طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

در این مقاله سعی داریم طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

طرح آشپزخانه شما فوق العاده مهم است. آشپزخانه مدرن بیش از یک مکان برای آشپزی استفاده می شود. این اغلب یک منطقه پخت و پز، یک منطقه تهیه غذا، اتاق غذاخوری شما و حتی اتاق نشیمن شماست.

هر اینچ فضا در طراحی طرح آشپزخانه باید هوشمندانه استفاده شود. چند راه برای طراحی آشپزخانه شما وجود دارد. شما باید به طرح های آشپزخانه رایج نگاه کنید و ببینید کدام یک برای شما و خانواده تان مناسب است.

طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان
طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

اکثر مردم نمیخواهند در دکوراسیون آشپزخانه فقط یک آشپزخانه برای این روزها یک آشپزخانه باشند. آشپزخانه فضایی چند منظوره تبدیل شده است. آنها هاب های خانوادگی هستند که مردم نه تنها برای خوردن غذا می آیند، بلکه از زندگی خود نیز استفاده می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی آشپزخانه مناسب برای افراد امکان تهیه غذا، خوردن، مرور اینترنت، تماشای تلویزیون، قرار دادن روی مبل و انجام تکالیف را انجام می دهد. حتی یک طرح آشپزخانه کوچک باید به شما یک نقطه ای بدهد که می توانید با شراب یا آبجو آرام کنید یا با دوستان خود به عنوان آشپزی صحبت کنید.

مهم این است که به یاد داشته باشید که طرح آشپزخانه بیشترین فضا را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که همه چیز را مرتب و منظم نگه دارید. مواردی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند بایستی نزدیک ترین دست ها باشد.

پس از آن ذخیره سازی مهم است، اما این تنها چیزی نیست. جریان بسیار مهم است، به خصوص اگر شما یک طرح آشپزخانه باز کنید. شما باید بتوانید بدون هیچ مشکلی به راحتی از طریق هر مرحله از آماده سازی مواد غذایی خود حرکت کنید.

طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان
طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

طرح آشپزخانه شما نه تنها جریان و سازمان را فراهم می کند، بلکه باید مسیر ترافیکی را از نقاط دیگر مانند پدیتوپ خود به مناطق امن تر مانند یخچال و یا منطقه ی اداری هدایت کند.

این آشپزخانه شما را امن و عملی می کند، محل مناسب برای کار و اجتماعی است. در اینجا برخی از ایده های طرح آشپزخانه عالی برای کمک به شما برای ایجاد آشپزخانه مناسب برای خانه خود، بدون توجه به اینکه چقدر بزرگ یا کوچک است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چگونه می توان طرح آشپزخانه خوب را طراحی کرد

با توجه به اندازه و شکل اتاق خود، باید برنامه ریزی طرح طرح آشپزخانه خود را شروع کنید. این چارچوبی است که آشپزخانه خود را از آن ساخته اید. از آنجا، با “مثلث کاری” کلاسیک شروع کنید.

این مثلث بین سه محفظه نگهدارنده و غذا تهیه غذا از یخچال، یخچال و اجاق گاز است. بهترین طرح های آشپزخانه، تلاش و پیاده روی فاصله بین این سه امتیاز را به حداقل می رساند.

این کارآیی آشپزخانه را افزایش می دهد و استفاده از آن را بسیار آسان می کند. شما باید بتوانید اجزای موجود در یخچال را بیرون بیاورید و آنها را بشویید تا آنها را بشوید و سپس به اجاقها بپاشید تا در چند مرحله گام بردارید. حتی یک فرد کوچک باید بتواند اقلام بزرگ بین سه را به آسانی حرکت دهد.

گاهی اوقات در دکوراسیون آشپزخانه یک طرح آشپزخانه این مثلث کار را قطع می کند. ممکن است مجبور شوید لوازم و سینک را در امتداد یک دیوار اجرا کنید.

در این شرایط، مثلث را به جای موقعیت سه نقطه به یک خط با تنها چند مرحله در میان مسطح کنید. این می تواند درست کار کند و یکی از بزرگترین ایده های طراحی آشپزخانه است. فضای کمی برای ترافیک پا و صندلی شما وجود دارد.

نکاتی برای چیدمان آشپزخانه بهتر

گام های هدر رفته را بردارید در مورد چگونگی و زمان استفاده از اقلام بپرسید. اقلام صبحانه و ظروف را در کنار صبحانه نگهداری کنید. ظروف پلاستیکی را جای گذاری کنید و همه را در کنار یک شمارنده قرار دهید تا بتوانید به راحتی آنها را ذخیره کنید. ظروف و ظروف خود را به ماشین ظرفشویی نزدیک کنید تا بارگیری آسان تر شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

پیاده روی های گسترده را به عنوان بخشی از طرح آشپزخانه خود ایجاد کنید. مسیرهای آشپزخانه ما باید حداقل ۳۶ اینچ باشد.

کسانی که در منطقه آشپزی قرار دارند باید در حدود ۴۲ اینچ گسترده باشند، اگر طرح آشپزخانه یک آشپز و ۴۸ اینچ گسترده باشد، اگر شما قصد دارید دو آشپز برای کار در آنجا داشته باشید. شما باید جزایر آشپزخانه و شبه جزیره خود را در صورت لزوم تنظیم کنید.

ترافیک مستقیم که شما می خواهید آن را بروید. برای ایجاد یک طرح آشپزخانه دوستانه، اطمینان حاصل کنید که ترافیک از پختن به دور از دسترس اطمینان حاصل شود تا اطمینان حاصل شود بچه ها دست و پای شما را ناپدید نمیکنند. یخچال باید برای هرکسی که غذای آماده و تمیز کردن را دارد، البته، و همچنین گذارنده باشد.

در دکوراسیون آشپزخانه گوشه ها را پاک کنید برای اطمینان از اینکه درهای درب و کابینت کاملا کاربردی هستند، اطمینان حاصل کنید که فضایی برای جهت نوسان و دراز بودن درب ها وجود دارد. همچنین در صورتی که بیش از یک بار در یک زمان باز باشد، مطمئن شوید که درهای دیگر یکدیگر را لمس نکنید.

مایکروویو شما را در ارتفاع و مکان درست قرار دهید. این به آشپز بستگی دارد و چگونگی دوست داشتن بچه ها شما می خواهید طرح آشپزخانه باشد. برای استفاده بالغ، مایکروویو باید حدود ۱۵ اینچ بالای سطح آشپزخانه نشسته باشد. برای کودکان، قرار دادن زیر آشپزخانه امن تر و راحت تر است.

تصمیم گیری در عملکرد جزیره خود را. مانند بسیاری از چیزها، به ویژه در طرح آشپزخانه، فرم باید عملکرد را دنبال کند. اگر این یک فضای کاری و یک منطقه غذاخوری است، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی وجود دارد به طوری که غذای آماده نشده و سطح غذا از بین برود. این نیز درست است اگر شما در مورد ترکیب آشپزخانه خود را به جزیره آشپزخانه برنامه ریزی کنید.

طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان
طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

اطمینان حاصل کنید که فضای فرود را شامل می شود. حدود ۱۵ اینچ countertop را در هر طرف یخچال و اجاق گاز قرار دهید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که کمی از فضای فرود در نزدیکی مایکروویو خود را ترک کنید.

این اطمینان حاصل می کند که در دکوراسیون آشپزخانه شما در حال تعادل، صفحات، گلدان، ظرف ها، مواد تشکیل دهنده، ظروف، و عینک نیست. شما می توانید فضا را تنظیم کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر به طور مرتب غذا بخورید، می خواهید فضای بیشتری را با خود ببرید. محدوده بین پخت و پز و سینک یک منطقه بسیار مفید است که شامل فضای اضافی باشد.

افرادی که کمترین غذا را میپزنند، به این مقدار اضافی فضای مخفی نیاز ندارند. طراحی ضدعفونی دوطرفه باعث می شود که پخت آسان تر و دوستانه تر باشد، به این ترتیب افراد کمی قادر به آماده سازی غذا به راحتی می شوند.

بعضی از لوازم خود را دو برابر کنید. یک مایکروویو دوم یا یک یخچال کوچک در لبه محل کار آشپزخانه می تواند کمک کند مردم به دنبال یک میان وعده از راه هر کسی که در تهیه غذا کار می کند، کمک کند.

یک نوار میان وعده را با چند مدفوع اضافه کنید تا یک نوار میان وعده آماده برای بچه هایی که فقط از مدرسه به خانه می آیند ایجاد کنید.

یک قفسه را در پشت و یا در کنار محدوده خود اضافه کنید تا مطمئن شوید که ظروف پخت و پز، روغن پخت و پز و ادویه جات ترشی جات نزدیک است.

استفاده از S-hooks در هود محدوده را به قطع کردن گلدان و تابه های که بیشتر از آن استفاده می کنید. این باعث می شود تا غذا آماده شود و همچنین ممکن است از بسیاری از خم شدن و رسیدن به عقب جلوگیری شود.

طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان
طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

در نظر بگیرید نصب یک شیر از نوک تیز، همچنین یک ظرف پر از ظرف، در نزدیکی آشپزخانه تور نامیده می شود. این گلدانهای خود را در نزدیکی منطقه ای که شما آنها را گرم می کنید پر می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شما همچنین می توانید اتصالات شلنگ اضافی را به شیر خود اضافه کنید تا آنها را در حالی که در اجاق گاز قرار گرفته اند پر کنید. این عناصر طراحی طرح آشپزخانه باعث کاهش میزان نشت و سرعت در پیش غذا می شود.

چاقو را با حلق آویز یک نوار مغناطیسی بر روی backsplash ذخیره کنید. این باعث می شود که چاقو درست را بچرخانید و آنها را از راه کودکان دور نگه دارید.

این همچنین یک جزء زیبایی شناختی سرگرم کننده را به آشپزخانه شما اضافه می کند با نمایش ابزارهایی که شما استفاده می کنید را در چنین روش غیر معمولی طبخ کنید.

با قرار دادن کانتینرهای جداگانه در دکوراسیون آشپزخانه برای پلاستیک، شیشه و فلز داخل کابینت، مجددا بازیافت کنید. روزنامه های قدیمی را در یک کشو اضافی قرار دهید سخت ترین قسمت بازیافت، در واقع مرتب سازی بر اساس سطل زباله است، بنابراین با طراحی فرایند مرتب سازی در طرح آشپزخانه خود، خود را در خانواده تان آسانتر کنید.

طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان
طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

غذاهای خوشمزه و ظروف مورد علاقه شما بچه ها را روی قفسه ها که می توانید به راحتی آنها را پیدا کنید را نگه دارید. این امر برای آنها آسان تر می شود تا خود را تغذیه و آنها را از جستجو در آشپزخانه، سازماندهی آن یا نزدیک شدن به اشیای تیز نگه دارد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک مرکز پیام در دکوراسیون آشپزخانه نزدیک تلفن آشپزخانه خود ایجاد کنید. هیئت مدیره، تخته سفید یا تخته روی دیوار قرار دهید. یک تقویم روی آن بگذارید حداقل یک نوت بوک، مجموعه ای از یادداشت های چسبنده و برخی از ظروف نوشتن را در یک کشو در نزدیکی نگه دارید.

چندین محل الکتریکی را در امتداد backsplash و در جزیره نصب کنید. این به شما این امکان را می دهد که هر کسی از دستگاه خود بپردازد و همچنین به شما اجازه می دهد تا هر نوع دستگاه پخت و پز را در هر کجا که بخواهید از آن استفاده کنید.

با چند تصمیم گیری در مورد چیدمان آشپزخانه هوشمند، می توانید چقدر زمان صرف تمیز کردن را کاهش دهید. قفسه های یخچال شیشه ای از مخازن قفسه ی سیمی سقوط خواهد کرد. غرق در زیر کوه یا فلاشینگ هیچ لبه ای ندارد که خرده بگیرد. پایان مات به نظر می رسد بهتر است برای طولانی تر از براق براق.

اجتناب از اجازه دادن به دکوراسیون خود را مانند یک بلوک سنگین. این خسته کننده و بصری سرکوبگر است. نقاط مورد علاقه مانند درهای شیشه ای، قفسه نمایش، ذخیره سازی شراب یا پنجره ها را اضافه کنید. این جزئیات به ردیف درهای کابینت کمک می کند و به آشپزخانه لمس شخصی می شود.

برای طرح آشپزخانه کوچک، از رنگ های روشن استفاده کنید. طرح های رنگ تیره تمایل دارند فضاهای کوچکتر به نظر برسند. این باعث می شود که آن را بسیار کم دعوت کنید. استفاده از سایه های نرم برای کابینت آشپزخانه خود را. از نور طبیعی استفاده کنید و رنگ هایتان را از آن استفاده کنید تا ظاهر یک فضای آشپزخانه کوچک را گسترش دهید.

یک نقطه کانونی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کنید به محض ورود به آشپزخانه، مردم به چیزی توجه کنند. کاشیهای جذاب توجه، کف های ظریف، کلاه گیس های طلای بزرگ، کابینت های روشن رنگی، و یا الگوهای قابل توجه در آشپزخانه. شما باید فقط یک نقطه کانونی را انتخاب کنید، سپس جزئیات را برای تکمیل آن از طریق استفاده هوشمند از لمس چشم نواز اضافه کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان
طراحی داخلی آشپزخانه برای سازماندهی بهتر مکان

اشتباهات طرح آشپزخانه مشترک

آشپزخانه مکان های شلوغ است که تعداد زیادی از اقلام موجود در آنها ذخیره می شود. همه چیز خیلی راحت است که اجازه دهید مثلث آشپزخانه با لوازم بسته شود.

شما باید مکان هوشمندانه ای را برای قرار دادن موارد جالب و شگفت انگیز اما مهم خود مانند پردازنده های مواد غذایی یا ایستاده میکسر قرار دهید. همیشه در کابین راحت همیشه اتاق کافی وجود ندارد. فکر کنید که کجا قرار است این موارد را قرار دهید تا در مثلث مثلثی برای یک آشپزخانه حیاتی قرار نگیرید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر شما در حال بازسازی هستید، ممکن است مجبور شوید شخص دیگری را به تماس بگیرید تا لوله کشی و سیم کشی خود را دوباره منتقل کنید تا فقط مثلث آشپزخانه درست شود. مهم نیست که چقدر طرح آشپزخانه شما چقدر باشد یا اینکه چطور شکل گرفته است، مجموع پاهای مثلث آشپزخانه نباید کمتر از ۱۰ فوت یا بزرگتر از ۲۵ فوت باشد.

فضای ذخیره سازی هدر رفته

ساخته شده در کابینت قیمت هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید آنها را نادیده بگیرید. شما برای ذخیره سازی، ظروف، ظروف، لوازم خانگی، تنقلات و مواد لازم برای فضای زیادی نیاز دارید. از هر منطقه ای که می توانید برای ایجاد ذخیره سازی استفاده کنید. کابینت های فوق العاده بلند با قالب بندی، ذخیره سازی بیشتری را ذخیره می کنند و اتاق را بلندتر می کنند.

در دکوراسیون آشپزخانه دریغ نکنید که کابینت را روی یخچال قرار دهید. اضافه کردن قفسه به پشت از کابینت های آشپزخانه پایین خود را برای اضافه کردن به ۴ فوت اضافی از فضای ذخیره سازی. هنگامی که به فضای ذخیره سازی در طرح آشپزخانه شما می آید بیشتر بهتر از کمتر است.

فضای ضد فضایی کافی نیست

بسیاری از چیزهایی که شما در آشپزخانه انجام می دهید، از میان برداشتن مواد، خوردن، تمیز کردن، نیاز به فضای مخفی. مانند کابینت ها، بر روی آن نشوید. بسیاری از لوازم خانگی نیز روی شمارنده قرار می گیرند، بنابراین در سطح آشپزخانه خود را به همان اندازه سطح مسطح سطح افقی قرار دهید.

روشنایی بد

آشپزخانه نیاز به روشنایی بیش از اندازه دارد. این فقط موضوع جو و طراحی نیست بلکه یک نیاز عملی است. مردم باید بتوانند از چاقو با خیال راحت استفاده کنند و در اطراف گلدان های گرم و یا ورق های پخت حرکت می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اطمینان حاصل کنید که مقدار خوبی از روشنایی عمومی در سراسر اتاق وجود دارد، اما همچنین روشنایی کار را در مناطقی که آماده شدن غذا در حال انجام است، قرار دهید.

چراغ های آویز یا مجموعه ای از چراغ های مینی آویز کمک بسیار خوبی برای اطمینان از روشنایی کافی در این زمینه های کاری است. چراغ های زیر کابینت نیز یک ایده خوب است که به وظایف آشپزخانه معمول کمک می کند.

نتیجه
در دکوراسیون آشپزخانه آشپزخانه یکی از اتاق های مهم در خانه شماست. این نه تنها جایی است که شما غذا را ذخیره و طبخ می کنید بلکه محل دیگری است که مردم برای خوردن و اجتماع جمع می کنند. توجه داشته باشید که به طرح آشپزخانه خود توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که مکان مناسب برای صرف وقت برای همه است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.