ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

در این مقاله طراحان آریا  راجع به ایده های آپارتمانی مینیمالیستی با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

به دنبال ایده های آپارتمانی مینیمالیستی هستید؟ در این مقاله تعدادی ایده های آپارتمانی مینیمالیستی وجود دارد. بیایید با ما همراه شوید:

وسایل اضافه یکی از بدترین چیزهایی است که آپارتمان شما را پر می کند.

بطری های پست، کفش ها، فنجان های خالی و بی مصرف، عینک آفتابی  و … به انواع شیوه ها می توانند به راحتی در اطراف منزل شما قرار گیرند. سطوح به راحتی می تواند آپارتمان شما را اشغال کرده و فضا را به حداقل برساند.

بسیاری از وسایل غیر مصرفی در انهدام یک آپارتمان متلاشی شده وجود دارد. برای یک چیز، این بهترین نگاه نیست. تلاش در تزئینات یک آپارتمان مینیمالیستی زیر همه ظروف پنهانی پنهان است. اشیاء که در واقع ارزش دارند، ولی به هیچ وجه قابل تحمل نیستند.

ایده های آپارتمانی مینیمالیستی
ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

همچنین باعث می شود که کلیدها، تلفن، کفش های شما و هر چیز دیگری که واقعا نیاز دارید را از دست بدهید. همه چیز را با هم جمع می کنیم، یک خانه پر از اشکال کاملا افسرده است.

دکوراسیون مینیمالیستی یکی از موثرترین راه های مبارزه با این نوع آشفتگی است. در یک آپارتمان مینیمالیستی، بسیار ساده تر است که ببینیم چه چیزی قرار است و جایی نباشد.

آپارتمان های مینیمالیستی مناسب سازماندهی زندگی ساده را ارائه می دهند و همه چیز را به جایی می رسانند که باید برود.

اگر به دنبال یادگیری نحوه زندگی خود و ایجاد یک خانه مینیمالیتی هستید، می دانید که این یک روند تدریجی است. شما باید نه تنها پاک کردن خلوت، بلکه همچنین یاد بگیرند که چگونه برخی از عادت های بد را شکستن. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

وقت خود را صرف نگاهی به فضاهای هر یک بار و چندین بار برای دیدن آنچه که باید و نباید وجود دارد. این باید در تمام آپارتمان شما یک روند سازگار باشد.

ایده های آپارتمانی مینیمالیستی
ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

بعضی از مردم فکر می کنند که یادگیری به عنوان یک مینیمالیستی، به معنای سلب کردن تمام شخصیت و سرگرمی برای خانه شما است که آنها را دور زده است. این مورد نیست

تزئین مینیمالیستی موضوع تمرکز فضاهای در خانه شما به آنچه در واقع مهم است، است. یک اتاق مینیمالیستی هنوز هم احساس می کند بسیار در آن زندگی می کند، اما با آیتم ها همخوانی ندارد. در اینجا برخی از ایده های آپارتمانی مینیمالیستی به شما کمک می کند تا از درهم کوبیدن در منزلتان پاک کنید.

مزایای دکور آپارتمان مینیمالیست چیست؟

این کمتر استرس زا است درهم و برهم بصری منحرف می شود. همه چیزهایی که مشاهده می کنیم توجه ما را به حداقل می رساند. اگر اختلال کمتری وجود داشته باشد، تنش بصری کمتر وجود دارد. دکور خانه منحصربهفرد تسکین دهنده است.
این جذاب تر است آیا تا به حال یک عکس از یک خانه در یک مجله دکور یا یک ویدیو از یک خانه در یک نمایشگاه تلویزیونی دیواری دیده اید که به نظر می رسد کلاهبردار شده است؟

آنها همیشه مینیمالیست هستند زیبایی مبلمان و دکوراسیون اجازه می دهد تا به ایستادگی کردن. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون مینیمال باعث می شود یک آپارتمان خیلی بهتر به نظر برسد و به شما اجازه می دهد بیشترین استفاده را از انتخاب های تزئینی خود داشته باشید.تمیز کردن آسان تر است.

تمیز کردن دسته ای از اشیاء تصادفی که در همه جا پراکنده هستند کابوس است. شما باید چیزهای اطراف خود را عوض کنید یا در اطراف آن تمیز کنید، به این معنی که اتاق تمیزتر است.

طول می کشد تا از بین بردن زباله ها چه چیزی مرتفع شود و زباله ها چیست. یک اتاق خالی بسیار ساده تر است تا با ۳۰ مورد در آن پاک شود، درست است؟ چیزهای کمتری در فضا باعث می شود تمیز کردن آن بسیار ساده تر شود.

ایده های آپارتمانی مینیمالیستی
ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

یک آپارتمان مینیمالیستی چگونه به نظر می رسد؟

این مبلمان کم است. اتاق مینیمالیستی به ملزومات میپیوندد. فقط مبلمان مورد نیاز شما در اتاق وجود دارد.

به عنوان مثال، در یک اتاق نشیمن مینیمالیستی، تنها یک صندلی، صندلی یا صندلی راحتی، میز قهوه، یک اتاق سرگرمی ساده، تلویزیون و شاید چند لامپ وجود دارد.

اگر می تواستید، به راحتی می توانید مبلمان را از آنجا بچرخانید، فقط به یک نیمکت، صندلی و میز قهوه بستگی دارد. یک اتاق خواب مینیمالیستی می تواند به راحتی به عنوان یک اتاق با یک تشک، یک میز ناهار خوری و یک اتاق کنترلی باشد.

فقدان وسایل بزرگ مبلمان و یا بسیاری از کوچک، فضای ساده را آسان می کند و اجازه می دهد که فضای کارکرد بیشتری داشته باشد. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
سطوح روشن دارد. سطوح مسطح در خانه مینیمالیستی به جز چند دکوراسیون روشن است. آنها آیتم ها را جمع نمی کنند. حتی پست الکترونیکی نباید اجازه داده شود تا مدت طولانی بنشیند. نباید بسیاری از اقلام تصادفی یا مقادیر مقالات وجود داشته باشد. این بسیار چشمگیر تر و آسان تر خواهد بود.

این دکوراسیون لهجه خوبی انتخاب شده است. خانه ای که از همه چیز دورتر است خسته کننده و سرد است. تزئین مواردی را که واقعا دوست دارید و به چیزی برای شما مهم است.

یک گلدان پر از گل های دوست داشتنی روی میز قهوه خود داشته باشید یا یک عکس از خانواده تان را در میز عمدتا خالی خود قرار دهید. هنر طعمدار را روی دیوارهای عمدتا خالی خود قرار دهید.
این بیشتر در کیفیت بیش از مقدار تمرکز می کند. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آپارتمان مینیمالیستی پر از چیزهای ارزان نیست، اما آنچه که دارد بسیار خوب است. مبلمان و دکور را انتخاب کنید که واقعا دوستش دارید و با کیفیت عالی است.

یک میز بسیار خوب خیلی بهتر از ۵ قطعه مبلمان مطبوعاتی است. این همچنین اجازه می دهد تا شما را به نمایش هر قطعه منحصر به فرد از مبلمان است که شما داشته باشد.

ایده های آپارتمانی مینیمالیستی
ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

چگونه یک آپارتمان کوچک را ایجاد کنیم؟

تمرکز بر روی یک اتاق در یک زمان. ساده کردن تمام مکان در یک زمان می تواند بسیار دشوار باشد، به ویژه اگر شما یک مشکل بزرگ با کلاهبرداری دارید. تمرکز بر روی یک اتاق اگر خانه خود را به یک مینیمالیست تبدیل کنید، به نظر می رسد قریب به اتفاق، شروع به اتاق است که به نظر می رسد کمترین مشکل برای پاک کردن. این به شما الهام می دهد تا به فضاهای سخت تر حرکت کنید.

این کار به خوبی در مکان ای که شما فقط در حال حرکت است کار نمی کند، اما شما می توانید همان گونه ذهنیت را به عنوان شما را بازپشت استفاده کنید. حرکت به اتاق را به همان اندازه که می توانید انجام دهید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
با مبلمان شروع کنید. مبلمان در نظر گرفته شده است بزرگترین چیزی در هر اتاق است. این جایی است که باید شروع کنید تکه های مبلمان را تا آنجا که امکان پذیر است حفظ کنید.

چه چیزی می تواند بدون تخفیف آسایش و سودمندی اتاق برطرف شود؟ سعی کنید با مبلمان ساده ساده در رنگ های جامد و محکم قرار دهید. اگر شما یک قطعه مشخص و دقیق تر داشته اید (یا بخواهید آن را بخرید)، این مبلمان ساده باید آن را له کرده و از آن نادیده نگیرد.

آن را به عنوان یک فرصت برای برجسته کردن آنچه که این قطعه از منحصر به فرد و دوست داشتنی است.
فقط ضروریات را نگه دارید هنگامی که شما ارزیابی می کنید که آیا چیزی را در اتاق بگذارید یا خیر، بپرسید که آیا این واقعا ضروری است یا نه. اگر بتوانید بدون آن کار کنید، از آن خلاص شوید.

اتاق را پایین نگه دارید تا ملزومات آن باشد. تصمیم بگیرید که آیا چیزی مفید است یا واقعا معنی یا درخواست شما را دارد. اگر این کار را می کند، آن را نگه دارید.

اگر این کار را نکنید، آن را کنار بگذارید. بعدا می توانید بعدا کارها را دوباره اضافه کنید اگر بعد از اتمام آن خیلی لخت باشد.
کف خود را پاک کنید کفها به جز مبلمان باید روشن باشند. آنها را فضای ذخیره سازی نکنید. چیزها نباید بر روی طبقه قرار گیرند. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ایده های آپارتمانی مینیمالیستی
ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

هنگامی که شما مبلمان خود را به آنچه که واقعا نیاز دارید را بدست آورید، کف را پاک کنید. تا زمانی که انجام شود، قالی را قرار دهید. ممکن است پس از اتمام کار، به طراحی خوب مینیمالیستی شما مناسب نباشد.
پاک کردن تمام سطوح. شما نباید هر چیزی را در شمارنده ها، جداول و صندلی ها داشته باشید. جداول و شمارنده ها باید با یک یا دو دکور ساده ساده ای که شما واقعا دوست دارید بیشتر باشد. هر چیز دیگری باید پرتاب شود، اهدا شود، یا از بین برود.

سطوح مسطح تمایل به تجمع همه چیز را به عنوان ما را از طریق زندگی ما و پاکسازی آنها در حال رفتن به آپارتمان خود را بسیار بهتر به دنبال.
دیوارها را پاک کن برخی از ما دوست داریم چیزهای زیادی را در دیوارهایمان آویزان کنیم.

این کار در دکور مینیمالیست کار نمی کند. قطعه های زیبا و ساده ای را به عنوان دکور دیوار نگه دارید، اما دیوارهای خود را به یک ظروف سرسیاه تبدیل نکنید که به نظر می رسد مثل یک چوب کورکورد کابین خوابگاه کالج.
موارد فروشگاه را از بین نبرید. اگر چیزهایی را که می خواهید نگه دارید اما نمی خواهید در چشم انداز خود نگهداری کنید، آنها را در جایی از بینش ذخیره کنید. آنها را در جعبه ها یا کابینت ها قرار دهید.

نگه داشتن آنها برای زمانی که شما می خواهید آنها را دوباره پیدا کنید و آنها را از پنهان شدن سازماندهی کنید، ابزارهای هوشمند سازمانی در منزل و فروشگاه های خانه سازی وجود دارد.
مناطق ذخیره سازی خود را اعلام کنید.

اگر شما یک خانه واقعا مینیمالیستی را می خواهید، باید کابینت ها و کشوهای خود را نیز تمیز کنید، مخصوصا اگر بخواهید از آنها برای ذخیره موارد دیگر استفاده کنید.

پس از تمیز کردن بخش هایی از اتاق که دیده اید، این کار ساده تر می شود. مخفی کردن کلوپ بسیار مفیدتر از داشتن آن در همه جا در باز است. درهم و برهمی مخفی نیز تمایل دارد در نهایت از مکان هایی که پنهان شده است پخش شود.
اطمینان حاصل کنید که آثار هنری شما ساده است هنر هنوز برای یک اتاق مینیمالیست مهم است. این فضای خسته کننده است. این کار باید با کیفیت باشد اما کارهای ساده ای که واقعا دوستش دارید. قاب همچنین باید ساده و محکم باشد.
دکوراسیون را ساده نگه دارید یک یا دو دکوراسیون به عنوان لهجهها، اتاق مینیمالیستی را بسیار با استقبال روبرو می سازد. گلدان گل و گیاهان گلدان، گزینه های عالی هستند. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آنها می توانند اسپری های روشن رنگ را به اتاق هایی که محکم تر و خنثی تر هستند اضافه کنید. این رنگ اضافه و انرژی ممکن است فقط لمس اتاق شما نیاز به نگه داشتن آن را از بیش از حد سرد و دلپذیر نیست.
از پنجره های پنجره ای استفاده کنید یا پنجره ها را لخت نگه دارید. پرده ها را ساده و جامد نگه دارید. منطقه زیبا پرده چوبی عالی برای حفظ حریم خصوصی و بهره وری انرژی است.

پانسمان پنجره ای تزئین شده می تواند درهم و برهم باقی بماند که سخت به گرد و غبار و به گرد و غبار است.
به الگوهای ساده نگاه کنید. رنگ های جامد را برای فرش های لانه، مبلمان و هر لهجه ای که دارید داشته باشید. الگوهای پیچیده تر مانند گل ها یا گلدان ها، خلق و خوی بصری ایجاد می کنند.
استیک به رنگ تیره اکثر اتاق ها باید از رنگ های ساده و تند به پایین استفاده کنند. سفید یک رنگ مینیمالیست سنتی است، اما تقریبا هر رنگ جامد تر و خنثی تر کار می کند. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما نمی خواهید به چشمان هر کسی برسید. تن های زمین انتخاب خوبی هستند که هر دو تضعیف شده و شخصیت کمی دارند. سعی کنید بلوز، سبزی، قهوهای مایل به زرد و قهوه ای.
ادامه به حداقل رساندن به عقب برگردید به اتاق تا ببینید که آیا واقعا به عنوان ساده ترین ممکن است. چه چیز دیگری می توانید خلاص شوید؟ آیا می توانید چیز دیگری را از منظر دیگری در جایی ذخیره کنید؟

چند روز پس از اتمام کار، چک کنید و ماهیانه را چک کنید تا ببینید آیا ظاهر مینیمالیستی هنوز دست نخورده است و هنوز هم به خوبی کار می کند.
به یاد داشته باشید گفته های قدیمی “محل برای همه چیز و همه چیز در جای خود”. این یکی از تجربیات بزرگ دکور مینیمالیستی است. شما باید بتوانید به راحتی همه چیز را در اتاق پیدا کنید. کلیدهای شما باید نقطه ای داشته باشند که در آن تعلق دارند و اقامت دارند. بنابراین باید کفش های خود و کیف پول خود را. این باعث می شود زندگی بسیار ساده تر شود بعدا نگران نباشید چون کلید و یا گوشی خود را نابود کرده اید!
آرامش و لذت بردن از آن. تبدیل آپارتمان به یک مینیمالیستی خسته کننده است، اما هنگامی که این کار انجام شود، وقت خود را صرف نگاه کردن به اطراف خود کنید و از آن لذت ببرید. این پاداش و هدف تمام کار سخت شماست.

ایده های آپارتمانی مینیمالیستی
ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

حفظ دکور مینیمالیستی شما

آپارتمان مینیمالیست چیزی است که از طریق نیروی عادت ساخته شده است. در غیر این صورت، شما آن را تمیز میکنید و دوباره آن را مرتب می کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به حفظ ظاهر مینیمالیستی در خانه شما وجود دارد.

از قانون “یک در، یک خارج” استفاده کنید. اگر چیز جدیدی بگیرید، چیز دیگری را انتخاب کنید تا حذف شود. این باعث می شود که شما به طور پیوسته تجمع چالش های جدید را از بین ببرید.

این بهترین راه برای جایگزینی وسایل قدیمی و کمتر، با کیفیت های جدید است.
سطوح را به طور منظم پاک کنید. در حالی که شما در مورد زندگی خود و هرگز در حال حرکت آنها نیستید، پست الکترونیکی، یا کیفها یا کتابها در جداول و شمارنده آسان است.

هر زمان که اتاق را تمیز میکنید، زمان را برای پاک کردن این موارد دور کنید و آنها را در جای خود قرار دهید، چه کشویی، کابینت فایل یا سطل زباله.
صندلی ها را فقط به عنوان مکان هایی برای نشستن استفاده کنید. صندلی ها به راحتی می توانید یک نوع دیگری از میز برای شما ایجاد کنید تا چیزها را تنظیم کنید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در ابتدا از این عادت خود را فراموش کنید تا از ایجاد یک فضای مبهم دیگری جلوگیری کنید. این نیز آسان است برای فراموش کردن چیزهایی که به پایان می رسد بر روی یک صندلی که شما بسیار مورد استفاده نیست را فراموش کرده ام.

برای چیزهایی که هرگز در آنجا به پایان نرسیده است، بیشتر حس می شود. قانون جدید در آپارتمان خود را تنظیم کنید: صندلی تنها برای نشستن است.

 پایان دادن به افکار در این ایده های آپارتمانی مینیمالیستی

آپارتمان مینیمالیستی زندگی شما را بسیار بهتر خواهد ساخت. این خانه شما را از یک محیط تنزل دیگر به یک پناهگاه تسکین دهنده تبدیل خواهد کرد. این می تواند کار زیادی انجام دهد، اما ساده کردن زندگی شما ارزش آن را دارد!

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.