ایده های جدید طراحی داخلی

ایده های جدید طراحی داخلی

NEW IN INTERIOR DESIGN

در این مقاله ایده های جدید طراحی داخلی را طراحان آریا به شما علاقمندان طراحی داخلی معرفی می کند.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از آنجایی که حتی تازه کارترین طراح داخلی نیز می داند که مبلمان چه چیزی برای ایجاد هماهنگی به یک اتاق می بخشد، ما در حال بررسی رنگ مبلمان جدید هستیم، طراحان ما با توجه به بهترین طراحی ها در طول فصل گذشته این مقاله را تنظیم داشته اند. مجموعه های تصویر زمینه به یاد ماندنی، در اینجا چیزی است که برای طراحی داخلی خانه خود توجه داشته باشید تا نگاه درست را بیابید.

ایده های جدید طراحی داخلی
ایده های جدید طراحی داخلی

مارک های هریت
مارک های مبلمان میراث

آن را به عنوان یک رد شدن از روند فروش مبلمان بزرگ جعبه به عنوان بسیاری از سازندگان مبلمان پیشرو در صنعت به ارمغان آورد با آنها حتی جذاب تر، قطعات قابل توجهی از همیشه قبل از آن.

و این منطقی است که بسیاری از مشتریان ما شروع به درخواست بیشتر و بیشتر در مورد علامت از مارک های ما را به فضاهای خود را به عنوان درخشان، مبلمان به خوبی ساخته شده سرمایه گذاری شما برای یک زندگی طول می کشد در حالی که حفظ ارزش خود را.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ایده های جدید طراحی داخلی
ایده های جدید طراحی داخلی

لایه های گرم
راهنمایی های طراحی داخلی عتیقه

یکی از شگفت انگیز ترین شیوه های مبلمان، طراحان ما متوجه شدند که اتاق های لایه بندی بازگشتی به جای نگه داشتن آنها به ندرت.

کدام یک از راه های عالی برای ترکیب سبک های طراحی های مختلف و دوران به جای بستن به یک محدودیت، جهت uniformed است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ایده های جدید طراحی داخلی
ایده های جدید طراحی داخلی

رفتن به سمت سنتی
ایده های تزئینی سنتی

با پالایش و تبدیل آنها به بیشتر قابل دسترس بودن، قطعات سنتی که باعث آشنا بودن با به روز رسانی های کلیدی شده بودند، یکی از بزرگترین روند روندهای مبلمان بود.

جهان دنیای خود را از طریق بازارهای قدیمی و خرده فروشان آنلاین مثل Dibs 1 برای ایجاد یک اتاق لاغر لاغری احساس راحتی بیشتری کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

حداکثر سازی
طرح حداکثری طراحی داخلی

با ایجاد آن بیشتر در دسترس، قطعه و اتاق حداکثر تعریف یکی از بزرگترین روند مبلمان سال است. و با مینیمالیسم گرم و اتاق های بسیار لایه ای که در طول چند سال گذشته در حال رشد هستند، شگفت آور نیست.

اما، اگر شما در مورد رفتن به نیروی کامل دچار تردید هستید، اضافه کردن حداقل یک قطعه ای که جسورانه و پر از شخصیت است، تا حتی حتی بیشتر از اتاق های پاپ نیز اضافه شود.

ایده های جدید طراحی داخلی
ایده های جدید طراحی داخلی

تصویر زمینه مدرن

از مدل طراح کریس بنز، پوشش پر جنب و جوش پوشش های دیوار برای Wallshoppe به مقدار زیادی از پوشش های حداکثر در هر طراحی نشان داده شده است، چرا در نظر ندارید اضافه کردن حداقل، دیوار لهجه با الگوی zesty برای بازی اضافی برجسته شده است؟

به این ترتیب شما مجبور نیستید بیش از حد سرمایه گذاری کنید یا با ترس از اینکه سریع از انتخاب خود خسته شوید زندگی کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هنر دکو
طراحی داخلی هنر دکو

انتظار می رود تاثیر شکلات های هنری دکو برای تبدیل شدن به همه بیشتر شایع مانند منحنی، متقارن الگوی، و قطعات تزئین طلایی در هر طراحی طراحی شد.

و همانطور که قبلا گفتیم، با پایان نزدیک شدن به مینیمالیسم اسپارتان، قطعات جدید و طراحی شده، به طور واضحی بود که طراحان در حال بررسی روند مبلمان بودند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.