طراحی داخلی مدرن عربی

 طراحی داخلی مدرن عربی

طراحان آریا در این مقاله راجع به طراحی داخلی مدرن عربی با شما علاقمندان به طراحی داخلی صحبت می کند.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در مورد ۴ مورد از طراحی داخلی مدرن عربی بیاموزید

هنگامی که شما بعضی از سبک های منحصر به فرد را به خاطر طراحی داخلی ادغام می کنید، شما شروع به فروپاشی قلمرو در ناحیه بی نظیر می کنید.

طراحی داخلی مدرن عربی ترکیبی از بسیاری از ویژگی های کوچک است که کل را تشکیل می دهند. این شامل ترکیبات متعددی از سبک های داخلی است که ترکیبی از این تفسیر معاصر را تشکیل می دهد.
طراحی داخلی مدرن عربی یک ترکیبی پربار از سبک های اسلامی، مراکش و مدیترانه است که با شیفت سبک مدرنیسم انتقالی است.

هر کدام از این سبک ها ویژگی های فردی خودشان دارند، اما زمانی که آنها با هم متحد می شوند، می توانند چیزی کاملا منحصر به فرد و متفاوت ایجاد کنند.

برای درک ماهیت جامع طرح عربی مدرن، ابتدا باید به تمام چهار سبک از این سبک ها بطور جداگانه نگاه کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 طراحی داخلی مدرن عربی
طراحی داخلی مدرن عربی

سبک اسلامی

سبک اسلامی ترکیبی از هندسه سخت، طرح های دقیق و فلسفه فضای باز است.

هدف اولیه و اولیه آن، نمایش معماری اسلامی بود به طوری که بزرگ و بزرگ بود. بنابراین سبک اسلامی با استفاده از حیاط های بزرگ، آرک های بزرگ با پرشتا ها و ایوان ها همراه با بازی ها و حوضچه ها استفاده می شود.

معماری اسلامی همه چیز در مورد عظمت بود، به طرز زیرین.
در حالی که ما جنبه طراحی داخلی مدرن عربی را مطالعه می کنیم، مهم است که معماری اسلامی در تمام انواع ساختمان های سکولار و مذهبی – بیشتر مساجد استفاده شود.

با ظهور امپراتوری بیزانس، به قصرها و قلعه ها نیز فرو ریخت. قابل توجه ترین نمونه از این می تواند Palace of Alhambra در اسپانیا باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از آنجایی که ما به سبک طراحی داخلی مدرن عربی با توجه به فضای داخلی کوچک نگاه خواهیم کرد، مهم است که ما در این زمینه از تاثیرات اسلامی برخوردار باشیم.

هنگامی که ما سبک اسلامی را با توجه به فضاهای کوچک مانند خوابگاه های امروزه، با هم مقابله می کنیم، باید مقیاس های خاصی از جنبه های زیر را در نظر بگیریم:

الف هندسه
هندسه یکی از جنبه های تعریف معماری و داخلی است. از مشربا به زیبایی حک شده به الگوهای پیچیده طبقه، هندسه بخشی ذاتی از این سبک است.

ب تناسب
نسبت هر نوع معماری یا داخلی در این سبک در اطراف گنبد قرار دارد، اما شیوه های کوچک می توانند اندازه اتاق را به صورت نسبت استاندارد و طراحی بر اساس آن اندازه بگیرند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ج عناصر طراحی
۱٫۱ قوس
سبک اسلامی، مجموعه ای از سبک های قوس را معرفی می کند که می تواند به عنوان یک دیوار در طراحی داخلی مدرن عربی با لمس های معاصر معاصر مورد استفاده قرار گیرد.

۱٫۲ ایوان
طاقچه های مربع خارج از قوس افسرده، ایوان ها یکی از ویژگی های برجسته اسلامی هستند. آنها یک عنصر برجسته طراحی برجسته در هر طراحی مدرن عربی هستند و می توانند با یک لرزش مدرن ترکیب شوند.

۱٫۳ خوشنویسی
نه تعریف عنصر طراحی، اما خوشنویسی جنبه مهمی از طراحی اسلامی است. این معنای فرهنگ عربی و تقدس دین را تقویت می کند.

د رنگ ها
رنگ های سبک اسلامی می تواند بی نظیر باشد و اشاره ای کوچک به جسورانه باشد. به عنوان مثال یک مسجد آبی در ترکیه را انتخاب کنید – گنبدهای آبی رنگ آبی روشن هستند، در حالی که بقیه به رنگ خاکستری / قهوه ای خالص هستند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نتیجه

فرقه های اسلامی در سبک عربی رایج هستند. طراحی داخلی مدرن عربی می تواند هندسه را در قالب صفحه نمایش پارتیشن لیزری برش و الگوهای پیچیده کاشی کف.

نسبت در یک محیط مدرن عربی می تواند توسط قوس تحمیل شده به عنوان مرکز طراحی تعریف شود.

خوشنویسی را می توان بر روی دیوار طراحی کرد تا یک لمس مدرن را مد نظر قرار دهد. البته، برای حفظ تمرکز بر سایر لمس ها، باید بافت های رنگی را محدود کنید، اما عناصر طراحی به طور عمده اسلامی هستند.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 طراحی داخلی مدرن عربی
طراحی داخلی مدرن عربی

سبک یونان

سبک عجیب و غریب طراحی داخلی که الهام بخش از فرهنگ آن است و چند اشاره از معماری اسلامی خود را دارد. سبک مراکشی بر رنگ، الگوهای و یک سنت کلی سنتی متمرکز است که ترکیبی از هر دو است.

غنای سبک مراکش به همتایان اسلامی آن افزوده است. هنگامی که ما هر دو در سبک مدرن عربی ادغام می شوند، محصول نهایی همیشه جذاب و لوکس می شود. بیایید در مورد برخی از عناصر اصلی طراحی این سبک توضیح دهیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

الف رنگ های پررنگ

سبک مراکش به انتخاب رنگ های پر جنب و جوش تبدیل می شود – عمدتا قرمز، بلوز و سبز. این انتخاب رنگ این سبک را پر جنب و جوش و پر جنب و جوش می دهد.

در زمینه عربی مدرن، رنگ های شاداب تر به لهجه های جسورانه تردید می کنند. این می تواند نقاشی های ظریف و یا قطعات تزئینی کوچک در مکان های استراتژیک باشد.

ب مبلمان خاص

برای تقویت احساس لوکس، مبلمان مراکشی سبک به نظر می رسد بسیار با شکوه است. اثاثه یا لوازم داخلی بیشتر از پارچه های غنی ساخته شده است.

اگر بقیه داخلی خاموش باشد، رنگ را می توان از طریق مبلمان بیرون آورد. طراحی داخلی مدرن عربی این هماهنگی را به ارمغان می آورد و این حس زیبایی را در این زیبایی به نمایش می گذارد.

ج تزئینات

تزئین مراکش شامل قطعات کوچک دکوراسیون و غیره است، گاهی اوقات در لحن های فلزی. سبک عربی مدرن نیز این سبک از تزئینات را نیز در بر میگیرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

د فرش

فرش ایرانی فرش انتخابی برای فضای داخلی مراکش است. از آنجایی که هر دو موضوع اسلامی و عربی الهام بخشیدن از ایدئولوژی های فارسی هستند، درست است که سبک عربی مدرن این اصل را در اختیار دارد.

e موزاییک / کاشی

هندسه از طریق موزاییک یکی از تکنیک های پیش رو از سبک مراکش است. با طراحی مناسب، می توان آن را با سبک داخلی عربی مدرن ترکیب کرد.

f فانوس آویز / چراغ

چراغ های آویزان هیچ نوآوری مدرن نیستند. آنها فرزندان عجیب و غریب فانوس قدیم هستند. سبک مراکش به بسیاری از زیبایی های آن بر روی چراغ های آویزان تأکید می کند.

طراحی این چراغها کاملا مشخص است و می تواند به سبک عربی مدرن تبدیل شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نتیجه
سبک مدرن عربی قطعا نشان می دهد نکات کوچک از سبک مراکش.

از یک موضوع بسیار جالب به زیبایی نورپردازی سنتی، سبک مدرن عربی می تواند تمام آن را به سبک زیر آن در دوزهای کوچک تبدیل کند که به طور متداول با سبک های دیگر ترکیب شده است.

 طراحی داخلی مدرن عربی
طراحی داخلی مدرن عربی

سبک مدیترانه ای

سبک مدیترانه ای بیشتر در کشورهای دریای مدیترانه، از جمله اسپانیا، ایتالیا و فرانسه یافت می شود.

از آنجایی که این کشورها در ساحل جایی که امپراتوری بیزانس بیشترین قدرت را داشت، به نظر می رسد که چند ویژگی انتخابی معماری اسلامی و بیزانس داشته باشند.

چند ویژگی کلیدی این سبک وجود دارد که شامل اما نه محدود به سقف های پایین تنه، قرمز مایل به زرد، طرح های رنگی گرم و پایان گچ. این بیشتر ویژگی های بیرونی است.

معماری داخلی معموال با برنامه ریزی فضای باز با فضاهای گسترده ای در فضای باز، دهانه های پیچیده و نرده های فرفورژه نمایش داده می شود.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تم داخلی داخلی مدرن بعد از این یکی به شکل مناطق باز زندگی، بعضی از آریومرهای دوقلو، دهانه های پیچیده و راه های ورود و طرح رنگ گرم است. اجازه دهید عناصر کلیدی این طرح را با سبک عربی مقایسه کنیم.

a محوطه باز / حیاط را باز کنید

سبک مدرن طراحی داخلی اغلب مناطق بزرگ و باز زندگی را با مجموعه ای از مبلمان مبلمان پلاستیکی دارد. این باعث ایجاد حس باز بودن در طرح می شود. طرح های مدرن عربی اغلب این مفهوم را در طراحی داخلی بیان می کنند.

ب سقف کاذب

سایدینگ گچ در اغلب رنگ های گرم – قهوه ای پاستل، زرد سبک و دیگر طرح های رنگی شرقی انجام می شود. این باعث ایجاد گرما در داخل بیرونی می شود که بعد از آن به رنگ های مشابه با فضاهای داخلی ترجمه می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ج حیاط مرکزی / پاسیو

به دلیل محدودیت های فضایی، حیاط های مرکزی ممکن است در طرح مدرن عربی قادر به تکمیل نباشند، اما ایده پاسیو قطعا بسیار مدیترانه است.

د عقب
دهانه های قوسی تمایل به افزایش حس عظمت دارند که سبک عربی مدرن از همتای اسلامی آن به ارث رسیده است. باز کردن چرخه فقط راه دیگری برای افزایش این حس عمیق حتی در یک محیط معمولی مسکونی است.

نتیجه

تاثیرات مدیترانه بر سبک عربی مدرن ممکن است در مقایسه با سبک اسلامی و مراکش بسیار کم باشد، اما آنها نیز بسیار مهم هستند.

برجسته ترین آنها عبارتند از معرفی ورودی های قوس دار، یک طرح رنگی معقول برای کاهش جسارت سبک مراکش و قطعا پاسیو.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 طراحی داخلی مدرن عربی
طراحی داخلی مدرن عربی

مدرنیزم

از آنجا که سبک مدرن عربی در واقع از سه همتای سنتی خود به یک مدرن استفاده می کند، باید ببینیم که این کار چگونه انجام می شود.

این نسبت قطعا خاموش است، زیرا مدرنیسم در سبک مدرن عربی به حداقل می رسد در بهترین حالت.

بنابراین ما باید ببینیم که جنبه “مدرن” این سبک می تواند به طراحی واقعی اعمال شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

a تن تن
از آنجایی که ما قبلا متوجه شدیم که کدام رنگ از طراحی داخلی مدرن عربی، یک نوع گرم است، جنبه مدرن آن تنوع تن است. این نیاز به طرح رنگ کامل به دنبال یک رنگ، اما با رنگ های مختلف.

ب کف و سقف
از آنجایی که بازسازی طرح های بزرگ سقف انواع اسلامی / مراکش / دریای مدیترانه در مقیاس کوچک غیرممکن و غیرقابل انعطاف است، طرح سقف و کف کاذب در یک طرح کاملا جدید مد نظر قرار خواهد گرفت.

این به این معنی است که کف های چوبی، کاشی های گرم و دیگر جنبه های مدرن برای کف پوش امکان پذیر می باشد.

به همین ترتیب، چراغهای LED، نورپردازندهها و نورپردازیهای نوار سبب نوآوری مدرن در این سبک از طراحی سقف خواهد شد.

ج حداقل زمینه
رفتن به حداقل برای چنین سبک غیر مینیمال نیاز به هرس گسترده ای دارد. سبک مدرن عربی یکی از انواع است، و رفتن به حداقل به معنی هرس زنگ زدن بر روی مبلمان، پرده ها و دیگر ویژگی های طراحی فیزیکی است.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

د خطوط تمیز
پاک کردن خطوط مستقیم یک عنصر کلیدی از سبک مدرن است. برای معرفی آن به سبک عربی مدرن، نیاز به راست کردن مبلمان و سایر عناصر طراحی است که بقیه این سبک را تشکیل می دهند.

نتیجه
ترکیبی از چهار عنصر فوق در داخل سه سبک سنتی در نهایت تعریف جنبه مدرن زیبایی شناسی طراحی داخلی مدرن عربی را در بر خواهد گرفت.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.