معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا

معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا

طراحان آریا در این مقاله معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا را به شما علاقمندان به طراحی داخلی توضیح می دهد.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک لوستر به عنوان یک سیستم نورپردازی با ایجاد زاویه با سقف با دو یا چند چراغ نشانگر زیبایی محصور شده است. در دوران قرون وسطی، آنها از تیرهای چوبی ساخته شده بودند که معمولا به عنوان یک صلیب با ستونهای فلزی در بالای صفحه قرار داشتند تا شمعها را نگه دارند.

با استفاده از یک طناب یا زنجیری به سمت سقف بلند شد و به عنوان یک منبع نور مفید بستگی داشت و آنها را به طرح های ظریفتر مربوط به کریستال ها و سنگ ها تبدیل کرد و در کاخ ها، مکان های سلطنتی و ثروتمندان بیشتر شد.

امروزه لوستر با استفاده از روش تزئینی دیگر، با یک حضور لوکس به خانه اضافه می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا
معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا

 دیگر طرح های لوستر لوکس خانه

با این وجود، لوسترها می توانند محیط فوق العاده ای را در مورد هر اتاق اضافه کنند. آنها طراحی شده اند تا در یک اتاق به عنوان یک عنصر طراحی شناور شوند. این می تواند به عنوان یک مرکز اتاق بدون در نظر گرفتن کل فضای خدمت کند. لوسترها می توانند یک قطعه مکالمه ای بزرگ باشند و همچنین بخشی از خانه که واقعا احساس می کند که شما در لوکس زندگی می کنید. آنها افزودنی های ظریف و بی نظیر هستند و توجه را مانند هیچ نوع مبلمان دیگر انجام نمی دهند. در هنگام انتخاب یک لوستر، نکات بسیاری وجود دارد. اندازه، مواد و انتشار نور در تعیین لنز کامل برای یک اتاق بسیار مهم است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اندازه عمودی و افقی تصمیمات مهمی در انتخاب یک لوستر می باشد. یک فست فود که بیش از حد بزرگ است ممکن است فضا را فریب دهد، با این حال، یک کمی کوچک به نظر می رسد خارج از محل یا ناچیز است. طراحی و اندازه لوستر نیز بر ارتفاع حلق آویز تاثیر می گذارد.

برای یک لوستر پیچیده که طول می کشد تا مقدار زیادی از فضا، آن را باید چند وضوح بالاتر از ارتفاع استاندارد آویزان است. اطمینان حاصل کنید که قبل از ارتکاب به ارتفاع، آن را نگه دارید تا مطمئن شوید که کار می کند. در اینجا برخی از قوانین ابعاد ابعاد عمومی که هنگام انتخاب یک لوستر کمک می کنند وجود دارد:

– اگر اتاق کوچکتر از ۱۰ “۱۰” باشد، یک لوستر ۱۷ “تا ۲۰” را انتخاب کنید.

– اگر اتاق حدود ۱۲ “x 12” باشد، یک لوستر ۲۴ “تا ۲۷” می تواند اندازه دقیق باشد.

– اگر اتاق در حدود ۱۴ “x 14” باشد، یک لوستر قطر ۲۴ “تا ۳۶” را امتحان کنید.

یکی دیگر از راه های کمک به تعیین اندازه لوستر مناسب برای یک اتاق، ابعاد آن را با هم ترکیب می کند. به عنوان مثال، اگر اتاق شما ۱۲ “به ۱۷” است، اضافه کردن ۱۲ به علاوه ۱۷ برای به دست آوردن ۲۹٫ بنابراین، لوستر مناسب اندازه حدود ۲۹ “قطر برای این اتاق خواهد بود.

طولی که لوستر باید آویزان باشد بستگی به ارتفاع سقف آن اتاق خاص دارد. پایین پایه باید بیش از ۷ ‘از کف قطع شود. اگر پنجره ها وجود داشته باشد، لوستر را در پنجره قرار دهید تا از خارج دیده شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از آنجایی که یک لوستر قطعه تمرکز در اتاق است، انتخاب مواد لازم است که دکوراسیون منطقه را بهبود بخشد. لوازم آرایشی با شکوه و بصری خیره کننده می تواند زیبا ترین نوع نورپردازی ایجاد کند. ترکیبی از کریستال ها و شمع ها باعث ایجاد احساسات دلتنگانه در مورد لوسترها می شود. وسایل کریستال و شیشه بسیار محبوب هستند و نشان دهنده حس عاشقانه ای از ثروت هستند. لوسترها همچنین می توانند در فلزات مختلف مانند برنج، آهن، نقره و فولاد باشند. یک لوستر ساخته شده از جنس آهن ظاهر باشکوهی دارد. سنگهای قیمتی، لوستر پوسته و capiz به اندازه فانتزی نیستند، اما قطعا یک نگاه نادری یا غریب را ارائه می دهند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا
معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا

لوستر ماهرانه از گوزن یا گوزن یک سبک روستایی را به تصویر می کشد و برای کابین های ورودی و خانه های روستایی مناسب است.

برای یک اتاق با یک سبک سنتی، آرایش با طرح های تزئینی و طرح های پیچیده بیشتر مناسب خواهد بود. در عوض، یک لوستر ساده با یک فضای سبک مدرن مطابقت دارد که معمولا کمتر تزئین شده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک اتاق رسمی و ظریف بهترین مجهز به لوستر بسیار چشمگیر است. یک فضایی که ویژگی های مبلمان پیش ساخته را با یک لوستر غنی شده با جزئیات بیشتر، شاید با آویز آویزان کند.

یکی دیگر از روش های مناسب برای کمک به انتخاب مواد، شروع یک رنگ یا عنصر است که در طرح دکوراسیون اتاق تاثیر گذار است.

شما می خواهید رنگ لوستر خود را به تعریف تکمیل موجود خود را. برنز، برنز، سیاه، نقره و یا حتی طلا ممکن است زنجیرهای خنثی باشد که با بیشتر طرح های تزئینی مطابقت داشته باشد. اگر شما در حال حاضر دارای موضوع گرم، غنی، چوب و زمینی است، لوستر به پایان رسید برنز و یا طلا ممکن است بهترین کار.

اگر اتاق دارای صداهای سرد، مانند بلوز و سفید، یک نقره مناسب باشد. برای این براق، فضای مدرن سبک با مبلمان سیاه و سفید، یک نقره یا سیاه و سفید ثابت خواهد شد که طراحی جلا را تکمیل.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا
معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا

فضای ورودی معاصر با لوستر مدرن

لوستر دارای لامپ های متعدد و تمایل به ریختن بسیاری از نور است. مقدار نورانی که شما نیاز دارید می توانید بر اساس این فرمول محاسبه کنید:

طول x عرض x 1.5 = واتا

به عنوان مثال، یک اتاق ۱۲ x 15 فوت نیاز به لامپ هایی با مجموع ۲۷۰ وات دارد. لوستر با ۶ لامپ که ۴۰ وات است، احتمالا نور مناسب را فراهم می کند، به ویژه اگر از لوازم جانبی، لامپ ها یا سایر وسایل روشنایی استفاده شود. یک قاعده کلی برای فراهم آوردن نور کافی با توان کل لامپ های ۱۰۰ وات تا ۴۰۰ وات است. از آنجا که لوسترهای اخیر به عنوان یک منبع نور استفاده نمی شود اما بیشتر به عنوان یک قطعه تزئینی، قرار دادن لوستر خود در یک دیمر یک گزینه عالی است. یک ترمومتر اجازه می دهد تا تنظیم نور سطح را تنظیم کند تا خلق و خوی کامل برقرار شود.

یک محل بسیار رایج برای لوستر اغلب در اتاق غذاخوری یافت می شود. مهم است که اطمینان حاصل کنید که لوستر به اندازه کافی کم است تا بتواند منطقه غذا را روشن کند بدون دخالت در خط دید مردم متولد شده در جدول. قاعده کلی این است که ۳۰ تا ۳۶ “از سطح میز به پایین لامپ برای اندازه گیری نور خوب اطمینان حاصل کنیم. علاوه بر این، باید حدود ۱۲ “باریک از عرض جدول باشد تا در سر مردم دخالت نداشته باشد. اغلب بهترین کاری است که باید انجام دهیم، نگه داشتن لامپ در بالای میز و حرکت آن به بالا و پایین تا زمانی که درست به نظر برسد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا
معیار انتخاب لوستر مناسب جهت نورپردازی فضا

خانه لوکس اروپا با لوستر ورودی

لوستر کامل در فضای یک فضای خوش آمدید برای همه کسانی که وارد خانه می شوند. این باید نور کلی مورد نیاز برای خوش آمد گویی مهمانان و اطمینان از گذراندن ایمن در خانه شما را فراهم کند. هنگام تعیین اینکه آیا یک لوستر فلاشینگ، نیمه فلاش یا لوستر چند لایه را در فضای خود تعیین کنید، ارتفاع سقف فضای خانه را در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که حدود ۷ فوت از کف آن را نگه دارید. برای فضای باز دو طبقه با پنجره بالای درب ورودی، لوستر را محک بزنید تا از خارج دیده شود. اگر فضای شما فوق العاده بزرگ است، شما همچنین می خواهید برای اضافه کردن معادلات تطبیقی. آنها باید در حدود ۵ فوت از کف و حدود ۶ ‘تا ۸’ از هم جدا شوند.

لوستر حلق آویز در بالای یک راهرو می تواند نقطه تمرکز بزرگی باشد. هنگام استفاده از دکور خانه به نرده ها اغلب نادیده گرفته می شود، بنابراین افزودن ساده یک لوستر می تواند این فضا را به بقیه منطقه زندگی شما متصل کند.

آشپزخانه یک مکان منحصر به فرد اما زیبا برای لوستر است. بسیاری از صاحبخانه ها لوستر منطقه ناهارخوری را با نورپردازی مورد استفاده در آشپزخانه برای حفظ یکنواختی در سراسر خانه مطابقت خواهند داد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر لوستر خود را در یک اتاق با سقف نسبتا کم مانند برخی از اتاق خواب ها قرار دهید، خرید یک لوستر کوچک را در نظر بگیرید. در سال های اخیر، لوستر های کوچک به دلیل توانایی آنها برای زیبایی در فضاهای کوچک و بدون فداکاری شخصیت هایی که لوستر با کیفیت بالا ارائه می دهند محبوبیت فراوانی به دست آورده اند.

برای سال های بی شماری، لوستر ها به مدت طولانی شکل شگفت انگیزی از نورپردازی ارائه می دهند که باعث می شود که فضا بزرگ و برجسته مانند هیچ روشنایی دیگر. این می تواند یک لهجه تزئینی یا مرکزی زیبا برای هر اتاق در خانه باشد. از آنجایی که تناسب سبک اتاق از اهمیت زیادی برخوردار است، نبايد از اندازه ها، سلیقه ها و طرح های مختلف لوسترها برای دیدن کدامیک از بهترین ها کار می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.