طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

با توجه به طراحان با تجربه، تقسیم یک اتاق بزرگ تعریف ساخت خانه شما راحت تر است. ایده های تقسیم اتاق اغلب زمان گران و وقت گیر است، اما این کار آنها را به هیچ وجه زیبا تر نمی کند.

به همین دلیل ما یک لیست از نکات مفید برای تقسیم اتاق بزرگ را آماده کردیم، که هدف آن خدمت به کسانی است که می خواهند فضا را به گونه ای سازماندهی کنند و حتی بیشتر – برای انجام آن به درستی.

بنابراین، چگونه یک اتاق نشیمن بزرگ را تقسیم کنیم؟ بیایید آن را بررسی کنیم

ستون ها و نیم دیوارها برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

در دکوراسیون اتاق نشیمن یک روش ساده و در عین حال عالی برای تشخیص مناطق در یک اتاق نشیمن بزرگ، نصب نیمه دیوار با استفاده از ستون است. طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ بسیار جذاب است.

نیمه دیواره ها به اندازه کافی قدرتمند هستند تا جذابیت هایی که از طریق ساخت دیوارهای معمولی برای تقسیم فضا به دست آمده اند را از بین ببرند و احتمالا مدرن ترین راه حل برای اتاق های بزرگ و باز است.

نیمه دیواره ها باید از بالای قسمت بیرونی دیوار شروع شود و از سقف پایین بیاید. آنها می توانند ساده و یا با کاشی های پوشیده شده باشند تا محل را طبیعی و راحت احساس کنند.

در عین حال شما می توانید از آنها برای شخصی کردن اتاق خود با تنظیم پرتره های معنوی خانوادگی یا جزئیات زیبا مانند مجموعه های شخصی هنری استفاده کنید. هر آنچه که شما تصمیم به انجام آن دارید، نیمه دیواره همیشه پیچیده خواهد شد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ
طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

استفاده از پرده ها برای تزئین یک اتاق نشیمن بزرگ

به عنوان یک صاحب خانه سنتی، شما احتمالا فکر می کنید پرده های معطوف به انجام کاری بیشتر نیستند، اما پنجره ها و درها را پوشش می دهند. طراحی داخلی مدرن، با این حال، آنها اهداف دیگری را به نمایش می گذارد.

پرده ها به سادگی ساده ترین و ساده ترین راه برای تقسیم فضا هستند و به همین دلیل به شما کمک می کند منطقه را یک ضربه محکم و ناگهانی تعریف کنید.

علاوه بر این،در دکوراسیون اتاق نشیمن آنها ثروت هزینه نمی کنند، و شما بر این واقعیت حساب می کنید که می توانید آنها را هر وقت که تصمیم می گیرید حذف کنید. در همان زمان، پرده ها می توانند بسته شوند تا به شما برخی از حریم خصوصی ها داده شود یا برای بازسازی فضا برای رویدادهای بزرگتر باز شوند.

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ
طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

تقسیم فلزی

تقسیم یک اتاق نشیمن لزوما یک راهکار عملی نیست که حریم خصوصی و ذخیره سازی را تضمین کند، بلکه یک فرایند خلاقانه است که باعث می شود اتاق شما ظریف تر شود.

یک راه حل محبوب و مدرن این است که فضا را با تقسیم کننده های فلزی، به ویژه تخته های نفیس و طرح های هنری مشابه تقسیم کنیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

تقسیم یک اتاق با مبلمان

در دکوراسیون اتاق نشیمن تقسیم یک اتاق به بهترین شکل زمانی که خود به خودی است، زمانی که فضا با استفاده از قطعات مبلمان تقسیم می شود. این ها می توانند واحد های سرگرمی، قفسه بندی ها، چندین صندلی عقب به پشت با جداول قهوه ای جداگانه یا حتی فرش های ساده باشند.

در حقیقت، داشتن بیش از یک منطقه مکالمه قابل مشاهده بهترین راه برای نشان دادن اینکه یک اتاق برای خدمت به اهداف چندگانه تنظیم شده است.

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ
طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

قفسه کتاب

نکاتی برای تقسیم کردن یک اتاق بزرگ اتاق ۱ نکاتی برای تقسیم زندگی یک اتاق بزرگ منبع تصویر: معماری رابینز

به جای سرمایه گذاری در دیوارهای جدید، می توانید اتاقها را به طور کامل با استفاده از قفسه های طولانی، قفسه ی آزاد و یا به صورت یک طرف دیوار وصل کنید.

شما می توانید با پر کردن قفسه های کتاب با اشیاء مختلف که نمایانگر هر دو طرف هستند، یک نگاه حتی بهتر به دست آورید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ
طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

تقسیم طبیعی

چرا خانه خود را کمی طبیعی تر و با استفاده از شاخه ها و شاخه های درخت برای تقسیم فضای بین اتاق نشیمن و اتاق ناهار خوری خود را؟ شما می توانید یا برای ایده های خلاقانه نگاه کنید، یا پروژه DIY خودتان را ایجاد کنید که احتمالا یک راه حل اصلی را تولید کند.

درهای کشویی

در دکوراسیون اتاق نشیمن درب های کشویی یک ایده بسیار جذاب هستند، زیرا آنها امکانات متعدد ساختاری را ارائه می دهند و فرصتی برای به دست آوردن ظاهر چندگانه دارند.

آنها می توانند در دیوارها، به حالت تعلیق، پنهان، صحنه و غیره ساخته شوند – برای بستن هر یک از آنها برای بستن یک منطقه و تعریف آن بصری، کافی است، اما می توان آنها را ساده یا شفاف نگه داشت تا همه مناطق به خوبی روشن شوند.

درب ها یک ایده عالی هستند، زیرا در تمام رنگ ها و مواد می آیند و شما به راحتی می توانید آنهایی را پیدا کنید که مناسب فضای شما باشند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ
طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

نحوه استفاده از یک برج تلویزیون برای تقسیم یک اتاق

تقسیم اتاق به راحتی می تواند تبدیل به نقطه کانونی در اتاق شما شود: یک برج مرکز تلویزیون بسازید و آن را با چند درب کشویی محاصره کنید و از طرف آن را پنهان کنید. راه حل هم مفید و هم مدرن است.

فضاهای بیرونی با شومینه

چه کسی غمگین است که شما باید به شومینه های معمولی نگاه کنید؟ شومینه های دو طبقه ای به سقف می توانند به راحتی دو اتاق را از یکدیگر ایجاد کنند و پیام شخصی و قدرتمند را همزمان انتقال دهند.

آتش برای هر دو طرف مفید خواهد بود، اما اتاق به نظر می رسد بسیار بیشتر استقبال.

این به احتمال زیاد برای اتاق های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

جداساز چوبی

مکعب های جداگانه ای که در داخل قاب فلزی قرار می گیرند، برای جالب ترین جفت های اتاق ایجاد می شود که در عین حال یک مفهوم قابل تشخیص است که می توانید از طریق کل مکان خود تکرار کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ
طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

صفحه نمایش تاشو موقت

مرور برای یک راه حل سنتی تقریبا مطمئنا شما را به صفحه نمایش های تاشو، در دسترس در تمام سبک ها و طرح ها، و بالاتر از همه – عملی است.

آنها می توانند به راحتی اصلاح و برداشته شوند، که آنها را انتخاب ایده آل برای صاحبان خانه های خلاق می کند که دوست دارند سحر و جادو را فقط با چند ورق چوب پنبه، کمی رنگ و پارچه انجام دهند.

در دکوراسیون اتاق نشیمن شما حتی می توانید چند پانل مختلف را ایجاد کرده و آنها را با هم ترکیب کنید تا پارتیشن کامل شود.

کابینت

یکی دیگر از روش های عملی تقسیم فضاهای بزرگ، استفاده از کابینت های ساخته شده است، زیرا آنها هر دو تزئینی و عملی هستند.

مناسب ترین مکان برای آنها یک اتاق خواب / اتاق ناهار خوری معمولی است که می توانید از آنها برای ذخیره عینک و ظروف استفاده کنید.

طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ
طراحی داخلی برای تقسیم یک اتاق نشیمن بزرگ

تقسیم سازگار با محیط زیست

حقیقت این است که به معنای واقعی کلمه هر مورد فوق العاده می تواند نقش تقسیم اتاق را بازی کند، به این معنا که کمی خلاقیت می تواند به شما کمک کند: یک اتاق منحصر به فرد و یک بودجه سالم.

اگر فاقد ایده هستید، از یک بازار کلوئیدی یا فروش گاراژ بازدید کنید و شما می توانید عناصر مختلفی را برای بازپرداخت و استفاده از آن به عنوان طراحان اتاق یک به یک انتخاب کنید.

پالت چوبی احیا شده، پنجره های چوبی با لولا های فلزی متصل شده، و حتی درهای مجلل می تواند یک محیط جدید را به محیط های معاصر خود اضافه کنید و حتی می توانید آنها را برای تکرار پارتیشن های پانل جداگانه تکرار کنید.

برای مثال، پنجره های قدیمی برای محیط های روستایی و صنعتی، هر دو زمانی که شیشه وجود دارد و هنگامی که آن نیست، برش داده می شود. علاوه بر این، با رنگ آمیزی قاب با رنگ مورد علاقه خود، می توانید نگاه کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پانل های کشویی

پانل های کشویی دارای دو مزیت متمایز نسبت به موارد استاتیک هستند: آنها فضای بیشتری را باز می کنند و کمتر هزینه می کنند. نصب آنها نسبتا مشابه با نصب درهای کشویی است، اما تفاوت این است که شما می توانید آنها را به معنای واقعی کلمه در همه قسمت های اتاق آویزان کنید.

همه چیز این است که نصب یک راه آهن برای آنها برای حرکت و برای اتصال پارچه، پانل مانند پنجره، بافته شده، و یا حتی آینه متحرک. جایگزینی آنها برای ثروت هزینه نمی کند و ظاهر اتاق کاملا متفاوت خواهد بود.

ذخیره سازی داخلی با اتاق اضافی برای تلویزیون

تقسیم اتاق ایده آل برای نصب تلویزیون است، به ویژه اگر در یک منطقه نشسته باشید. علاوه بر این، شما می توانید عناصر ذخیره سازی را نصب کنید تا امکانات را از بین ندهید.

کف تزئین شده

آیا شما فکر می کنید که تقسیم یک اتاق نیز بدون اضافه کردن تقسیمات فیزیکی امکان پذیر است؟ در پایان روز، نکته اصلی این است که تقسیم بندی قابل مشاهده باشد، لزوما به ستون ها و کابینت های نامناسب شک نکنید.

طراحان این شرایط را در نظر گرفتند و به این نتیجه رسیدند که کف های تزئینی می توانند بیانیه ای به اندازه یکنواخت قدرتمند ایجاد کنند که در مناطق فعالیت مشخص متفاوت باشد.

همه چیز این است که تعریف و اندازه گیری منطقه، و اعمال چسبندگی در تخته های مختلف متفاوت از بقیه طبقه.

در حقیقت، در دکوراسیون اتاق نشیمن شما نمیخواهید با مواد بجنگید: اضافه کردن یک فرش ساده در محیط تعریف شده به اندازه کافی نشان خواهد داد که اتاق تقسیم شده است. نیازی به گفتن نیست، آن را به فرود نرم آسان برای پا برهنه اطمینان، چیزی است که بسیار مهم تر از ظاهر است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

tarahanariya.com