راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office

راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما

Tips For Setting Up Your Home Office

در این مقاله طراحان آریا  راجع به راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما با شما علاقمندان به طراحی داخلی سخن می گوید. اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

راه اندازی دفتر کار در هر خانه و دکوراسیون اتاق کار، حتی برای افرادی که محل کارشان در خارج از خانه شان است، بسیار مطلوب و خوب است. شما از این مکان قدردانی می کنید و آن را به روز نگه دارید.

سوال بزرگ در طراحی دکوراسیون اتاق کار این است: چگونه یک دفتر کارآمد را ایجاد کنید؟ مهم نیست که چه چیزی را میخواهید، این یک چیز خوب است، و آن برای رسیدن به آسان نیست.

هنگامی که شروع به برنامه ریزی کنید که چگونه یک دفتر خانه را راه اندازی کنید، می توانید این کار را فقط انجام دهید، همانطور که در تمام اتاق های دیگر انجام دادید. برای آسانتر شدن روند، ما لیستی از نکات مهم برای دفتر خانه خود را جمع آوری کرده ایم:

سرمایه گذاری

اولین تصمیم مهم، قرار دادن است. حتی اگر شما می توانید بین اتاق های مختلف را انتخاب کنید، باید مطمئن شوید که انتخاب مناسب برای تکمیل بهره وری از کار خود را.

ما توصیه می کنیم یک مکان بسیار آرام باشد، ایده آل دور از اتاق کودکان و یا اتاق نشیمن. رسانه ها یک ایده فوق العاده هستند زیرا آنها دفتر خود را برای مشتریان فراهم می سازد تا بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای افرادی که به طور کامل این کار را انجام می دهند، دفتر به همان اندازه هر اتاق دیگری در خانه نیز مهم است. آنها زمان زیادی را در داخل صرف می کنند، به همین دلیل آنها باید توجه خودشان را به خود جلب کنند، نه اینکه آنها را به عنوان اقامت درجه دوم طبقه بندی کنند.

دفتر همچنین مواد با ارزش و اطلاعات کار را حفظ خواهد کرد و در حالی که شما از آن استفاده نمی کنید قفل می شود. شما فکر می کنید که می خواهید با گزارش سالانه خود چه کار کنید؟

راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office
راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office

دفاتر ارگونومی

از زمانهایی که در اداره خود صرف می کنید (از جمله «روز رسمی» رسمی)، آگاهی ندارید، نباید راحت خود را از توجه خود خارج کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون اتاق کار مناسب ارگونومی به شما کمک می کند به طور معمول و از آسیب های تکراری مثل نظیر وضعیت، درد پشت، سندرم تونل کارپ، و یا خستگی چشم محافظت کنید.

اولین چیزی که نیاز دارید داخل آن صندلی راحت است. یکی را انتخاب کنید که بدن شما را بعد از چند ساعت سفت نکنید و به راحتی پای چپ را برداشته و کف پا را روی زمین بگذارید. دستکش نیز یک ایده عالی است.

به یاد داشته باشید که گوشت اثر تعیین کننده ای بر بدن شما دارد، بنابراین شما قادر نخواهید بود آن را ذخیره کنید. تمام بدن!)

بهترین صندلی های ارگونومیک به نظر می رسد کشیده، گسترده، با یک عقب اجباری و مکانیسم ارتفاع قابل تنظیم است.

در صورت امکان، دفتر را نزدیک به منبع نور طبیعی غنی قرار دهید. فضای کار روشن بهترین هستند از نظر بهره وری، شبه EST چرا شما-را مجبور به انجام همه چیز ممکن است، اجازه دهید نور در داخل آمده (بزرگ پنجره، حذف پرده ها، و غیره).

از سوی دیگر، اتاق هایی که دسترسی محدود به نور روز را در تمام سطوح نور دارند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

موقعیت کامپیوتر شما نیز مهم است و شما قادر نخواهید بود از آن اجتناب کنید. شما باید وقت خود را متعادل کنید، زیرا این تنها راه برای اطمینان از این است که شما بهترین را برای حفظ زیبایی و سلامتی خود دارید.

راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office
راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office

سازمان حرفه ای

بیایید یک نقطه روشن از هم اکنون داشته باشیم: یک اداره پرجمعیت یک دفتر کاربردی نیست! جایی است که باید باقی بمانید، و وقت آن است که اینجا بمانید.

که با فرض حجم کار خود را می کند سازمان ثابت از فایل های اجازه نمی دهد، شما می توانید ۱۰ دقیقه بعد از زمان کار اختصاص به تمیز کردن دفتر به صورت روزانه بود.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ذخیره سازی به هر دفتر خانه بسیار مهم است، شما نیاز به نگه داشتن محل به خوبی سازماندهی شده، بسته بندی شده با کابینت کشو گسترده و یا قفسه برای کمک به شما جای و نمایش تمام خطوط اصلی.

با این حال، کسانی هستند که هرج و مرج خود را دوست دارند و حتی آنها را بهتر می کند.

راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office
راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office

شیک بمانید

کارگران خانگی تمام وقت دانید که دقیقا چه بزرگ به سبک دفتر آنها است: آنها از آن استفاده کنید بیش از ۴۰ ساعت در هفته، شبه اساسا به معنی خوشه آنها در دفتر بسیار بیشتر از اغلب هر اتاق دیگر بازگشت به خانه.

این باعث می شود که دفتر اولویت شخصیت بالا باشد و باید انگیزه شما را برای زیبایی، سرگرم کننده و الهام بخش ایجاد کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بدیهی است، دکور می تواند تمام راه را از بازخرید قطعات قدیمی برای خرید مجموعه های گرانقیمت از وسایل مدرن، همه چیز به بودجه شما بستگی دارد. حقیقت این است که شما مجبور نیستید به آن پول بپردازید: تصاویر پس زمینه Chevron و عتیقه های قرون وسطی اجباری نیستند!

برای تصمیم گیری، به چیزهایی که بیشترین الهام را برای شما می دهند، فکر کنید. اگر کتاب های آن، یک قفسه کتاب زیبا و رنگ آن را به طوری که شما مناسب است.

اگر شما یک طرفدار هستید، مجموعه ای از پوسترهای آوانگارد را خریداری کنید و آنها را در فریم های سفید مدرن آویزان کنید. اگر علاقه شما این است که در محیط ساحلی با پوسته و کوسن های بژ با بافت های شنی کار کنید. مشاهده می کنید؟ همه چیز می رود! شما فقط باید آن را شخصی نگه دارید!

راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office
راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office

گیاهان را فراموش نکن

راه حل ارزان تر برای حفظ سلول های مغز شما پایدار نیست و گیاهان را در داخل دفتر خود قرار می دهد. سبزیجات با هوا اکسیژن بیشتری را طراوت می دهد و تنها با نگاه کردن به آن، مردم را آرام و خوشحال می کند. اگر فکر می کنید که باید از خود مراقبت کنید، باید مراقب باشید.

یک خط تلفن را به کسب و کار خود اختصاص دهید

بله، شما در حال کار بر روی آن هستید زیرا بسیار جذاب است زیرا شما با تیم های بزرگ، ترافیک و یا برنامه های شکستن روبرو هستید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

حال، با داشتن یک دفتر در خانه به معنای خوشه شما به اشتراک گذاری فضای کاری خود را با خانواده کل، و است که شامل خطوط مشغول تلفن، اتصال به شبکه کند، و یا حتی حواس او را پرت جدی است که نمی توانید صبر کنید.

در حالی که می خواهید زندگی خود را ساده تر کنید، در واقع می توانید آن را آسان تر کنید.

انجام این شگفتی برای کار خود را انجام خواهد داد: شما نمی خواهد می ترسم که کسی اشغال خط در حالی که شما در حال انتظار برای پاسخ سال قابل توجه است، و شما الهام بخش مشتریان به شما اعتماد است که شبه احتمالی با یک خط خانه معمولی نیست .

هیچ کس مجبور به پاسخ به آدرس ایمیل شما نخواهد بود و از دیدار شما خوشحال خواهد شد. اگر این یک گزینه برای اعتبار کسب و کار شما نیست، ما آن را به اینترنت مبتنی بر یک (VoIP) توصیه می کنیم.

راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office
راهنمایی برای راه اندازی دفتر کار در خانه شما Tips For Setting Up Your Home Office

راحتی مهم است

درست است؛ شما نیاز به کار دارید، نه برای استراحت اما آیا ذهن شما را متوقف کرده است که شما نیاز به یک مکان برای خواندن دارید یا فقط برای اینکه در یک برهه قرار بگیرید؟

به همین دلیل است که هر دفتر می تواند از صندلی راحت، به ویژه آنهایی که دارای عثمانی های پا و میزهای قهوه ای زیبا در این نزدیکی هست، استفاده کنند. پرتاب های رنگارنگ و بالش های الگوی غنی عالی برای ارتقاء خلاقیت شما هستند و مطمئنا به دنبال آن خواهید بود.

با رنگ های اطراف به شما کمک خواهد کرد که فکر کنید و راه حل های نوآورانه ای پیدا کنید – آیا فکر می کنید بهترین ایده ها زمانی است که آنها حداقل انتظار می رود؟ دفتر خود را راحت کنید و این تئوری را امتحان کنید!

عملکرد شما نگرانی اصلی شما است

بگذار دکوراسیون اتاق کار دفتر چیزی باشد که واقعا باشد: دفتر! همانطور که مردم بیخوابی توصیه می شوند برای جلوگیری از خوابیدن هنگام خوابیدن، توصیه می شود.

محل درست را تعیین کنید و آن را اجرا کنید: حتی اگر در هنگام کار مزاحم نشوید.

همه چیزهایی که باید انجام دهید برای رزرو یک کتابچه یا کتاب روی میزتان.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

چیز دیگری که باید در نظر گرفته شود، خلاص شدن از لوازم اضافی است. اکثر مردم از تاثیر منفی بهره وری خود مطلع نیستند.

بنابراین، آن را تمیز نگه دارید: حذف تمام مقالات غیر ضروری، مداد، لودر و پیچ و تاب آب نبات؛ و دوباره شروع کن محل را به درستی روشن کنید، زیرا این می تواند تمرکز و کارآیی شما را نیز افزایش دهد.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.