طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر

طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر

در این مقاله طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر را در طراحان آریا به شما دوستان معرفی می کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک طرح طبقه باز، یک مفهوم جالب و غیر معمول است زیرا در یک یا چند فضای باز زندگی می کند که به عنوان اتاق های متعدد در داخل یک فضای زندگی بزرگ عمل می کند. شایعترین شکل این یک “اتاق بزرگ” است که دارای یک آشپزخانه، اتاق زندگی و اتاق غذاخوری در داخل آن در یک فضای است.

اگر خانه ای دارید که کوچک است، با استفاده از این نوع طرح های طبقه، می توانید فیلم های مربعی را به صورت بصری گسترش دهید. این نیز برای خانوارهای بزرگ نیز کار می کند، زیرا این امر باعث می شود تا ترافیک به راحتی بیشتر شود و احساس تازه تر و صمیمی تر به ارمغان بیاورد.

از اواخر دهه ۱۹۸۰ در خانه ها گسترش یافته است، طرح های طبقه باز، عملی را نشان داده اند و این روند حتی امروز ادامه دارد. کارشناسان مدیریت جوان معتقدند که این روند ارزش بسیاری از خانه ها را افزایش داده و همچنان ادامه دارد، به ویژه در میان جوانان. البته دو طرف به آن، همانند هر چیز دیگری وجود دارد هر کسی نمی تواند به راحتی با این سبک زندگی سازگار باشد، زیرا بسیار متفاوت و خاص است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر
طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر

شناخت مزایا و مزایای یک طرح طبقه باز، زمان و تجزیه و تحلیل را می گیرد و می تواند به راحتی با انتخاب هایی که به بهترین شکل ممکن شما را می سازد، انجام شود.

برای انواع که می خواهید یک دیدگاه رضایت بخش از فضای گسترده و باز، یک طرح طبقه باز، حالت ایده آل است، به عنوان آن را به زیبایی شناسی اضافه می کند و به دلیل فضای مشترک احساس گرمتر می کند. این ارتباط را تقویت می کند و خانواده ها را نزدیک تر می کند. در هنگام فکر کردن در مورد یک طرح طبقه باز، طیف وسیعی از مزایا را در نظر بگیرید.

این تنظیم می تواند برای والدین کودکان بسیار خوبی باشد زیرا آنها می توانند آنها را ببینند و این یک راه خوب برای مراقبت از آنهاست. برنامه های طبقه باز برای خانه ها یک راه عالی برای کار، آشپزی و انجام کارها در هنگام حضور است زیرا باعث ایجاد یک فرصت چند وظیفه ای می شود.

می خواهی کیفیت زندگی خانوادگی داشته باشی؟ این فقط راهی برای کاهش انزوا است که می تواند رخ دهد وقتی که دیوارها اعضای خانواده را تشکیل می دهند.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با خانه های کوچک چه کار کنیم؟

فضای اضافی تنها یکی از مزایای بسیاری است که طرح طبقه باز است – شما می توانید اتاق ها را بزرگتر کنید و فضای تازه ای برای زندگی در اختیار داشته باشید. هنگامی که دیوارها حذف می شوند و اتاق ها متصل می شوند، محیط به شدت تغییر می کند، تبدیل به یک لذت بخش تر و راحت تر می شود.

طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر
طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر

بهترین برای سرگرمی

اگر شما نوعی از افرادی هستید که دوست دارید میزهای شام و یا شبهای سرگرم کننده را به طور کلی برگزار کنید، این بهترین راه برای انجام این کار است – شما می توانید با داشتن فضاهای بزرگتر زندگی، افراد بیشتری را بنا کنید. ترافیک و هواپیما از اتاق حفظ شده است، اجازه می دهد یک vibe ارتباطات بیشتر.

تزئینات آسان می شود

ایده های بازپرداخت طرح ارائه دهنده تنوع توصیه های تزئیناتی است که به راحتی قابل استفاده می باشد زیرا یک فضا به سختی تزئین نمی شود. شامل یک موضوع تکراری در تمام خانه خود، به جای داشتن به صورت جداگانه طراحی هر اتاق واحد.

شما می توانید یک پالت رنگی را برای کار با آن انتخاب کنید و مبلمان، کفپوش، پارچه فروشی و دکور را به آن سبک تنظیم کنید. این یک روش ساده و موثر برای گسترش و اتصال خانه خود به یک سبک منحصر به فرد است.

نور طبیعی

اجازه دهید نور از طریق اتاق با فضای باز بیشتر شود. زمانی که فضای گسترده و روشن دارید نیازی به هیچ پنجره ای نخواهید داشت. نور اجازه می دهد تا از جهات فراوان به درون سبب افزایش طراوت و ایجاد احساس جریان آزاد شود. این روش نورپردازی دیگر، به لحاظ مالی و زیبایی، مشکل نیست.

طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر
طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر

کمتر خرج کن

این هزینه به طور قابل توجهی کمتر برای ایجاد و تزئین خانه ای است که طرح طبقه باز است. دیگر نیازی به نگرانی در مورد صرف پول در درب، دیوار، نقاشی و سخت افزار نباشید.

صرفه جویی در زمان و پول خود را با استفاده از عناصر کمی که ممکن است به عنوان این نیز می افزاید: یک احساس باز و بزرگ است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحان محبوب، فروش مجدد را آسان تر می کنند

روند پیش رو مانند این یکی از اولویت ها برای بیشتر صاحبان خانه است که می خواهند زمان را با آنها در میان بگذارند و خانه هایشان را به همان اندازه شیک ایجاد کنند.

انتخاب بهترین ها برای یک محیط مد روزه ای سخت نیست، زیرا بسیاری از نمایش های تلویزیونی، و رسانه ها به طور کلی، همیشه اشاره گرها را ارائه می دهند و فقط می دانند چه چیزی برای فروش به دنبال افرادی که به دنبال بهبود وضعیت خانه و املاک و مستغلات هستند.

معایبی نیز وجود دارد
جوانب مثبت و منفی برنامه های طبقه باز، چیزی است که واقعا مهم است. با وجود اینکه مزایای بی شماری برای استفاده از این طرح وجود دارد، همچنین چالش های زیادی برای حفظ آن وجود دارد.

قبل از اینکه بخرید و یا یک طرح طبقه باز کنید، قبل از خرید فکر کنید، زیرا بعضی چیزهایی وجود دارد که ممکن است کار نکند و فکر کنید.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

حتی اگر شما در فضای اتاق نصب کرده اید، شما حریم خصوصی بیش از حد دریافت نمی کنید. این طرح به شما آزادی کامل زیادی می دهد، اما شما باید برخی از زمان خودتان را قربانی کنید.

به همین دلیل، اغلب برنامه طبقه باز بیشتر برای یک خانواده کوچک توصیه می شود.

بیایید صادق باشیم، زمانی که شما طبخ می کنید، چیزهایی که می گویید، زمانی که آشپزی می کنید، یک آشپزخانه باید به شدت مراقبت شود، زیرا زمانی که همه اتاق ها متصل می شوند، تنها یک گوشه ای که غول پیکر است، همه ی احساسات فضایی را از بین می برد.

بسیاری از مردم نیز از آشپزخانه برای اهداف متعدد مانند کار استفاده می کنند، به طوری که واقعا می تواند واقعا به راحتی کلاهبرداری شود. مجددا ارزشیابی کنید که خانواده شما چگونه است و این چالشی است که برای شما آسان است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر
طراحی داخلی طرح طبقه باز برای خانه های معاصر

خطرات برای بچه های کوچک

بچه های کوچک تمایل دارند که بیش از حد فعال و کنجکاو باشند، بنابراین با یک طرح طبقه باز، می توانید آنها را از مناطق خطرناک مانند آشپزخانه که با موارد بی شماری خطرناک مانند ظروف تیز و اجاق های داغ پر می شود، کمی دشوار کنید.

حتی اگر درب ها در مورد این تغییرات زیادی نداشته باشند، بهتر است آشپزخانه در پشت درب های قفل شده پنهان شود. یک راه حل آسان برای این کار قفل کردن روی کابینت های شما است.

سر و صدا بدون مشکل در یک فضای باز بدون هیچ مشکلی حرکت می کند، به طوری که مضرات تلفیقی از صداهای کودک، تلویزیون و غیره وجود ندارد؛ آن را می تواند کمی غرق احساس. به یاد داشته باشید، با اتصال بصری، شما همچنین می توانید اتصال شنوایی را در شرایطی که ممکن است صداهای بیشتری را از حد معمول درک کنید.

بسیاری از انواع بوی ها نیز یک رخداد مکرر هستند
هر گونه مشکلی که در هر اتاق دارید، مطمئنا در کل خانه با این نوع طراحی گسترش خواهد یافت. هر وعده غذایی که در طول کل آپارتمان بوجود میآید، بلافاصله پخش خواهد شد، اما یک مسئله لوله کشی یا بوهای زباله نیز به سرعت در حال گسترش است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

سازماندهی مبلمان

با به حداقل رساندن تعداد دیوارها برای کار با، تنظیم مبلمان می تواند کمی پیچیده شود؛ اگر یک دیوار به اندازه کافی بزرگ برای یک تکه از مبلمان است که باید بر روی آن قرار داده شود، شما ممکن است مجبور به قربانی یک پنجره. فکر کنید که در آن شما قفسه های کتاب، واحدهای ذخیره سازی و البته تلویزیون را قرار دهید.

نگه داشتن دمای ایده آل

فضای بزرگتر – طولانی تر می شود که گرما و یا سرد شود. این می تواند یک زمان واقعی و پول نجات دهنده برای گرم کردن یک اتاق بزرگ به جای چند کوچک است. همچنین به ارتفاع سقف خود نگاه کنید، زیرا این یک عامل کلیدی در زمان مورد نیاز برای رسیدن به درجه حرارت مورد نظر شما است.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

حتی اگر این یک گزینه محبوب و قطعا شیک باشد، برنامه های طبقه باز برای هر صاحب خانه نیست. شما باید کاملا مطمئن باشید که این نوع طراحی داخلی به شیوه زندگی، طعم و نیازهای شما بستگی دارد.

اگر شما نوعی از افراد اجتماعی هستید که وقت کافی با خانواده و مهمانی های سرگرم کننده دارد، این ممکن است بهترین انتخاب شما باشد.

این نوع خانه با افرادی که مایل به زندگی مسالمت آمیز هستند و به حفظ حریم خصوصی آنها اهمیت می دهد، خوب نیست. برنامه های طبقه باز شناخته شده اند به تنهایی و یا زوج، به عنوان آنها می توانند در فضا لذت ببرید بدون هر گونه مسائل مربوط به حریم خصوصی.طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.