فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

در این مقاله طراحان آریا  راجع به فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای اکثر ما ایرانیان ، تقریبا غیرممکن است که راه پله خانه را بدون فرش استقامتی تصور کنیم. با این حال، انتخاب یک فرش برای پله ها به هیچ وجه به یک کار آسان بستگی ندارد، چرا که ما در حال بحث در مورد منطقه ای با راندگی بالا هستیم که در آن ساییدگی و پاره شدن به طور مشخص مشهود است.

علاوه بر این، پله ها با فرش، به سادگی بیشتر استقبال می کنند، و ما نباید آنها را با تلاش های زیبا با بسیاری از گزینه های پوشش پله مناسب محروم کنیم.

کدام فرش مناسب برای شماست؟

هنگام گرفتن یک فرش برای پله ها، باید ضخامت و کیفیت پارچه را در نظر بگیرید و آن را در ابعاد مناسب جهت نصب آن به طور موفقیت آمیز برش دهید. فقط این است که شما می توانید از سبک و رنگ فکر کنید.

فرش پله خوب باید کاملا در اطراف لبه های پله ها قرار گیرد و یا به طور منظم تحت پست های نرده در صورت داشتن چنین مواردی مناسب باشد. این باعث می شود تا ظاهر صاف و ایمنی راه پله شما تضمین شود.

بعد، شما باید یک چاپ / رنگ را انتخاب کنید که با فرش سالن مطابقت دارد، همانطور که همه چیز باعث ایجاد یک اثر گیج کننده می شود. با توجه به این که راهپیمایی اولین چیزهایی است که همه بازدیدکنندگان هنگام ورود به محل شما متوجه می شوند، باید آن را استقبال و جذاب کنید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید
فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

گرفتن فرش جدید برای پله ها؟

این پنج ویژگی اصلی شما باید به یاد داشته باشید:

طول عمر
مواد جامد
ضخامت
الگوهای سازگاری
مطابق رنگها

اجازه دهید برخی از ایده های فرش ما را به اشتراک بگذاریم:

یک فرش ضخیم شما و پله های شما را امن خواهد کرد
هنگامی که به دنبال بهترین فرش برای پله ها، اولویت ما باید با کیفیت خوب باشد. این رویکرد تقریبا همان چیزی است که ما در هنگام انتخاب مواد برای پله ها داریم.

همه ما می خواهیم پله هایمان را به آخر برسانیم، بنابراین ما سطوح سخت و مقاوم مانند لمینیت و چوب سخت را انتخاب می کنیم. با این حال، این به معنی این نیست که ما به یک فرش پله یا فرش پله نیاز نداریم. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بدون یک فرش روی آنها، سطوح سخت تمایل به لغزندگی و ناامنی دارند. در صورتی که سقوط کنید، شما یک منطقه فرود نرم نخواهید داشت، و شما مجروح خواهید شد.

این همچنین توضیح می دهد که چرا باید فقط برای پوشیدن فرش های پله ها به دنبال باشید.

فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید
فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

 توجه به کیفیت کفپوش پله شما

فرش برای پله: چگونگی انتخاب بهترین یکی خارج از آن منبع تصویر: Lacy Green، design enzy

ترافیک زیاد تنها چیزی است که در طول سالها می تواند به پله ها آسیب برساند. به طور پیشفرض، آنها بسیار حساس تر از سطوح مسطح هستند و هر زمان که بر روی آنها راه می روید، با نیروی جاذبه روبرو شوید.

این باعث می شود که حتی بیشتر از اینکه فرش با کیفیت بالا را پیدا کنید و حتی آن را با پد های ایمنی فرش برای پله ها ارتقا دهید تا زیبایی آن را حفظ کنید.

سرمایه گذاری در مواجهه با پله مناسب مناسب نیست، اما مطمئنا در بلندمدت پرداخت می شود.

کفپوش سالن پایدار

بهتر است فرش پله خود را طولانی تر از آن طول بکشد، و دیگر شما دیگر قادر به لذت بردن از ظاهر خوب آن است. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ما یک بار دیگر توصیه می کنیم که مواد با دوام بیشتری را که می توانید پیدا کنید را انتخاب کنید، مطمئن شوید که هنوز هم می تواند آن را مرتب و مناسب قرار دهد. توجه داشته باشید: مواد فرش که برای حمام یا اتاق نشیمن انتخاب کرده اید، برای پله ها مناسب نیستند.

فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید
فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

ملاحظات ضخامت

اکثر صاحب خانه ها می گویند “ضخیم تر است”، اما لازم نیست که چنین باشد. بسیاری از فرش های نازک وجود دارند که بر خلاف همپوشیده های ضخیم آنها که تنها با هوا پر می شوند، ثابت شده است که دوام دارند.

ضخامت تصمیم می گیرد، بیشتر یا کمتر، که آیا یک فرش پایدار است، اما شما نباید با آن غلبه کنید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک فرش بسیار ضخیم نمی تواند بطور منظم در اطراف لبه ی جلو پله قرار گیرد و بنابراین می تواند نگرانی ایمنی را برای فردی که روی آن راه می رود نمایان سازد. اساسا، فرش ضخیم شما می تواند باعث آسیب های مشابه و سقوط به عنوان یک نازک می شود.

شما می توانید مشاوره حرفه ای از نصب کننده های فرش دریافت کنید، زیرا آنها قالیچه ضخیم را در وهله اول توصیه نمی کنند. آنچه آنها پیشنهاد می کنند یک شمع بالای ½ اینچ با تراکم ۸ پوند (یا بیشتر) است، که به طور کامل با پوشش فرش ۷/۱۶ اینچ ترکیب شده است.

فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید
فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

مقاومت به خاک

فرش پله شما ممکن است که در معرض رنگ آمیزی قرار نگیرد، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که مقاومت در برابر خیس شدن مناسب است.

شما همیشه نمیتوانید با روغنهای پای خود را باقی بگذارید، اما می توانید اطمینان حاصل کنید که به الیاف که به راحتی می چسبد نیست. برای حفاظت حداکثر، قدم زدن روی فرش با دمپایی یا جوراب را امتحان کنید.

ممکن است بهترین فرش را برای پله هایی که می توانید پیدا کنید را انتخاب کرده و به نصب کننده کمک کنید تا کار خود را انجام دهد – این بدان معنا نیست که این فرش فرشهای دیگر شما را از دست خواهد داد.

قبل از آن شدید به شدت آسیب دیده، یک قطعه پشتیبان و جایگزین آن در اواسط راه. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هیچ قاعده یا محدودیتی برای اینکه کدام رنگ یا سبک ایده آل برای فرش پله ها وجود ندارد. با این حال، یک فرش پله ای الگو ممکن است یک چالش را بوجود آورد، زیرا شما باید آن را در اطراف لبه قرار دهید و همچنان الگو را به وضوح قابل مشاهده است.

مشکلی که ممکن است با آن روبرو شوید این است که پشت و روکش کردن فرش را در لبه های خود قرار دهید، این مسئله بسیار رایج است حتی با بهترین فرش های بربر برای پله ها.

حمایت از فرش پله شما نباید نشان دهد، حداقل اگر شما در حال خرید یک محصول با کیفیت بالا هستید. توجه داشته باشید که این نیز ممکن است مسئله نصب باشد – اگر لبه ها به درستی پیچیده نباشند، پشتی قابل مشاهده خواهد بود.

به غیر از اشکال و اندازه ها، فرش های پله نیز دارای جهت هستند، و آنها باید از بالا به سمت پایین اجرا شود. به عنوان مثال، اگر شما آنها را به سمت چپ قرار دهید، می توانید لباس، ظاهر و عملکرد مناسب خود را به خطر بیندازید.

موکت بربر است که در آن بسیاری از این اشتباهات نصب ناخوشایند اتفاق می افتد. اگر فرش بربر را به عقب بچرخانید، مثلا، و اگر بتوانید بین ردیف پشتی ببینید، احتمالا آن را به جهت اشتباه خم می کنید.

کارشناسان صنعت این را به عنوان “لبخند” می دانند. از آنجایی که ردیف حلقه روی یک فرش دراز بکشید، با خم شدن روی فرش، آنها را از طرف به طرف دیگر حرکت می دهند.

هنگامی که فرش به سمت راست قرار می گیرد، ردیف ها بر روی نوار تغییر می کند و اثر دیگری هم وجود ندارد. به طور خلاصه، همیشه باید قالی خود را به صورت طولی نصب کنید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پشتوانه قابل ملاحظه ای روی فرش هایی که باید در اطراف لبه های بیرونی (در یک یا دو طرف) پیچیده شود، اغلب اتفاق می افتد، زیرا آنها برای خم شدن در جهت مخالف طراحی نشده اند. با این حال، اگر خودتان فرش با کیفیت بالا Berber را دریافت کنید، این موضوع نباید باشد.

از سوی دیگر، درزها با نصب مناسب پنهان می شوند. برای نگه داشتن در سمت امن، شمع های طولانی تر (برای مثال فریم ها) را انتخاب کنید بدون حلقه ها.

موکت برای پله های باز

مفاهیم باز پله یک چالش مواجه اضافی را تحمیل می کنند. حالا شما نیاز به قطعه ای دارید که در دو جهت به طور مسطح خم می شود – طولی که به طور منظم روی جلوی پله ها قرار می گیرد؛ و عرض، به خوبی در اطراف دو طرف قرار دادن.

همان طور که ذکر شد، همه فرش ها خم شده نیستند، به همین دلیل ممکن است اثر لبخند بر طرف مقابل را تجربه کنید.

صاحبان پله های باز باید همیشه پس از فرش با کیفیت بالا، فرش های بزرگ بربر باشند، زیرا این فضای بین ردیف ها وقتی خم می شود، نشان نمی دهد.

فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید
فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

رنگ های فرش برای پله ها

اگر قصد دارید که فرش های پله ها را ساده نگه دارید، به یک پالت خنثی و سبک بچسبید. دلیل اینکه پله ها و فرش های راهرو به ندرت تاریک هستند، چرا که ما نمی خواهیم آنها حوالی های باریک ما را کوچکتر نگاه دارند و آنها را از نور طبیعی کمی که آنها می گیرند محروم کنند.

در عین حال، ما می خواهیم گزینه های پوشش پله سبک تر را از بین ببریم اگر می توانستیم، همانطور که می دانیم به راحتی آنها را رنگ می کنیم و چقدر سخت است که آنها را تمیز کنیم.

بنابراین بهترین رنگ برای فرش های پله چیست؟ ما ابتدا تاپه و خاکستری روشن را لیست می کنیم اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای نصب فرش پله خود را – چیزهایی که باید بدانید

شما می توانید فرش خود را برای پله ها در دو روش مختلف نصب کنید – به دنبال آبشار یا روش کاپیتان فرانسوی.

تفاوت این است که: شما فرش را روی لبه های جلو خم می کنید تا آن را با موضوع گام بعدی مطابقت دهید. یا آن را در اطراف لبه قرار دهید و سپس آن را زیر لب لبه پیکربندی کنید، به این ترتیب تمام صحنه گام را پیکربندی کنید.

همانطور که می توانید نتیجه گیری کنید، اولین روش ساده تر و کم هزینه تر است، اما اثر خاصی ندارد و مناسب نیست.

پی در پی توجه بصری را در ذهن نگه دارید

تداوم بصری به طور قابل توجهی جریان جریان خانه شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این به ویژه برای پوشش پله شما محاسبه می شود، همانطور که ما در حال بحث در مورد منطقه بسیار محصور خانه شما هستیم که آن را نگه می دارد؛ و این احساس ادغام بین اتاق های مختلف را ایجاد می کند.

با این حال، فرش های پله ای در صورتی که طبقه پایین و بالای بالشتک شما وجود نداشته باشد، حس کمتری خواهید داشت.

آنچه که شما می توانید برای جلوگیری از این نگاه “خارج از منزل” است استفاده از یک دونده و ترک بخش از چوب سخت قابل مشاهده است. به این ترتیب، شما تداوم را تضمین می کنید، بلکه آسایش و ایمنی را نیز حفظ می کند.

پله های خلاقانه و فرش های فرود

صاحبان خانه با پله های سوئیچ می توانند زمان بیشتری را برای انتخاب فرش مناسب انتخاب کنند.

با این حال، آنها یک عنصر ساختاری شگفت انگیز برای کار با، و فکر می کنم از انواع راه حل های خلاق کفپوش برای به ارمغان آورد علاقه. به عنوان یک ایده، آنها می توانند بخش بالایی و پایین تر از پله ها را فرش بپوشند، اما بخش اعطای وام را در چوب چوب سخت را برای یک اثر چشمگیر تر ترک می کنند.

به گفته کارشناسان، بهترین فرش و فرش برای پله ها، کسانی هستند که می توانند حداکثر ایمنی را تضمین کنند. ایمنی، در واقع، دلیل اصلی ما استفاده از فرش، به عنوان ما در غیر این صورت اجازه می دهد ما چوب زرق و برق دار نشان می دهد چوب، و در عین حال خطر لغزش بیش از آن.

فرش های پله ها یک راه حل هوشمند برای هر خانواده است، به خصوص کسانی که کودکان و یا افراد مسن تر را در اطراف حرکت می کنند.

برای افزایش ایمنی راه حل موکت خود، می توانید خرید یک دکل یا پد لبه فرش را در نظر بگیرید. این ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشد، اما همیشه بهتر است نسبت به عذر خواهی ایمن باشیم.

در نهایت مهم این است که چگونه فرش شما از ناحیه پایین تر ظاهر می شود، و نه از سوی دیگر. به همین دلیل است که باید به طور عمده در محلول کف پایه مطابقت داشته باشد. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

استرینگرها

فرش برای راه پله های شرقی:

Stringers نام مشترک برای پشتیبانی های مختلف در یک راه پله است. اگر می خواهید آنها را مطابقت دهید، همیشه می توانید آنها را نقاشی کنید یا با مواد قالی خود پوشانید. همه چیز بستگی به آنچه شما ترجیح می دهید.

در اغلب موارد، مردم به دلایل زیبایی شناختی خود را از بین می برند. با این حال، موکت DIY همچنین می تواند در مورد ناقص و قدیمی استریگر، به عنوان معایب آنها را پوشش می دهد.

با این وجود، راه موقت برای رسیدگی به ستونگرها این است که آنها را پنهان کرده و یا همان رنگی که ما آن را رنگ کرده ایم، نقاشی کنیم.

فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید
فرش برای پله ها: چگونه بهترین انتخاب را انتخاب کنید

پوشش فرش پله رو به فراماسونری – قدیمی

به عنوان عجیب و غریب به نظر می رسد، یک ضمانت معمول در میان فروشندگان فرش نیست. با وجود فروش هر ماه صدها نفر از آنها، تولیدکنندگان به راحتی از کلیه سیاست های گارانتی خود، موکت پله ای را حذف می کنند.

این به این معنا نیست که شما یک سازنده را پیدا نخواهید کرد. اگر گارانتی (حتی یک کوتاه) را دریافت کنید، مطمئن شوید که مقاومت قالی را قبل از پایان آن آزمایش کنید.

به طور خلاصه، هیچ راه حل بهتر برای حفاظت از پله های با کیفیت بالا وجود دارد تا پوشش آنها را با فرش.

این فرش ترجیحا یکی از با کیفیت بالا، دوام و قادر به حفظ ترافیک بالا، و مقاوم در برابر رنگ آمیزی و خیساندن. فرش خوب و راحت برای پله ها و فرود ها به طور ایده آل از کیک اسیاسال ساخته خواهد شد.

هنگامی که به رنگ ها می آید، به یک رنگ پریده و عقیق برسیدوقتی به رنگها می آید، به پالت رنگی و خنثی نگاه کنید تا سالن کوچک خود را روشن نگه دارید.

با این حال، رنگی را انتخاب کنید که رنگ آن آسان نیست. الگوهای شاد نیز سرد هستند، تا زمانی که شما می توانید آنها را با بقیه ایده های کفپوش خود مطابقت دهید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.