الهام از طراحی داخلی اداری – مفاهیم و مبلمان

الهام از طراحی داخلی اداری – مفاهیم و مبلمان

Office Interior Design Inspiration – Concepts And Furniture

در این مقاله طراحان آریا  راجع به الهام از طراحی داخلی اداری – مفاهیم و مبلمان با شما علاقمندان طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی اداری

آیا شما یکی از افراد زیادی هستید که به طور فزاینده ای درباره فضا به طراحی داخلی اداری در محیط فضای اطراف خود فکر می کنند؟ به عنوان مثال، لحظه ای را تصور کنید که تصور کنید که در یک منطقه زندگی می کنید که کاملا درختان را احاطه کرده است. آیا تمام صداهای چیزهایی مانند برگ های خشك و عطرهای طبیعی در منطقه جنگلی به شما كمك می كند؟

شما به راحتی به محیط اطراف خود احساس می کنید؟ خوب، یک پاسخ مشترک برای همه این سوالات وجود دارد. این پاسخ می تواند هر دو فشار خون و ضربان قلب شما را به طور قابل ملاحظه ای به لطف حس کلی از صلح و تعجب که شما احتمالا احساس می کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

الهام از طراحی داخلی اداری - مفاهیم و مبلمان
الهام از طراحی داخلی اداری – مفاهیم و مبلمان

با توجه به این موضوع، شروع به فکر کردن درباره محیط زیست جایی که در آن کار می کنید. سؤالات زیر را از خود بپرسید:

چگونه محیط زیست خود را به شما احساس می کنید؟
به هر حال به چالش کشیده ای؟
آیا محیط زیست شما را محدود یا فعال می کند؟
آیا مناظر، احساسات، عطرها، و غیره باعث می شود که شما هوشیارتر یا دورتر احساس کنید؟
هنگامی که به طراحی فضای شرکتی، به ویژه از نظر طراحی دفتر خانه، می آید، واقعا در مورد “خط پایین” است. “شرکت های زیادی وجود دارند که همیشه با خرید تنها ارزان ترین قطعات مبلمان و صرفه جویی در یک مجمع فرآیند خطی به منظور ترتیب قطعات به طریقی برای جابجایی مقدار زیادی از کارگران در یک فضای کوچکتر.

امروزه، با این حال، بسیاری از شرکت ها این روند را دوباره درک می کنند، زیرا آنها شروع به کشف این موضوع می کنند که این نوع خاص از مفاهیم طراحی داخلی اداری اثر منفی بر روی عملکرد کلی کارکنان خود دارد. علاوه بر این، مطالعات تحقیقاتی انجام شده است که نشان می دهد که کارکنان کارآمد تر از زمانی که مدل “سنتی” بیشتر تحمیل نمی شود، کارآمدتر خواهد بود.

در اینجا برخی نکات کلی درباره برخی از ابتدایی ترین اثرات روانشناختی این نوع تغییرات وجود دارد. با نگاه کردن به آنها، حتی ممکن است الهاماتی از خود طراحی داخلی طراحی کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شخصیت ما را فضایی که ما با آن مواجه هستیم شکل می دهد

مهم نیست که چه روزی ممکن است باشد، ما دائما در گفتگوهای فیزیکی با تمام فضاهای اطراف هستیم که در آن ما مشارکت می کنیم. این فضاهای مشابه نیز به طور مستقیم نه تنها عملکرد خلاق ما، بلکه همچنین رفاه روانی ما را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

بنابراین اساسا، فضایی که ما اشغال می کنیم قطعا دارای توانایی ذهنی و فیزیکی تغییر رفتار ما است و ما به طور کلی. علاوه بر این، این واقعیت که ما می توانیم مقدار زیادی از وقت کار را در این فضاها صرف کنیم بدین معنی است که ما باید همه چیز را در قدرت خودمان برای به دست آوردن حداکثر سود از آنها با بهترین آنها بهینه کنیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

الهام از طراحی داخلی اداری - مفاهیم و مبلمان
الهام از طراحی داخلی اداری – مفاهیم و مبلمان

ارتباطات فعال در فضاهای اداری باز است

بسیاری از مفاهیم طراحی داخلی اداری به طور معمول و به طور کلی در گذشته برنامه ریزی شده بودند، صرفنظر از آنچه که شرکت خاص بود.

به عنوان مثال،در طراحی داخلی اداری  استخدام جدید به سادگی به حیاط داده شد، اعضای مدیریت متوسط ​​اجازه استفاده از دفاتر در درها را داشتند و افراد در موقعیت های بالاتر از قبیل مدیران اجرایی، فضاهای بزرگ تر و فضایی بیشتری با دیدگاه های شگفت انگیز در فضای باز داشتند. با این حال، نوع دوم دفاتر در حال حاضر اساسا به نفع یک فضای اداری که بزرگتر و بسیار ماهرتر است، رها شده است.

این نوع خاص از فضاهای اداری دارای فضای کاری طولانی است که در آن به طور بالقوه یک مدیر عامل و یک کارمند جدید می توانند در کنار هم کار کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اتاق های کنفرانس نیز اساسا توسط دیوارهای شیشه ای ارتقا می یابند، هرچند فضاهای خود هنوز هم محصور شده اند. حتی برخی از کسب و کارهای بزرگتر وجود دارد که ورودی های ساختمان خود را به گونه ای تنظیم کرده اند که همه کارکنان خود را قبل از اینکه در نهایت به بخش های اختصاص داده شده خود منتقل شوند، از طریق اتاق شکسته شدن عبور می کنند.

شما ممکن است از خودتان سوال کنید که منافع واقعی این باز بودن چیست. پاسخ به این سوال ساده است. این همه در ارتباط است، که تحقیقات نشان داده است بیشتر احتمال دارد که زمانی که کارکنان می توانند در هنگام کار بر روی پروژه های مختلف قادر به تغییر اجتماعی هستند.

یکی دیگر از مزایای فوق العاده از مفاهیم طراحی داخلی دفتر شعبه، جنبه پاسخگویی است، به این معنی که کارکنان قادر به تمرکز بیشتری بر روی وظایف اختصاص داده شده خود را با توجه به “اثر کاسه ماهی” قرآن است که آنها احتمالا تجربه.

الهام از طراحی داخلی اداری - مفاهیم و مبلمان
الهام از طراحی داخلی اداری – مفاهیم و مبلمان

بهره وری از ایستگاه های کاری که مبتنی بر کار هستند

از لحاظ مفاهیم طراحی داخلی دفتر، البته، برخی از اثرات منفی درگیر خواهد بود. به عنوان مثال، تصور کنید که تلاش برای شرکت در یک کنفرانس تلفنی در حالی که چند تن از همکارانتان فقط چند دقیقه در حال صحبت کردن درباره موضوعاتی هستند که مرتبط با کار نیستند، صحبت کنید.

از آنجا که مسائل اجتناب ناپذیر مانند این، کسب و کارهای مختلفی وجود دارد که از خدمات ایستگاه های کاری استفاده می کنند که انعطاف پذیر و مبتنی بر کار هستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما احتمالا، در این مرحله، دقیقا به این فکر می کنید که این نوع انعطاف پذیری کار می کند. خب، به جای هر کارمند که دارای یک میز کار شخصی برای کار است، میزهایی که بیشتر برای کارهایی مانند کار رایانه باز می شوند، و حتی جداول هایی که به شکل خلاء شکل گرفته اند و برای نوعی طوفان مغزی خلاق استفاده می شوند، علاوه بر کابین هایی که بیشتر از هم جدا هستند اجازه می دهد برای غلظت، همه مورد استفاده قرار گیرد. حتی برخی از کسب و کارهایی وجود دارند که کارکنان خود را با دستگاه های مختلف تلفن همراه ارائه می دهند تا بتوانند به طور همزمان در همان زمان کار کنند.

بهره وری بهبود می یابد زمانی که کسی با یک فضای سالم مرتبط است

یک مطالعه که با هزاران نفر از کارکنان اداری مختلف صورت گرفته است نشان داده است که تعداد زیادی از شرکت های تجاری دارای مفاهیم طراحی داخلی هستند که بیشتر به شکل شفاف تر عمل می کنند.

این قابلیت کنترل کمی را برای کارکنان در آنها فراهم می کند. این همان مطالعه همچنین نشان داد که کارکنان بسیار شادتر و سالم تر هستند، در حالی که آنها در طرح و طراحی کلی فضای کاری نیز قرار دارند.

الهام از طراحی داخلی اداری - مفاهیم و مبلمان
الهام از طراحی داخلی اداری – مفاهیم و مبلمان

روحیه کارکنان به لطف احساس راحتی در فضا بهبود می یابد

ما همیشه در تنظیمات مختلف کسب و کار هر روز آن را می بینیم. همیشه کسانی هستند که کارمندان را انتخاب می کنند که دوست دارند فضاهای کاری شخصی خود را با چیزهایی از قبیل عکس های خانوادگی، دکوراسیون و نقشه های بچه ها پر کنند.

در حالی که اکثر افراد چیزی شبیه این را به عنوان غیر حرفه ای می بینند، مطالعاتی انجام شده است که نشان می دهد در غیر این صورت وجود دارد. این مطالعات نشان می دهد که کارکنان احساس موفقیت بیشتری در موفقیت شرکت می کنند تا زمانی که مجاز به تزئین فضای کار خود باشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مطالعات جداگانه در مورد این نوع مفهوم طراحی داخلی اداری با چهار گروه مختلف انجام شد. یک گروه مجاز به تزئین فضاهای شخصی شخصی خود بود، دیگر مجاز به تزئین فضای کار خود بدون تنظیم مجدد هر گونه مبلمان نصب شده قبلی بود، مجاز بود به طور کامل فضاهای کاری خود را به هر طریقی که مایل بودند، شخصی سازی کند، و گروه نهایی مجاز به تزئین آنها بود فضاها با این حال آنها آرزو کردند تا آنها مجبور به مطابقت با قوانین و مقررات جدید.

شاید جای تعجب نیست که گروهی که مجبور بودند به طور کامل فضاهای کاری خود را به گونه ای که آنها آرزو می کردند تزئین کنند، مثبت ترین نتایج را بدست آوردند، به ویژه بهبود در تمرکز، سازمان، محیط و بهره وری.

کیفیت زندگی با نور طبیعی بهبود می یابد

بسیاری از کارکنان اداری اعلام کرده اند که چراغ های سرنشین در فضاهای اداری می توانند در طبیعت افسرده باشند. این به طور عمده به لطف صداهای وزوز آزار دهنده ای که از این چراغ ها به وجود می آید، همراه با احساس خستگی کلی که می تواند با ساعتهای کار طولانی همراه باشد، می تواند منجر به بیماران کارآمد شود.

این به بسیاری از کسب و کارها کمک می کند تا از نور طبیعی در خارج از منزل بهره مند شوند تا بتوانند کارکنان خود را سالم نگه دارند.

نتیجه

مفاهیم طراحی داخلی اداری  به لحاظ بهره وری کارکنان بسیار مهم است. کاملا شکی نیست که با استفاده از برخی یا همه راهنمایی های فوق، تمام کارکنان شما احساس خوبی خواهند داشت و زندگی آنها بیشتر مثبت خواهد بود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.