طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

BEST KITCHEN ISLAND FOR 2019

در این مقاله طراحان آریا راجع به طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹ با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین ایده های جزیره آشپزخانه ۲۰۱۹

در حال جستجو برای به روز رسانی آشپزخانه خود با ذخیره سازی لوازم اضافه شده هستید؟

این که آیا شما به دنبال ایده های آشپزخانه ای برای آشپزخانه کوچک هستید و یا فضای زیادی برای کار با آن دارید،در اینجا یک ایده عالی برای آشپزخانه وجود دارد که برای خانه شما کار خواهد کرد.

در اجرای طراحی داخلی از رنگ های شاد به راه حل های ذخیره سازی هوشمند استفاده می شود، در اینجا بیش از ۲۰ ایده از بهترین جزایر آشپزخانه برای تعمیرات آشپزخانه ۲۰۱۹ خود را از پیمانکاران متخصص و طراحان داخلی خود داریم.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

آشپزخانه کوچک
جزیره آشپزخانه نامتقارن

اگر فاقد فضای زیادی در آشپزخانه خود باشید، یا اگر فضای شما دست و پا گیر باشد، ایده های جزیره کره ای یا لوبیا شکل ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

آنها در اطراف شما قرار می گیرند، فضای کمتری نسبت به یک آشپزخانه مربع پیدا می کنند و هیچ گوشه ای تیز به دست نمی آورند – مناسب برای فضاهای کوچکتر و برای خانوارهایی که دارای بچه هایی هستند که مستعد بازیگوشی و سربه هوایی هستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

یک جزیره مستقیم
جزیره آشپزخانه ۲۰۱۹

جزایر آشپزخانه به طور سنتی مربع هستند، اما مربع ها فقط فضای همه جا را نمی یابند. یک جزیره آشپزخانه مستطیلی ممکن است به اندازه و شکل آشپزخانه شما بسیار مناسب باشد.

در یک جزیره طولانی، می توانید ایده های بسیار بیشتری را در فضای کاری جا دهید. جزایر آشپزخانه ای بلندتر نیز برای پنهان کردن وسایل بزرگ خود (مانند یک اجاق گاز) می توانند بسیار مفید باشند زیرا شما می توانید آنها را از بین ببرید، و آشپزخانه شما کوچکتر از طراحی، بزرگ و شیک است، و آن را یکی از ایده های بهترین و آسان آشپزخانه آشپزخانه شما باید در نظر بگیریداگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

یک جزیره کوهنوردی معروف
جزیره آشپزخانه آینه ای

یک جزیره ی آشپزخانه ی آینه ای حتی در استاندارد ترین آشپزخانه نیز پر زرق و برق خواهد بود. سطح انعکاسی آن به نظر می رسد که آشپزخانه شما بزرگتر و روشن تر است و همچنین یک روش هوشمندانه برای پنهان کردن یک جزیره آشپزخانه است که در وسط آشپزخانه شما قرار گرفته است.

پانل های آینه کوچک نیز می توانند فضای مرده یا جلوی کشو را پوشش دهند؛ آینه برای ایده های تزئین آشپزخانه شیک طراحی شده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

گردش زندگی در آشپزخانه / OVAL
جزیره آشپزخانه بیضی شکل

جزایر آشپزخانه مدور یا بیضی شکل یکی دیگر از گزینه های بسیار عالی است اگر شما نیاز به یک جزیره آشپزخانه کوچک. فضای بسیار کمتری را در نظر بگیرید زیرا هیچ گوشه ای و فضای هدر رفته ای وجود ندارد – آنها برای ایده های زیبای آشپزخانه بزرگ برای فضاهای کوچک ساخته می شوند.

جزایر دایره ای بهترین گزینه برای دادن فضای اضافی و ذخیره سازی شما می باشد زیرا شما به راحتی می توانید یک ماشین ظرفشویی را در یک جا قرار دهید. جزایر آشپزخانه بیضی به طور فزاینده ای به فضای صبحانه می پردازند، بنابراین مطمئن شوید که از شکل اجتماعی آنها جذاب و مدفوع نوار استفاده کنید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

BREAKFAST BAR KITCHEN ISLAND
صبحانه شاد در آشپزخانه

یک نوار صبحانه یک راه شگفت انگیز اجتماعی برای خوردن و تفریح ​​است و برای غذا های گاه به گاه در آشپزخانه مناسب است. یک جزیره کوچک آشپزخانه را می توان به عنوان یک نوار صبحانه استفاده کرد و تعداد زیادی از مردم را در آنجا قرار داد.

در عوض، یک جزیره ی آشپزخانه ی یک آشپزخانه کوچک را به یک جزیره آشپزخانه ی خود اضافه کنید (برای هر چیز دیگری که از آن استفاده می کنید).اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

طرح های COLOR CONTRASTING
تقسیم آشپزخانه جزیره

اگر وقت آن است که رنگ را به آشپزخانه خود معرفی کنید، یک جزیره آشپزخانه متضاد یک مسیر هوشمند برای تزریق رنگ درخشان در آن است. نصب یک جزیره آشپزخانه رنگی مختلف شما را قادر می سازد تا رنگ واحد را با بقیه آشپزخانه تان مقایسه کنید.

ما دوست داشتیم تن صدای پاییزی و بلوز عمیق برای ایده های تزئین آشپزخانه ای که آنها رنگ های آشپزخانه خود را گرم و دعوت می کنند، به علاوه، هرگز از سبک بیرون نمی آیند یا به نظر می آیند.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

پیش غذا
آشپزخانه هوشمند جزیره زیبا

اگر دوست داشتید از خمیر شیرینی یا نان بخورید، پس چرا ایده های جزیره آشپزخانه خود را به یک ایستگاه آمادگی شیرینی و یا چیز دیگری اختصاص دهید که به سبک آشپزی شما اختصاص داده شود؟

سطوح ساخت کیک و نان کمتر از یک سطح کار استاندارد است، به شما این امکان را می دهد که خمیر خود را به راحتی کار کنید. سنگ مرمر یک سطح عالی مواد برای کار خمیر است، بنابراین برای یک آشپزخانه مرمری بالا.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شبیه سازی
شکل آشپزخانه جزیره

اگر فضای لازم برای پر کردن داشته باشید (و ایده های ایده آل برای آشپزخانه ای بزرگ برای بودجه کار کنید)، سپس آن را با یک آشپزخانه بزرگ و بی نظیر آشپزخانه پر کنید.

این می تواند برای ایجاد صندلی های اضافی، یا به عنوان فضا برای سینک خود، فضای مخزن و ذخیره سازی اضافی استفاده شود. یا، به سادگی از آن برای ایجاد یک اثر بصری قوی با رنگ و مواد متضاد استفاده کنید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

حلقه بار آشپزخانه جزیره

طرفدار بزرگ بار هستید (ما هم همینطور)؟ سپس چه چیزی بهتر است برای جزیره آشپزخانه خود را بهتر از یک ظاهر طراحی آن به عنوان یک نوار خانه دو برابر کنید؟ نگاهی به این طریق ایجاد کنید تا بطری های ذخیره سازی زیادی داشته باشید تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

فضای قفسه ای برای عینک های آینه اضافه کنید و یک یخچال بار را ادغام کنید تا بتوانید نوشیدنی خود را سرد نگه دارید. اضافه کردن یک overhang برای یک نوار صبحانه، بنابراین شما و دوستانتان می توانند در barstools شیک قرار داده و بحث در مورد وقایع روز بیش از یک لیوان بزرگ از وینو داشته باشید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

STYLISH BASKET STORAGE
ذخیره سازی سبد ذخیره سازی آشپزخانه

یک جزیره پر از ذخیره سازی سبد یک شیوه شیک و عملی برای نگهداری تمام وسایل آشپزخانه شما است و برای ایده های خوب آشپزخانه ای در مورد بودجه طراحی شده است.

به علاوه، سبد ها به طرز جذابی نگاه می کنند – برای یک جزیره ای با چوب کوه با سبدهای کرم، یا حتی یک ترکیب خاکستری و سفید برای ایده های رنگی آشپزخانه خود را در نظر بگیرید.

فلزات
آشپزخانه فلزی جزیره

Metallic High-shine به طور جدی در حال پیشرفت هستند و برای ایده های زیبای آشپزخانه فوق العاده شیک طراحی شده اند که مطمئنا حس شگفت انگیزی از زرق و برق روزمره را به یکی از فضاهایی که بیشتر مورد استفاده شما قرار می گیرد را اضافه کنید.

یک فولاد ضد زنگ برای یک جزیره آشپزخانه صنعتی یا برنج عتیقه یا طلا را برای چیزی کمی گرم تر انتخاب کنید. کل جزیره لازم نیست فلزی باشد – بالای چوب یا سنگ مرمر برای تسریع در نگاه – ایده های زیبا در مورد جزایر آشپزخانه که تاثیر می گذارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

جزیره آشپزخانه بر محور آشپزی

آشپزخانه خود را با حرکت دادن اجاق گاز خود به جزیره آشپزخانه خود، ایجاد کنید. این فضای سطح اولیه را آزاد می کند و به شما اجازه می دهد تا به صورت متمرکز تر غذا بخورید.

اگر به ایده های آشپزخانه آشپزخانه ای نیاز دارید برای فضاهای کوچک، گلدان ها، ظرف ها و ظروف خود را بیش از این جزیره بپوشید، زیرا در هنگام تهیه و پخت و پز به شما امکان دسترسی آسان به وسایل آشپزخانه شما را می دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

سینک در خاورمیانه
جزیره آشپزخانه

انتقال سینک به یک جزیره آشپزخانه باعث می شود یک ویژگی خوب از یک نیاز آشپزخانه سنتی خسته کننده باشد. این کار فضای کاری بیشتری را ایجاد می کند و اتاق شما را کنترل می کند حتی با یک جزیره کوچک آشپزخانه.

ضربه بزنید با یک بیانیه ضربه بزنید – به اندازه کافی بلغزانید و یک شیر طلایی را انتخاب کنید یا چیزی شیک و جذاب باشد. این به هزینه زیادی نیاز ندارد، بنابراین هزینه ایدهآل ایده های خود برای آشپزخانه بیشتر نخواهد شد.

یک بلوک باتچر
قفقاز بلوک آشپزخانه جزیره

بلوک های قنادی ایده های جزیره ای کامل برای فضای کوچک است. آنها می توانند به آسانی حرکت داده شوند (مخصوصا اگر آنها بر روی چرخ ها قرار دارند)، آنها دارای ذخیره سازی زیادی هستند و جایزه ای را به همراه می آورند که احساس صنعتی صنعتی گرم را به همراه داشته باشد.

ما عاشق قفسه های قهوه تزیین شده با تخت های چوبی سنتی برای ایده های رنگی آشپزخانه رنگی هستیم. آنها در آشپزخانه سنتی و مدرن به طور یکسان نگاه می کنند.

نگهداری EXTRA COOKBOOK
آشپزخانه جزیره

کتاب آشپزی باید در آشپزخانه ذخیره شود، اما اغلب برای آنها فضای کمتری وجود دارد، به طوری که آنها در یک کمد قرار می گیرند، فراموش می شوند، تا زمانی که وعده برگزاری یک مهمانی شام را نداشته باشند.

داشتن قفسه بندی در جزیره آشپزخانه شما به این معنی است که آشپزی به راحتی می توانید ذخیره کنید و به آشپزخانه منتقل شود، در حالیکه بازوهای دور وجود دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

کشور شگفت انگیز
جزیره آشپزخانه کشور مدرن

جزیره ای از جزایر آشپزخانه به سبک کشور است – کابینت گرم بلوط با کاشی های سرامیکی برای چیزی کمی متفاوت، حتی جزیره بلوط جامد با پرده های ناز گینگهام، برای پنهان کردن آنچه در زیر ذخیره می شود (عالی برای ایده های جزیره آشپزخانه در بودجه).

نگاهی استوار، گرم، و به خوبی مورد استفاده شما قرار گرفته است.

چند لایه مسطح
چند طبقه آشپزخانه

همانطور که می دانید، تمام سطوح آشپزخانه ایجاد نمی شود – بعضی از شغل ها در سطح پایین تر انجام می شود و بعضی از آنها در سطح بالاتری انجام می شود.

یک جزیره آشپزخانه به شما این امکان را می دهد که یک سطح چند سطحی داشته باشید، به طوری که شما به راحتی می توانید یک قسمت از آن را بشویید و ریز ریز کنید و از دیگران بخورید و بخورید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

واحد باز کردن درب باز
قفسه باز آشپزخانه

قفسه بندی باز نه تنها قفسه های آشپزخانه شما را در دسترس می کند، بلکه آنها را برای ایده های زیبای آشپزخانه خیره کننده می سازد. قفسه باز در جزیره شما اجازه می دهد تا شما را به ذخیره شیشه های ادویه جات ترشی جات و کالاهای خشک شده، یا کارد و چنگال یا گلدان و تابه (به هر قلب شما دلخواه).

آنها به راحتی می توانند دسترسی پیدا کنند، و آنها را برای یک ویژگی دوست داشتنی زمانی که به صورت تلطیف شده و به خوبی قضاوت می کنند.

جزیره آشپزخانه براق

جزایر آشپزخانه مجبور نیستند تمام آشپزخانه خود را بپوشند و همچنین به آشپزخانه غول پیکر نیاز ندارند. تقسیم کردن جزیره آشپزخانه سنتی به ملزومات لخت به این معنی است که شما می توانید یکی را در تقریبا هر آشپزخانه اندازه قرار دهید.

به دنبال فضای مخفی بیشتری هستید؟ باز کردن فضای با یک جزیره در پاها – مدفوع را می توان زیر را برای صندلی های اضافی و قفسه را می توان برای ذخیره سازی بیشتر اضافه شده است. اما لازم نیست بزرگ شود

یک جزیره آشپزخانه ای فوق العاده

اگر فضای کافی برای کار با آن دارید، یک جزیره آشپزخانه گسترده ای به شما امکان می دهد مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی و فضای سطحی خود را در هنگام ایجاد یک اثر خیره کننده ارائه دهید.

و اگر یک کافی نیست و یا به نظر می رسد، دو جزیره آشپزخانه می تواند برای یک ویژگی چشمگیر است که مقدار زیادی به خانه خود اضافه کنید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

شمارنده WATERFALL
آشپزخانه آبشار

برای یک نگاه براق و پیچیده که ارزش سرمایه گذاری دارد، یک سینی آبشار در سنگ مرمر ظریف برای لمس زرق و برق دار خود به جزیره آشپزخانه شما ایجاد خواهد کرد.

فقط مطمئن شوید که شما با نگاه و احساس سطحی که در اختیارتان قرار می دهید خوشحال خواهید شد تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاری شما در آزمون زمان مواجه خواهد شد و در مدت کوتاهی از آن خسته نخواهید شد.

همه چیز سفید است
جزیره آشپزخانه سنگ مرمر

در حالی که آشپزخانه شما بزرگتر و روشن تر می شود، یک جزیره ی آشپزخانه ی همه ی سفید رنگی برای حداقل بیان می شود. علاوه بر این، ما دوست داریم که چارچوبهای Clear Stark در آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند، چرا که آنها نیز برای تاثیری ظریف که به طور جدی شیک هستند را ایجاد می کنند.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

جزیره آشپزخانه ECLECTIC
جزیره آشپزخانه اکولتیک

به دنبال ایده ی جزیره منحصر به فرد آشپزخانه هستید؟ یکی از جذابیت ها، آشپزخانه شما یک برجسته ای به یاد ماندنی مانند یک تصویر بالا است. سرازیری در آشپزخانه، نگاه کلی را آرام نگه می دارد و با غنای جسورانه و بازی بصری پر شده است.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

جزیره آشپزخانه فلز
آشپزخانه فلزی جزیره

با نگاه کردن به یک جزیره آشپزخانه فلزی که برای سالهای آینده خانه شما یک حس صنعتی را به ارمغان می آورد نگاه پاک و آسان برای مراقبت از خود داشته باشید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

جزیره کوچک آشپزخانه
جزیره آشپزخانه حداقل

اگر شما تحت این تصور هستید که جزایر آشپزخانه باید مقدار قابل توجهی از فضای حیاط را بپوشاند، ایده های کوچک آشپزخانه حداقل برای اثبات اشتباه شما وجود دارد.

برای یک نگاه پاک و آرام با ایجاد یک جزیره آشپزخانه باریک با اتمام مات برای یک بیانیه ظریف بروید.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

یک جزیره آشپزخانه در اطراف
پیچیده در اطراف جزیره آشپزخانه

اگر یک آشپزخانه بزرگ داشته باشید و اغلب سرگرم کننده باشد، یک پوشش عظیم در اطراف جزیره آشپزخانه برای سال ها به شما کمک خواهد کرد. طراحان داخلی ما دوست داشتند که جزیره آشپزخانه در بالا به عنوان مثال به عنوان آن را به عنوان واقعا ارائه می دهد بسیاری از امکانات ارزشمند از جمله صندلی های اضافی راحت، و گوشه های برای اقلام تزئینی.

طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال 2019
طراحی داخلی بهترین آشپزخانه در سال ۲۰۱۹

جزیره ی آشپزخانه قابل حمل
جزیره آشپزخانه قابل حمل

اگر شما در اجاره یا به دنبال ایده های جزیره آشپزخانه در مورد بودجه هستید، می توانید به آسانی یک جزیره ی شیک و آشپزخانه ی آشپزخانه ای را پیدا کنید که می توانید با آن حرکت کنید و زمانی که نیازی به آن ندارید حرکت کنید. به علاوه، آنها به راحتی می توانند برای چند صد دلار یا کمتر یافت شوند.

بهترین ایده های جزیره آشپزخانه ۲۰۱۹ را با ما دنبال کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.