دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل

در این مقاله طراحان آریا راجع به دکوراسیون داخلی منزل با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با  همراه باشید.

هر کس خانه های زیبا را دوست دارد خانه های ما پناهگاه ما هستند، جایی که ما می رویم و از آن لذت ببریم.

این جایی است که ما روزهایمان را شروع می کنیم و برای تعدادی از مردم نیز جایی است که در آن کار می کنند.

خانه های زیبا فکر را روشن و زیبا می کنند. با این حال، آنها مجبور نیستند پول زیادی بپردازند. طراحی داخلی خوب، درک برخی از اصول طراحی اولیه است.

این که آیا شما به دنبال تقلید از خانه های ساحلی زیبا و یا کلبه های زیبا Tuscan باشید، شما فقط نیاز به دنبال این نکات طراحی داخلی برای کمک به ساخت خانه زیبا و دکوراسیون داخلی منزل مورد علاقه خود دارید .اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

نکاتی برای زیبا سازی خانه شما

قالیچه مناسب را انتخاب کنید

یک قالی خوب می تواند با هم یک اتاق را به هم بزند. این به ایجاد طرح رنگ فضا کمک می کند و همچنین اضافه کردن بافت و متحد کردن عناصر به ظاهر غیر متمادی است.

بهترین راه برای فکر کردن به یک فرش به عنوان یک چیز است که تمام عناصر دیگر در اتاق را متعادل می کند. یک فرش با تن های خنثی را به یک اتاق واقعا رنگی اضافه کنید. برای یک اتاق پر از سطوح صاف و براق، با استفاده از یک قالیچه با کمی بافت، از فرش استفاده کنید. این نوع تفکر به ایجاد اتاق متعادل و زیبا تر کمک می کند.

اندازه فرش شما تصمیم خواهد گرفت که چگونه مبلمان را در اطراف آن ترتیب دهید. اگر از فرش ۸ تا ۱۰ پا استفاده می کنید، باید مبل و صندلی خود را ترتیب دهید تا پاهای جلو روی فرش قرار نداشته باشد و پایه های عقب نباشد.

اگر شما یک فرش ۵ تا ۸ پا داشته باشید، مبل باید کاملا آن را بپوشید، اما پایه های صندلی ها باید روی آن باقی بماند. در یک اتاق بزرگ، شما باید از دو فرش استفاده کنید تا دو قسمت جداگانه ایجاد کنید. این فاصله ها و ترتیبات ها باعث ایجاد فضاهای مکالمه ای بهتر و فضایی با استقبال بیشتر می شوند، در حالی که به راحتی آن را متعادل می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

 از گیاهان در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید

طراحی نمونه کارها توسط کاخ ها، داخلی خانه های زیبا خانه راهنمایی برای طراحی خانه های کوچک و بزرگ خانه منبع تصویر: قلعه های داخلی

تلنگر سریع از طریق یک مجله طراحی و یا نگاهی به یک نمایش تلویزیونی طراحی داخلی، نشان می دهد که زیباترین خانه های جهان از گیاهان استفاده می کنند.

چشمان ما به طور طبیعی به اشکال و بافت هایی که در جهان طبیعی یافت می شوند، کشیده می شوند. هر اتاق می تواند از گیاهان خوب استفاده کند. آنها رنگ، زندگی و علاقه را اضافه می کنند. اطمینان حاصل کنید که آنها در یک منطقه واقع شده اند که به اندازه کافی آفتاب است.

این از انواع گیاهان به گونه های گیاهی متفاوت خواهد بود، همانطور که نیاز به آبیاری است. بسیاری از گیاهان وجود دارند که به مراقبت های شدید نیاز ندارند اما هنوز هم عالی هستند.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

حق هنر را در دکوراسیون داخلی منزل ادا کنید

هنر خوب فضا را تکمیل می کند. بسیاری از مردم اشتباه میکنند که هنر کافی نداشته باشند. آنها همچنین تمایل به انتخاب قطعاتی از آثار هنری دارند که خیلی کوچک هستند. این باعث می شود که هنر شما بیش از حد کوچک و یا توسط مبلمان خود را نابود کند. بزرگترین خانه های زیبا باید هنر بزرگتری داشته باشند، زیرا آنها تمایل دارند فضای بیشتری برای پوشش دادن داشته باشند.

هنر شما برای خانه زیبا شما را انتخاب کنید باید طراحی اتاق و رنگ را تکمیل کنید. اگر چیزی برای شما به معنی چیزی است که شما هنرمند، موضوع یا مکان شما را حتی بهتر از آن دوست دارید. این به شخصیت خود در فضای خود کمک می کند و آن را از نظر ظاهری عمومی حفظ می کند.

اطمینان حاصل کنید که آثار هنری را در ارتفاع مناسب ببرید. بسیاری از مردم آثار هنری خود را بیش از حد بالا ببرند. هر قطعه هنری باید لبه پایین خود را تنها ۳ تا ۸ اینچ بالای مبلمان داشته باشد. فضای بیش از حد بین مبلمان و نقاشی اجازه می دهد تا چشم بیش از حد بر روی دیوار خالی بین دو مورد تمرکز کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

از نورپردازی خوب استفاده کنید

گزینه های نورپردازی زیادی وجود دارد که از شما می توانید انتخاب کنید. طرحهای متعدد لامپ، آویز، لوستر و غیره وجود دارد. طرح های درست و مناسب موضوعی به احساس شما در اتاق برای اتاق اضافه می شود.

شما باید مطمئن شوید که مقدار و زاویه نور در اتاق، طراحی خود را نیز تکمیل می کند. اتاق های رنگارنگ باید نور کافی داشته باشند تا رنگ ها واقعا پاپ کنند، در حالی که اتاق های تسکین دهنده تر و خنثی تر نیاز به کمتری دارند.

چراغ های قابل تنظیم اگر بودجه دارید، خلق و خوی و نورپردازی ایجاد شده به راحتی می تواند تغییر کند.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

از پارچه های رنگی در دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید

منسوجات یک احساس گرم و جذاب به فضا اضافه می کنند. برخی از پارچه های مورد استفاده بیشتر پتو هستند، بالش ها و پرده ها را پرتاب می کنند. همه آنها باعث می شود که خانه شما کمتر از نمایش نمایشگاه نمایش داده شود و بیشتر شبیه یک خانه راحت و زیبا در خانه زیبا.

اگر همه ی شما روی پنجره ی خود سایه رومی دارید، فکر کنید در مورد اضافه کردن بعضی از پرده ها فکر کنید. این باعث می شود اتاق احساس راحت تر و کامل تر شود. بالش ها و پرتاب ها بافت و رنگ بیشتری را به شیوهای مفید به ارمغان می آورند. پارچه های راست حتی می توانید کمی از درخشش اضافه کنید.

بهترین راه برای لهجه با بالش پرتاب این است که دو عدد مربع ۲۰ اینچ را در هماهنگی الگوهای ضخیم در گوشه های نیمکت خود قرار دهید. آنها را با استفاده از دو بالش ۱۶ اینچی در یک رنگ جامد یا هماهنگ کننده همپوشانی کنید. یک بالش کمری با یک الگوی ظریفتر مانند پین پاره کنید تا طرح را متعادل سازید.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

تراز قفسه های کتاب های شما در دکوراسیون داخلی منزل

یک راه بسیار ساده برای ایجاد قفسه کتاب شما جالب تر است. ۶۰ درصد کتاب خود را به صورت عمودی تنظیم کنید و ۴۰ درصد دیگر را به صورت افقی قرار دهید.

کتابهای افقی باید کمتر از مقادیر عمودی مرتب شوند. اگر کتابهای عمودی ۱۲ اینچ بلند باشد، ۳ تا ۴ کتاب به صورت افقی به اندازه ۴ اینچ بالا میرود. از بعضی از برنامه ها برای تسریع نگاه کل قفسه کتاب استفاده کنید. گل خواهد بود حواس پرتی، بنابراین شما باید از تزئین قفسه های خود را با آنها اجتناب کنید.

برای ایجاد حس در فضا از آینه ها استفاده کنید

آینه می تواند نور و فضا را در راه های جالب و مفید مفید کند. آنها برای خانه های کوچک زیبا مناسب هستند. بهترین مکان برای قرار دادن یک آینه در دیوار در حدود ۵۷ اینچ مرکز است. این سطح چشم برای اکثر مردم است. برای ایجاد توهم فضای بیشتری، یک آینه در کنار پنجره قرار دهید تا از نور طبیعی گزاف گویی کنید.

با دقت زیاد قبل از خرید وسایل منزل را انتخاب کنید

میز ناهارخوری یک عنصر مهم طراحی فضاهای که در آن نشسته است. آنها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا مفید باشند، اما آنها نیز نباید فضا را غارت کنند.

این باید از ۳۶ اینچ گسترده تر باشد تا بتوانید به اندازه کافی غذا بخورید. اگر فضای کمتری دارید، فکر کنید که خرید یک میز گرد دارید. اینها به خوبی در گوشه های کوچکی قرار دارند و هیچ لبه ای ندارند، بنابراین فضای بیشتری برای خوردن دارند. همیشه قبل از رفتن به خرید برای همیشه یکی از دلایلی را که میزبان میز غذاخوری است قرار دهید.

جداول قهوه ای بسیار مشابه هستند. آنها بخش های بسیار مهمی از یک اتاق نشیمن هستند که برای قرار دادن قهوه، نوشیدنی، تنقلات، کنترل از راه دور، تلفن، کتاب، لوازم دکوراسیون و غیره مفید است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مهم است که یک میز قهوه ای از ارتفاع مناسب داشته باشید. صندلی نیمکت معمولا حدود ۲۰ اینچ است، بنابراین ارتفاع قهوه خانه ۱۵ تا ۲۰ اینچ قد است. میز قهوه باید از مبل حدود ۱۸ اینچ باشد.

این فاصله متوسط ​​از یک راننده شخص به زانوی خود است، که فاصله خوبی است، زیرا مردم معمولا روی صندلی نشسته در اتاق نشیمن نشسته اند.

برای یک اتاق نشیمن خانوادگی خانوادگی، ۱۸ اینچ همچنین فضا را برای صرفه جویی و راحت راه رفتن در اطراف مبلمان خود فراهم می کند. میز قهوه شما باید حدود دو سوم باشد تا مبل بسیار بالایی داشته باشد.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

این طرح رنگ را امتحان کنید

۵۰ درصد اتاق را در رنگ غالب خود رنگ کنید. ۳۰٪ رنگ دیگر را در رنگ ثانویه خود رنگ کنید و ۱۰٪ باقی مانده در یک رنگ زمینه.

یک تفسیر کلاسیک از این به نظر می رسد به این ترتیب: دیوار اتاق خواهد شد رنگ غالب، اثاثیه یا لوازم داخلی مبلمان در رنگ ثانویه، و بالش و throes خواهد شد در رنگ لهجه. اگر یک پنجره با یک منظره زیبا در خارج وجود دارد، قاب آن را با نقاشی پنجره داخلی رنگ تیره تر ترتیب دهید.

نکات طراحی داخلی بیشتر برای خانه های زیبا

طراحی خود را با یک پالت رنگ آغاز کنید. شما باید طرح رنگی اولیه را که می توانید برای هر اتاق اعمال کنید را انتخاب کنید. شما باید مطمئن باشید که می توانید با استفاده از این رنگ ها بازی کنید تا ظاهر منحصر به فردی در هر اتاق ایجاد کنید که هنوز به نظر می رسد در خانه ای زیبا قرار دارند.
اطمینان حاصل کنید که اقلام منحصر به فرد دکور و مبلمان تا جلو و در صفحه نمایش افتخار است. شما می خواهید مهمانان خود را برای دیدن این موارد. آنها باید نمایش داده و تکمیل شوند.
اگر یک اتاق با سقف کم را بازسازی یا بازسازی کنید، با مبلمان کم، بزرگتر شوید. آینه نیز به ایجاد حس عمودی بزرگتر کمک می

اطمینان حاصل کنید که اقلام منحصر به فرد دکور و مبلمان تا جلو و در صفحه نمایش افتخار است. شما می خواهید مهمانان خود را برای دیدن این موارد. آنها باید نمایش داده و تکمیل شوند.
اگر یک اتاق با سقف کم را بازسازی یا بازسازی کنید، با مبلمان کم، بزرگتر شوید. آینه نیز به ایجاد حس فضای عمودی بزرگ کمک می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
اگر می خواهید از آینه های بزرگ استفاده کنید، یک الگوی آینه ای از آینه ها را به جای یک برگ انعکاسی بزرگ که در یک مکان قرار دارد، سعی کنید. این آینه های بخش بندی دارای یک نمایش تجاری و نمایشگاهی هستند. اشک های بسیار جذاب، جالب و کاملا زیبا از این آینه های جدا شده وجود دارد. آنها می توانند یک راه عالی برای کمک به برقراری یک موضوع یا احساس باشند.
بافت به علاوه طراحی خوبی است که از سایه های غالبا خنثی استفاده می کند. این یک کنترول خوب ایجاد می کند و برخی از شخصیت های بسیار مورد نیاز را اضافه می کند.
پرده های طبقه ای به پنجره های شما نگاه کلاسیک و زیبا می دهد.
اگر قصد استفاده از یک الگو دارید، درباره تقارن فراموش نکنید. این به تعادل کمک می کند. بعضی از مردم استفاده بی نظیر از الگوی خاموش کردن را پیدا می کنند، گاهی ناخودآگاه. برای استفاده از الگوها با یک روش متعادل تر، از دو طرف اتاق خود استفاده کنید.
یک نوار باز همیشه برای یک خانه استقبال و زیبا تر می شود.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

طلایی و نقره ای را برای یک نگاه واقعا چشمگیر ترکیب کنید.

برای اینکه اتاق خود را روشن تر کنید، سقف را باید سایه ای سبکتر از دیوارهای خود داشته باشید. این باعث می شود که اتاق به راحت تر و سبک تر باشد، و رنگ اتاق را بیشتر می کند تا درخشش یابد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
اگر میخواهید روی دیوارهای خود رنگ بزنید، بهتر است از قانون ۵۰/۱۵۰ استفاده کنید. این به این معنی است که شما از یک سایه استفاده میکنید که ۵۰ درصد سبکتر از رنگ پایه شما است و دیگری ۱۵۰ درصد تاریکتر از رنگ پایه شما است.
استفاده از پنجره های رنگی را برای ایجاد بیانیه ای. به دنبال یک سایه باشید که با دیوارهایتان خوب است. این محل عالی برای رنگ ثانویه یا لهجه شماست. اطمینان حاصل کنید که به نظر می رسد در نور طبیعی همانطور که در نور مصنوعی نیز می باشد. رنگ تیره تر به عنوان یک قاب برای نمایش خارج عمل می کند.

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

اینها به شما برخی از مراجع عالی و الهام بخشیدن به شما را برای ساختن خانه زیبای خود ادامه می دهند. شما می توانید این زود هنگام در فرآیند برنامه ریزی خود را شروع کنید و اگر همه چیز در مورد ساخت خانه بسیار غلط است، به آن بازگردید. تصاویر، دیدگاه ما را درک کرده و توضیح می دهند.
از سازنده بپرسید اگر می توانید در طول فرایند ساختمان اضافه یا تغییر دهید. این چیزی است که چیزی را به روش خاصی برنامه ریزی می کند، یکی دیگر برای دیدن آنچه که بهترین کار به عنوان ساخته شده است. شما ممکن است متوجه شوید که میخواهید یک درب را عوض کنید یا یک مقابله را به شیوه ای متفاوت از آنچه که در ابتدا برنامه ریزی شده قرار دهید. برخی از سازندگان با انجام این کار خوب هستند، در حالی که دیگران در مورد چسبیدن به این طرح کاملا دقیق هستند.
اولویت بندی آنچه شما واقعا می خواهید کشف آنچه غیر قابل بحث است و یک لیست ایجاد کنید. این باید مواردی باشد که شما باید داشته باشید و برای اولین بار شما نیاز به ادغام در بودجه خود دارید.
فروشگاه برای بهترین قیمت. از اینترنت استفاده کنید و همچنین به صورت محلی نگاه کنید. این می تواند به شما هزاران دلار صرفه جویی کند که می توانید برای یکی از آن مواردی که فکر کرده اید را ذخیره کنید و یا آن را ذخیره کنید.
از اتصالات مشابه در کل خانه استفاده کنید، از جمله غرق، کاشی و وسایل روشنایی. این به شما این امکان را می دهد که این موارد را به صورت عمده خریداری کنید، که به این معنی است که ارزان تر هستند.
همیشه جزئیات قراردادها را بخوانید. چاپ کوچک مهم است. اطمینان حاصل کنید که همه چیز شما می خواهید شامل می شود. بررسی کنید که هزینه ها برای تغییرات چیست. بعضی از شرکتها برای هر تغییری که درخواست می کنید، هزینه می شود.

پایان دادن به افکار در این خانه های زیبا

ایجاد یک خانه زیبا فقط مستلزم برنامه ریزی دقیق و توجه به اصول کلیدی است. شما به راحتی می توانید خانه خود را به پناهگاه کامل حتی در بودجه تا زمانی که شما به اصول اولیه طراحی چوب است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی در دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.