طراحی داخلی دفتر اداری هوشمند با فرهنگ دیجیتال

طراحی داخلی دفتر اداری هوشمندبا فرهنگ دیجیتال

در این مقاله طراحان آریا  راجع به طراحی داخلی دفتر اداری هوشمند با فرهنگ دیجیتال با شما علاقمندان طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی اداری

همه ما تجربه روز بد در محیط کاری را داشتیم که در آن ساختمان کل اداری به نظر می رسد که طراحی داخلی اداری به طور فعال در برابر شما توطئه می کند – نور بالای ایستگاه کاری شما خیلی روشن است، سیستم A / V در فریتز است، شما تمام کارهای دستی را انجام می دهید، و در مدت زمان طولانی نشسته است فقط در حال حاضر نشان دادن اثرات نامطلوب آن است. اما میدونی چیه؟ این چیزها برای مدت زیادی طول نخواهد کشید زیرا محل کار آینده در حال ساخت است!

طراحی دفتر هوشمند محل کار؛ طراحی داخلی اداری نسل بعدی است و ما اینجا هستیم تا به شما بگویم که چگونه می توانید خود را هماهنگ کنید! اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دفاتر هوشمند در زمینه نوآوری و فن آوری قرار دارند. هر بار که فکر می کنید سرمایه گذاری در جذب ستاد شرکت خود به یک سطح جدید با انتخاب راه حل های هوشمندانه، شما به طور مداوم بهبود مدیریت و بهره وری از محل کار خود را!

شما باید فکر کنید دقیقا یک دفتر هوشمند است و چرا باید در آن سرمایه گذاری کنم، درست است؟ بنابراین بیایید نگاهی به آنچه که این مفهوم از لحاظ مدیریت بهتر محیط کار و بهبود محیط کار ارائه می دهد.

طراحی داخلی دفتر هوشمندبا فرهنگ دیجیتال
طراحی داخلی دفتر هوشمندبا فرهنگ دیجیتال

اینترنت و بازار طراحی در حال رشد به طور کامل تغییر یافته و انقلابی در شیوه ای که ما فضاها را تجربه می کنیم، درست است؟ خوب، یکپارچه سازی یکپارچه طراحی اداری چیز بزرگ بعدی است و هر دو صاحبان و کارکنان تلاش می کنند تا فضاهای مشترک بیشتری را که کمتر روی کار فردگرا تمرکز می کنند، ایجاد کنند. این به یک محیط کاری هوشمندتر و پیشرفته تر تبدیل شده است.

چیزی که در مورد یکپارچه سازی فناوری های هوشمند در محل کار شماست، این است که به همه اجازه می دهد که فضاهای خود را سفارشی کنند. این کار منجر به افزایش بهره وری و بهبود سلامت و سلامت همه کاربران می شود. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

علاوه بر این، بیایید با نگاهی به چگونگی ترکیب سبک زندگی کارآمد “هوشمند” می توانیم پویایی فضای کاری را بهبود بخشیم:

تاثیر فرهنگ دیجیتال در طراحی دفتر هوشمند

قبل از هر چیز دیگر در طراحی داخلی اداری ، بیایید اهمیت فرهنگ دیجیتالی را درک کنیم. اصطلاح “فرهنگ دیجیتالی” بسیار گسترده است. این سبک زندگی معاصر را در دو کلمه بسیار متنوع تعریف می کند. ما در جهان زندگی می کنیم که بچه های کوچک از سال های بسیار جوان به دستگاه های دیجیتالی خود چسبیده اند. ما در جهان زندگی می کنیم که دانستن برنامه نویسی، آخرین نرمافزار و شناخت تکنولوژی موجب حس بهره وری می شود. بنابراین در نتیجه، ترکیب فناوری در یک فضای کاری می تواند منجر به افزایش کارآیی قطعی شود.

به همین دلیل است که در طراحی داخلی اداری یک طراحی دفتر هوشمند امروزه نیازمندی اساسی است. ما به این تغییر دیجیتال نیاز داریم تا بتوانیم کارکنان نسل بعدی را به اشتراک بگذاریم و فرهنگ های شرکت های ما را به روز کنیم. آیا می دانستید که یک مطالعه اخیر مایکروسافت نتیجه گرفته است: “قوی تر فرهنگ دیجیتال در شرکت، کمتر از درصد کارکنانی است که احساس بی ثمر و عدم نوآوری و توانایی کمتری دارند”.

بنابراین، یک طراحی دفتر هوشمند نه تنها ایده ای نظری است که از الهام گرفته می شود – این شیوه جدید زندگی برای به دست آوردن بیشترین فضای کاری پیشرفته است.

طراحی داخلی دفتر هوشمندبا فرهنگ دیجیتال
طراحی داخلی دفتر هوشمندبا فرهنگ دیجیتال

دفاتر هوشمند مبتنی بر طراحی

دو راه وجود دارد که شما می توانید کارهای خود را دقیق تر انجام دهید – با استفاده از تکنولوژی و با استفاده از تکنیک های مبتنی بر طراحی. اولا ما نگاهی خواهیم دید که چگونه چند عنصر طراحی شده می تواند به طور کامل یک استراتوسفر یک دفتر را تبدیل کند! بیا یک نگاهی بیندازیم:

طراحی داخلی دفتر اداری هوشمند با فرهنگ دیجیتال :

۱٫ چیدمان و محل کار مبتنی بر فعالیت

طرح بندی یکی از مهمترین عوامل در طراحی دفتر هوشمند است. محل کار آتی به طور مداوم از محل کار گذشته منحرف می شود و ما قطعا می توانیم پیشرفت های عمده در افق را ببینیم! دفاتر سلولی قطعا مدول طراحی دفتر قرن گذشته هستند. اگر چه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، این ایده طرح قطعا مسیر خود را اجرا می کند. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این مجموعه جدید دارای ویژگی های منحصر بفرد ایستگاه های کاری برای حفظ حریم شخصی و همچنین فضاهای باز است تا حداقل بخش کوچکی از طرح طبقه خود را پوشش دهد. این ایستگاههای نیمه بسته کاملا شیک، راحت و بسیار ارگونومیک هستند.

گزینه دیگری که می توانید در طرح طراحی دفتر هوشمند خود قرار دهید، محل کار مبتنی بر فعالیت است. نه تنها محیط زیست، بلکه همچنین میزان استفاده از فضای مورد استفاده را افزایش می دهد و در عین حال بهره وری را افزایش می دهد. در چنین اداره ای، شما در تمام طول روز در همان میز کار کار نمی کنید. در عوض، فضای کاری خود را بسته به آنچه که انجام می دهید انتخاب می کنید. فضاها مانند جداول تیم، سالن های کافه، خواندن نوک ها، اتاق های جلسه غیر رسمی، مناطق کار متمرکز، غرفه های خاموش تلفن و حتی ایستگاه های کاری مناسب برای حفظ حریم خصوصی وجود دارد.

۲٫ طراحی بیوفیلیک

درطراحی داخلی اداری بیوفیلیا اساسا یک فضا ایجاد می کند که بهترین ویژگی های طبیعت و انسانیت را نشان می دهد. بنابراین، یک طراحی رسمی هوشمند الهام گرفته از طبیعت امروزه روند داغی است. شما می توانید این مفهوم را در دفاتر خود شبیه سازی کنید، با ترکیب بسیاری از نور و منظره طبیعی، استفاده از گیاهان داخل سالن و دیگر مواد طبیعی / آلی. این ایده مخصوصا جذاب است، زمانی که دفتر شما در یک ساختمان واقع شده است که اگر به هیچ وجه دسترسی به طبیعت نداشته باشد، بسیار کم است.

طراحی داخلی دفتر هوشمندبا فرهنگ دیجیتال
طراحی داخلی دفتر هوشمندبا فرهنگ دیجیتال

یک محیط بیوفیلم برای بهبود کارها شناخته شده است

یک محیط بیوفیلم برای افزایش رضایت کارکنان، افزایش بهره وری و حتی کاهش حقوق بیمار است. هوای تازه، دسترسی به دیدگاه های خوب و نور روز، تأثیر مثبتی بر کارکنان دارد. این نتیجه عملکرد بهتر است. در واقع، مطالعات نشان می دهد که استفاده از عناصر بیوفیلیک می تواند منجر به افزایش ۸ درصدی بهره وری و افزایش خلاقیت در ۱۳ درصد شود.

بعضی از نکات ساده برای اولین بار برای رسیدن به Biophilia در فضای خود:

رنگ روشن / رنگی – بلوز، سبز، زرد
دیدگاه های طبیعت / سبز (در صورت امکان از مزیت کامل استفاده کنید)
نور طبیعی
سبز داخل سالن
محاصره کار خسته – مکان برای مردم برای فرار از طرح باز
استفاده از مواد طبیعی

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

۳٫ فضاهای پویا و چابک

همانطور که قبلا ذکر شد، درطراحی داخلی اداری دفتر سلولی گذشته تا قرن گذشته است. این روزها، فضاهای پویا و چابک تمام خشم در طراحی دفتر هوشمند است. چنین فضایی بسیار تعاملی هستند و هیچ محدودیت فیزیکی و ارگونومی ندارند. به راحتی می توانید مبلمان را به دلخواه خود تغییر دهید. این بسیار غیر سنتی است و حتی طراحی مبلمان برای راحتی، سرسخت و ارگانیک طراحی شده است. این اجازه می دهد تا کارکنان به کار با این حال آنها می خواهند با حداقل محدودیت.

۴٫ مناطق آرام

هر کارمند اداری می تواند به شما بگوید که صرف هشت ساعت در روز به طور مستقیم و پشت کامپیوتر و به طور مداوم خیره به شما کاملا غیر واقعی است. کارکنان همچنین به مناطق “شارژ” خود نیاز دارند. به همین دلیل طراحی دفتر آینده در مورد ایجاد مناطق آرام برای شارژ کارکنان خود است. اینها شامل اتاق خواب / استراحت، مناطق هوشمندانه طراحی شده و مکان هایی است که در آن کارکنان می توانند به مدت چند دقیقه با یک فنجان جکس به تناسب اندام بروند و از خواب بیدار شوند. مبلمان این فضاهای نیز گاه به گاه، استقبال و آرام است. کیسه های باقلا سبد زیادی هستند که همراه با میزهای کوچک قهوه و مجموعه های نوسانی بزرگ ساخته شده اند. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

۵٫ رنگ و بافت در طراحی داخلی اداری

همه چیز در یک طراحی دفتر هوشمند بسیار عمدی است. این به این معنی است که هر رنگ و بافت مورد استفاده در فضا، باید از قبل به دقت انتخاب شود. منطق پشت انتخاب آنها بسیار ساده است. ذهن انسان نسبتا راحت به نظر می رسد، زمانی که با تنظیمات الهام گرفته از طبیعت در اطراف آن قرار می گیرد. این شامل چهره هایی مانند چوب، سنگ، فلز و غیره می باشد. بنابراین، با استفاده از این اتمام طبیعی در دفتر می تواند به طور خودکار منجر به محیط کاملا آرام بخش شود. شما می توانید برای دیوارهای پارتیشن بامبو، اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان بافت جوت، دیوارهای آجری در معرض نمایش، چوب های چوبی، قطعات تزئینی فلزی و مانند آن برای الهام گرفتن از این نوع جو قرار دهید.

تا آنجا که به نظر می رسد که رنگ های رنگی، آنها به طور کامل بر هویت نام تجاری شرکت شما بستگی دارند. شما می توانید رنگ های جسورانه ای که تیم گرافیکی برای نام تجاری و آرم خود استفاده کرده اید استفاده کنید. یا می توانید برای یک کمر کم رنگ از رنگ های خنثی و خاکستری که با تمام عناصر بیوفیلیک طراحی دفتر خود ترکیب شده اند، بروید. با این حال، همیشه توصیه می شود برای چند قطعه رنگی رنگی در هر دو مبلمان خود و یا یک دیوار ویژگی برای پر کردن محیط. در غیر این صورت، این کاملا خسته کننده خواهد شد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

۶٫ یک اتمسفر مانند خانه

در طراحی داخلی اداری طراحی دفتر هوشمند هرگز ناکارایی معمول دفاتر گذشته را ادامه نمی دهد. ایده کار در یک محیط استریل، افراطی و کاملا رسمی، این است که بیشترین بهره وری کارمند را در اختیار دارد. به همین دلیل است که مفهوم خانه به دور از خانه تبدیل به یک ضربه بزرگ با دفاتر هوشمند شده است. شما می توانید یک لمس خانه را به فضای کاری اضافه کنید و برای مبلمان کثیف مانند مبل مبل Togo، تقلید از بافت های مضطرب و انتخاب روشنایی راحت کنید. شما همچنین می توانید یک ناحیه ناخن، اتاق بازی یا حتی نوار آب را بسته به اینکه تا چه حد می خواهید آن را اضافه کنید.

۷٫ اتاق های جلسه

نیروی کار امروزه عمدتا از هزاره ها تشکیل شده است و آنها دوست ندارند تنها به میز کوچک محدود شوند. به همین دلیل است که ایده اتاق جلسه همدردی مشترک، تبدیل به یک ضربه فوری در سبک طراحی دفتر هوشمند شده است. این فضاها عمدتا برای ایده های همگرا و آزار و اذیت استفاده می شوند. آنها کمتر از اتاق نشست های معمولی هستند و اجازه می دهند که کاربر احساس آرامش بیشتری کند. تاکید بر همکاری و یادگیری پاداش قطعی است!

۸٫ محاسبه ملزومات اساسی

یکی از مهمترین مواردی که در طراحی داخلی اداری یک طراحی دفتر هوشمند در نظر گرفته می شود محاسبه ضروری است. اینها اساسا شامل دانستن هزینۀ تناسب اندام شما، دانستن اینکه چه مقدار فضای مورد نظر شما نیاز دارد و برخی از چک لیست های مفید برای تعیین اولین مرحله است. بسیاری از ابزارهای آنلاین شما می توانید از این کار استفاده کنید. و اگر شما نمیتوانید آنها را بیابید، همیشه می توانید با ما در CAS تماس بگیرید تا یک مشاوره سریع برای آغاز کار خود داشته باشید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.