طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات

 طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات

Spice rack ideas: How to store spices and the best way to do it

در این مقاله سعی داریم طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات را به شما عزیزان معرفی کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

برای اکثر ما، دکوراسیون آشپزخانه محل ایده آل برای ادویه جات ترشی جات در دسترس ما است، به همین دلیل ما اغلب در نهایت با برخورد با ذخیره سازی در نهایت نتیجه می گیریم. به همین دلیل یک قفسه ادویه مفید است.

ده ها تن از کیسه های فله کوچک و کوزه های نامرئی روی میز آشپزخانه فقط تعریف ظروف آشپزخانه است و به خوبی توضیح می دهند که چرا ما هرگز نمی توانیم از ابتدا تلاش کنیم.

وقتی ذخیره سازی ادویه جات ترشح می شود، ما می توانیم آن را خراب کنیم.

با این حال، ما همیشه با توانایی های ذخیره سازی آشپز حرفه ای تحت تاثیر قرار می گیریم، و آرزوی داشتن قفسه های ادویه دار و برگزار کننده های پرنعمت خود را داریم. جای تعجب نیست که ما هرگز در مورد ایده های ریسک ادویه خود ندیدیم – ما حتی به دنبال آنها نبودیم!

قبل از اینکه فرایند صاف کردن کامل ادویه خود را راه اندازی کنید، فکر کنید که ادویه جات شما در آن قرار دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قفسه ادویه ای که از رویاهای شما بیرون می آید نمی تواند تمام کیسه هایی که در اختیارتان قرار می دهد بسته بندی شود و نیازی به نگه داشتن پودر های خشک و بی فایده نیست.

 طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات
طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات

اگر شما عاشق پخت و پز و نمی توانید تصور کنید این کار را بدون یک کامل از ادویه جات ترشی جات، در نظر بگیرید یک قفسه ادویه بزرگ.

در دکوراسیون آشپزخانه مکان ایده آل برای قفسه ادویه را انتخاب کنید. بهترین بازی ها زمینه های تاریک و خنک هستند که می توانید آنها را برای مدت زمان بیشتری ذخیره کنید.

آنها نباید در معرض گرما یا نور مستقیم خورشید قرار بگیرند، به همین دلیل سرآشپزهای حرفه ای اغلب تصمیم می گیرند که آنها را در قفسه های اداری کابینت ذخیره کنند.

پیشنهادی خوب این است که یک قفسه اداری برای صندلی حمام انتخاب کنید، اما این بدان معنا نیست که اگر شما فضای کمتری داشته باشید باید قفسه های ادویه ای روی دیوار را نادیده بگیرید.

در حالی که برنامه ریزی برای ذخیره ادویه ها، فکر می کنید چطور می خواهید آنها را گروه بندی کنید. شما می توانید به ترتیب حروف الفبا یا بسته به اینکه چقدر آنها از آنها استفاده می کنید، انجام دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در حقیقت، لازم نیست تمام قطعات را در یک سازنده رکورد ادویه صرف کنید – شما می توانید چندین نفر از آن ها را در دو طرف آشپزخانه قرار دهید!

ما توصیه می کنیم که ادویه های ضروری مانند نمک و فلفل را در یک مکان به راحتی قابل حمل نگه دارید، که در حالت آرایش مغناطیسی قابل تنظیم است تا در هنگام پخت و پز آنها را نزدیک کنید.

 طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات
طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات

در یک قفسه ادویه چوبی پرنعمت، شما می توانید زنجبیل دارچین، تارتار، میخک، ماکارونی و دیگر مواد اولیه پخت و پز را ترتیب دهید. آخر، شما می توانید یک قفسه ادویه دیوار جداگانه برای گیاهان خشک و روابط، و یا حتی ادویه گروه بسته به مبدا خود را دریافت کنید.

خوشبختانه، بسیاری از سازندگان رکورد ادویه مدرن برای انتخاب از وجود دارد.

آنها از مواد مختلف ساخته شده اند و در همه اندازه ها و شکل های موجود هستند و برای پیدا کردن چیزی که نیازهای شما را پیدا می کند دشوار نخواهد بود.

اگر شما در دکوراسیون آشپزخانه برای قفسه اداری کابینت انتخاب کرده اید، ظروف و نوار مغناطیسی را در نظر بگیرید، قفسه های اداری دیواری را با درب، چرخ دنده ها (یا دو رولتبل) و قفسه های اختصاصی که فضای عمودی خود را بهینه می کنند، در نظر بگیرید.

همچنین قفسه های ادویه جوش نیز بسیار کاربردی هستند، مخصوصا برای کسانی که دارای کشویی اختصاصی نیستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در آنجا می توانند ادویه جات خود را سازماندهی کنند. آشپزی پرشور با وقت آزاد بیشتر می تواند یک پروژه رکورد ادویه DIY را راه اندازی کند و فضای ذخیره سازی را از ظروف پلاستیکی و جعبه های کفش بسازد.

از آنجایی که شما در حال سرمایه گذاری هر دو پول و انرژی در کشف گزینه ذخیره سازی ادویه کامل، آن را حس مطلق برای انتخاب ظروف جذاب برای چشم است.

برای عملکرد حداکثر، شیشه های با اندازه و شکل یکنواخت و نامرئی بگذارید و برخی از جادوهای گیاهی را داخل آن قرار دهید.

 طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات
طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات

برچسب زدن به شما کمک می کند که عکسی را که لازم دارید را شناسایی کنید، بنابراین در صورتی که شیشه های شما بر روی آنها برچسب نداشته باشد، برچسب ها را جایگزین کنید. برچسب باید همیشه به وضوح قابل مشاهده باشد (بسته به اینکه درب رینگ خود را قرار داده اید) به قسمت درب یا قسمت خارجی متصل شده است.

بسیاری از صاحب خانه ها اشتباه می کنند که ادویه جات را در مقادیر زیاد خرید کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در حالی که این درست است که این یک گزینه با صرفه جویی در هزینه است، برخی از ادویه جات استفاده می شود که اغلب، و ممکن است از دست می دهد عطر و بوی خود و یا طراوت در طول زمان.

در نهایت، از فیلم مربع محدود در آشپزخانه به عنوان یک بهانه برای ادویه ادویه خود استفاده نکنید – شما می توانید ایده های قفسه ادویه بدون در نظر گرفتن فضای شما موجود، و سازماندهی رکورد ادویه فقط trrick مطمئن برای امن یک منطقه کاری کارآمدتر.

در پایان روز، شما مجبور نیستید چرخ را دوباره بسازید – ادویه هایتان فقط در یک کشو یا یک ظرف چوبی چوبی DIY ظاهر خواهند شد!

 طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات
طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات

کدام بهترین راه برای ذخیره ادویه ها است؟ بیایید بررسی کنیم:
زیر کابینت شما

ادویه جات نیز می تواند در زیر کابینت آویزان شود و نیازی به اشغال فضای سبد ارزشمند برای تدارک آنها نیست.

تنها چیزی که شمادر دکوراسیون آشپزخانه  باید انجام دهید این است که چند کیک غذای کودک را بیاورید، درب های فلزی خود را روی یک ورق فلزی با آهنرباهای خود قرار دهید و تمام ادویه ها را در دسترس خود قرار می دهید اما هنوز از منطقه کاری خود ندارید.

اگر ما به شما گفتیم که یخچال شما می تواند قفسه ی ادویه ی جدید شما تبدیل شود؟

این پروژه خلاقانه می تواند به راحتی با قلم های کوچک مغناطیسی به عنوان ظروف ادویه ای اجرا شود و فقط شایان ستایش خواهد شد. با این حال، بهتر است ادویه های ضروری خود را در هر لحظه در نوک انگشتان خود داشته باشید.

ذخیره سازی ادویه جات

سرآشپزهای پرشور مانند علم پخت و پز را دوست دارند و بنابراین شما باید. مدیریت چاشنی را به سطح بعدی با لوله های آزمایش ساده برسانید و آن ها را به یک نوار چوبی DIY متصل کنید که روی دیوار آشپزخانه شما نصب شده است. چقدر سرد که نگاه کن

ذخیره سازی کابینت

یک قفسه دو طبقه که در سمت کابینت قرار دارد نیز بهینه سازی فضای ذخیره سازی را کمک خواهد کرد. ادویه هایی که بیشترین نیاز را دارند، باید در پانل بالایی تنظیم شوند، به طوری که آنها همیشه آماده استفاده هستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پالت های حمل و نقل فقط شگفت انگیز هستند، و شما می توانید بسیاری از چیزهای خلاقانه را با آنها انجام دهید! برای مثال، اگر شما آنها را لکه دار کنید و آنها را ماسه بگذارید، آنها می توانند قفسه ادویه کامل DIY که مناسب هر دو عملکرد و فرم باشند.

شما حتی می توانید قلاب های کوچک را در پایین نگه دارید تا فنجان های اندازه گیری و قاشق ها را ذخیره کنید.

 طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات
طراحی داخلی آشپزخانه و فضا سازی مدرن ادویه جات

کشوهای ادویه اختصاصی

شما می توانید یک جداول منظم را به یک قفسه ذخیره سازی ادویه شگفت انگیز تبدیل کنید و این کار را با یک ترفند ساده انجام دهید: تنظیم کردن قوطی ها با تاپس های روشن یا برچسب در چند بخش به خوبی برنامه ریزی شده. به این ترتیب، شما می توانید بلافاصله پس از کشیدن کشویی، آنچه را که دنبال می کنید پیدا کنید.

به جای یک قفسه اداری دیواری سنتی، شما می توانید راه حل مینیمالیستی بیشتری را انتخاب کنید و بطری های ادویه را مستقیما بر روی دیوار خود ببندید.

یک سیم فلزی دریافت کنید و آن را در اطراف گردن شیشه قرار دهید و یک حلقه از پشت ایجاد کنید. استفاده از ناخن ها یا قلاب های چسبیده برای خرد کردن یخچال ها به یک تنظیم پیکربندی ترجیح داده شده.

ساده ترین راه برای رسیدگی به مسئله ذخیره سازی ادویه، جمع آوری تمام قطعات در یک جعبه سفارشی است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ادویه جات را در کیسه های کوچک قرار دهید و آنها را در ترتیب حروف الفبا مرتب کنید. مزیت اصلی این جعبه این است که شما می توانید آن را به راحتی حرکت دهید و آن را با دست در حالی که آماده سازی غذا است.

جعبه کک می تواند تبدیل به شایان ستایش ترین رکورد ادویه برای هر خانواده، به عنوان بخش های بطری به سادگی مناسب به عنوان ظروف خود را استفاده کنید.

طبق معمول، هر یک از شیشه ها را برچسب گذاری کنید تا بتوانید آنها را تشخیص دهید و آنها را بیرون بکشید.

سینی های دست ساز

ظروف نقره کاسرولا نیز می توانند کارآمد باشند – از آنجا که شما قبلا آنها را به عنوان نشانگرها نصب کرده اید، آنها نقش خود را به خدمت به ادویه های خود می دهند.

شما می توانید قفسه چوبی کوچک را در وسط قرار دهید (ترجیحا در نقره نقاشی کنید)، و شیکرها را در داخل تنظیم کنید. بطری ها / شیشه ها باید یکبار دیگر پوشیدنی، زیبا و بسیار کاربردی باشند.

طراوت تازه می آید

قدرت، بویایی و طراوت ادویه گیاهان در طول زمان گم می شود، به همین دلیل ما همیشه باید آنها را در ظروف محفوظ و محکم بسته بندی نگه داریم و اطمینان حاصل کنیم که آنها دسترسی به رطوبت و اکسیژن ندارند.

اکثر ما در دکوراسیون آشپزخانه ادویه جات را اضافه می کنیم، آنها را مستقیما از جار به ظرف بخار بخار می برند، اما این کار چگونه انجام نمی شود.

به همین ترتیب، ما به دلیل رطوبت و گرما، ادویه را به یک عطر و طعم جدی تبدیل می کنیم، و حتی باعث خارش می شود که می تواند دستور العمل ما را از بین ببرد.

در عوض، ما باید پیش از آن ادویه ها را اندازه گیری کنیم و آنها را قبل از پخته شدن به مخلوط اضافه کنیم. ظروف مورد استفاده ما برای ترکیب آنها باید کاملا خشک باشند.

اهمیت محل

بدترین (و در عین حال رایج ترین) مکان برای ترتیب ادویه جات آشپزخانه و آشپزخانه است. چرا ما آنها را در آنجا قرار می دهیم و وقتی که کابینت ها و صندوق های خالی موجود در دسترس داریم، فضای کار ارزشمند را اشغال می کنیم؟

اگر این یک گزینه نیست، می توانید آزاد کردن یک کشو یا قرار دادن ادویه جات در یخچال (پاپریکا قرمز و به ویژه).

زمان برای سازماندهی

برگزارکنندگان درجه یک به شما کمک خواهند کرد تا زمان صرفه جویی کنید و فرآیند پخت و پز را کنترل کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بهترین شرط بندی، شیشه های واضح با برچسب های اختصاصی است که باعث سردرگمی خواهند شد. راه دیگری برای صرفه جویی در وقت این است که قبل از اینکه شروع به طبخ کنید ادویه ها را آماده کنید.

گیاهان و ادویه جات ترشی جات: بهترین گزینه های ذخیره سازی و ظروف DIY

کوزه ها از مهمترین ظروف ادویه جات هستند، به طوری که آنها شفاف هستند و دارای دمپایی هایی هستند که سبکی را حفظ می کنند.

شیشه همچنین از عطر و طعم محافظت می کند، اما از آن استفاده نخواهد کرد، به این معنی که همان شیشه را می توان برای ذخیره کردن چیز دیگری در آینده استفاده کرد.

در نهایت، شیشه های شیشه ای به تمام شکل ها و اندازه ها می آیند، و شما احتمالا آنها را در خانه می کنید.

اشتباه رایج بسیاری از ما این است که ادویه جات در کنار اجاق گاز خود ذخیره کنیم. به این ترتیب، احتمالا مجموعه گرانبها به طور مستقیم در معرض حرارت قرار می گیرد و در نهایت هر دو طعم و عطر را از دست می دهد.

بهترین مکان برای ادویه جات، یک منطقه سرد و تاریک است، در صورت تمایل یک کشو محصور یا یک صندوقچه.

یک ترفند مفید دیگر در دکوراسیون آشپزخانه که باید بدانید این است که ادویه قرمز همیشه باید در یخچال نگهداری شود (مخصوصا در فصلهای گرمتر).

کنجد، خشخاش و دانه های مشابه نیز می تواند در آنجا قرار بگیرد تا روغن های خود را از گرسنگی محافظت کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کشوی اختصاصی ادویه ای
ساده تر، بهتر است – ادویه هایی را که از راه بیرون نکشید استفاده کنید و به آنهایی که مطلقا ضروری هستند بستگی داشته باشید. اگر آنها را در واحدهای جداگانه دسته بندی کنید، به نفع و عطر و بوی خود کمک خواهید کرد.

۱٫ نمک

۲٫ فلفل سیاه یا فلفل قرمز

۳٫ چیلی (آن را در یخچال نگه دارید)

۴٫ سیر مالت یا زمین

۵٫ پیاز خرد شده

۶٫ دارچین

۷٫ گوجه فرنگی خشک (یخ زده)

۸٫ پاپریکا (آن را در یخچال نگه دارید)

۹٫ آویشن خشک

۱۰٫ فلفل تازه (لیمو یا نمک)

اغلب شما بخورید:
بادام زمینی (کلم چغندر ذرت بهتر است)
دانه های خشخاش (نگه داشتن آنها را در یخچال)
میخک ها
ادویه کدو تنبل
زنجبیل
شما غذای مکزیکی را دوست دارید
زیره
فلفل قرمز زمین (آن را در یخچال نگه دارید)
فلفل Cayenne (آن را در یخچال نگه دارید)
شما غذای ایتالیایی را دوست داشتید
پونه خشک شده
ریحان منجمد یا خشک
فلفل قرمز فشرده (نگه داشتن آن در یخچال)
شما غذاهای خاورمیانه و آسیایی را دوست دارید
پودر کاری
دانه کنجد
زردچوبه
دانه های خردل
زنجبیل منجمد یا خشک

از ادویه هایی که استفاده نکنید از شر آنها خلاص شوید

چگونه می توانید بررسی کنید که آیا ادویه جات شما امن است؟ برای ارزیابی طراوت آن، رنگ را بررسی کنید، و سپس فقط به آزمایش عطر و طعم و عطر بروید. اگر ضعیف باشد، استفاده از آن ادویه دیگر حساس نیست.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رویکرد دانشمند

لوله ها فقط برای آزمایشگاه ها نیستند! اگر شما آشپزخانه خود را به عنوان منطقه آزمایشی خصوصی خود در نظر بگیرید، لوله ها فقط برای حفظ طعم و مزه و طعم و مزه ادویه هایتان مناسب هستند!

با پالت چوبی کار کنید

پالت چوبی به طور معمول می تواند به راحتی تبدیل به یک کار هنری شود، و طراحان خلاق می دانند که. با کمک رنگ سیاه، شما می توانید یک پالت روستایی را به یک نرم و لطیف تبدیل کنید و از آن برای ذخیره ادویه هایتان در یک قفسه اداری دیوار کشی استفاده کنید.

با این حال، بهتر است با لباسی کوچک در پایین آن را تجهیز کنید، چاقوهای خود را بجوشانید و فنجانهای آنها را اندازه گیری کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قفسه چوبی DIY

وبلاگ نویسان داستان های شگفت انگیز در ایجاد قفسه های ادویه کارآمد را فقط در عرض ۱۵ دقیقه به اشتراک می گذارند. شما همچنین می توانید در یک پروژه DIY شرکت کنید، حتی اگر این بدان معناست که دو قفسه ساده را بچرخانید و ادویه جات ترش را در بالای آنها قرار دهید. شما حتی می توانید یک قفسه بزرگ بزرگ را پیدا کنید و کل مجموعه خود را به صورت ساده نمایش دهید.

شیشه های مقرون به صرفه

شما می توانید ادویه جات در گلدان های یکسان را بدون صرف ثروت بر روی آنها سازماندهی کنید. شما می توانید ظروف غذای کودک خود را نگه دارید و یا ادویه جات خرید که در وهله اول در یک شیشه است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

نمایش ادویه بر روی یخچال

ادویه جات می تواند آهنربا و یادداشت های چسبنده را در یخچال خود جایگزین کند. شما می توانید به راحتی قلع های سبک وزن با پشت بام مغناطیسی برای ذخیره انواع ادویه جات ترشیجات، و یخچال خود را شگفت انگیز در حالی که نگه داشتن ظرف خود را تحت کنترل است.

پرش به عمل
قبل از شروع طرح نگهداری برای ادویه هایتان، سعی کنید به سوالات زیر پاسخ دهید:

کدام ادویه جات شما به طور منظم استفاده می کنید؟
کدام ادویه ها روزانه مورد نیاز نیست، اما گاهی اوقات؟
نگه داشتن ادویه جات شما استفاده نمی کند به شما کمک خواهد کرد به هر حال، و ما همه این ادویه جات در خانه. ما ممکن است آنها را برای تهیه یک ظرف مجتمع برای یک شام مهمان خریداری کرده یا بعضی از لوازم اضافی از آخرین کریسمس بخریم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

گاهی اوقات، ما به یک ادویه فقط به خاطر اینکه آن را در قیمت تبلیغاتی قرار دادیم، اما این واقعا معنی دارد؟

صادقانه بگویم، اینطور نیست! حکم پخت و پز تنها و تنها – اگر شما یک ظرف را در هنگام کشف آن تهیه نکنید، ممکن است هرگز انجام ندهید. برای برخی افراد استثنائات این قانون وجود دارد، زیرا آنها ممکن است دانه های گشنیز را خیلی بد می دانند که نمی توانند رژیم بدون آنها را تصور کنند. آیا شما یکی از آنها هستید؟

این را در ذهن داشته باشید: شما باید یک انتخاب بی ادعا از ادویه جات ترش داشته باشید. ناسازگارتر است که با خودتان باشید، هرچه دلتان می خواهد جمع کنید، بنابراین چرخه را هم اکنون بشکنید!

ادویه جات برای نگهداری

یکی از شما از ادویه جات شما که لازم نیست خلاص شوید، تنها ملزومات لخت خواهید شد. کار بعدی این است که بررسی کنید آیا آنها تازه و قابل استفاده هستند یا خیر.

ادویه ها به سختی می توانند خراب شوند، مگر اینکه در طول دوره زمانی بزرگ تر از حرارت مستقیم و رطوبت باشند. شما حتی می توانید از آنها استفاده کنید، اما از طعم و بوی اصلی خود بهره مند نخواهید شد. برخی از ادویه ها بسیار تحمل می کنند و سطح خاصی از طراوت را حفظ می کنند و شما همیشه می توانید با کمترین عطر و طعم در مقادیر بیشتری از ظروف خود، جبران کنید.

اساسا تاریخ انقضا از یک ادویه به دیگری متفاوت خواهد بود. بهترین روش برای ارزیابی طراوت این است که بویید یا ادویه را امتحان کنید و فقط ادویه هایی را که به نظر می رسد و طعم خوبی دارند نگه دارید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ورق تقلب بازرگانان ادویه

اکثریت تجار و تولید کنندگان ادویه توصیه خریداران برای نگه داشتن استفاده از ادویه ها برای هشت ماه، اما تازه همیشه باید گزینه های ترجیح داده شود.

ادویه های زیادی وجود دارد که می تواند طولانی تر از ۸ ماه (کل قطعات، سهام یخ زده و پودرهای تنگ) باشد. برای بعضی از آنها، طعم فقط با زمان بیشتری جذب می شود (مثلث ستاره یا موم).

همچنین ادویه هایی هستند که بسیار کوتاه مدت هستند و شما باید آنها را در یک دوره ۲-۳ ماه جایگزین کنید.

آنچه که ما در ذهن داریم این است که گیاهان خشک، پرتقال مرکبات، گل ها و انواع توت ها خشک / نیمه خشک مانند سماق و یخبندان. پیر شدن بد ممکن است در مورد پودرهای خوب مانند زنجبیل، زردچوبه یا فلفل سیاه باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای ادویه های معمولی، آن را مطلق تر می کند تا گودال خرد شده و جایگزین مواد باقیمانده با آن ها تازه تر شود. این، انتظار می رود، پول نقد را در لایحه خواروبار خود اضافه کند، اما خریداران هوشمند خواهند دانست که چگونه هزینه را اداره کنند.

بهترین راه برای بازگشت سهام

پس از اتمام پاکسازی، شما باید خرید کنید و از دست دادن دوباره به دست آورید. شانس خوبی است که شما از بیش از ۷۰ درصد مواد غذایی خود را محروم کنید، اما حداقل فضای کافی برای ادویه جات که در واقع از آن استفاده می کنید.

نگهبانانی که پیش از آن مورد بحث قرار گرفتیم و تعدادی از ادویه های فانتزی و ویژه را به چند تن از ذائقه هایی که شایسته یک مکان در مجموعه شما هستند محدود کنیم. مهمترین نوک ما برای شما این نیست که ادویه جات را در یک فروشگاه مواد غذایی دریافت کنید.

اگر ترجیح می دهید با مواد با کیفیت بالا و تازه آشنا شوید، مطمئن شوید که آنها را در سوپرمارکت محلی پیدا نخواهید کرد.

با وجود ارائه قوی، ادویه جات در فروشگاه ها با تاثیرات ناخوشایند خارجی مواجه می شوند، و آنها به همان اندازه که انتظار می رود، به همان اندازه تازه نیستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ادویه جات راحت در بازارهای سبز و فروشگاه های مواد غذایی سالم پیدا می شود و شما همچنین می توانید آنها را آنلاین خرید.

پایان دادن به افکار در داشتن یک قفسه ادویه

گرفتن دندانه دار ادویه کامل ممکن است مهم ترین چیز تا کنون نباشد، اما مطمئنا علاوه بر ارزشمندی است که باید در نظر داشته باشید.

قفسه های ادویه به شما کمک می کند تا دکوراسیون آشپزخانه سازماندهی کنید و کارایی بیشتری داشته باشید و ادویه هایی را که نیاز دارید کمتر از هیچ زمانی به دست آورید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.