طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک 

طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک

در این مقاله طراحان آریا راجع به طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مینیمالیسم به طور فزاینده ای محبوب است، و مردم بیشتر و بیشتر تصمیم به حرکت به سوی آپارتمان های کوچک می کنند.

با این حال، طراحی داخلی می تواند یک چالش باشد و اغلب می تواند مشکل باشد که چگونه یک آپارتمان جمع و جور تزئین کنید. بعد از همه، چگونه می توانید یک اتاق نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه را در یک آپارتمان کوچک ترکیب کنید؟

چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که شما نه تنها همه چیز را نیاز دارید، بلکه فضا برای نفس کشیدن نیز دارد؟ برنامه ریزی برای طراحی و تزئین یک آپارتمان کوچک، ارزش تلاش برای ایجاد فضای مورد علاقه شما را خواهد داشت.

اگر یک آپارتمان کوچک دارید، قطعات کوچک را انتخاب کنید. قطعه های بزرگ فضای شما را تسخیر می کنند، اما هنگام استفاده از قطعات کوچک فضای شما بزرگتر خواهد شد.

فضای کوچک خود را تمیز نگه دارید. یک فضای کوچک می تواند به راحتی به نظر می رسد کثیف و یا ناهموار.

آپارتمان های کوچک بهتر است زمانی که آنها بدون نیاز به نصب هستند. با نگه داشتن آنچه که شما نیاز دارید و داشتن یک مکان برای همه که متعلق به شما است، شما آپارتمان خود را منظم و مرتب نگه دارید.

طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک 
طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک

ذخیره سازی خود را با دقت برنامه ریزی کنید. فضاهای کوچک اغلب فاقد ذخیره سازی برای تمام کتاب ها، تجهیزات الکترونیکی، لباس و یا تجهیزات مربوط به کار شما نیاز به انجام کارهای روزانه خود را. با استفاده از مبلمان مدولار، شما می توانید مبلمان خود را به فضای خود طراحی کنید، به شما تمام ذخیره سازی که نیاز دارید را طراحی کنید. برای مثال، یک صفحه تخت تخت می تواند برای ذخیره کتاب ها یا دستگاه های الکترونیکی طراحی شده و یک فضای گوشه ای برای یک میز یا دفتر استفاده شود. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آپارتمان های کمپوست از مبلمان استفاده می کنند که نقش دوگانه را ایفا می کند. یک میز عثمانی که به عنوان پایه ، میز قهوه و فضای ذخیره سازی عمل می کند، یک انتخاب عالی است. به همین ترتیب، می توانید یک مبل و یک میز کنار صندلی کنار هم قرار دهید که همچنین فضای ذخیره سازی را فراهم می کند.

مبلمان کوچک مبلمان اغلب بهتر است زمانی که آن را جدا از کف. قفسه سینه یا نیمکت با پاها باعث می شود احساس سبک تر و راحت تر از مبلمان که روی زمین قرار دارد.

در آپارتمان های جمع و جور، به یاد داشته باشید که فضای عمودی می تواند بعد را به خانه شما اضافه کند. با استفاده از فضای دیوار به عنوان ذخیره سازی و استفاده از هر ارتفاع شما، شما اتاق خود را احساس هر دو بزرگتر و کمتر مبهم است.

هنگامی که در آپارتمانهای کوچک استودیو زندگی می کنید، مفید است که نقشه ای از چگونگی استفاده از فضای خود داشته باشید. کجا کار می کنید، مجلات را بخوانید یا فیلم ها را بخوانید. سپس به نصب فضای ذخیره سازی در این مناطق نگاه کنید تا بتوانید همه چیزهایی را که در دست دارید را در دست بگیرید، در حالی که به طور همزمان اجتناب کنید.

لذت بردن از احساس فضای کوچک، که در آن اتاق شما دنج و صمیمی است اما سازمان یافته است.

سرمایه گذاری در مبلمان که اموال خود را در یک مکان نگه می دارد. یک زن و شوهر از اقلام بزرگ مانند قفسه های بلند بلند به ایجاد احساس یکپارچه کمک می کند. این امر باعث می شود که مواد متعلق به شما پراکنده نباشند.

برای قفسه ها با یک جلوی شیشه نگاه کنید این به آپارتمان میکرو شما کمک می کند تا بدون احساس سنگین به خوبی سازمان یافته و مرتب باشید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر شما در حال حاضر دارای مبلمان زیادی هستید، ممکن است مفید باشد برای ایجاد یک طرح طبقه، که در آن شما می توانید موثر ترین روش برای ترتیب مبلمان خود را کشف کنید.

مبلمان خود را تنظیم کنید تا زمانی که به آپارتمان کوچک خود بروید، به نظر می رسد استقبال کنید. هنگامی که شما وارد میشوید، نمیخواهید پشت قفسه بزرگ یا سیمهای آویزان از وسایل الکترونیکی مشاهده کنید. یک فضای خوش آمدی و دوستانه به شما کمک می کند که در خانه احساس کنید.

طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک 
طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک

هنگامی که نقاشی آپارتمان جمع و جور خود را نقاشی کنید، نترسید که از رنگ استفاده کنید. اگر چه سفید می تواند روشن و تمیز باشد، یک رنگ جذاب، هنگامی که با مبلمان شما ترکیب می شود، می تواند یک نگاه جذاب و یکپارچه به فضای شما دهد.

هنگام آپارتمان آپارتمانهای کوچک استریو، به آرامی شروع به کار می کند. شروع به خرید از مهم ترین بخش مبلمان خود را، مانند نیمکت خواب خود را. ببینید که چگونه آپارتمان شما احساس می کند و چه چیزی بیشتر به عنوان یک گام دوم به شما کمک می کند. شما می توانید به آرامی از اینجا بسازید.

تمرکز خود را بر چگونگی استفاده از فضای خود در آپارتمان میکرو استودیوی خود داشته باشید. این به شما کمک خواهد کرد که گزینه های مبلمان را که برای شما مناسب است، ببینید. به عنوان مثال، اگر شما وقت زیادی را صرف کار یا نشستن در یک میز می کنید، یک صندلی راحت سرمایه گذاری بزرگی می کند. با این حال، اگر زمان زیادی را صرف آشپزخانه بکنید، می توانید از قهوه تان و برخی از کوسن های راحت برای خوردن استفاده کنید، به جای ایجاد یک منطقه غذاخوری مجزا.

قبل از اینکه به یک آپارتمان کارآمد کوچک بروید، هیچ خریدی انجام ندهید. شما اغلب متوجه نمی شوید که چقدر شما واقعا نیاز دارید و چقدر محدودیت های فضای محدود می شود که شما واقعا می توانید در چنین فضایی کوچک قرار دهید. خرید قبل از حرکت اغلب منجر به اقلام مازاد می شود که برای زمانی که به آن می رسد، استفاده نکنید.

اگر مبلمان را انتخاب کرده اید که می تواند برای اهداف متعدد مورد استفاده قرار گیرد، اغلب مفید است که آن را به اطراف حرکت دهید تا با اهداف مختلف متفاوت باشد. دو میز جانبی که به عنوان میز قهوه ترکیب می شوند می توانند با هم ترکیب شوند و بعد از اینکه برخی فضای اضافی را ترجیح می دهند، از هم جدا می شوند. مبلمان را انتخاب کنید که خیلی سنگین و آسان نیست.

طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک 
طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک

در یک آپارتمان مینیمالیستی، آن را به شما کمک خواهد کرد تا فضای خود را به هم بزنید. میکرو آپارتمان بسیار کوچک است که اگر از هیچ یک از اموال خود استفاده نکنید، کمک خواهد کرد تا آنها را اهدا یا ذخیره کنید. فقط اقلامی را که دوست دارید یا به صورت منظم استفاده کنید حفظ کنید.

در فضاهای کوچک، یک تخت ذخیره سازی اغلب یک سرمایه گذاری عالی است. با یک تخت ذخیره، شما می توانید بسیاری از موارد خود را نزدیک به دست نگه دارید. این شما را از سرمایه گذاری در لباس پوشیدن صرفه جویی خواهد کرد.

برای یک فضای صلح آمیز، نگاه خود را تک رنگ کنید. هنگامی که مبلمان خود را به کف یا دیوار می آمیزد، فضای شما بزرگتر خواهد شد. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آپارتمان فشرده اغلب از هنر و یا دیوارها استفاده می کند که باعث افزایش علاقه می شود. این باعث می شود که منزلتان شخصی شود. هنر در یک رنگ مانند آبی رنگ (که به سمت فاصله می افتد، باعث می شود که خانه شما بیشتر شود. اضافه کردن آینه به دیوارهایتان باعث توهم فضای اضافی می شود.

آپارتمان های کم حجم می توانند احساس راحتی کنند به استثنای اینکه از ابتدا شروع می کنید، سعی کنید چیز جدیدی را برای هر مورد جدید وارد کنید. این فضای خود را روشن می کند.

آپارتمان کوچک خود را برای خودتان طراحی کنید، بدون اینکه نگران کارهایی که در هنگام مسافرت انجام می دهید، انجام دهید. هر صندلی اضافی، مدفوع و صندلی ها برای مهمانان فراهم می شود.

در یک آپارتمان جمع و جور، مبلمان روشن، فضای شما را بسیار بزرگتر خواهد کرد.

آینه هایی که منعکس کننده پنجره ها و دیدگاه جذاب هستند نور را افزوده و توهم فضای اضافی را به وجود می آورند.

از لامپهای زیادی استفاده کنید تا فضای خود را روشن، دنج و اتمسفر نگه دارید.

طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک 
طراحی داخلی آپارتمان های کوچک: ایده های تزئینی عالی برای ایجاد فضای کوچک

اگر سطح تیره داشته باشید، اغلب به شما کمک می کند تا دیوارهای کوچک آشپزخانه خود را به رنگ سایه روشن تبدیل کنید. این باعث توهم فضا خواهد شد.

طرح های خود را به طوری که شما می دانید که در آن همه اموال خود را و چگونه آنها دستور داد. ذخیره سازی بزرگ، آنچه را که به راحتی قابل دسترسی است، حفظ خواهد کرد و همیشه می توانید درب گنجه خود را بست تا فضای زندگی خود را روشن و بدون هیچ مشکلی ببندید.

سعی کنید از فضای دیوار خود استفاده کنید نه فضای کف. قفسه های شناور قفسه های کوچک را ضرب و شتم می دهند و هنرمندان یا آینه های خود را حلق آویز می کنند که بیشتر در برابر دیوار ایستاده اند.

طراحی میکرو آپارتمان به احتمال زیاد بسیار جالب است. اضافه کردن منحنی ها یا خطوط جریان باعث احساس لذت و احساس آلی خواهد شد.

یک راه عالی برای اضافه کردن ارتفاع به یک آپارتمان کوچک، این است که در ارتفاع بازی کنید. با استفاده از پرده های بلند، ارتفاع فضای خود را نشان می دهد، و اتاق شما به نظر می رسد بزرگتر است.

به رنگ های سبک و چوبدستی خود را از کف تا سقف برای حداکثر ضربه بپوشانید. Drapes راه موثر برای نشان دادن پنجره های خود است، اما شما می توانید آنها را بر روی یک دیوار بی حوصله برای اضافه کردن درام آویزان است.

اضافه کردن عمق به آپارتمان کوچک خود را با اضافه کردن چند لایه در رنگ های تک و انواع مختلف بافت. این باعث می شود که خانه کوچک شما بزرگتر شود.

بستر شما یک منطقه بسیار خوب برای اضافه کردن لایه ها است. از پشم گوسفند وجانوران دیگر تا پرتاب های مخملی، بزرگترین قطعه مبلمان در اتاق شما عمق و علاقه دارد. این باعث می شود که خانه شما بزرگتر از آنچه در واقع باشد باشد.

همانطور که قبلا ذکر شد، مبلمان شما همیشه با توجه به اندازه اتاق شما، بهتر خواهد شد. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

البته، شما همیشه می توانید یک بیانیه با اضافه کردن یک مبل بزرگ به یک آپارتمان جمع و جور، اما این اغلب بهترین راه برای پیدا کردن پیدا کردن مبلمان کوچک مبلمان آپارتمان نیست. به جای اضافه کردن مبلمان بزرگ، مبلمان خود را به اندازه کلی خود نگاه دارید.

سطوح واضح نور را بازتاب می دهند و فضای خود را بزرگتر می کند. هنگامی که از ستون های جدول شیشه ای یا سطوح بازتابی استفاده می کنید، آپارتمان کوچک شما بزرگتر می شود. این به این دلیل است که از طریق مبلمان و یا سطوح بازتابنده، فضای زیادی را وارد نکنید، اما نور.

اگر چه آپارتمانهای کوچک آپارتمان می توانند با یک طرح مبلمان استاندارد مطرح شوند، آپارتمان شما باید با توجه به نیازهای فردی شما طراحی شده باشد. اگر شما غالبا مهمانی های شام را میزبانی می کنید، یک منطقه غذاخوری ممکن است فوق العاده مهم باشد.

با این حال، اگر شما یک طرفدار بزرگ از فیلم ها هستید، می خواهید یک لباسی راحت را اولویت بندی کنید. اگر از خانه کار می کنید، به یک فضای دفتر عالی نیاز دارید. از این رو، تزئین آپارتمان کوچک خود را با توجه به نیازهای فردی خود بسیار مهم است.

ایجاد مناطق جداگانه برای مبلمان شما
شما ممکن است در تصمیم گیری بر روی آپارتمان های کوچک خود در زندگی عاشقانه زندگی کنید. با این حال، این به ندرت امکان پاسخگویی به نیازهای شما را فراهم می کند.

عدم فاصله واضح می تواند آپارتمان شما را خراب و ناراحت کند. با تقسیم آپارتمان خود را به بخش های جداگانه برای کار یا خواب، می توانید آپارتمان خود را منظم نگه دارید یا آن را نگه دارید.

قرار دادن منطقه ناهار خوری در کنار آشپزخانه شما، و سپس ایجاد یک شکاف واضحی برای منطقه سرگرمی شما، به آپارتمان کوچکتان می بخشد.

اگر می دانید می توانید یک کتاب در کنار تخت خود بنشینید و بخوانید، می توانید قفسه های کتاب را به این منطقه اضافه کنید. به این ترتیب، فضای فشرده شما احساس راحتی و راحتی می کند.

هنگام تصمیم گیری در مورد مبلمان کوچک مبلمان، اغلب ساده ترین سرمایه گذاری در قطعه ای است که هدف دوگانه ای است. یک میز کنار تخت با یک کابین کوچک که کتابها، مجلات، شمع و یک مشعل را نگه می دارد، بسیار مفیدتر از یک میز کنار تخت است.

به همین ترتیب، یک میز قهوه که می تواند به عنوان یک منطقه غذا یا یک میز باشد و همچنین به عنوان یک میز کار کند، باعث می شود که آپارتمان کوچک شما کارآمد و غیرقابل کنترل باشد.

هنگام انتخاب مبلمان دوگانه، به یاد داشته باشید که آن را به دنبال متناسب است. اگر مبلمان شما به نظر می رسد بزرگ یا پر از پر شده است، کمک نمی کند.

در فضاهای استفاده نشده تجدید نظر کنید

هنگامی که شما در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید، مهم است که در مورد فضاهای استفاده نشده فکر کنید و نحوه کار آنها را برای نگهداری آپارتمان به صورت منظم و کاربردی مورد توجه قرار دهید.

مبلمان مدولار می تواند به گوشه های استفاده نشده اضافه شود تا فضای ذخیره سازی ایجاد شود. برای نگهداری کتاب ها می توانید از آینه بزرگ استفاده کنید. سبد می تواند در بالای یخچال و فریزر شما قرار بگیرد تا فضای ذخیره سازی به خانه شما اضافه شود.

از فضای دیوار خود استفاده کنید

هنگامی که در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید، اغلب آسان است که فرکانس عمودی فضای خود را فراموش کنید. یک تخت خوابگاه در یک منطقه خواب کوچک می تواند فضای بیشتری برای یک میز ایجاد کند.

قفسه های قفسه انباشته فضای ذخیره سازی برای فریم های عکس، کتاب ها، مجلات، تجهیزات موسیقی و تجهیزات کاری ایجاد می کنند. قفسه های شناور فضای ذخیره سازی را اضافه می کنند. با استفاده از ارتفاع اتاق خود به عنوان بخشی از طرح طراحی اتاق خود، شما می توانید فضای زندگی خود را به مراتب کارآمد تر.

فضای خود را سازماندهی کنید

وقتی ماری کاندو به دنبال لذت بردن بود، یک سیستم سازماندهی عالی به زندگی در فضاهای کوچک کمک کرد. هنگامی که شما یک سیستم به خوبی سازمان یافته دارید، می دانید چگونه می توانید آنچه را که دنبال می کنید پیدا کنید و ارزش خود را به دست آورید، زندگی راحت را در یک فضای کوچک احساس خواهید کرد.

ایجاد سفارش نباید دشوار باشد. مجموعه ای از سبدهای کوچک برای نگهداری محصولات ثابت، جوراب و لباس زیر، محصولات مراقبت از پوست و حتی محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.