طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی

در این مقاله طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی را که توسط طراحان معروف جهان طراحی شده اند به شما معرفی می کنیم.

هنگام تماشای تصاویر زیر، اشتها را بالا ببرید، سپس جداول ناهار خوری، وسایل آشپزخانه و وسایل مورد نیاز خود را برای آشپزخانه خود بخرید.

طراحی نیکول هولیس برای این آشپزخانه سانفرانسیسکو منعکس کننده یک مضمون غنی است که توسط کابینت آشپزخانه گردو و یک سطح کار سنگ مرمر کالکتتا تجسم یافته است. تکه های لوازم آرایشی – از جمله صندلی Wiggle فرانک جری و  Bar توسط Kartell – اضافه کردن لهستانی مدرنیستیاز جمله الهامات این طراحی داخلی است.

اگر مدرن ترین طراحی داخلی دنیا را مد نظر دارید ؛طراحان آریا را دنبال نمایید.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی

Amy Lau در این آشپزخانه نیویورک تلاش کرد تا نور طبیعی و پس زمینه برگ های متراکم را تأیید کند.  مدرن دانمارک توسط اریک باک و سطل یخ ۱۹۶۰s ژان کیستگارد برای طراحی دان دان دانمارک است. ظروف شیشه ای و سرامیک اسکاندیناوی در اواسط قرن از مجموعه شخصی خود مالک هستند.
به طور ذهني متداول، لهجه هاي اين آشپزخانه بلوط سفيد را با Jan Doors در اسکاتسديل، آریزونا، از جمله يک جفت لوستر شیشه اي مورانو که از مارک هائرمانس خریداری شده است – و یک لامپ چوبی ۱۹۶۰s، می گذارد. طراحی آشپزخانه توسط Bulthaup است.

Cliff Fong در آشپزخانه مزرعه اسبق الن دگنرز در لس آنجلس میز صندلیهای اولیه ویسور را در اطراف یک میز سنگی از بلژیک قرار داد. آشپزخانه دارای قفسه فلزی و سینک و کابینت های رنگ آمیزی بلوط است. پشت صندلی عقب Ib Kofod-Larsen Seal یک قفسه سینه Gustavian است.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی

اگر مدرن ترین طراحی داخلی دنیا را مد نظر دارید ؛طراحان آریا را دنبال نمایید.

Annette English همکاری نامشخصی در طراحی آشپزخانه این فضانورد ۱۹۳۷ به سبک لس آنجلس: مشهور سرآشپز توماس کلر بود. کلر، یک دوست از مشتریان، چشم انداز در طرح اتاق را ارائه داد. انگلیسی انتخاب یک کاشی backsplash با یک انگیزه که شکل از دو لوستر prismatic بالای جزیره را بازتاب می دهد.

در Amagansett، نیویورک، Fox-Nahem Associates از کاشیهای هلندی قرن هجدهم و تابلوهای انبارهای قدیمی استفاده کرد تا شخصیتی به آشپزخانه پیشین بلندی داشته باشد. کابینت آشپزخانه اکلستر، یک میز آشپزخانه سنگ گندم را جدا می کند.

در کالیفرنیای اقیانوس آرام، کیشانی پرپرا از کاشی های موزاییک تونال استفاده می کند تا الگو را به آشپزخانه خانه اضافه کند، در عین حال با توجه به دستورالعمل مشتری برای حفظ یک پالت کاملا خنثی استفاده می شود. کفپوش چوب اصلاح شده در شکل گیری چرک قرار داده شد.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی

آشپزخانه معاصر-لندن-متحد-پادشاهی-توسط-هوبرت-زانبرگ-interiors
طراحی هوبرت زاندبرگ برای این آشپزخانه لندن عمیقا توسط دکوراسیون فرانسوی ۱۹۴۰ ساخته شده است. میز ناهار خوری Gervasoni است، صندلی های پل و کاسه های فلزی در پاریس عرضه می شود و سبک نور یک طرح سفارشی زاندبرگ است.

آشپزخانه معاصر-نیویورک-نیویورک-کاپیتو-مولر- interiors2
ساکنان این آپارتمان مدیسون آبی تقاضای یک پالت رنگ تمام رنگی برای ظاهر کردن آشپزخانه کوچک خود را در نیویورک می کنند. کاپیتو مولر با یک طرح طراحی سنتی پاسخ داد که با لهجه های مدرن تر، از جمله یک صندلی ناهار خوری سبک Gerrit Rietveld و یک میز گرد Eames متصل شده است.

آشپزخانه براق، آشپزخانه در فضای باز توسط Philip Nimmo یک اتاق غذاخوری رسمی در این خانه Laguna Beach، کالیفرنیا تعطیل می کند. درهای پاکتی و کابینتهای رنگی تیره به طراحی بالیایی گره خورده بودند.

کلبه-میانه-قرن-مدرن-آشپزخانه- hillsdale-new-york-by-shawn-henderson-interior-design

این نمایشگاه جدید نیویورک توسط شاون هندرسون دارای میز ناهار خوری کریس لرهک و صندلی های رول است که توسط فریتس هانسن طراحی شده است. هندرسون یخچال و کابینت آشپزخانه را در یک چوب با نور پر از چوب برای یک نگاه پاک و ملایم پوشانده است.

لوکس-آشپزخانه- لندن-بزرگ-لندن-متحد-پادشاهی-توسط-maddux-خلاق

این آشپزخانه لندن توسط Maddux خلاق با ریشه های دوران ویکتوریا با لوازم جانبی نور پیتزا و سخت افزار کابینتی برنجی صحبت می کند، در حالی که کارهای سنگ مرمر Statuario مطابق با مرجع مطبوعات ترجیحات طراحی معاصر است. خدمات قهوه توسط تام دیکسون است.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی

این آشپزخانه لندن توسط مارتین برودنیزکی ترکیبی از قطعات مختلف از سبک ها و دوره ها، از جمله یک لوستر معاصر توسط Lindsey Adelman، یک میز ناهار خوری سال ۱۹۶۰ و یک تریو از  نوار سفارشی توسط طراح.

Farmhouse-Mediterranean-kitchen-ojai-california-by-giannetti-home

Brooke و Steve Giannetti، با الهام از آشپزخانه های فرانسوی و آشپزخانه بلژیکی، یک جزیره بزرگ مرکز بلوط سفال برای غذا و غذا را در Ojai خود در کالیفرنیا طراحی کردند. سنگ تراشی و قوطی های مس هر دو عتیقه های اروپایی هستند.

کیتی مارتینز در یک روستای ۱۵۰ ساله قهوه ای در روستای گرینویچ منهتن، مواد کلاسیکی را برای احترام به استخوان های قدیمی ساختمان، از جمله آویز برنجی آشپزخانه Stanley 1 توسط Original BTC انتخاب کرد. او می گوید: «من امیدوار بودم که در محیط های بی انتها و کلاسیک ایجاد شود، بلکه جوان و در حال حاضر، بسیار شبیه صاحب سبک حساس است.

طرح روشن و شاداب Kemble برای این درخت Locust Valley، آشپزخانه نیویورک شامل پرده های سایزر، پرده های دیواری چاپ شده با رایحه لی جفا و مدفوع نوار صنعتی شیک توسط Arteriors است.

اواسط قرن – مدرن مدرن – آشپزخانه – نخل – چشمه – ca-by-vance-burke-design-inc

آشپزخانه تک رنگ خود در ونس برک در پالم اسپرینگز، کالیفرنیا، یک میز لوسیت توسط طراح، احساس بسیار خوبی را به وجود می آورد. نقاشی در بالای شومینه، کارهای ۲۰۰۶ توسط هایدی ون وایرن از پروژه های مارگارت تاچر است و لامپ کره ی جهان در سال ۱۹۷۰ در جی.اف. چن خریداری شده است.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن و کلاسیک انگلیسی

مدرن آشپزخانه-دریاچه Tahoe-California-by-kim-alexandriuk-design

این کوهنوردی Lake Tahoe، کالیفرنیا توسط کیم الکساندریوک دارای یک لوستر ایتالیایی Fontana Arte از مرکز شهر، مداد باران Norman Cherner و چراغ های آویز سیاه و سفید توسط تام دیکسون است.

معماری مدرن آشپزخانه-sagaponack-new-york-by-christofffinio-معماری

طبق گفته معماران کریستوف فینی، این Sagaponack دوقلو، آشپزخانه نیویورک، “بین واسطه” بین سه انبار قرن نوزدهم و بالهای اتاق مدرن مدرن عمل می کند. این شرکت تأثیر آن را به عنوان “یک پیمپلست، که در آن نسل های ساختمان بر روی یکدیگر قرار گرفته اند، توضیح می دهند”.

مدرن آشپزخانه سان فرانسیسکو-کالیفرنیا توسط -بریمی-طراحی

Geremia Design با یک توسعه دهنده برای بازسازی و بازسازی این خانه سانفرانسیسکو، پس از آن که در آتش سوزی تخریب شد، با یک سازنده کار می کرد، و کابینت مخصوص به شکل سنگین به معنای ظالمانه شدن چوب سوخته است. کاشی های بشقابی سنگ مرمر به طور محلی تهیه شده بود، همانطور که کشتی های تبدیل شده به چوب که روی قفسه ها گذاشته بودند، در سمت چپ قرار داشتند. مدفوع در Lawson-Fenning خریداری شد.

آشپزخانه لوستر-سنتی-آشپزخانه-لس آنجلس-کا-توسط-لندری-طراحی-گروه-وارز

مشتریان لندری طراحی برای خانه خود در لس آنجلس از یک آشپزخانه مجلل و مجلل برای دوستان و خانواده خواسته بودند و زیبایی شناسی آنها از خانه های بلژیکی روستایی گرفته شده بود. بر این اساس، این شرکت رنگ های خنثی، رنگ خنثی، کاشی های تونس را احیا کرد و رنگ های خاکستری ناراحت کننده را در پایان کار خود داشت.

طراحی آشپزخانه زینتی-گذار-آشپزخانه-دریاچه-تائو-کابین-توسط-جف-و-یورو

جف اندروز در دریاچه تاهو، کالیفرنیا، عناصر هنری را با مواد زائد سازگار ترکیب می کند تا یک آشپزخانه کاربردی برای یک خانه تعطیلات خانوادگی ایجاد کند. لوستر و هود محدوده قطعات طراحی شده توسط طراح است.

معماران سنتی ویکتوریا-آشپزخانه-جدید-نیویورک-نیویورک-پدری-پینوئر-معماران

معمار پیتر Pennoyer طبقه از این آشپزخانه شهر نیویورک را کاهش داد به منظور ایجاد رابطه قوی تر با باغ تراس مجاور. شرکت او طراحی کلاه گلاس شیشه ای سفارشی و با طراح داخلی شان هندرسون برای ساخت کاشی های کف کاشی موزاییک و حدود ۱۹۵۰ نور هولوگرافیک فرانسه مشارکت کرد.

اگر مدرن ترین طراحی داخلی دنیا را مد نظر دارید ؛طراحان آریا را دنبال نمایید.