اجرای فنگ شویی برای دفتر کار Try A Feng Shui Home Office

اجرای فنگ شویی برای دفتر کار

Try A Feng Shui Home Office

در این مقاله طراحان آریا  راجع به اجرای فنگ شویی برای دفتر کار با شما علاقمندان طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مردم اغلب فکر می کنند که فنگ شویی یک راه برای تنظیم یک خانه است که شامل بسیاری از رمز و راز در خود است. در واقع، فنگ شویی  به شکل یک هنر و علمی از زندگی و کار در یک محیط خوب تنظیم شده است.

این وابسته به یین (انرژی مثبت) و یانگ (انرژی منفی) است.

جهان یک میدان انرژی گسترده است. فنگ شویی می داند که انرژی، حرکت آن و نحوه کارکرد آن را به طور مستقیم یا غیر مستقیم.

این منجر به بهبود کیفیت زندگی، سلامت و عشق می شود.

این کمک می کند تا محل زندگی خود را برای پیدا کردن یک خانه، ایجاد یک دفتر خانه، بیرون آمدن از دکوراسیون داخلی، بهبود محیط و بهبود کسب و کار خود کمک کنید.

اجرای فنگ شویی برای دفتر کار Try A Feng Shui Home Office
اجرای فنگ شویی برای دفتر کار
Try A Feng Shui Home Office

فنگ شویی برای دفتر کار

محل دفتر کارو  دکوراسیون اتاق کار یکی از فضاهای زندگی روزمره ما است که بیشتر وقت خود را در آن صرف می کنیم. اگر شما در یک دفتر کار می کنید، چند راهنمایی فنگ شویی می تواند تا حد زیادی به شما در ایجاد هماهنگی و انرژی مثبت در محل کار کمک کند.

فنگ شویی جایی است که شما می توانید بهره وری خود را بهبود بخشید، مثبت بودن آن بر روابط شما تأثیر می گذارد و به شما کمک می کند سریع و آسان تر شوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هر چند شما می توانید مبلمان اداری حرکت نمی کند که شما می خواهید و فارکس بزرگ، شما می توانید چند چیز ساده برای ایجاد یک دفتر فنگ شویی که شما را از انرژی منفی محافظت می کند و دفتر خود یک گوشه ای دلپذیر و مولد است.

در اینجا ما راهنمایی های فنگ شویی در دکوراسیون اتاق کار را ارائه خواهیم کرد.

اجرای فنگ شویی برای دفتر کار Try A Feng Shui Home Office
اجرای فنگ شویی برای دفتر کار
Try A Feng Shui Home Office

خلاص شدن از شر انرژی منفی

این باید در ذهن باشد که همه چیز در ناحیه ای که در آن کار می کنید اتفاق می افتد، در دیوارها، اشیاء و مبلمان “حس” می شود.

بنابراین، ایده اصلی “خلاص شدن از انرژی منفی”، “غارت” است، که نتیجه ای از احساسات، حوادث، افکار و استرس منفی است. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پس از تمیز کردن، دوباره انرژی تازه ای می گیرد، روشن می شود و می تواند آزادانه از طریق فضا عبور کند.

اعتقاد بر این است که وسایل قدیمی، انرژی راکد را جذب می کنند، به ویژه اگر شما آنها را در تعداد زیادی قرار دهید.

بنابراین، برخی از چیزهایی که شما ممکن است احساس کنید هنگامی که شما از آنها استفاده می شود – غم و اندوه، افسردگی، خشم، و غیره است.

خوب، اگر می خواهید از انرژی منفی خلاص شوید، این موارد را از دفتر خود حذف کنید. اولین و مهمترین مرحله در فنگ شویی، تمیز کردن منطقه از ظروف سرباز یا مسافر است.

کاغذ کاری، پرینت، لوازم التحریر و غیره منجر به رکود است که نه تنها کیفیت کار، بلکه وضعیت ذهنی شما را نیز منعکس می کند.

همه چیزهایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید و آنها را در کمد قرار دهید.

با توجه به اصول فنگ شویی، درب به عنوان “دهان چی” در نظر گرفته می شود زیرا انرژی از طریق درهای ورودی وارد دفتر می شود.

به گفته فنگ شویی، درب جامد، مراقبت مناسب از دفتر را نشان می دهد و چای بد را حفظ می کند. درب باید باز باشد، بدون مانع، آماده برای رسیدن به موفقیت باشد.

اجرای فنگ شویی برای دفتر کار Try A Feng Shui Home Office
اجرای فنگ شویی برای دفتر کار
Try A Feng Shui Home Office

نحوه قرار دادن میز شما

اگر شما میز خود را بر اساس اصول این حکمت چینی باستان طراحی کنید، شما یک جریان هماهنگ و پربار انرژی خواهید داشت.

مهمترین جنبه در تنظیم دفترو دکوراسیون اتاق کار ، تجهیز میز است.

مجموعه ای از قوانین برای چگونگی ایجاد یک میز فنگ شویی و چگونگی ترتیب دادن چیزها بر روی آن وجود دارد. شما نباید میز را هرگز جایی قرار دهید تا به عقب به پنجره برسید. هرگز نشستن به طوری که پشت خود را به درب تبدیل شده است، زیرا شما به حملات آسیب پذیر است.

بهترین موقعیت بازگشت به دیوار است. میز باید در گوشه ای از درب قرار بگیرد و به سمت درب جلو حرکت کند.

به این ترتیب، به لطف میز اداری فنگ شویی، شما در واقع موفقیت و فرصت های جدید را می پذیرید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

به خودت اعتماد کن

هنگامی که مهمترین تغییرات را انجام می دهید، در اطراف دفتر خود نگاه کنید و چگونگی احساس را بدانید. آیا شما احساس راحتی می کنید؟

آیا احساس انرژی مثبت می کنید یا چیزی استرس ایجاد می کند؟ غریزه خود را دنبال کنید و با آرایش ادامه دهید.

اجرای فنگ شویی برای دفتر کار Try A Feng Shui Home Office
اجرای فنگ شویی برای دفتر کار
Try A Feng Shui Home Office

آثار هنری و دکوراسیون

هنگام انتخاب تصاویر، پوسترها و تصاویر در دکوراسیون اتاق کار شما باید به سمبل خود توجه داشته باشید.
به طور کلی، تصویر shoulds صحنه نگران کننده و افسرده (جنگ، اسکلت، تنهایی، چهره غمگین، و غیره) را شامل نمی شود، شما می shoulds عکس از حیوانات گرسنه وحشی را شامل نمی شود (شیر با ببر باز فک، کوسه همکاران seq.) ، حیوانات مرده بیشتر.

طبیعت باید در مسیر مسحور کننده نمایش داده شود. در مورد هنر مدرن، لازم است ببینیم که چگونه بر شما تاثیر می گذارد.

بدیهی است، عکس از خانواده خود است که این خوشحال برخی اوقات شما را سازنده تر و خلاق را می سازد.

برای تزئین استفاده چهره های مختلف، چراغ های تزئینی و گل های معطر، و سوغات از سفر. بررسی کنید که آیا نمادین این موارد قابل قبول است یا خیر.

ایجاد تعادل

مفهوم یین و یانگ در فضا یکی از نظریه های اساسی و بنیادی ترین فنگ شویی، شبه EST در تعادل و تغییر بر اساس است. یین و یانگ متضاد به هم وابسته هستند و این که shoulds همیشه در تعادل باشند.

مخالفان در چرخه طبیعی حرکت می کنند و به طور مداوم یکدیگر را تغییر می دهند. فقط به عنوان تغییر فصول، یین و یانگ دایره را از طریق فعال و غیر فعال، نور و تاریکی … آنها وابستگی متقابل دارند – وقتی را ضعیف یانگ، یین تقویت می کند.

برای انتخاب محل مناسب برای دفتر خود و به راه راست به ترتیب فضا، شما shoulds با اصول یین و یانگ آشنا باشد.

تعادل مناسب یین و یانگ بستگی به هدف اتاق دارد. به طور کلی یانگ نباید غالب باشد. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اجرای فنگ شویی برای دفتر کار Try A Feng Shui Home Office
اجرای فنگ شویی برای دفتر کار
Try A Feng Shui Home Office

درباره صندلی چه خبر؟

صندلی که در دفتر خود استفاده می کنید، حداکثر راحتی را ارائه می دهد. گوشت سخت برای ستون فقرات کمری موثرتر است.

بخش عقب بدن نیاز به نگه داشتن و اتصال دارد. سلامت ستون فقرات برای همه مهم است. برای حمایت از پشت شما همچنین می توانید از بالشت آناتومیک استفاده کنید.

رنگ فنگ شویی

به گفته فنگ شویی، رنگ در دفاتر شما نقش مهمی در خلق و خوی شما ایفا می کند.

اگر شما استفاده از اونا هوشمند، شما را به بهترین نقاط قوت آنها را تحت تاثیر قرار، و اگر شما به اشتباه در استفاده خود، آنها را ویژگی های منفی خود را تغذیه می کند.

با انتخاب رنگ selon فنگ شویی، شما می توانید یک محیط هارمونیک تر و سازنده تر ایجاد کنید.

رنگ قرمز به صورت بصری اتاق را کاهش می دهد در حالی که اشیاء به رنگ قرمز بزرگتر از آنها هستند. مفید است وقتی که ما می خواهیم تا روی چیزی تمرکز کنیم.

همچنین تاثیر مثبتی بر رونق دارد. رنگ زرد با نور و هوش همراه است. در حضور این رنگ، انسان خوش بینانه، منطقی و تصمیم گیری می شود.

رنگ سبز به رشد، باروری و هماهنگی اشاره دارد. این چشمان و روح را حفظ می کند، خوش بینی، آزادی و تعادل را وارد می کند.

رنگ آبی با صلح و معنویت، رمز و راز و صبر همراه است. رنگ صورتی شادی و عاشقانه را تشویق می کند. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ قهوه ای بر تنظیم وزن و ثبات تاثیر می گذارد. این انرژی و زیبایی را تامین می کند. رنگ سفید نماد یک ابتکار جدید، خلوص و بی گناهی است. این باعث ایجاد طراوت می شود، اما می تواند سرد و بی روح باشد.

ایجاد رعد و برق کامل

بررسی های مهم ترین مولفه در دفتر نور روز است، چرا که نقش عمده ای در ایجاد یک جو مثبت در اتاق بازی می کند.

برای تامین انرژی و همچنین هوای تازه بسیار مهم است.

به طور منظم تهویه دفتر و زدن توپ گیاهان سبز خواهد شد که طراوت و زیبایی را به ارمغان بیاورد. اگر پنجره ای نداشته باشید، لامپ هایی که نور سفید گرم را پخش می کنند خریداری کنید.

اجرای فنگ شویی برای دفتر کار Try A Feng Shui Home Office
اجرای فنگ شویی برای دفتر کار
Try A Feng Shui Home Office

آوردن گل ها

به گفته فنگ شویی، گیاهان در محیط زیست وجود دارند که انرژی مثبت را به دفتر شما می رسانند. گیاهان که شکل گرد دارند، ترجیح می دهند، زیرا انرژی زندگی در چرخه یا حلقه رشد می کند.

اول از همه، مهم است که همه چیز در مورد گل مصنوعی یا پلاستیک ها بدانید. بیشتر گلهایی که شما ذخیره میکنید، شما نسبت به خودتان و محیط بیشتر منفی خواهید بود.

در گلدان، گلهای طبیعی را در وسط میز نگه دارید. هدف از آن جذب عطر و سم های مختلف است. روزانه آب را تغییر دهید و برگ های خشک را جمع آوری کنید تا طولانی تر بمانید.

تنها استثناء این قانون، اسطوخدوس است که ممکن است در اتاق قرار داشته باشد. اسطوخدوس، علاوه بر اینکه نمادی از صلح و بوی خوبی برای همه است.

خلاص شدن از شر استرس

با توجه به اعتقاد سنتی چینی، موسیقی می تواند برخی از طرح های انرژی را شکست دهد. موسیقی معنوی مثبت انرژی منفی را از بین می برد. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چنین موسیقی خوبی برای دفتر و روح است، زیرا این امر باعث ایجاد افکار و احساسات مثبت می شود. همچنین نمک دریا برای تمیز کردن ارتعاشات منفی عالی است.

اگر احساس می کنید که دفتر شما انرژی منفی را جمع آوری کرده است، نمک دریایی را در گوشه ها بمالید. شما همچنین می توانید از روغن های ضروری برای آرامش خود استفاده کنید و حداقل فشار را حفظ کنید.

نتیجه دکوراسیون اتاق کار

همانطور که می بینید، اصول فنگ شویی را می توان به هر نوع اتاق، حتی به دفتر اعمال کرد. شما همچنین می توانید از دفتر خانه فنگ شویی استفاده کنید.

آرایش خوب فضای کاری، با دفاتر توزیع و حفظ شده توسط قوانین فنگ شویی، یک محیط کار سالم و پایه کیفیت برای بهره وری و رفاه ایجاد خواهد کرد.

با توجه به اصول این هنر چینی باستان، شما یک جریان هماهنگ و پربار انرژی خواهید کرد که موفقیت تجاری بیشتری را به همراه خواهد آورد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.