رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

 رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

اولین سوال در حالی که اتاق نشیمن خود را رنگ آمیزی می کند، “کدام رنگ ما باید اعمال کنیم؟” این یک سوال بسیار مهم است، زیرا رنگ های اتاق نشیمن واقعا می توانند مهمترین قسمت خانه شما را ایجاد یا شکستنند.

در دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب هر چه باشد، به یاد داشته باشید که بیشتر وقت خود را صرف آن می کنید؛ و شما تقریبا هر فعالیت مهم را انجام خواهید داد.

انتخاب رنگ اتاق نشیمن هرگز آسان نیست. آنها باید چشمگیر باشند، اما هنوز ساده و آرام هستند. آنها باید با اندازه و سبک فضای خود منطبق شوند و به بسیاری از نیازها پاسخ دهند.

آنچه ما توصیه می کنیم این است که فضای خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید و از طریق توصیه های ما برای طرح رنگی مناسب بروید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

به دنبال یک رنگ که خلق و خو را بازتاب می کند

با توجه به سایه ها و تفاوت های ظریف در دکوراسیون اتاق نشیمن، می توان گفت بیش از ۱۰ میلیون رنگ در سراسر جهان وجود دارد. بنابراین، چگونه می توانید ایده آل خود را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید؟ یک راه خوب برای شروع این است که فکر کنید که یکی از آن ها واقعا می تواند خلق و خوی فضا را منعکس کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر می خواهید فضای شما آرام و صمیمی باشد، برای پالت های تسکین دهنده رنگ های خنثی یا رنگ های روشن تر خاکستری، اسطوخودوس یا آبی استفاده کنید.

از سوی دیگر، رنگهای گرم، یک روح جالب، اجتماعی و شاد را اضافه می کنند. هر دوی این افراط ها (بیش از حد تاریک و یا بیش از حد نور) باید اجتناب شود، زیرا آنها می توانند ساکنان را خسته و یا بی قرار نگه دارند.

شما باید از آنها در مکان هایی که اغلب توسط بچه ها پخش می شود اجتناب کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

یک موضوع را در نظر بگیرید

هر یک از جوهایی که ممکن است بخواهید معرفی کنید، می تواند با یک موضوع خاص مرتبط باشد. این میتواند چیزی عمومی یا یک راه حل خاص و منحصر به فرد باشد.

برای کسانی که به دنبال یک دکور زیبا و پیچیده هستند، قهوه ای عمیق قرمز و غنی می تواند انتخاب های عالی باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از سوی دیگر، اتاق های سبک زندگی می تواند از رنگ های نرم تر، به طور ایده آل یک شیار، طرح دریایی همراه با آبی یا سبز استفاده شود.

اجازه دهید که مقدار زیادی آفتابی در داخل دکوراسیون اتاق نشیمن باشد

بسیاری از ویژگی های معماری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند روزمرگی را در داخل بیابید: این می تواند یک پنجره بزرگ، یک پنجره رو به جلو یا حتی ظروف فرانسوی باشد که امکان مشاهده باغ باغبانی را فراهم می کند.

هنگامی که فضای شما به اندازه کافی روشن و فشرده است، توصیه می کنیم رنگ هایی را که می توانند از این “طراوت”، به لحاظ ایده آل خاک زمستانه یا سایه های جواهری آبی و زیتون با رنگ طاووس پشتیبانی کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک اتاق به خوبی روشن می تواند حتی پرده های تیره تر تحمل کند.

یک راه حل که باید اجتناب شود زنگ های زرد خاص است: با نور روز مناسب، شما در حال حاضر مقدار زیادی از درخشش طلایی خواهید داشت و برای به دست آوردن اثر مشابه، به یک پالت خاص نیاز نخواهید داشت.

رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

نور خودت را بساز

اگر در اتاق پنجره های بزرگ و یا اشعه ماوراء بنفش برای خورشید در داخل نیست، چه؟ در چنین مواردی، شما قطعا نیاز به یک پالت نور دارید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد نور خود شما تلاش زیادی نمی کند: انتخاب سایه های صاف، مانند کدو تنبل، یا عاج؛ و یا حتی جزئیات جسورانه به جایی دنج و استقبال.

اندازه را در نظر بگیرید

رنگ های تیره اثر بصری ایجاد اتاق ها به نظر می رسد کوچکتر است، که چیزی است که باید در مزایای خود استفاده کنید: نور و انعطاف پذیری را به فضای کوچک خود اضافه کنید (ترکیب بیش از دو رنگ)؛ یا یک طرح تیره تر برای اتاق بزرگ خود را انتخاب کنید تا آن را گرمتر و خنک تر کنید.

با این حال، اگر شما یک طرفدار مطلق از رنگ های تیره، اما شما یک اتاق نشیمن کوچک است که به آنها اجازه نمی دهد، ابعاد “اضافه کردن” را با نقاشی یک دیوار لهجه تنها.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ به مبلمان اشاره دارد

رنگ اثاثه یا لوازم داخلی واقعا می تواند انتخاب رنگ شما را هدایت کند. شما می توانید طرحهای مربوطه را اعمال کنید یا از چیزی کاملا متفاوت برای ایجاد کنتراست جالب استفاده کنید. اثاثه یا لوازم داخلی نیز انتخاب شما از کف و پرده است.

پس چه کاری باید انجام دهید؟ ما توصیه می کنیم که رنگ ها را در اتاق بگذارید و یا اینکه یک تفاوت کوچک با یک شیء برجسته داشته باشید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دردکوراسیون اتاق نشیمن به استثنای اینکه تم کاملا مسدود شده را انتخاب کرده اید، چیزی شبیه (سایه های مختلف از همان رنگ، به عنوان مثال) را انتخاب کنید. دیوار رنگی آبی می تواند یک انتخاب عالی برای یک مبل بنفش آبی باشد، به ویژه اگر پرده های شما دارای یک آینه خاص آبی باشند.

رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

مطابق با عملکرد اتاق

هنگام انتخاب رنگ ایده آل برای اتاق نشیمن، باید قطعا عملکرد آن را در نظر بگیرید. آیا جایی است که می خواهید آرامش بخورید و کتاب خوبی بخوانید؟

رنگ های رنگی انتخاب عالی هستند! آیا قرار است یک منطقه سرگرم کننده باشد، جایی که شما و دوستانتان جمع می شوند؟ زنگ های شلوغ بهترین است که می توانید دریافت کنید! با این حال شما آن را مشاهده می کنید، پالت ها یک استقامت عالی برای عملکرد هستند!اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

کدام گزینه های شماست؟

در پایان روز، اتاق شماست! رنگهایی را انتخاب کنید که به شخصیت شما مربوط است، به طوری که دوست دارید و ارزشمند باشید.

این همان برای شدت آنهاست: آیا یک نور یا یک محیط تاریک را ترجیح می دهید؟ بین قرمز و صورتی، کدام یک را انتخاب می کنید؟

دردکوراسیون اتاق نشیمن مردم ماجراجو انتخاب های شجاع را انتخاب می کنند، حتی اگر آنها می دانند که اتاق می تواند غلبه کند. اگر شما دقیقا همان پرماجرا نیستید، یک دیوار / عنصر لهجه را انتخاب کنید و از این شیوه بنفش بنفش باریکی که دوست دارید بسیار استفاده کنید.

استفاده از تدریجی

اتاق نشیمن بسیار عالی است وقتی که شما خلاقیت را جذب می کنید و به آرامی از تاریکی تا سبک ترین حرکت می روید. اگر کف های شما تیره هستند، دیوارها را متوسط ​​و سقف ها را روشن کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این رویکرد به عنوان تنظیمات آشپزی شناخته می شود و وقتی به طبیعت تکرار می شود بسیار موفق است. فکر می کنم در مورد منظره طبیعت استاندارد: رنگ تیره روح، گل های رنگارنگ و آسمان … آیا آن را به سادگی فوق العاده است که آن را در خانه وجود دارد؟

رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن
رنگ آمیزی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

احساس آزادی کنید

اولین تصمیم شما این است که آیا شما می خواهید یک طرح تک رنگ (یک رنگ) و یا یک رنگ پلی کروماتیک است که شامل تمام رنگی که دوست دارید.

شما کاملا رایگان می توانید سایه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید، و آنها را در یک حالت هیجان انگیز و منحصر به فرد ترکیب کنید. ترکیبی غنی همیشه باعث جذابیت در مکان شما خواهد شد، زیرا آنها واقعا شخصی و معاصر هستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یکی دیگر از ایده های خوب در دکوراسیون اتاق نشیمن این است که به دیوارهای ویژگی بروید. این بدان معنی است که شما یک دیوار تک رنگ را متفاوت از دیگران می پوشانید یا بخشی از هر دیوار را با یک رنگ خاص رنگ می کنید.

شما همچنین دعوت شده است که کنتراست قوی بین دیوارهای خود و مبلمان خود را ایجاد کنید، به طوری که اتاق خود را به یاد ماندنی برای هر کسی که می آید برای بازدید.

مطابقت با عناصر چوب / آجر شما

شما همیشه استقبال می کنید که رنگ ها را مطابق با عناصر چوبی خود یا سطوح آجر معرض قرار دهید. یک ایده عالی برای استفاده از رنگ های تطبیقی ​​برای دیوارها یا ترمینال است.

گرد کردن و بررسی سطوح چوبی / آجر را بررسی کنید. آیا شما مبلمان چوبی دارید؟ دیوار آجری در اتاق نشیمن دارید؟ ما شرط می بندیم که شما چند لحظه ای از ایده های رنگی خواهید داشت!

گروهی از رنگ هایی که چوب و آجر را مطابقت می دهند، بسیار بزرگ است: از رنگ نارنجی روشن تا خنک های سفید پوشیده می شود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

به منظور انتخاب یکی از مناسب، فکر می کنم در مورد احساسات شما می خواهید اتاق را الهام بخش. با این حال بهتر است کمی اتاق را رنگ کنید و رنگها را مقایسه کنید تا ببینید کدام یک از آنها واقعا مناسب است.

اتاقهایی که امکان انتقال مستقیم از یکدیگر را فراهم می کنند، نیز یک اتصال بصری است؛ چیزی شبیه یک “طناب رنگی” است که نشان می دهد آنها متعلق به همان محل هستند.

سریع ترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن این نتیجه این است که تمام تر و تمیز (قالب، درب، پنجره، یا حتی کابینت) را با یک رنگ تک رنگ کنید. زنگ های خنثی مانند سفید، انتخاب خوبی برای انجام این کار هستند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کپی کردن مجلات همیشه خوب نیست
مجلات تاثیر زیادی بر آنچه که ما از فضای زندگی ما انتظار داریم یا انتظار داریم. آنها ما را در جدیدترین روند راهنمایی می کنند و راه های شگفت انگیزی را که از لحظه ای که آنها را می بینیم، می بینیم.

با این حال، به نظر می رسد، به عنوان عالی، این راه حل ممکن است انتخاب مناسب ما نباشد.

پیروی کور از روند نباشید: برای شروع، افراد زیادی هستند که پول و زمان ارزشمند زیادی برای به دست آوردن نتایج مجله صرف کرده اند، اما در نهایت چیز غیرمنتظره ای را که دوست ندارند به پایان رسانده است.

در دکوراسیون اتاق نشیمن ؛اتاق نشیمن شما نیاز به توجه و ایده های شما دارد، زیرا قصد دارد به نیازهای شما برسد. به همین دلیل است که بهترین روش این است که خودتان را انتخاب کنید و رنگ خود را به جای طرح فتوشاپ طراحی کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.