رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی

 رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی

NEUTRAL PAINT COLORS

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قبل از معرفی و شناسایی بهترین رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی باید به سوالات زیر پاسخ دهیم .

تفاوت بین بژ و طلایی چیست؟

تفاوت بین رنگ های گرم و خنک چیست؟

از چه زمانی رنگی به نام greige وجود دارد؟

چه رنگ های رنگی خنثی بهترین رنگ اتاق خواب را می دهد؟

در واقع  رنگ خنثی چیست؟

خنثی به اندازه خاکستری، قهوه ای و بژ نیست. این رنگ ترکیبی از هر سایه ای در میان است.

انتخاب رنگ مناسب رنگ از Get-Go و با رنگهای بیشتر و بیشتر برای شما مناسب است، اما قطعا به نظر می رسد که یک کار غیرممکن است.

برای کمک به یافتن راه، ما قصد داریم شما را از طریق همه چیزهایی که لازم است بدانید، انتخاب کنید تا رنگ رنگی مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

این که آیا شما نقاشی راهرو خود، آشپزخانه، اتاق خواب، و یا حتی در خارج از خانه خود، ما به کمک طراحان داخلی معروف جهان برای نشانه ها برای کمک به شما در پیدا کردن Balboa مه و از کارلایل کرم  را دایم.

رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی
رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی

شما چه می خواهید از NEUTRAL ؟
رنگ های رنگی خنثی بالا ( رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی )

رنگ های رنگی خنثی خسته کننده نیستند، در واقع نوترول ها می توانند هیجان انگیز باشند.

دلایل متعددی وجود دارد که شما ممکن است رنگ اصلی خانه را انتخاب کنید ممکن است پس از یک فضای آرام، ممکن است بخواهید یک بیانیه یا چیزی برای کمک به چیزی برجای بگذارید.

به این ترتیب، انتخاب بهترین رنگ برای دیوارهای اتاق خواب (یا هر کدام از اتاق هایی که نقاشی می کنید) می تواند پیچیده باشد، تصمیم می گیرد که شما چه رنگی را برای خانه خود بگذارید، خانه ای مناسب برای شروع است.

اگر می خواهید رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی اتاق خود را با نور فضایی احساس کنید،  یکی از سبک ترین رنگ هایی که می توانید پیدا کنید. به یاد داشته باشید، سفید فقط به معنی سفیدپردازان روشن نیست؛ سفیدپوستان با تمام زیرمیزی های ظریف که می توانید تصور کنید وجود دارد. اگر به دنبال یک احساس لوکس هستید، برای چیزی بسیار تاریک بروید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برخی از رنگ های خنثی زیبا وجود دارد که باعث می شود احساس راحتی بیشتری در اتاق داشته باشید – فراموش نکنید که رنگ های تیره می توانند یک اتاق را تحمل کنند (مخصوصا اگر یک اتاق کوچک باشد)، بنابراین اطمینان حاصل کنید که چیزی برای شکستن رنگ تیره خانه رنگ ها در رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی وجود دارد.

رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی
رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی

دانستن نقاط ضعف شما
رنگ خنثی آشپزخانه

یک زیر بینی اساسا ‘tinge’ است، این رنگ پس زمینه است که تفاوت شگفت آور زیادی را ایجاد می کند. شما ممکن است شنیده باشید که یک رنگ به عنوان “سرد” یا “گرم” خوانده می شود؛ این همه مربوط به این موضوع است. رنگ های خنثی رنگ های خنثی به رنگ سنتی سرد به عنوان زیر زمینی – فکر می کنم بلوز، خاکستری و سبز.

یک خنک گرم یک رنگ گرم را به عنوان یک سایه در نظر می گیرد – فکر کنید قهوه ای، قرمز و زرد. اگر رنگ را مخلوط کرده بودید و خاکستری مشابهی داشتید، سپس رنگ نارنجی را برای رنگ و سبز به بقیه اضافه کنید، می بینید که رنگها به طور چشمگیری متفاوت هستند. Undertones همیشه آشکار نیست، اما هنگامی که شما شروع به تشخیص تفاوت بین رنگ رنگی که در مقابل شما دارید، شروع به ایستادن از خود خواهید کرد.

برای کشف کردن رنگ در زیر رنگ خود، نگاهی به رنگ نمونه بردارید. نگاهی به تاریک ترین سایه، به شما می دهد بهترین ایده از زیر پا در رنگ خود را. هنگامی که شما احساس زیر را پیدا کردید، انتخاب رنگ مناسب رنگ خنثی بسیار ساده تر خواهد بود. شما می توانید از طریق نمونه های رنگی خود نگاه کنید و کسانی که با زاویه سمت راست به سمت شما پرش می کنند.

رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی
رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی

رعایت اصول
رنگ اتاق رنگ خنثی در اتاق نشیمن

شما ممکن است متوجه شوید که که شما فکر می کنید کاملا با بقیه دکوراسیون خود بر می گردند، درست نیست. به طور معمول، این به این دلیل است که ذهنیت درست نیست. اگر رنگ زیرزمینی با هنر شما، مبلمان نرم شما و یا مبلمان شما بیرون نیاید، هیچ راهی وجود ندارد که در اتاق شما خوب به نظر برسد.

پیدا کردن ضخامت ها که مکمل بقیه رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی شما است، یک روش مطمئن برای انتخاب رنگ مناسب رنگ خانه است. مقایسه رنگ زیرزمینی رنگ شما با اقلام در اتاق شما به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید که آیا رنگ بر روی دیوار شما خوب است یا خیر.

یک رنگ خانه با زیر دست آبی ممکن است با مبل های لوکس تیره قهوه ای چرم نشیمن نباشد، درست مثل یک رنگ خانه با زیر دست قرمز ممکن است با یک فرش آبی روشن در یک اتاق نشیمن نشسته نشود. برای پیدا کردن بهترین رنگ رنگ برای اتاق خواب، اطمینان حاصل کنید که زیر پا از رنگ شما به خوبی با لباس تخت خواب، مبلمان و کفپوش خود را.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی
رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی

مقایسه های خود را انتخاب کنید
خاکستری خنک رنگ اتاق نشیمن

هنگامی که رنگ دلخواه خود را کاهش داده اید، وقت آن است که آنها را مقایسه کنید. بگذارید بگوییم شما مجسمه ساز خود را بازسازی می کنید و شما شش رنگ اصلی رنگ اتاق رنگ را می فهمید، طرفداران و مخالفان هر کدام را در نظر بگیرید. شما نه تنها باید رنگ های مختلف رنگ را با یکدیگر مقایسه کنید، بلکه باید در نظر بگیرید که چگونه در اطراف اتاق خود احساس می کنید.

رنگ های رنگ خانه می توانند در نور، سایه، کنار مبلمان، کف پوش و در کنار ویژگی های معماری اتاق شما کاملا متفاوت باشند. رنگ رنگی که دوست دارید در کنار پنجره، ممکن است به نظر شما کاملا متفاوت با شما باشد، زمانی که در سایه یک کابینه باشد. اطمینان از این که رنگ رنگی که در همه جا در اتاق انتخاب کرده اید، بسیار مهم است زیرا زمانی که ذهن خود را عوض می کنید یا نیاز به یک به روز رسانی دارید، زمان و پول زیادی را صرف نقاشی کنید. نکات مثبت این است که از نمونه های نقاشی روی دیوار ها اجتناب کنید – آنها یک ظروف سرباز یا مسافر از اتاق خود را می کنند.

نمونه های رنگی را بر روی کاغذ بکشید، سپس می توانید از ساخت نوار برای چسباندن آنها به دیوار استفاده کنید. اگر شما به طور مستقیم بر روی دیوار رنگ می کنید، می توانید اتاق خود را به نظر بی نظیر برسید، و اگر این کار را خیلی ضخیم انجام دهید، وقتی رنگ بر روی آن رنگ می کنید، قابل مشاهده است. نقاشی رنگ های رنگی خنثی روی کاغذ همچنین شما را قادر می سازد تا نمونه ها را در اطراف خانه خود به راحتی حرکت دهید.

رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی
رنگ های خنثی جهت طراحی داخلی

رنگ های خنثی رنگ حمام

باید تعجب نکنیم که یک کت رنگ جدید میتواند در هنگام فروش خانه شما مفید باشد. Neutrals هنگامی که شما به دنبال جلب خریدار می باشید، “رفتن به” است. تعدادی دلیل برای این وجود دارد؛ رنگ های سبک تر و روشن تر از خانه شان را تشویق می کنند و اتاق ها را بزرگ تر می کنند، در حالی که پرده های  بی نظیر به خریداران بالقوه اجازه می دهد اتاق های حاوی وسایل خود را پیش بینی کنند.

رنگ های رنگی خنثی نیز برای خارج از خانه شما کار می کنند و بعضی از بهترین رنگ های رنگی خانه های بیرونی نوترول هستند و آنها شگفت انگیز هستند. با این حال، “چگونگی انتخاب رنگ رنگ های بیرونی برای خانه شما” یک مکالمه دیگر است، اما شما آنچه را که می گویید را دریافت می کنید؟

حالا شما کرم کارلایل خود را از میله Balboa خود و مورد پشت قدرت رنگ های رنگی خنثی می دانید، وقت آن است که شروع به انتخاب رنگ های رنگی مناسب برای خانه خود کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.