طراحی داخلی و دکوراسیون عربی

طراحی داخلی و دکوراسیون عربی

طراحان آریا در این مقاله راجع به عناصر موثر در طراحی داخلی و دکوراسیون عربی با شما علاقمندان طراحی داخلی سخن می گوید.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکور خانه و دکوراسیون عربی در طول قرن ها تکامل یافته است، ترکیبات تأثیرات از دکور و معماری اسلامی و ایده هایی از منطقه مدیترانه اطراف آن. نشانه هایی از تاثیرات یونانی، ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی در سبک وجود دارد که همه آنها به یک ترکیب باشکوه و عجیب و غریب تبدیل شده اند که از آن، طراحی داخلی مراکش نیز چنین مثال برجسته ای است.

ایده های دکوراسیون مراکش و طراحی داخلی ترکیه شاید بهترین نمونه های طراحی داخلی در عربستان باشد، رومانتیس و فیلم و تلویزیون مشهور است. اما تغییراتی وجود دارد که از تزئینات روستایی و ساده به نام Bedouin تا طرح های شیک و لایه ای است که تصاویری از افسانه های “عربی شبانه” و دکوراسیون حزب عرب را به تصویر می کشد. طراحی داخلی مدرن عربی، در واقع، نسبتا مینیمالیستی است. اما این به اندازه کافی در دست نیست. هنگامی که یکی از طرح های داخلی عربی را می فهمد، هنوز نسخه پرطرفدار بزرگ و پس زمینه شب کلاسیک عربی را به تصویر می کشد.

استفاده روزافزون از رنگ، چیزی است که بیشتر به نظر می رسد در مورد دکوراسیون تحت تاثیر عربستان و دکور عرب به طور کلی. تنها عموما خاکستری هستند، با استفاده از لیبرال از قرمز های غنی، طلا، ochres و پرتقال. دیوارها، کف، مبلمان، و هنر – همه چیز باعث رنگ عمیق به فضا می شود.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مبلمان در طراحی داخلی عربی به طور کلی دقیق حک شده و لوازم روشنایی بسیار embellished. عناصر فلزی بخش مهمی از دکوراسیون منزل عربی هستند که طلای آن را تحت تأثیر قرار می دهند. و منسوجات از الگوهای بی شمار و بافت سخاوتمندانه به کار رفته در اتاق عربی با سبک پر زرق و برق ساخته شده است.

آنها اجازه می دهد تا با استفاده از لوستر های لوکس، فانتزی ها، پرده های سبک عربی، پرده های براق، فرش های غنی، پنجره های پلاستیکی، مبلمان عجیب و غریب، لایه هایی از پارچه های بافت و استفاده عجیب و غریب از لهجه های طلایی لذت ببرید.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی و دکوراسیون عربی
طراحی داخلی و دکوراسیون عربی

اما هنگام اجرای طرح الهام بخش طراحی داخلی عربی خود، چندین دستورالعمل وجود دارد:

نقش رنگ در طراحی داخلی عربی

فکر کنید گرم و لوکس. مخلوط کردن و ترکیب رنگ در طرف گرم چرخ رنگ. Neutral گرم و رنگ متمرکز آزادانه استفاده می شود. دیوار لهجه در نارنجی سوخته و یا یک قرمز عمیق مراکشی واقعا فضا را جابجا می کند. برای اضافه کردن علاقه، دیوار یا دو اغلب بافت می شود. این نگاه می تواند با استفاده از رنگ و یا کاغذ دیواری به دست آمده و ایجاد احساس منحصر به فرد، به ویژه هنگامی که برای ایجاد یک اتاق خواب مراکش.

و رنگ فقط به دیوارها محدود نمی شود. فرش های روشن، اثاثه یا لوازم داخلی، بالش، بالشتک ها و پرده ها – همه انرژی رنگارنگ را به فضا تزریق می کنند. آلو خرمالو، شکلات عمیق، طلای پر زرق و برق، مرجان های شاد، زنجیره ای غنی، بادمجان، دارچین، دریایی، زیتون، گندم، قرمز مایل به قرمز، کاری و دیگر رنگ های شاداب که می توانید فکر کنید بدون فکر دوم استفاده می شود. این چیزی است که هر اتاق Moroccan مضمون را فراموش می کند.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این سطوح واقعا تن از کل اتاق انجام شده در طراحی عربی، مخصوصا در هنگام طراحی اتاق خواب در سبک عربی انجام می شود. رنگ ساده ترین راه برای برجسته کردن یک دیوار است و به راحتی با قطعات ساده مبلمان مانند یک مبل سبک عربی به عنوان مثال مناسب می باشد.

تصاویر پس زمینه الگو مراکش امروزه به راحتی در بسیاری از گوشه های جهان قابل دسترسی است. تصویر زمینه عربی می تواند شگفتی ها را به وجود آورد، عمق بیشتری را اضافه می کند و این قسمت از اتاق را به نقطه کانونی تبدیل می کند.

با این حال، رنگ و کاغذ دیواری تنها دکوراسیون و طراحی عربی نیست. همچنین قفسه های Arabesque روی یک دیوار یا فقط یک صندلی ویژه مراکش به وجود می آورند و همچنین اضافه کردن ذخیره سازی مفید می باشند.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی و دکوراسیون عربی
طراحی داخلی و دکوراسیون عربی

منسوجات در طراحی داخلی عربی

این عنصر است که نشان می دهد در دکور عربی است و شما به سختی می توانید اتاق کلاسیک مراکش را بدون آنها تصور کنید. با استفاده از لایه های بافت های لوکس، بافت ها، رنگ ها و الگوهای ضروری است.

این کار با استفاده از پارچه های سنگین، پرده ها، قالی های پشم Persian، اثاثه یا لوازم جانبی غنی، کوسن های کف بر روی یک تخت مراکش، بالش ها، چاقو، پرتاب ها و دونده های راهرو پخش می شود. دکوراسیون شب عربی شما به سادگی می تواند دوباره ایجاد شود.

شین و غنی، اسرارهایی است که تاثیرات شگرف را در هر طرح تم شب عربی برانگیخته است. آنها با استفاده از ابریشم زرق و برق، ساتن، گردنبند و قیشر معرفی می شوند. روکش پشم پنبه فضای زمین.

حاشیه ها و قلم ها بر روی بالش ها و پرده ها حاوی یک لایه ی دیگر هستند. درمان پنجره با آبشار، swags، jabots، scarf valances و پلت فرم های الگو، هر گوشه اتاق اتاق مراکش را زنده می کند.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی و دکوراسیون عربی
طراحی داخلی و دکوراسیون عربی

مبلمان در دکور عربی

بر خلاف دنیای غرب، مبلمان برای صندلی در واقع چندان دغدغه ای در عربی نبود تا چند دهه پیش. صندلی های عربی معمولا روی بالشتک های کف، نیمکت ها یا سیستم عامل های کم استفاده می شود.

غذا و نوشیدنی ها به طور کلی بر روی سینی های برنجی یا مس ساخته می شود. اما از زمانی که معرفی شده است مبلمان مورد استفاده برای صندلی های بزرگتر شده است و در حال حاضر عنصری است که هرگز از ایده های دکوراسیون اتاق های عربی گم نخواهد شد.

مبلمان معمولی برای دکور اتاق عربی به طور کلی چوبی و به طرز دقیق حک شده با الگوهای انتزاعی و یا هندسی. برخی از قطعات مبلمان عجیب و غریب دارای الگوهایی هستند که با گردو، چوب کریستال، لیمو، چوب هلو یا پرتقال مادر پرتوی تزئین شده اند.

در کنار صندلی ها و مبل ها، مبلمان سبک عربی به طور کلی شامل جداول انتهایی چند ضلعی، جداول اتاق تقسیم شده، درب های حک شده، صندلی ها و صندوق های قرآن است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی و دکوراسیون عربی
طراحی داخلی و دکوراسیون عربی

زمینه های طراحی داخلی عربی

فلزی ستاره ای است که برای تزئین یک اتاق الهام گرفته از عربی با زمینه ویژه و برنامه ریزی خانه طراحی عمومی عربی می آید. جالب ترین سماورهای مراکش و مجموعه های چای همراه، ترکه و قطعه های لهجه طلایی، افتخار می کنند.

سایر لوازم جانبی محبوب برای طراحی داخلی عربی عبارتند از دکوراسیون سفال ترکیه، تزئینات شیشه ای، جواهرات یا مروارید مروارید. قفسه های فلزی یا چوبی، جداول جانبی فلزی، عثمانی ها، آینه ها و نیمکت ها هرگز از محل خارج نمی شوند.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

روشنایی

لوستر چشم نواز و پیچیده همیشه نقطه کانونی طراحی عربی است، مخصوصا وقتی که به دکوراسیون سبک مراکش تبدیل شود. به عنوان مقیاس اتاق اجازه می دهد یک باید بزرگ و جسور باشد. فانوس های فلزی لخت شده از سقف آویزان شده و یا روی زمین قرار می گیرند و یا جداول، فضای جذاب و عرفانی را به فضا می رسانند و به ویژه در مورد اتاق خواب مضمون مراکش نیز افزوده می شود.

مشخصه های الگوی نور و سایه این فانوس ها در اطراف آنها پرتاب می شود تا هر اتاق احساس خوشبختی صمیمی باشد. نورپردازی اصلی باید به طور مطلوب در دیمرز باشد تا بتواند خلق را با توجه به مناسبت تنظیم کند. شمع ها نیز سخاوتمندانه استفاده می شود و بنابراین بالون لامپ جن است. بین فانوس ها، چراغ های الکتریکی کم و شمع ها، فضا جادویی و پر حرارت است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.