طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه 

طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه

در این مقاله طراحان آریا راجع به طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه  با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

فرانسوی ها همه چیز را در مورد اجازه دادن به خورشید و طبیعت در داخل و به همین ترتیب پنجره ها را با پانل های سفارشی نور تزئین می کنند. اغلب اوقات آنها با نیمکت های باغی ساخته شده از آهن فرعی ادویه می کنند و از گیاهان اطراف خوشامد می گزینند.

چگونه شروع به تجهیز یک اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه کنید؟

در حالی که هر اتاق نشیمن می تواند به یک اتاق نشیمن فرانسوی تبدیل شود، این سبک دکور به بهترین وجه در خانه های قدیمی و زیبا و گشت و گذار در حومه شهر بهترین سبک انتخابی است. این به خاطر جذابیت روستایی و فضای گرم  آن است – همه چیزهایی که همه ما دوست داریم تا  آن را داشته باشیم.

طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه 
طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه

ملزومات اتاق نشیمن به سبک کشور فرانسه و چند ایده تزئینات خانه های فرانسوی

پالت
سبک کشور فرانسوی از طیف کامل رنگ ها استفاده می کند. این طیف عبارت هستند از:

طلای نرم و زرد آفتابی
زنگ ريخته شده، قهوه اي شکلات و قرمز آتشین
چمن سبز و سبز شکارچی
نرم کبالت
برای روشن شدن روشنایی این رنگ ها، صاحبان خانه های فرانسوی با لوازم جانبی خاکستری و روشن سیاه و سفید رنگ تزئین شده اند. وسایل روشنایی، دکوراسیون فلز زنگ زده، و قطعات مبلمان نیز در رنگ های گرم آمده است.

چیز دیگری که در هر اتاق نشیمن در کشور فرانسه دیده می شود، کنتراست است، به خصوص با توجه به بافت. به عنوان مثال، تیرهای چوبی خشن و تاریک را در مقابل سقف کم رنگ یا پارچه ای واقع در استان که پر از رنگ هایی است که در یک اتاق نشیمن خنثی قرار دارد، مشاهده خواهید کرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مواد
طراحان فرانسوی موافقند که کار با مواد طبیعی مهم است. این باعث می شود که کار به ظاهر ساده ای به یاد بیاورند، زیرا بافت کافی برای تکمیل کمبود رنگ های پرجاذبه وجود دارد.

برای داشتن یک ایده از این که چگونه این کار می کند، از یک دیوار گچ با رنگ آمیزی رنگارنگ / رنگ آمیزی با یک سقف پرتوهای کثیف، هر دو در یک اتاق که اکثر مبلمان شگفت آور و حک شده در جزئیات است. کفها اغلب از سنگ ساخته شده اند و به طور منظم با روکش های پنبه و پشم پوشیده شده اند.

آخرین باری نیست که شما نمیتوانید یک اتاق نشیمن در کشور فرانسه واقعا بدون یک شومینه شیک در خانه داشته باشید. این به سادگی هسته اتاق تزئینات اتاق نشیمن کشور است. گوشته در واقع یک پرتو سنگین ساخته شده از کاشی ها (سرامیک یا سنگ) است و در آن وجود خواهد داشت تن از لوازم جانبی در اطراف آن به طور یکسان گلدان مس و گیاهان است. جذاب، این نیست؟

طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه 
طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه

کارهای معماری
ظاهر کلی از ویژگی های معماری جاذب در دکوراسیون کشور فرانسه واقعا قابل توجه است. آنها می توانند بر روی دیوارهای گچ، پرتوهای سقوط کرده، کف سنگ یا بسیاری از مکان های غیر معمول مشاهده کنند.

مبلمان در یک اتاق نشیمن به سبک کشور (به ویژه اصلی) باعث افزایش پانل های منحنی و کارهای هنری بافته شده و یا می شود چوب خام برای خودش صحبت می کند. برای خاتمه دادن به ظاهر، برای قوطی ها، گلدان ها، لباس ها و یا ظروف یکبار مصرف در اتاق وجود دارد. همانطور که قبلا حدس می زنید، آن حک شده است.

طراحان فرانسوی از این ایده داشتن یک اتاق غذاخوری جداگانه خودداری می کنند تا در یک اتاق نشیمن در کنار میز غذا قرار بگیرند. این جدول باید عظیم و جذاب باشد، همیشه با کمرنگ شدن !شما می توانید بین میزها گرد یا مستطیلی را انتخاب کنید – همه ی آن یکسان است، تا زمانی که منحنی های دلخواه و جزئیات حک شده و صندلی های راحت همراه با آن وجود داشته باشد. صحبت کردن از صندلی ها، افراد با اسلحه های عمودی، یا در حالت ایده آل با یک نردبان برگشت.

قوانین کفپوش ساده هستند – آجر، سنگ، یا خاک رس. در اینجا و آنجا، شما همچنین ممکن است تابلو های جذاب چوبی را در کف اتاق ببینید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پنجره ها به طور پیش فرض بلند و باریک هستند، و از مزایای خواندن ناهنجار لذت می برند. به جای قطارهای سنگین، کرکره هایی را که فقط در تابستان مشاهده می کنید بسته می شوند.

حتی بیشتر جذاب است، درب ها اغلب با انگورهای کم نگهداری تزئین شده اند.

پارچه و چاپ
یک اتاق نشیمن به سبک فرانسوی به شدت بر روی پارچه های زیبا و با کیفیت بالا متکی است.

چاپگرهای فرانسوی، به رغم داستان ساده پشت سر آنها، در سراسر دنيا بسيار محبوب هستند.

طراحان فرانسوی از حومه شهر خود الهام گرفته اند تا پارچه های تزئینی را برای فضای داخلی تهیه کنند، اما هنوز هم به یاد داشته باشید که این کار باید با نوار، ورقه و دیگر ویژگی های خانه مدرن کار کند. پالت شامل رنگ های اولیه است که به خوبی ترکیب شده با اسطوخدوس، سبز و نارنجی روشن است.

همانطور که برای نقاشی، سنتی ترین موزاییک فرانسوی اسطوخودوس، آفتابگردان، زیتون، پرستاران و سوسک است.

فواصل زمانی در تنظیم آنها به طور منظم است، اما مقیاس بسته به اندازه پارچه متفاوت است. به طور معمول، آنها بر روی محصولات نساجی مانند پانل های پرده، پارچه کتانی و رومیزی ظاهر می شوند.

Toile هسته اصلی سنت کشور فرانسه است. آن را در زرد، سفید یا کرم می بیند، که دارای نقوش بزرگ و متنوع است که اغلب سبز، آبی، قرمز یا سیاه است.

مضامین مشترک عبارتند از صحنه زندگی بوکولیک، تنظیمات دادگاه قرن ۱۸، حیوانات مزرعه یا الگوهای چینی. چاپ معمولا روی پنبه یا پارچه ای استفاده می شود.

طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه 
طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه

دکوراسیون کشور فرانسه

اتاق های اتاق نشیمن فرانسه بسیار الهام بخش هستند، به این معنی که برای بازسازی ظاهر آن دشوار نیست. شما می توانید از اقلامی مانند کاشی های رنگارنگ و سرامیک، سفال، سبد های سیم، قطعات چوبی حک شده، گیاهان و نقاشی های زیبا روی دیوار استفاده کنید. آرایش برای شماست!

یکی دیگر از ویژگی های بسیار رایج در دکوراسیون فرانسوی گل است. شما آنها را پیدا خواهید کرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اتاق های اتاق نشیمن فرانسه بسیار الهام بخش هستند، به این معنی که برای بازسازی ظاهر آن دشوار نیست. شما می توانید از اقلامی مانند کاشی های رنگارنگ و سرامیک، سفال، سبد های سیم، قطعات چوبی حک شده، گیاهان و نقاشی های زیبا روی دیوار استفاده کنید. آرایش برای شماست!

یکی دیگر از ویژگی های بسیار رایج در دکوراسیون فرانسوی گل است. شما آنها را در اطراف پیدا خواهید کرد، به دقت در گلدان های شیشه ای، گلدان های قدیمی آشپزخانه یا سبد ها نمایش داده می شود. به طریقی، مردم فرانسه به دنبال ایجاد طبیعت در داخل خانه هایشان هستند.

توجه داشته باشید که بسیاری از موارد مورد علاقه هر اتاق در فرانسه، اسطوخدوس و گیانیم هستند.

به طور خلاصه، تقریبا هیچ فرصتی برای دیدن یک جدول کشور فرانسه وجود دارد که توسط سفال رنگارنگ تزئین نشده است.

این هنرپیشگی بخشی از سنت آنهاست و آنها با نفوذ چینی خوب در حفظ آن زندگی می کنند. تم ها از ظروف غذاخوری آنها زیتون، گل و یا پرستار هستند، و دوست دارند که دارندگان شمعدان آهن در اطراف برای حمایت از زنگ های روستایی استفاده کنند.

ایده های اتاق نشیمن کشور فرانسه – آنچه شما باید به یاد داشته باشید

اتاق های اتاق کشور آرام هستند و کیفیت اصلی آنها است. اتاق های فرانسوی مدرن فرانسه هیچ استثنائی از این قانون نیستند.

دلیل اینکه اتاق نشیمن فرانسوی موجب تلفات زمان می شود، این است که آنها از چیزی که واقعا بی نظیر است – تپه های پرونس الهام می گیرند.

این جایی است که آنها ظرافت آرام خود را از؛ و این جایی است که آنها رنگ و بافت خود را انتخاب می کنند. از طرف دیگر، مبلمان، هدف از حمایت از ایده های اروپایی از ظرافت است، و در زمان مناسب برای به دست آوردن بیشتر از هر دو جهان می آید.

بله، بسیاری از مزایای استفاده از سنت های فرانسوی وجود دارد، بنابراین اجازه دهید ماجراجویی شروع شود!

فهرست مصور است
خانه های فرانسوی برای تزیین سبک اتاق های زندگی خود، قطعات عتیقه ای و پرنعمت را جمع آوری می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آنها را در گالری های ظریف ترتیب می دهند، در تلاش برای جایگزینی شیک پوشیده از ریزه اندام. شما می توانید برای یک کشور واقعی کشور vibe همان را امتحان کنید. Vintage همچنین می تواند انتخاب اصلی شما برای تصاویر الهام بخش اتاق باشد.

پارچه کتانی

خانه های فرانسوی می توانند با لباس های با کیفیت بالا پارچه ای بچرخند. شما می توانید کسانی که قاب پنجره ها را مرتب کرده اند و یا آرایش خود را زیباتر کرده اند، و شما می توانید ظرافت غیر رسمی خود را تحسین کنید.

بنابراین، تمام لهجه های خیاطی مورد استقبال قرار می گیرند، چه کسانی از پنجره ها، بالش ها و یا قطعات مبلمان ملحفه ای استفاده می کنند.

طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه 
طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه

گیاهان سبز

طراحان فرانسوی سعی می کنند موتیف های گیاهی را در اطراف یک اتاق نشیمن تکرار کنند، اما آنچه که واقعا انجام می دهند، دعوت از ما برای اجازه دادن به طبیعت در داخل خانه ما است. گیاهان گلدانی بهتر از چاپ های پرنعمت گل می باشند تا محیط داخلی را در محیط بیرونی ادغام کنند، پس چرا چند نفر از آنها را نمی گیرند؟

زیبایی ارگانیک به سادگی منحصر به فرد است و سبکی بی نظیر ارائه می دهد. به علاوه، شما می توانید حتی خلاق تر و آماده سازی ظروف منحصر به فرد برای آرایش گل خود را. این یک اشاره است: چرا از شیشه های شیشه ای یا بطری های خالی استفاده نکنید؟

طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه 
طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه

مبلمان مدرن

با احترام به دوران طلایی رکوکو فرانسه، مبلمان کشور فرانسه همه چیز در مورد کلاس و پیچیدگی است.

شلوغ با جذابیت گاه به گاه، اقلام الهام گرفته از فرانسوی تمام انواع جزئیات پیچیده، چوب پیچیده شده، و قاب بندی weathered. یک اتاق نشیمن در سبک فرانسوی ممکن است کمی بیشتر هزینه داشته باشد.

به دلیل یادداشت غریبه ای آنها به فروشگاه های فرانسوی به خانه های فرانسوی آورده شده است، زیرا آنها به صاحبان راحتی باغ بهار اشاره می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آنها معمولا وسایل شخصی و گیاهان گلدانی را می سازند و دارای ویژگی های قابل تشخیص مانند آهن رشته ای، شباهت های کلاسیک و اتو سفید می باشند. برای غنی سازی اثر خود، آنها را در کنار عکس های معنی دار اتاق نشیمن قرار دهید.

میزهای قهوه جالب

میزهای قهوه ساز مدل فرانسوی بسیار جذاب هستند. ساخت و ساز چوبی آنها بسیار محکم است و به لطف پایان سفید و سفید آنها آسان است. با این حال، چیزی بیشتر است که باعث می شود آنها منحصر به فرد است، و این است که بالا قهوه ای مخمل خواب دار.

ممکن است به نظر برسد که دکوراسیون کشور فرانسه از نظر ظاهر است، اما این همه آن چیزی نیست که وجود دارد. در حقیقت دکوراسیون زندگی کشور است – عملی بودن ویژگی مهمی از مبلمان فرانسوی است و هیچ چیز بهتر از یک نیمکت فرانسوی یا نیمکت های راحت برای اثبات آن وجود ندارد.

این نیمکت ها محکم و مدرن هستند، اما در عین حال یک فضای ذخیره سازی با ارزش برای صندلی های اضافی را نیز محصور می کنند. اثاثه یا لوازم داخلی کتانی معمولا خنثی است، اما با زیبایی ناخن سر که آن را با تمام چیزهای روستایی به ارمغان می آورد.

محیط منحصر به فرد
خانه های فرانسوی بدون شک ظریف و تصفیه شده اند، اما احساسات خانگی که آنها ایجاد می کند، آنها را کمتر سخت می کند. در حقیقت، آنها می توانند تبدیل به یکی از پر جنب و جوش ترین مکان ها در چشم بیننده شوند.

طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه 
طراحی داخلی اتاق نشیمن سبک کشور فرانسه

اتاق های سفید

اگر میخواهید یک اتاق نشیمن به سبک فرانسه واقعا دوست داشته باشید، از رنگهای پرانرژی دور شوید. کاملا خوب است که یک اتاق سفید (یا عمدتا سفید) داشته باشید، تا زمانی که شما می دانید که چگونه آن را با یک رنگ جاز کنید. ما توصیه می کنیم تاپو یا لهجه های تلخ را برای آرام کردن بیداری صنعتی و بسیاری از بافت های مختلف برای آوردن اتاق به زندگی توصیه کنیم.

تمام اتاق های اتاق نشیمن فرانسه دارای لوستر هستند و از نقاط کانونی استفاده می کنند. برای اندازه، بزرگتر، بهتر است!

لوازم الهام گرفته از طبیعت

همانند موارد کلیدی، لوازم جانبی شما باید با ظاهر روستایی و طبیعی تناقض داشته باشد. شما می توانید هر گونه لوازم جانبی که می خواهید، تا زمانی که درخواست های سودآورانه خانه های پروانسی را نگه دارید.

به یاد داشته باشید – طبیعت پایه و اساس است
طبيعت بر طبق آن – خام، تازه، و بسيار باز است. انتخاب اولیه شما باید در معرض پرتوهای، پانل های چوبی و آجر های خام باشد. شما می توانید خود را به نفع خود – این موارد نمی تواند نشان می دهد سایش و پاره، و آنها فقط با گذشت زمان بهتر است.

مبلمان Tufted ممکن است کمی قدیمی شده باشد، اما اگر دوست دارید، سبک کشور فرانسه شما را قادر می سازد تا آن را دوباره وارد کنید. به جای بخش عمیق خسته کننده، میتوانید یک مبل راحت و راحت داشته باشید و در عین حال از زیبایی و راحتی لذت ببرید.

شما به گل های بیشتری نیاز دارید
یک اتاق پر زرق و برق فرانسوی با هم یک گل گل تازه است. در حقیقت، گرفتن گلها به طور منظم بهترین پیشنهاد شما برای لذت بردن از برخی از این پرون فرانسه زیبا است.

چوب سفید پوشیده شده

طراحان فرانسوی عمدتا دوست داشتنی خانه های هشدار دهنده را مشاهده می کنند، و در این جا آنها بیشتر درباره پیری نرمال یاد می گیرند. به همین دلیل آنها چوب سفید را برای تمام قطعات مبلمان خود توصیه می کنند.

ممکن است هزینه کمی داشته باشد اما به یک نگاه بسیار معتبر به کشور کمک خواهد کرد. در همین حال، تمام مبلمان مورد علاقه را فراموش نکنید، از جمله براق براق و جلا.

قطعه جانبی الهام گرفته از لوئیس XV

علامت تجاری سلطنتی فرانسه، دست و پا کردن، به ویژه هنگامی که به پانل های چوبی می آید. هیچ چیز “فرانسوی” از آن وجود ندارد، همانطور که قالبها به طور مستقیم به زمان لوئیس XV میرسند.

برای تکرار به نظر می رسد، انجام برخی از حکاکی در قطعات کوچکتر، از جمله canapes و صندلی خود را.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

امتحان کنید عتیقه و بزرگنمایی کنید
هیچ چیز فریاد “فرانسوی” بیش از یک آینه بزرگ و ظریف نیست. این ممکن است تنها و تنها قطعه در داخل یک خانه فرانسوی است که هرگز تغییر نکرده است، بنابراین در مورد آن را فراموش نکنید. با این حال بهتر است اطمینان حاصل شود که یک قاب چوبی نفیس در اطراف آن وجود دارد.

تمرکز بر راحتی

اتاق های اتاق نشیمن فرانسه باید آرام و صمیمی باشند، چرا که عملا از زندگی تعطیلات الهام گرفته شده است. بنابراین، آنها را با کوسن های کرکی و بافت نرم غنی کنید و آنها را در نور طبیعی حمام کنید.

پایان دادن به افکار در این ایده های اتاق نشیمن کشور فرانسه
همه چیز در نظر گرفته شده است، سبک کشور فرانسه یکی از ماژول های طراحی نادر است که اعتصاب بین ظرافت و راحتی است. اساسا، به شما امکان می دهد تمام مزایای یک زندگی گاه به گاه لذت ببرید، اما این کار را در سبک انجام می دهد.

با استفاده از تصویر زمینه غنی در اینجا و آنجا، و یا یک پنجره پیچیده پنجره، شما به اندازه کافی از ارتعاش درجه یک برای جلوگیری از استفاده از مبلمان ناراحت کننده داشته باشد. قانون این است – فضای خود را با مواردی که احساس خوبی داشته باشید پر کنید!

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.