رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار

رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار

Working From Home With These Good Colors For

Home Office

هر اتاق نیاز به دکور و توجه خاص دارد، که عمدتا بستگی به عملکرد یا هدف آن دارد. این بدان معنی است که طراحی داخلی یک معامله جدی از برنامه ریزی و ترکیب است؛ و اتصال عناصر مواد به احساسات و نیازها.

به عنوان مثال، اتاق نشیمن، حوزه های اجتماعی است که نیاز به پویایی دارند، در حالی که اتاق خواب باید آرامش و آرامش را تقویت کند. یک مورد خاص که در آن طراحی به نظر می رسد داغ داغ و سرد را به خانه اداری.

برای تصمیم گیری در مورد چگونگی تزئین یک دفتر خانه، مردم نادانند که همه چیز را اشتباه بگیرند. در حقیقت این فرآیند کاملا متضاد است: شما باید یک محیط کاری ایجاد کنید که انگیزه شما را برآورده کند، اما هنوز هم انتظار دارد که احساس راحتی و منزلت کنید.

در عین حال، دکوراسیون اتاق کار و دفاتر باید زیبا و شایان توجه باشند، اما نه تا حدی که شما را از فعالیت های حرفه ای خود منحرف کنند.

به همین دلیل طراحی  رنگ دفتر بسیار مهم است. انتخاب رنگ های مناسب برای دفتر خانه مهم است چرا که “آن را ‘نهایی می گویند” در مورد نحوه دفتر نگاه کنید و یا عملکرد. همه کاره رنگها باعث می شود انتخاب ها دشوار باشد، مخصوصا اگر شما از اینکه چگونه هر رنگ به شما احساس می کند، آگاه نیستید.

محدود کردن انتخاب به پایین، ما می توانیم رنگ ها را در فضاهای کاری بیشتر و مناسب تر تقسیم کنیم. با این حال، انتخاب بهترین رنگ های دفتر خانه رنگ فردی است، و به آنچه که شما واقعا دوست دارید و یا لذت بردن از آن بستگی دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار
رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار

به عنوان یک حقیقت، یافتن راه حل رنگی ایده آل یک فرآیند چالش برانگیز است. در ابتدا، شما باید در مورد رنگ هایی که موجب خلق مثبت می شوند فکر می کنید و می خواهید کار خود را حتی سخت تر انجام دهید.

این به معنای عقل سلیم است، اما بسیاری از مردم این را درک نمی کنند (نگاه کنید به تمام آن دفاتر سیاه و سفید که ظاهر و پیچیده هستند، اما اغلب به دلیل سردرد های مداوم هستند!). چرا این کار را به خودتان انجام دهید؟

آیا ساده تر انتخاب رنگ هایی است که شما را خوشحال می کند یا چنین تاثیری آشکار بر صلح و بهره وری شما دارد؟ انتخاب های انرژی نیز در مورد دفاتر مهم هستند، در صورتی که آنها بیش از حد قوی و غرق نخواهند بود.

اولین چیزی که باید در دکوراسیون اتاق کار درنظر بگیریم ماهیت کار شما است. آیا این یک حرفه خلاقانه است که نیاز به جزئیات و انگیزه دارد؟ آیا موقعیت مکانی حسابداری است که در آن تعداد زیادی از اعداد برای تمرکز روی آن دارید؟

بدیهی است که دفاتر بسته به حرفه ها متفاوت خواهند بود، به همین دلیل است که همه آنها می توانند از طرح های مختلف رنگ بهره مند شوند.

آیا کار شما نیاز به تفکر و تجزیه و تحلیل زیادی دارد؟ آیا شما قصد دارید گزینه های مختلف را بررسی کنید؟ در صورتی که این مورد باشد، برای آبی تحریک کننده ذهن بروید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آبی دارای قدرت آرام کردن مردم است، به همین دلیل است که کارگران تأکید می کنند که در دفاتر خود قرار دارند.

علاوه بر این، تفاوت های زیادی با اثرات مختلف دارد (فیروزه، به عنوان مثال، باعث ترویج سوسیالیزاسیون و ارتباطات می شود که انتخاب مناسب برای ارتباطات، تماس گیرنده ها و غیره است).

رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار
رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار

از سوی دیگر، سایه های تیره تر از آبی، الهام بخش اعتماد به نفس و امنیت هستند، و آنها مکان هایی را به نظر می رسانند که متعادل و هماهنگ هستند (هر چند که برخی از بانک ها آرم آبی دارند).

از آنجا که ما در حال بحث در مورد رنگ سرد هستند، باید در نظر داشته باشیم که پاپ های گاه به گاه پرتقال گرم یا زرد می تواند احساسات را در چنین اداری تقویت کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ بنفش
بنفش نیز انتخاب بسیار هوشمندانه است، زیرا اغلب به صلح، شهود و حکمت مرتبط است. همانند آبی، بنفش، احتمالا ذهنها را آرام می کند و افراد را به طور کامل درگیر می کند، به طوری که آنها بر روی وظایف خود تمرکز می کنند.

به همین دلیل است که رنگ مورد علاقه دانشگاهیان یا سایر کارگران است که به عقل و تفکر انتقادی تکیه دارند.

با این حال، تفاوت های قابل توجهی بین سایه های تاریک و نور از بنفش وجود دارد: اولین می تواند اتاق را واقعا چشمگیر، در حالی که بعد از آن یک لحن آرام و آرام بخش قرار می دهد.

هیچ راهی بهتر برای استراحت وجود ندارد که بتوان آن را با “سبز” گسترده ای محاصره کرد. دفاتر سبز مناسب برای مشاغل استرس زا هستند و یا شامل اضطراب، ضرب العجل کوتاه و مقدار زیادی مسئولیت هستند.

هرچه کار شما بیشتر باشد، کارتان بیشتر خواهد شد. به طور معمول، تنهای مختلف تفسیرهای مختلفی دارند، اما برای دیوارهای خود و یا بزرگترین قطعات مبلمان در دفتر شما توصیه می شود.

به عنوان منبع غنی به عنوان یک پالت، سبز همیشه اولین رنگ برای جذب و حفظ توجه است. مردم مبتنی بر نتایج، سبز را ترجیح می دهند، زیرا آنها را پایدار، انگیزه و آماده تعادل بین فعالیت های مختلف می کند.

آیا تا به حال تعجب می کنید که چرا یادآوری ها و برچسب ها بیشتر زرد هستند؟ پاسخ این است که آنها به شما کمک می کنند تمرکز کنید و حافظه خود را تقویت می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

به عنوان یک کارگر خلاق (نویسنده، طراح، نقاش، و غیره) شما ممکن است از رنگ های تاریک و سرد (برای مثال آبی رنگ) الهام نگرفته باشید.

انتخاب مناسب دکوراسیون اتاق کار شما شگفت انگیز و گرم است، یا هر سایه ای که می توانید خلاقیت خود را بر روی میز قرار دهید. اکثر اوقات، افراد خلاق مایل به آزمایش هستند، به همین دلیل آنها مفاهیم بازیگوش و راه حل های شجاع و گرم را تأیید می کنند.

رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار
رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار

نارنجی قدرت را دارد که حتی اتاق ناپایدار را به یک محیط انگیزشی تبدیل کند، پر از انرژی و پرتوهای مثبت است. چه کار دیگری می توانید درخواست کنید تا کار را انجام دهید؟ نارنجی بهترین دوست شما هر زمان که شما نیاز به افزایش بهره وری از کار خود را.

همان رنگ نارنجی، قرمز شما را با انگیزه و پر انرژی مینماید. با توجه به برخی مطالعات، قرمز حتی می تواند سرعت کار خود را افزایش دهد، به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که حجم زیادی از کار را انجام می دهند این انتخاب را انجام می دهند.

با این حال، رنگ بسیار شدید است، به همین دلیل شما باید از دوزهای بزرگ و قوی آن اجتناب کنید.

همانطور که قبلا تصور می کنید، زمان کوتاه شدن می تواند خطاهای جدی داشته باشد، به همین دلیل طراحان گاهی سرزنش می کنند که مجرم برای اشتباهات جدی کار می کنند.

تجزیه و تحلیل آنچه گفته شد، می توان نتیجه گرفت که قرمز برای کار فیزیکی مولدتر است، زیرا بدن را به جای ذهن تحریک می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با این حال، هر کار کم استرس می تواند از accessorizing قرمز بهره مند شود، همانطور که برای ایجاد انگیزه کار بدون ضرورت افزایش فشار خون.

راهنمایی های اضافی برای نقاشی اداری

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق کار و دفتر شما نه تنها به ظاهر و زیبایی شناسی اشاره دارد. همچنین نیاز به خرید نقاشی با کیفیت عالی را برجسته کرده است تا عناصر قدامی و مهم با زمان آسیب نبینند.

انتظار میرود که یک دفتر بزرگ مبلمان (قفسههای دیوار به دیوار) را داشته باشد، و به این معنی است که شما باید پالتها را در فضاهای بزرگتر نسبت به موارد معمول، هماهنگ کنید.

در هنگام خرید رنگ اداری، چیزهای زیادی در نظر گرفته می شود. شما باید از اثر رنگ، ضعف ها، تاثیر نور طبیعی و یا هر رخداد دیگر که ممکن است بر جذابیت مکان تاثیر بگذارد، آگاه باشید.

خوشبختانه برای ما تکنولوژی دیجیتال ما را قادر می سازد تا بررسی کنیم که آیا یک رنگ با یک دفتر مبادله شده مطابقت دارد یا خیر، و دیگری را انتخاب کنید که می تواند با آن ترکیب شود.

رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار
رنگ های مناسب جهت طراحی داخلی اتاق کار

با این حال، این نگرانی ها را به عنوان تلاش های شخصی انجام ندهید: سرمایه گذاری در انتخاب رنگ مناسب و معقول بسیار مفید است، هر دو از لحاظ عناصر اصلی و لهجه ها (اگر قرمز انتخاب اصلی شما باشد، دکوراسیون های مشابه را انتخاب کنید که یک بیانیه قوی تر را ایجاد می کند).

یکی دیگر از مزیت این است که فروشندگان معمولا مجموعه ای از پیش برنامه ریزی شده دارند، هر دو با رنگ های مشابه یا متضاد هستند که تاثیر منفی بر ذهن انسان دارند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آخرین باری نیست که شما باید با نوع رنگ مورد نظرتان دقیق باشید. رنگ های براق انرژی بیشتری تولید می کنند، در حالی که همتایان مسطح آن محیط را آرام و آرام می کنند.

آنچه که ما توصیه می کنیم استفاده از رنگ های سازگار با محیط زیست است، از قبیل ترکیبات ارگانیک فرار (کم VOC)، از زمان زیادی صرف وقت در دفتر خود می کنید.

نقاشی سرمایه گذاری است، نه هزینه ای

این خیلی درست است! در حالی که رنگ آمیزی و بازسازی می تواند هزینه جیب را در دکوراسیون اتاق کار کاهش دهد یا زمان و تلاش خود را از دست بدهد، این فرآیند است که کار شما را با کارآیی و سازنده انجام می دهد. در واقع، به این معنی است که شما در آینده خود سرمایه گذاری می کنید.

در هر کجا که دفتر خانه شما واقع شده است (یک اتاق آفتابی یا حتی اتاق زیر شیروانی)، رنگ آن می تواند آن را تغییر دهد و آن را مانند پناهگاه شخصی شخصی احساس کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.