۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا

۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا

طراحان آریا در این مقاله ۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا را برای شما علاقمندان به طراحی داخلی شرح می دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چگونه یک دکور دیزنی برای اتاق بچه هایتان ایجاد کنید؟

امیدوارم شما این اتاق های دیزنی دوست داشته باشید. چرا که به شما کمک می کند تا ایده های اتاق کودک خود را بیابید!

یکی از مواردی که این نوع اتاق ها را جذاب می کند، این است که شما می توانید انجام دهید و خیلی چیزها را انتخاب کنید. اگر شما نمی خواهید با یک ایده اتاق شاهزاده خانم معمولی برای یک دخترپیش بروید، هیچ مشکلی با انجام این کار به سبک شیر شاه وجود ندارد! شاید برای ایده های اتاق پسرها گیر کرده باشید، زیرا پسر شما به نظر نمی رسد همان چیزهایی را که پسرها انجام می دهند دوست داشته باشند. به او دونالد اردک، اگر این چیزی است که مورد دلخواه او است.

هنگام تزئین اتاق فرزند خود، مطمئن شوید که آنها را در تصمیم گیری قرار دهید. این به شما نزدیک تر می شود و زمان بندی خاصی را فراهم می کند و شما هرگز نمی دانید که چه چیزی ممکن است یاد بگیرد. ذهن کودکان پر از انواع چیزهایی است که ما در مورد آن را نمی دانیم، و همیشه شگفت انگیز است برای یادگیری آنچه که آنها را هیجان زده می شود. تصورات آنها بی حد و حصر است، و احتمالا می توانید با برخی ایده های بسیار جذاب که در مورد آنها فکر نکرده اید، بیابید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا
۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا

آنها احتمالا بیشتر از خوشحالی خواهند بود که به شما در جزئیات طراحی کمک کنند. چه نوع پروژه های هنر و صنایع دستی می تواند این کار را در اتاق خود انجام دهد؟ آیا آنها به اندازه کافی برای نقاشی کمک می کنند؟ اگر نه، شاید آنها می توانند علامت های دیجیتال را روی دیوار قرار داده یا به شما کمک کنند تصمیم بگیرید کجا آنها را قرار دهید. اجازه دهید آنها را کمک کنند و خاطرات جادویی را با هم ایجاد کنند.

سن حالت ذهن است و شما برای سرگرمی هرگز خیلی قدیمی نیستید. اضافه کردن اقلام مربوط به دیزنی در اطراف یک خانه می تواند آن را بسیار بیشتر کمک کند؛ آنها می توانند آن را به خانه تبدیل کنند. از دکوراسیون لذت ببرید!

وقتی از چيدمان اتاق بچه ھا صحبت می شود روشھای متفاوتی باید مدنظر قرار بگيرد. چرا که اتاق بچه ھا ترجيحاً باید معرف شخصيت فردی و خصوصيات ذاتی آنان باشد نه والدینشان.
برای بسياری از کودکان و نوجوانان، اتاق، مکانی است که در آن مطالعه می کنند، تکاليفشان را انجام می دھند، بازی می کنند، به موسيقی گوش می دھند و ھر آنچه را که برایشان ارزش مند است به نمایش می گذارند و یا مخفی می کنند.

۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا
۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا

چنين اتاقی محلی دنج است برای آنکه به رؤیاھای دوران بچگی بازگردند یا حتی شخصيت واقعی خود را بروز دھند. دکوراسيون اتاق فرزندتان را طوری تنظيم و انتخاب کنيد که ھم شما و ھم او رضایت خاطر داشته باشيد.

۱٫ابتدا با خود کودک صحبت کنيد. مشخص کنيد که از چه نوع فعاليتھا و یا بازیھایی خوشش می آید و رنگ مورد علاقه اش چيست تا بتوانيد زمينه اطراف را منطبق با شخصيت و علایق فردی اش تنظيم کنيد.

در ضمن برای آنکه احساس رضایت، شادی و امنيت کند زم است اتاق کودکرا براساس سليقه او تنظيم کنيد.

۲٫به فرزندتان اجازه بدھيد در چيدمان اتاق به شما کمک کند، به خصوص با ھر آنچه مرتبط با رنگھا و وسایلی است که به آن علاقه مند است.
البته باید در نظر داشت که طراحی اتاق باید تا حد امکان قابل تغيير باشد تا اگر سليقه، علاقه و احتياجات کودک تغيير کرد، بتوان آن را عوض کرد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا
۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا

۳٫از آن جایی که بيشتر بچه ھا از اتاقشان نه تنھا برای خوابيدن، بلکه برای کارھای دیگر استفاده می کنند، در صورت امکان بھتر است که چند قسمت مجزا و مشخص در داخل اتاق مد نظر گرفته شود.

به عنوان مثال گوشه ای از اتاق برای بازی بچه ھا و گوشه ای دیگر به عنوان محلیبرای گذراندن اوقات فراغت بچه ھا با دوستانشان تنظيم شود.
(می توانيد در این قسمت رادیو، تلویزیون، رایانه و… قرار دھيد) مکانی از اتاق را ھم برای مطالعه و درس خواندن بچه ھا آماده کنيد.

حتی میتوانيد در قسمتی از اتاق دیوار یا تابلو اعلاناتی تعبيه کنيد تا فرزندتان بتواند بر روی آن عکسھای مورد علاقه یا کارھای ھنری خود را قرار دھد.
فراموش نکنيد که قفسه یا طبقه ای را ھم برای به نمایش گذاشتن ھر آنچه کودک جمع آوری کرد، ھمانند مدالھا یا نشانھای افتخار یا لوحھای تقدیر و… در نظر بگيرید.

۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا
۶ پيشنھاد کاربردی برای تزئين اتاق بچه ھا

۴٫نکته مھم این است که تا حد امکان از ریخت و پاشھای اتاق بچه ھا کم کنيد. این کار را می توانيد با تھيه چند قفسه یا سبدھای بزرگ حصيری و پلاستيکی و حتی کمدی چند طبقه یا کشودار انجام دھيد.

۵٫برای تزیين پنجره از وسایل ساده استفاده کنيد. سایبان، پرده کرکره و یا پرده ھای کوتاه که مناسب این کار ھستند. مطمئن شوید که پارچه ھای انتخاب شده دارای جنس مناسب و طرح روی آنھا با طرح ملافه ھا، روکش چراغ خواب و غيره ھماھنگ باشند.

۶٫در نظر گرفتن دو نوع مپ یکی دارای نور مناسب و قوی برای مطالعه و انجام تکاليف و دیگری نوری ملایم و آرام بخش ضروری است. ممکن است مجبور شوید یک چراغ خواب ھم تھيه کنيد.
به خصوص برای بچه ھایی که مشکلات خواب دارند و از تاریکی می ترسند و یا موقع خروج از اتاق به در و دیوار و وسایل اتاق برخورد می کنند.

به خاطر داشته باشيد ھمکاری خود بچه ھا در چيدمان و تزیين اتاق می تواند ميزان علاقه و تعھدشما را نسبت به فرزندتان نشان دھد.

برای حفظ روحيه خود و بچه ھا شایدلازم باشد در برخی موارد با فرزندتان در مورد طرحھای انتخاب شده توسط او کنار بيایيد، حتی اگر این طرحھا در ابتدا قدری عجيب به نظر برسند، اما این تنھا راه مصالحه و توافق ميان شما و اوست.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.