نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر

نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر

در این مقاله نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اتاق های زندگی محدوده اصلی خانه های ما و زندگی روزمره ما است. به همین ترتیب، اتاق نشیمن برای اهداف مختلف، از استراحت در مقابل تلویزیون به مهمانان سرگرم کننده خدمت می کنند. فعالیت های مورد علاقه ما هر چه بیشتر باشد، ما زمان زیادی را صرف در اتاق نشیمن می کنیم.

بنابراین، جای تعجب نیست که مردم به دنبال ساختن اتاق نشیمن بزرگتر می گردند. آنچه ما امروز می خواهیم نشان دهیم این است که تولید فضای اضافی به جای تخریب و پارتیشن کردن، نباید دردناک باشد. شما می توانید چند ترفند ساده بصری را استفاده کنید.

نکات ما برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر را بررسی کنید:

تصاویر پس زمینه و آینه

اتاق های اتاق نشیمن، به خصوص به گونه ای که دسترسی به نور طبیعی ندارند، به نظر کمی فکری می کنند. با این حال، یک فریب است که آنها را بزرگتر نگاه دارند: یک نقطه مرکزی را انتخاب کنید؛ خرید تصاویر پس زمینه جدید با رنگ های روشن و جالب و آویزان یک آینه در بزرگترین پنجره. به این ترتیب، آینه نقش یک پنجره اضافی را بازی می کند و دیدگاه با شکوه را منعکس می کند.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر
نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر

آرامش را با معماری که در حال حاضر داشته اید

اندازه محدود اتاق نشیمن شما اغلب می تواند شما را به غافل از امکانات طراحی باور نکردنی. به عنوان مثال، گوشه ها و جرثقیل های استفاده نشده را می توان برای نیمکت های برش و میز کارکرد استفاده کرد. در حالی که سقف کاذب عالی برای لوسترهای زیبا است.

ترفند مفید در اتاق های اتاق کوچک، جذب توجه به سقف است، به همین دلیل است که آثار هنری آویزان نیز یک راه حل عالی است. علاوه بر این، پنجره های خود را با پرده های طولانی و ظریف طراحی کنید که می تواند اهمیت آنها را برجسته نماید.

انتخاب مبلمان از نظر استراتژیک

بزرگترین اشتباه شما هنگام تزئین یک اتاق نشیمن کوچک، انتخاب مبلمان ناسازگار است. قطعه های بزرگ فضای زیادی را اشغال می کنند؛ و آنها حتی در خالص ترین اتاق نیز فضای بصری ایجاد می کنند.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

سعی کنید آن ها را با مبلمان مدولار جایگزین کنید که بیشتر از یک هدف صرف می شود: به عنوان مثال، مبل های سنتی را فراموش کرده و دو عثمانی کوچک را انتخاب کنید. عثمانی ها و مبل های ریز و درشت به نظر می رسد بزرگ و زیبا؛ و هنگامی که به فضای اضافی احتیاج دارید، آنها به راحتی می توانند به طرف دیگر منتقل شوند.

نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر
نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر

رنگ های مناسب را انتخاب کنید

طرح رنگی قطعا می تواند اتاق های کوچک زندگی را بسازد یا شکسته شود. بسیاری از مردم از اشتباهات شدید در پیروی روند های محبوب هستند؛ و استفاده از پالت های تاریک و جسورانه. اتاق های اتاق کوچک، هنگامی که در تنکه های مات و خنثی، مخصوصا عناصر محبوب آهک، عاج و یا آبی آسمان، لباس های بسیار شیک تر را نگاه می کنند.

گوشه ها را پر کنید

این به نظر می رسد یک ایده ضد تولیدی است، اما پر کردن یک گوشه ای تنها در یک اتاق نشیمن کوچک می تواند اندازه بصری آن را افزایش دهد. قطعات بزرگ مبلمان فروشگاه بسیاری از موارد؛ و آنها می توانند مردم بیشتری را از سفره های استاندارد جای دهند. به طریقی، اتاق به نظر نمی رسد شلوغ و کلاه برداری.

توصیه های اضافی برای استفاده از تکه های مدرن با خطوط واضح و تیز، به جای مبلمان بیش از حد پر یا گرد است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از سقف های بلند استفاده کنید

سقف های بالا یک برکت واقعی برای اتاق های کوچک است! این درست است که شما ممکن است قادر به اضافه کردن صندلی های اضافی، اما شما همیشه می توانید قطعات عمودی عالی و فشار دادن توجه به سمت سقف. نتيجه نهايي مي تواند فضاي نوری و بزرگي باشد که در غير اين صورت امکان پذير نيست.

به عنوان مثال، ما توصیه می کنیم قفسه قفل، مجموعه های هنری، و یا نور های خلاق. از سوی دیگر، پرتوها، علاوه بر هوشمندانه برای محیط های روستایی نیز می توانند باشند.

در صورتی که نور طبیعی کافی در اتاق شما وجود نداشته باشد، پوششها را شفاف و فشرده نگه دارید. پرده های سنگین ساخته شده از مواد ضخیم و تاریک مدرن و عملی است، اما آنها یک اتاق های لوکس کوچک نمی توانند. از سوی دیگر، پرده های نور سبب روشنایی و طراوت در داخل مکان شما می شود. روشنایی های جایگزین، مانند چراغ های طبقه یا لوسترهای شاداب، استقبال می شود.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر
نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر

تمرکز بر شومینه

کسانی که به اندازه کافی خوش شانسی برای داشتن یک شومینه داخلی باید در مورد تبدیل آن به عنصر مرکزی اتاق های زندگی خود فکر کنند. شومینه می تواند بیش از یک دکوراسیون باشد – این می تواند به عنوان منطقه جمع آوری دلپذیر خدمت کند!

همه چیز این است که آن را با مدفوع راحت، نیمکت خلاق، و یا یک جفت عثمانی زیبا را احاطه کرده است. طبیعت گرم و دعوت کننده آنها الهام بسیاری از طراحان به آنها توصیه می شود، به ویژه از لحاظ صرفه جویی در فضا و ذخیره سازی پنهان.

شما واقعا به مبل نیاز ندارید

همانطور که قبلا گفتیم، در اتاق های کوچک باید از مبل ها اجتناب شود. آیا آن را با یک جفت عثمانی دنج و یا مجموعه ای از صندلی های بازو جذاب نمی شود؟ علاوه بر این، فقط تعداد کمی از مدفوع یا پافوس را برای اطمینان از اینکه محتویات مردم یک مسئله نیست، صرف خواهد کرد.

ذخیره سازی “پنهان”
در اکثر موارد، اتاق نشیمن کوچک بخشی از خانه های کوچک به طور کلی است که صاحبان را از لوکس فداکاری برای سبک محروم می کند. در حالی که این بدان معنا نیست که شما باید زیبایی از مبلمان خود را رها کنید، باید قطعاتی را انتخاب کنید که بسیار کاربردی هستند. و می تواند پنهان سازی وسایل شخصی را پنهان کند.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بنابراین، ما کابینت های داخلی، بانک های قفسه خلاق یا کشوهای مخفی را توصیه می کنیم. بیشتر هنری و بازیگوش شما بزرگ تر خواهد شد اتاق خود را ظاهر خواهد شد.

گیاهان سبز را اضافه کنید

گیاهان قادرند چشم را بر این باورند که فضای بیشتری در اتاق وجود دارد تا آنجا که واقعا وجود دارد. فقط تعداد کمی از آنها می توانند مکان شما را تازه و شاداب نگاه می کنند، به ویژه اگر آنها را در گوشه ها یا پشت قطعات بزرگتر قرار دهید.

نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر
نکات اساسی برای ساختن اتاق نشیمن بزرگتر

برجسته کردن محور عمودی در اتاق

مزایای محور عمودی اتاق ما اغلب تضعیف می شود. حقیقت این است که تاکید بر ابعاد عمودی اتاق، عملا می تواند بازدیدکنندگان را به این باور برساند که اتاق بزرگتر است. دستیابی به این بسیار ساده است – شما نیاز به لامپ های طبقه ای بزرگ، گلدان های طولانی با نی، پرده های بزرگ و یا آینه های کامل دارید. در واقع، هر مورد عمودی در دفع می تواند یک انتخاب عالی باشد.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از مواد شفاف استفاده کنید

مواد شفاف حساس هستند و مستعد آسیب هستند، اما با مراقبت و مراقبت منظم می توانند اتاق نشیمن کوچک خود را برای مدت زمان طولانی غنی سازی کنند. صندلی های Lucite (به ویژه برای صندلی های پنجره ای که شما را از طریق آنها می بینند) یا جداول شیشه ای شیک برای چشم غیرممکن است. اما در همان زمان عملی و ظریف است. لوازم جانبی اکریلیک حتی مطلوب تر است.

لوازم خانگی نشسته در اتاق های کوچک بهتر در وسط، بهتر از دیوار است. برای ایجاد یک محیط نشسته دلپذیر، قطعه های کوچک و بیپایان را انتخاب کنید. آنها فضای بیشتری را برای مهمانان تضمین می کنند؛ و یک بطری مدرن در خانه شما ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، مبلمان بیرونی به نظر می رسد به همان اندازه در فضاهای بزرگتر به نظر می رسد، جایی که آنها می توانند به دو قسمت مختلف صندلی تقسیم شوند.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.