیون اتاق نشیمن

هنر اغلب تنها چیزی است که اتاق را کامل می کند. دیواره های خالی همیشه اتاق را به نظر خالی می رساند، حتی اگر آن را با مبلمان خوب و لوازم جانبی کامل پر کنید.

شما نیازی به پر کردن هر اینچ فضای دیوار با هنر ندارید، اما اضافه کردن هنر به دیوارهای اتاق نشیمن بسیار مهم است.

با وجود اینکه شما ممکن است فکر کنید، لازم نیست خیلی گران باشد. سلیقه هر کس می تواند متفاوت باشد، اما اگر شما فقط نگاه کنید، می توانید چیزی عالی برای هر بودجه و اولویت پیدا کنید. غرایز خود را دنبال کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

روشنایی و نورپردازی در دکوراسیون اتاق نشیمن

روشنایی یکی از مهمترین و پیچیده ترین جنبه های هر اتاق است. برای اتاق نشیمن، آن را کمتر مفید از آن است که در بسیاری از فضاهای دیگر، مانند آشپزخانه و حمام است.

با این حال شما باید آن را کمی فکر کنید. شما باید حداقل هر یک از سه نوع نور را داشته باشید: محیط، کار و لهجه.

شما همچنین نیاز به روشنایی خود را در سطوح مختلف در سراسر اتاق، مانند نورپردازی سربار، چراغ های روی میز، چراغ های طبقه، و دیوارهای صاف.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ تفاوت زیادی در احساس اتاق زندگی شما ایجاد می کند. رنگ می تواند فضای رادیو را تغییر دهد و حتی اتاق نشیمن شما بزرگتر یا کوچکتر می شود.

با این وجود بسیاری از مردم مشکل انتخاب رنگ رنگ دارند. مهم نیست که اول رنگ را انتخاب کنید. در عوض، مهمترین و گران ترین قطعات مبلمان و / یا دکوراسیون را در اتاق نشیمن خود انتخاب کنید، سپس رنگ خود را انتخاب کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

اندازه گیری های مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن

مهمترین چیزهایی که می توانید در اتاق نشیمن خود انجام دهید اندازه گیری دقیق است. شما باید آنها را حتی یا حداقل آنها را در تلفن خود یا در یک نوت بوک نگهداری کنید تا بتوانید آنها را در زمان تصمیم گیری خرید خریداری کنید.

قوانین زیادی برای طراحی ایده آل در طراحی یک اتاق نشیمن وجود دارد و شما باید اندازه گیری دقیق داشته باشید تا همه چیز به صورت فیزیکی و بصری مطابقت داشته باشد.

چشمک زدن آن به خوبی کار نمی کند. به یاد داشته باشید که حتی قوانینی وجود دارد، که انعطاف پذیری زیادی در طراحی اتاق نشیمن بوجود می آورد.و شکستن برخی قوانین می تواند نتایج خوبی داشته باشد.

چگونه یک اتاق نشیمن کوچک تزئین کنیم

اتاق نشیمن کوچک یک چالش خاص است. بدون فضای زیادی برای کار با شما، باید با دقت برنامه ریزی کنید. هر عنصر باید بیشترین استفاده را از اتاق مورد نظر خود داشته باشد و در عین حال داشتن یک اتاق نشیمن و دلپذیر نیز داشته باشد.

از این ایده های تزئینات اتاق نشیمن برای تبدیل اتاق نشیمن کوچک خود از یک غار تنگ یا فضای خالی به فضای آرام و راحت استفاده کنید.

لذت بردن از راحتی ذاتی یک اتاق نشیمن کوچک. چندین نفر در صندلی نشسته اند و به جای یک صندلی جلویی بسته می شوند. همانطور که معلوم است، یک صندلی راحت و دو صندلی بیشتر از یک مبل سه نفره است.

این کمک می کند اتاق کوچک اتاق را به فضای جمع آوری موثر تبدیل کند. سعی کنید تمام این اتاق های اتاق نشیمن نور را نگه دارید. اجتناب از صندلی های بال بزرگ و قطعات با سلاح های سنگین تر. در عوض، برای صندلی هایی که دارای طرف راست هستند را می توانید در کنار یکدیگر قرار دهید. صندلی های دمپایی بدون درز برای یک اتاق نشیمن کوچک ایده آل هستند.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

استفاده از معماری در دکوراسیون اتاق نشیمن

از شیوه هایی که اتاق نشیمن کوچک خود را ارائه می دهد از شیوه و عملکرد آن استفاده کنید. ممکن است یک لکه یا لکه دار باشد که به عنوان مثال مورد استفاده قرار نگیرد.

برای استفاده از فضای بهتر از یک میز یا نیمکت استفاده کنید. اگر یک ویژگی جذاب مانند یک شومینه یا یک سقف کاذب داشته باشید، آن را به برخی از درمان های تزئینی برای جلب مردم به آن بدهید.

یک لوستر را برای جلب توجه به سقف، و یا آثار هنری قابل توجه در بالای فرش شومینه را بکشید تا آن را بیابید. شما می توانید پنجره ها را با استفاده از پرده های ظریف بازی کنید که شکل و اندازه منحصر به فرد و جالب آنها را برجسته می کند.

با توجه به ارتفاع، اتاق کوچک اتاق کوچک شما به نظر می رسد بزرگتر است. فضای دیوار که درست زیر سقف است، هنوز جای خوبی برای توجه تزئینی است، حتی اگر غیر متعارف باشد. درمان پنجره های خود را بالا بگذارید تا هر پنجره ای در اتاق نشیمن کوچک به نظر برسد.

گروه هنر و یا عکس ها به طوری که آنها می رسد تا به سقف. پیوند دادن تصویر ریخته گری در اطراف اتاق را در حدود ۱۸ اینچ پایین از سقف و سپس رنگ دیوار بالای آن نرده رنگ هماهنگ.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

استفاده از لایه ها

اندازه کوچک یک اتاق نشیمن کوچک به این معنی است که فضا در حق بیمه است، بنابراین ترتیبات مبلمان معمولی لزوما اینجا کار نمی کنند. سعی کنید یک قطعه مبلمان را در جلوی دیگر قرار دهید.

این به شما این امکان را می دهد که فضای کاربردی ایجاد کنید و اگر نیاز دارید، ذخیره سازی را ذخیره کنید، حتی اگر این یک اتاق نشیمن کوچک است.

یک میز کنسول یا کمربند کم روی پشت مبل خود را برای سطوح سطح اضافی اضافه کنید که می تواند برای روشنایی، دکور یا محل استفاده نوشیدنی یا غذا استفاده شود.

بالش های بالش زیر میز قهوه خود را به صندلی های اضافی می توانید به راحتی هنگام نیاز به آن بکشید. شامل یک قفسه کتاب با مجموعه ای از کتاب ها و کلکسیون ها به عنوان یک پس زمینه زیبا برای هر مبل یا میز.

اتاقهای زندگی اغلب اهداف چندگانه را به کار می گیرند، مانند ورودی ها، دفاتر خانگی و فضاهای ناهار خوری. شما باید یک راه برای هماهنگی این توابع را با هم ترکیب کنید، که حتی برای یک اتاق نشیمن کوچک نیز سخت است.

برای ایجاد این کار، پالت رنگ را هموار و مشابه نگه دارید. این باید با لمس تزئینی، مانند فرش ورودی خود و فرش منطقه خود زندگی کنید، یا صندلی های صندلی خود و مبل خود را ادامه دهید.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

از رنگ های روشن استفاده کنید

رنگ های روشن تر یک اتاق را باز کنید، در حالی که تیره تر آن را مانند یک غار تنگ می بیند. رنگ رنگ شما می تواند تفاوت زیادی در اتاق نشیمن شما ایجاد کند. برای بهترین نتیجه با دو یا سه سایز تکمیلی سیکل کنید.

اگر اجاره کنید و اجاره و صاحبخانه آن را بپردازید، سعی کنید نقاشی کنید که سقف اتاق نشیمن یک سایه سبکتر از دیوارها باشد تا آن را به نظر برسد، که باعث میشود اتاق نشیمن کوچکتر به نظر میرسد نور و آرومتر.

سایه های کولر مانند سبز، آبی، خاکستری و بژ، به خوبی کار می کنند و به اکثر طرح های رنگی افزوده می شود. شما باید رنگ های دیواری خود را با اثاثه و لوازم جانبی خود ترکیب کنید تا همه چیز را با هم ترکیب کنید و ظاهر تمیز آن را بیابید.

مبلمان خود را به فضای خود متصل کنید

مبلمان که بیش از حد بزرگ برای اتاق واقع شده است در معرض مانع است و همچنین باعث می شود اتاق احساس ناراحتی. اگر به دنبال خرید مبلمان جدید برای اتاق نشیمن کوچک خود هستید، مبلمان اتاق نشیمن را انتخاب کنید که به شما اجازه می دهد از آن به عنوان ذخیره سازی نیز استفاده کنید. به دنبال مبل های آپارتمانی باشید که بهتر به اتاق نشیمن کوچک شما بستگی دارد.

واقع بینانه و صادقانه در مورد فضای شما و آنچه که مبلمان به آن جا می شود. تلویزیون پاناسونیک ۵۲ اینچی ممکن است علاوه بر عالی بودن در خانه شما باشد، اما احتمالا برای یک اتاق نشیمن کوچک کار نخواهد کرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شامل اقدامات صرفه جویی در فضا، از قبیل ساخته شده در کابینت آشپزخانه در فضای باز، و مناطق ذخیره سازی پوشش داده شده است. این ابزار را ایجاد می کند و یک بعد معماری جالب را به اتاق نشیمن کوچک شما اضافه می کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

نقاط مرکزی عناصر مهم طراحی اتاق نشیمن است. این یک سنت افتخار زمانه برای دلیل خوب است. سعی کنید یک یا دو قطعه هنری را روی یک دیوار بزرگ قرار دهید.

این می تواند یک دیوار بزرگ حلق آویز یا یک مجسمه دیواری جذاب باشد. اگر قرار باشد درست باشد، این کانون اصلی اتاق را باز می کند. اگر به جای آن، شما قطعات زیادی را پراکنده می کنید، می توانید و احتمالا اتاق را احساس خواهید کرد.

رنگ و یا الگوی کانونی شما باید به لمس دکوراسیون دیگر اتاق نشیمن مانند پرتاب بالش، فرش و پتو کمک کند. این یک نگاه به پایان رسید و حرفه ای طراحی شده است.

درهم و برهمی سبب نا هماهنگی محیط می شود، هر دو فیزیکی و بصری. این تمایل دارد در سطوح مسطح، به ویژه در فضاهای کوچکتر زندگی جمع شود.

هر خانه کمی کوچک می شود. به جای اجازه دادن به وحشت خانواده شما ، یک منطقه مشخص برای کت، چتر، کفش و موارد دیگر ایجاد کنید. داشتن این منطقه در نزدیکی درب جلو همیشه یک ایده هوشمندانه است. با کنترل همه چهره ها، اتاق زندگی تان را راحت تر می کنید و به دنبال آن هستید.

طراحی یک اتاق نشیمن بزرگ

تزئینات یک اتاق نشیمن بزرگ ممکن است به نظر آسان باشد، اما واقعیت این است که می تواند بسیار به خودی خود دشوار باشد.

مقیاس کاملا متفاوت از آن است که با اتاق نشیمن کوچکتر است و شما نیاز به کشف کردن نحوه نگه داشتن اتاق از نظر به نظر می رسد بیش از حد خالی است. در اینجا چند ایده عالی اتاق بزرگ برای کمک به شما در طراحی یک اتاق نشیمن بزرگ وجود دارد!

مبلمان در دکوراسیون اتاق نشیمن بزرگ

برای یک اتاق نشیمن بزرگ، مفید است که مبلمان خود را ترتیب دهید تا فضای فردی ایجاد کند که با هم به عنوان کل یکپارچه کار کند. شما می توانید یک منطقه مشخص برای مکالمه داشته باشید، دیگری برای تماشای تلویزیون، گوش دادن به خواندن و یک منطقه بازی کوچک. همه این مناطق باید دارای دکوراسیون باشند که با هم جریان داشته باشد.

هنگام انتخاب مبلمان، مقیاس اتاق نشیمن را در ذهن داشته باشید. اگر یک اتاق نشیمن بزرگ با سقف کم داشته باشید، باید مبلمان کم را خریداری کنید تا فضا بلندتر شود. در عوض اگر سقف بالایی داشته باشید، مبلمان پایین تر کار نخواهد کرد و در اتاق ظاهر می شود. وقتی به دنبال مبلمان باشید، به این جزئیات توجه کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

سعی نکنید مبلمان را در برابر دیوارها در یک اتاق نشیمن بزرگ قرار دهید. این می تواند در چنین فضای زیادی احساس ناراحتی کند و مهمانان احساس کنند که باید با کسی صحبت کنند. تمام مبلمان خود را باید در عرض سه پا از قطعات دیگر نگه داشته شود تا مناطق گرم و جذاب فعال شوند.

در اتاق های بزرگتر، صندلی های کمرنگ و گرد که به نظر می رسد بهتر از سبک های تمیز مدرن و یا عتیقه های فرانسوی هستند. صندلی ها و مبل های کشیده شده اتاق را گرم تر می کند و فضای بزرگتر را از نظر ظاهری سرد و خالی نگه می دارد.

اگر شما در بودجه خود قرار دارید، می توانید ایده های خوبی برای سرمایه گذاری های معماری در اتاق بزرگ خود داشته باشید. این شامل ستون ها و قالب ها می شود. این نوع عناصر هر دو جلوی اتاق نشیمن خود را فراهم می کنند. آنها می توانند در ایجاد حس گرما بسیار موثرتر از مبلمان باشند. آنها همچنین به زیبایی فضا در راه منحصر به فرد و جذاب کمک می کند.

اتاق های بزرگ به این معنا نیست که شما می توانید در آنها جمع آوری کنید. هر آیتمی که در اتاق نشیمن خود قرار می دهید، مهم نیست، بدون توجه به اندازه آن. تمام عناصر باید با هم ترکیب شوند تا راحت و مفید بودن فضا را افزایش دهند. به منظور جلوگیری از لرزش اتاق، با عناصر تزئینی بزرگتر در طراحی اتاق نشیمن خود، طراحی کنید. خرید آثار هنری با مقیاس بزرگتر. گیاهان گلدان بزرگ و گلدان ها نیز ایده های خوبی هستند.

با این حال، ممکن است مجموعه ای کوچکتر از مواردی که می خواهید در اتاق نشیمن بزرگ خود نشان دهید، داشته باشید. سعی کنید در گروه های سه نفره به درستی آنها را در فضای بزرگ استفاده کنید. گروه سه گلدان با هم، و همین کار را با سه فریم و دیگر موارد انجام دهید. بینندگان این موارد را به صورت کلی و نه موارد جداگانه مشاهده می کنند. اینها را از آنها نگه می دارد

همانطور که طرح طرح رنگی اتاق نشیمن بزرگ خود را طراحی می کنید، به یاد داشته باشید که رنگ های زیادی در یک فضای بزرگ می تواند به همان اندازه قیمتی و گیج کننده باشد که در فضای کوچک قرار دارند. اتاق های بزرگتر اغلب با مبلمان های اصلی اصلی در رنگ های خنثی و رنگ های لهجه ای که باعث افزایش فضا می شوند، به نظر می رسد، به نظر می رسد.

رنگهای تاریک و خاموش میتوانند برای ایجاد یک احساس راحت در یک اتاق بزرگ استفاده شوند، اما شما همچنین میتوانید با رنگهای روشن جسورانه، با ترکیب آنها، با سایههای خنثی خنک، استفاده کنید. سفید گرم، کرم ها و نوترونی های گرم مانند رنگ خاکستری برای یک رنگ اصلی خوب در ترکیب با سایه های روشن تر از رنگ های سردتر. اثر کلی گرم هنوز پر جنب و جوش است.

برای الگوی، شما باید مقیاس و بافت خود را در یک اتاق نشیمن بزرگ تغییر دهید. این یک راه عالی برای اضافه کردن علاقه و افزایش کنتراست است. مطمئنا الگوهایتان جسورانه باشند اما نترسید که آنها را مخلوط کنید و آنها را مطابقت دهید. یک الگوی چک کوچکتر را با یک گلدان بزرگ جفت کنید. بافت ها را هم ترکیب کنید، مانند الیاف طبیعی که با جامد همراه است که کمی شکننده است. کنتراست عالی است.

یک ایده جالب برای شکستن یک اتاق بزرگتر به چند سایه است. در حالی که نه تنها گزینه، و یا حتی لزوما بهترین، آن را یک نگاه جالب ایجاد کنید. نقطه ی شکستن را در اتاق قرار دهید، مانند یک گوشه یا یک جزء معماری (جایی که قالب بودن یک رایج است).

از این برای تغییر رنگ استفاده کنید. برای یک ظاهر انعطاف پذیر، رنگ های دیواری را در اثاثه، پارچه، فرش و دکوراسیون دیگر در سراسر اتاق طراحی اتاق خود استفاده کنید. این یک راه برای جلب توجه به شکل و یا سبک های معماری اتاق خود است، و همچنین آن را با بسیاری از طرح های اتاق نشیمن متفاوت است.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

چگونه یک گوشه در یک اتاق نشیمن تزئین کنیم

گاهی اوقات شما ممکن است خود را با یک گوشه اتاق نشیمن که نیاز به ناامیدی برخی از دکوراسیون داشته باشد پیدا کنید. در اتاق های اتاق کوچک، این ممکن است تقریبا همه شما باید با آن کار کنید. خوشبختانه، این گوشه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا طراحی اتاق نشیمن خود را به چیزی منحصر به فرد تبدیل کند.

احساس آنها را محدود نکنید! در عوض، آنها را به عنوان فرصت ها در نظر بگیرید. از این ایده ها، راهنمایی ها و ترفندهای تزئینی دکور اتاق نشیمن برای تزئین یک گوشه اتاق نشیمن استفاده کنید که به نظر می رسد برای کمک به ارتقاء طراحی اتاق نشیمن آماده باشد.

مبل یک گوشه در گوشه اتاق نشیمن با تعداد زیاد بالشتک های چاق، یک پتو پرتاب راحت و بالش های کرکی قرار دهید. شامل یک میز کوچک و پشته از قفسه های طراحی شده به خوبی در بالای آن، و همچنین خواندن نور در پایین زیر قفسه.

با هم، این عناصر یک گوشه دل خوشی ایجاد می کنند. این یک جای عالی برای پیچیدن با یک کتاب خوب است. یک خواننده میتواند از کتاب خود لذت ببرد، در حالی که سایر اعضای خانواده تماشای یک نمایش تلویزیونی را با استفاده از این مجموعه به راحتی در گوشه قرار دادهاند.

یک باغ داخلی

گیاهان داخلی در هر اتاق زندگی می کنند. آنها فضایی را پر جنب و جوش تر می کنند و همچنین می توانند حس شما را بهبود بخشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با توجه به اینکه گوشه اتاق نشیمن خیلی تاریک نیست، جای خوبی برای ایجاد یک باغ کوچک داخلی است. این حتی می تواند در طراحی مدرن اتاق نشیمن مدرن هم خوب باشد.

در آن طرح های اتاق نشیمن، از گیاهان قوی معماری یا موارد غیر معمولی مثل کاکتوس بزرگ یا حتی یک ارکیده زیبا استفاده کنید.

این کوچکی از سبزیجات می تواند اتاق نشیمن شما را جذب کند که بسیار لذت بخش تر از آن است که بتوانید وقت خود را صرف آن کنید و آن را به یکی از مکان های آرام تر در خانه تبدیل کنید.

گالری هنری کوچک در دکوراسیون اتاق نشیمن

شما ممکن است فکر کنید که شما نیاز به یک دیوار خالی بزرگ دارید تا مجموعه هنر خود را در بهترین حالت نمایش دهد، اما یک گوشه اتاق نشیمن نیز می تواند درست کار کند. استفاده از آن برای نشان دادن یک قطعه هنری قابل توجه است که بازدید کنندگان بالا در آهنگ های خود را هنگامی که آنها را نقطه آن را.

این گوشه ها برای نشان دادن هنر سه بعدی مانند مجسمه های کوچک و یا مجسمه های چینی مناسب هستند. آنها همچنین از این قطعات محافظت می کنند. اگر انتخاب کنید که هنر را در یک گوشه اتاق نشیمن قرار دهید، مطمئن شوید که نور به خوبی کار میکند تا آن را خاموش کند.

توجه کنید که چگونه سایه ها از زاویه های مختلف پرتاب می شوند تا بتوانید اثر دلخواه را بدون نوردهی بسیار مهیج به دست آورید.

بخش مکالمه منحصر به فرد
فضاهای مکالمه ای شاد و سرگرم کننده در گوشه ها

این قطعه ها بی نظیر و جالب هستند. آنها یک شیوه عالی برای نشان دادن شخصیت شما، شخصیت شما هستند و یک لمس سبک تر را که همه خودتان است، به ارمغان می آورید. اغلب این قطعات بزرگ و تحمیل می شوند. اگر قرار است در مرکز اتاق نشیمن شما قرار گیرد، آنها در اتاق تسلط خواهند یافت.

در حالی که این می تواند تاثیر خوبی داشته باشد اگر آن چیزی است که می خواهید، ممکن است غیر عملی باشد. اگر شما به دنبال یک راه حل عملی تر، یک گوشه خوب است.

این به ویژه برای قطعه گفتگو شما بسیار شبیه است که اگر در مرکز اتاق نشیمن شما باقی مانده باشد، انگشتانتان را بشکنید و یا مسافرت کنید.

این به ویژه برای قطعه گفتگو شما بسیار شبیه است که اگر در مرکز اتاق نشیمن شما باقی مانده باشد، انگشتانتان را بشکنید و یا مسافرت کنید.

مکالمه خود را به جای خاص خود در یک گوشه قرار دهید. مرکز منطقه نزدیک قطعه در اطراف آن و نشان دادن آن را خاموش. استفاده از روشنایی هوشمندانه و هنر دیواری تزئینی که مکمل و توجه شما را به ویژگی خاص خود جلب می کند.

ویژگی ذخیره سازی هوشمند

یک گوشه لازم نیست به عنوان فضای هدر رفته در اتاق نشیمن خود به پایان برسد. یک اتاق خواب در گوشه اتاق نشیمن خود قرار دهید، یا از تمیز بودن، نصب آسان و قفسه های گوشه ای کم استفاده کنید.

شما همچنین می توانید از آن به عنوان یک منطقه ذخیره سازی کت استفاده کنید. با این حال برای خطوط ساده و خسته کننده ای از قلاب ها حل نمی شود.

دیوار فضای دیوار در گوشه اتاق نشیمن شما به صورت تصادفی به صورت تصادفی شکل می گیرد، به طوری که حتی زمانی که کت ها از بین رفته اند، الگوهای و شکل های منحصر به فرد ایجاد می کنند، و یک قطعه جالب دیوار را در یک فضای خالی خالی ایجاد می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چگونه یک دیوار اتاق نشیمن تزئین کنید
دیوارهای اتاق زندگی برای تنظیم تن اتاق نشیمن بسیار مهم هستند. گزینه های زیادی وجود دارد. بین آنها می توانید انتخاب کنید، هرچند این ایده های دیوارهای اتاق نشیمن به شما کمک می کند!

مهمترین چیز در مورد اتاق نشیمن شما این است که باید راحت باشیم. این باید با بقیه خانه تان باشد و جایی باشد که هر کس در خانه از گذراندن وقت لذت می برد. دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن باید این را منعکس کند.

آنها باید در اتاق نشیمن خود با بقیه خانه خود، در حالی که آن را مهمان نوازانه تر می کنند، کمک کنند.

شما نباید دکوراسیون دیوارهای اتاق نشیمن را که تماشاچیان را خشنود می کنید انتخاب کنید. در عوض شما باید مواردی را که شما و خانواده تان از آن لذت می برید و با آن راحت باشید، دریافت کنید. این راحتی به مهمانانی که به اتاق نشیمن می آیند، گسترش می یابد.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

دیوار در دکوراسیون اتاق نشیمن

دیوارهای تزئینی یک راه قابل توجه برای ایجاد علاقه بصری به اتاق نشیمن شما هستند. در اینجا چند قانون ساده برای دیوارهای دکوراسیون اتاق نشیمن وجود دارد:

برای یک اتاق کوچک، دیوار تزئینی خود (و بقیه دکور اتاق نشیمن) باید حداقل ممکن باشد. کاغذ دیواری مونوفونیک و کاغذ دیواری با وضوح تزئین شده همه کار می کنند در این وضعیت. اگر می خواهید تصاویر یا عکس ها را ببندید، آنها باید از اندازه های متوسط ​​باشند و شما نباید بیش از اندازه آنها را داشته باشید.
یک دیوار خالی را در یک اتاق نشیمن بزرگ با کاغذ دیواری یا یک تصویر بزرگ از یک منظره یا هنر انتزاعی تزئین کنید. برای یک اتاق نشیمن کوچکتر، چند عکس کوچک یا یک ساعت روی یک دیوار خالی را ببندید.
اتاق های بزرگ زندگی می کنند گزینه های دیواری دیواری را بیشتر از دیوارهای کوچکتر ارائه می دهند. شما می توانید انواع مختلف تزئینات روی دیوارها را به آسانی قرار دهید: قالب، پرده، نقاشی، عکس، قفسه کتاب غیر معمول، آینه ها، لامپ ها یا گلدان ها با رنگ های اتاق نشیمن. همه چیز بستگی به سبک شما برای طراحی اتاق نشیمن شما دارد. مهم نیست که دکور دیوار اتاق نشیمن شما انتخاب می کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی برای کمک به ایجاد اتاق نشیمن بزرگ خود به نظر می رسد راحت و نه بیش از حد بزرگ است.
طرح رنگی که بر روی دیوارهای اتاق نشیمن شما قرار دارد بسیار مهم است. برای اتاق نشیمن کوچک، سعی کنید با رنگ های استیل رنگی سبک بچرخید تا اتاق به نظر بزرگتر برسد. از رنگ های روشن در انتها اجتناب کنید، اما هنوز هم می تواند به عنوان رنگ های لهجه در اتاق کار کند.
سطوح براق لایه های مفید در دیوارهای اتاق نشیمن کوچک است. شما می توانید آینه های معمولی، لامپ های دیواری یا حتی نقاشی ها و عکس های زیر را در شیشه قرار دهید. این سطوح براق به صورت بصری فضای اتاق کوچک خود را گسترش می دهد. این یک راه بسیار مناسب برای ساخت اتاق کوچک اتاق کوچکتر و سبک تر است.

یک اتاق نشیمن باریک بلند مانند یک اتاق نشیمن کوچک یا بزرگ نیست. این اتاق های اتاق نشیمن و بی دست و پا، به شکل عجیب و غریب مشکلات خود را دارند و می توانند راحت باشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما خطر ایجاد یک اثر تونل را ایجاد می کنید که یک اتاق راحت و دلپذیر را ایجاد نمی کند. برای کمک به تزئین یک اتاق زندگی طولانی، این ایده ها و راهنمایی های تزئینات اتاق را دنبال کنید:

یک مسیر حرکت در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد کنید

هر اتاق نشیمن از طریق تمام مبلمان و دکور نیاز به مسیر دارد. برای اتاق های باریک بسیار مهم است. این نیز بسیار سخت تر است.

شما نمی خواهید مردم از روی مبلمان بیرون بیایند و یا در سراسر اتاق نشیمن گیرند. شما همیشه می خواهید آنها را از طریق مسیر. سعی کنید مسیر را به یک طرف اتاق ببرید و فقط از طریق وسط در صورت امکان. این کمک خواهد کرد فضای خشن تر و کاهش اثر تونل ایجاد کند.

مبلمان اتاق نشیمن را بیرون بکشید

سعی کنید مبلمان خود را مستقیما در برابر دیوارها قرار ندهید اگر بتوانید به آن کمک کنید. حداقل یک طرف اتاق را از دیوار بیرون بکشید و به جای آن در وسط اتاق آن را بپوشانید.

این به این معنی نیست که اتاق نشیمن به نظر می رسد، اما به جای آن، یک اتاق نشیمن راحت را ایجاد می کند. این همچنین شما را با یک راهرو به همان اندازه که در بالا بحث شد، ترک خواهد کرد.

اگر تمام اتاق های اتاق نشیمن شما در برابر دیوار تحت فشار قرار می گیرند، شما یک اثر مشابه با یک کوچه بولینگ خواهید داشت که احتمالا چیزی نیست که بخواهید.

یکی دیگر از راه های جلوگیری از تاثیر کوبی بوئینگ، استفاده از حداقل چند قطعه مبلمان است که دارای لبه های نرم نرم است.

این شامل یک میز قهوه ای دایره ای یا عثمانی در مرکز یک صندلی است. این قطعه ها به مقابله با خطوط راست اتاق نشیمن محدود کمک می کند. وسایل روشنایی گرد، لامپ های آویز و میزهای جانبی نیز در این امر مفید هستند.

اضافه کردن آیتم های عمودی به طول اتاق نشیمن

به جای قرار دادن مبل در مقابل دیوار، می توانید از دو صندلی دوست کوچکتر استفاده کنید که عمود بر طول اتاق است.

این امر باعث می شود که نگاه یک اتاق باریک طولانی را بشکند، که باعث تضعیف اثر تونل می شود. اگر مجبورید یا تصمیم بگیرید که روی یک دیوار بلند بگذارید، صندلی های جانبی عمودی به سمت نیمکت را به جای آن قرار دهید.

تقسیم کردن اتاق نشمن

برای یک اتاق نشیمن به خصوص طولانی، سعی کنید آن را به مناطق جداگانه تقسیم کنید. ایجاد دو منطقه مختلف صندلی یا مکالمه یا ایجاد یک صندلی و یک فضای اداری.

در نظر بگیرید که چگونه از فضا استفاده می کنید و آن را تقسیم می کنید، آن موارد استفاده نمی شود. البته می توانید آن را با استفاده از مبلمان، البته با لباس های فرش و هنر نیز تقسیم کنید. اگر سعی دارید زمینه های جداگانه ای ایجاد کنید، سعی کنید از قرار دادن هنر در مرکز هر دیوار بلند جلوگیری کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از فضای عمودی استفاده کنید

برای کمک به ایجاد بهترین فضای عمودی اتاق باریک، چشمها را به سمت بالا بکشید. شامل قطعات قد بلند مانند قفسه های بزرگ و قاعده.

عکس ها و ترتیبات هنری را که تا تمام سقف می آیند، قرار دهید. پرده ها را از جایی که دیوار به سقف می رسد، بچرخانید.

این دکوراسیون اتاق نشیمن باعث ایجاد توهم ارتفاع می شود. شما همچنین می توانید از نوارهای عمودی بر روی دیوار یا به عنوان بخشی از درمان های پنجره خود استفاده کنید تا بتوانید چشم ها را به سمت بالا بردارید.

با فضا کارآمد باشید

دشمن بزرگ یک فضای باریک است. فضای بسیار محدود در یک اتاق نشیمن باریک است و موارد اضافی می تواند فضای بی روح را احساس کند.

آنها حتی می توانند خطرات رها کردن را هم بگیرند. همه چیز باید محل داشته باشد و باید برای همه چیز وجود داشته باشد. توجه ویژه ای به مبلمان خود دارید تا ببینید آیا واقعا در اتاق نشیمن به آن نیاز دارید.

حتی قطعات کوچک، مانند صندلی جانبی، می تواند مشکلات زیادی در یک اتاق نشیمن محدود ایجاد کند. سعی کنید از اقلامی استفاده کنید که هر وقت می توانید از دو نوع استفاده کنید، مانند عثمانی ها که به عنوان ظروف ذخیره سازی نیز خدمت می کنند.

کار با میانه
یک اتاق طولانی نباید با تمام مبلمان که می تواند نگهداری کند پر شود. اگر بخواهید، اگر بخواهید، آرایش مبلمان خود را در وسط قرار دهید، هر دو طرف اتاق را باز کنید، اگرچه مرده نیست.

این ترتیب در یک اتاق متقارن شرط بندی می کند که می توانید مبلمان اتاق نشیمن را در اطراف یک شومینه یا پنجره قرار دهید.

از مبل شکل L استفاده کنید

مبل یک گوشه با استفاده از فضا بسیار خوب است، به ویژه در یک اتاق نشیمن باریک، به ویژه اگر آن را شامل یک توربو است. استفاده از آن را به عنوان اساس طرح اتاق نشیمن خود را. مبلمان در انتهای دیگر اتاق می تواند تقلید، بلکه شکل منحصر به فرد از مبل را تلنگر.

چگونه می توان اتاق زندگی خود را با یک بودجه کم هزینه تزئین کرد

خلاص شدن از هر چیزی که شما در طراحی اتاق نشیمن خود نیازی ندارید. دلخواه خود را کنار بگذارید و به ترتیب مبلمان خود فکر کنید. این می تواند کمک به طراحی مجدد اتاق نشیمن شما بدون نیاز به صرف یک سنت باشد.

آغوش رنگ
یک کت جدید از رنگ می تواند به راحتی برای پول بسیار کمی نگاه کنید به اتاق نشیمن شما. آسان است که خودتان را نیز اعمال کنید.

شما می توانید از آن برای تغییر رنگ دیوارهای خود استفاده کنید، مبلمان قدیمی را به روز کنید، طبقه قدیمی خود را تازه کنید و ویژگی های معماری اتاق نشیمن را نشان دهید. رنگ ها را انتخاب کنید تا روحیه ای را که می خواهید تغییر دهید و سبک شخصی خود را تکمیل کنید.

آن را شخصی کنید
استفاده از اتاق نشیمن برای نشان دادن کسی که هستی نمایش سلیقه ها، سفرها و ریشه های شما. نمایش تصاویر خانواده قدیمی، درختان شجره نامه، نقشه های مورد علاقه خود را

استفاده از اتاق نشیمن برای نشان دادن کسی که هستی نمایش سلیقه ها، سفرها و ریشه های شما. نمایش خانواده های قدیمی، درختان شجره نامه، نقشه های مکان های مورد علاقه خود و کلاژ عکس های خانوادگی و دوستان خود. حروف و یا نام خانوادگی خود را بر روی علائم آویز نقاشی کنید. فضای خود را!

پررنگ
مبلمان را بدست آورید که از پوششهای با ضخامت بالا و پارچه با اشکال منحصر به فرد و قابل توجه استفاده می کند. شامل لمس رنگ روشن است. همه چیزهایی که لازم است باعث ایجاد یک هم بزنید، چند قطعه چشم نواز است.

Repurpose و بازیافت
از مبلمان قدیمی تر استفاده کنید و زندگی جدیدی به آن بدهید. پاها را به یک میز قهوه روستایی تبدیل کنید یا از تنه تنته به عنوان صندلی و ذخیره سازی استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

چگونه یک اتاق نشیمن با یک شومینه را تزئین کنیم

آن را نقطه مرکزی قرار دهید
یک گزینه این است که شومینه خود را در مرکز توجه قرار دهید. به نمایش در اورید. صندلی خود را به سمت آن فرود آورید طبیعت جذب توجه شومینه اتاق نشیمن را جذب کنید.

اشتراک ویژه
شما ممکن است ویژگی های دیگر در اتاق نشیمن خود را که خواستار توجه هستند، مانند یک تلویزیون یا یک پنجره بزرگ داشته باشید.

به جای داشتن آنها در رقابت، آنها را به اشتراک می گذارند. برای یک تلویزیون، آن را بالای شوم کوه قرار دهید و صندلی خود را در اطراف جفت تنظیم کنید. برای یک پنجره، دو منطقه جداگانه جداگانه ایجاد کنید.

تقسیم اتاق
اگر یک طرح طبقه باز دارید و اتاق نشیمن شما با آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما مشترک است، می توانید شومینه اتاق نشیمن خود را به عنوان خط تقسیم طبیعی تقاضا کنید. اگر می خواهید، یک شومینه دو طرفه برای این کار بسیار کار می کند.

شومینه اتاق نشیمن شما ممکن است برای سبک شما کار نکند، چرا که آن را از دست می دهد یا فقط در داخل جا نمی شود. به جای تعویض و یا تعمیر آن، شما می توانید آن را با نقاشی آن را همان رنگ دیوار اطراف آن را کاهش دهید. مانت را خالی بگذارید و مبلمان خود را از آن جدا کنید.

تزئین دکوراسیون اتاق نشیمن یک آپارتمان کوچک

به استفاده روزمره از اتاق نشیمن آپارتمان خود نگاه کنید. چگونه فضا برای تزئین دکوراسیون اتاق نشیمن یک آپارتمان کوچک عملکرد نیاز دارید؟ هنگامی که از هدف اتاق می دانید، می توانید تصمیم بگیرید که دکور آن بر اساس آن است.

فقط به این دلیل که فضای زیادی ندارید، به این معنا نیست که شما باید همه چیز را حداقل و لخت نگه دارید. شامل لمس شخصیت شما این با رنگ رنگ شما شروع می شود. چیزهایی را که دوست دارید را شامل می شود، خاطرات سفر و زندگی خود و تصاویر افرادی که دوست دارید.

فکر میکنید از استفاده های جدید برای فضای شما که قبلا ندیده اید فکر نکنید. نگاهی به آنهایی که عجیب و غریب هستند و شما را ندیده و به راه های جدیدی از آنها استفاده می کنند فکر می کنید. شما هرگز نمی دانید، شما ممکن است خود را با یک گوشواره جدید خواندن و یا برخی از ذخیره سازی اضافی که شما واقعا نیاز پیدا کنید!

پایان دادن به افکار درباره نحوه تزئین یک اتاق نشیمن

دکور اتاق نشیمن می تواند یک چالش باشد، آیا شما یک اتاق نشیمن بزرگ یا یک اتاق کوچک دارید. با استفاده از چند لمس هوشمند، می توانید یک فضای را بیش از حد بزرگ، کوچک و یا به اندازه کافی به یکی از لذت بردن از گذراندن وقت خود تبدیل کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.