دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک

 دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک

How to organize and decorate a small apartment kitchen

طراحان آریا در این مقاله راجع به دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک با شما علاقمندان به دکوراسیون داخلی سخن می گوید.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه در آشپزخانه کوچک

هرگز به نظر نمی رسد در دکوراسیون آشپزخانه ذخیره سازی کافی در هر آشپزخانه، خیلی کمتر از آشپزخانه آپارتمان کوچکی باشد. از آنجا که فضای ذخیره سازی همیشه در آشپزخانه آپارتمان اشتباه است، سازماندهی آن سخت است.

آیا خودتان را در این موقعیت قرار می دهید و نمی دانید چگونه آن را حل کنید؟ خوب، من راهنمایی هایی برای کمک به فضای آشپزخانه کوچک خود دارم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بیایید در صندوق پستی شروع کنیم. همه چیز را از قفسه ها حذف کنید و هر چیزی را که قدیمی است حذف کنید و آن را تمام کنید. غذای مختلف را به گروه های دوست داشتنی نظیر ماکارونی، برنج، تنقلات و چیپس جدا کنید تا بتوانید آنها را به راحتی در ظروف و سبد ذخیره کنید.

باطری های خود را با مواردی که در آن قرار دارد، برچسب گذاری کنید. این کمک می کند که چیزها را سازماندهی کرده و به شما اطلاع دهند هنگامی که از چیزی خارج می شوید فقط با نگاه کردن به صندوق ذخیره سازی تازه سازمان یافته خود.

این در  دکوراسیون آشپزخانه به شما کمک می کند همه چیز را سازماندهی و قابل مشاهده کنید. چه چیزی برای خوردن یا طبخ به شما کمک می کند. در حال حاضر، سطل ها را روی قفسه قرار دهید، اما به یاد داشته باشید که ابتدا قفسه را پاک کنید.

دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک
دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک

سقف خانه خود را پاک کنید

یکی از بسیاری از ایده های آشپزخانه آپارتمان این است که شمارنده های خود را روشن و بدون هیچ زحمتی نگه دارید. این باعث می شود آشپزخانه شما بزرگتر شود. شما همچنین یک محیط کاری تمیز و منظم خواهید داشت، مهم نیست که شما غذا و یا یک ساندویچ درست کنید.

استفاده از قلاب

استفاده از قلاب برای نمایش فنجان ها و یا گلدان ها و تابه ها یک دکور آشپزخانه بزرگ است. قلاب ها در تمام اندازه های مختلف از بزرگ به کوچک آمده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

این نه تنها این ایده های آشپزخانه تزئین آپارتمان فوق العاده را ارائه می دهد، بلکه به شما ذخیره سازی های اضافی را نیز داده و به فضای مخفی کمک می کند. شما فقط باید به یاد داشته باشید که حفره ها را در هنگام حرکت و استفاده از ناخن های تکمیلی پچ کنید.

دکور مغناطیسی

استفاده از آهن ربا یک راه سرگرم کننده برای آزاد سازی فضا در کابینت آشپزخانه آپارتمان است. آنها می توانند برای نگهداری چاقو و ادویه جات ترش باشند. به سادگی یک نوار مغناطیسی روی دیوار قرار دهید و چاقوها را بر روی نوار قرار دهید. این چاقوها را به آسانی در دسترس و آماده برای استفاده نگه می دارد.

شما می توانید دندانه دار ادویه مغناطیسی DIY انجام دهید. نگران نباشید، مغناطیس ها را در پایین قلع قرار دهید و آنها را در کنار هم قرار دهید یا ورق فلزی را بچرخانید تا آنها را بگذارید. این دو نکته به شما کمک می کند تا مقابله، کشو و فضای کابینت را آزاد کنید.

اگر شما نیاز به فضای ذخیره بیشتر در خارج از طرح آشپزخانه آپارتمان خود هستید. از چیزهایی مانند قفسه های کتاب، قفسه های نانوایی یا کابینت های چین استفاده کنید.

این می تواند حتی در خارج از آشپزخانه نگه داشته شود تا فضای آشپزخانه ارزشمند را نگیرد. شما می توانید غذاهای زیبا، عینک ها، آشپزی ها و یا حتی کانتینرها را در این مبلمان ذخیره کنید. این باعث می شود تزئینات ناز از آنجا، این معمولا باز و آزاد کابینت فضای آشپزخانه خود را.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کشوهای خود را سازماندهی کنید

قطارها معمولا در آشپزخانه آپارتمان محدود می شوند. قطارها تمایل به تبدیل شدن به یک کلاهبرداری برای همه چیز دارند. سعی کنید برخی از تقسیم کننده های کشو و سینی نقره ای را خریداری کنید تا چیزها را خوب نگه دارید و در صندوق های خود سازماندهی کنید.

این وظیفه ممکن است غیرممکن باشد که آن را سازماندهی کند، اما می تواند با ظروف ذخیره سازی مناسب انجام شود. با کمی برنامه ریزی، شما حتی می توانید این کشو خشمگین را سازماندهی کنید.

چگونه می توان پگبورد ها سرگرم کننده و رنگارنگ شما ممکن است بپرسید؟ خب، بهت میگم شما می توانید هر رنگی را که انتخاب می کنید رنگی کنید و رنگ آن را مطابقت دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

همچنین، موارد خود را بر روی آن ترتیب دهید تا یک آثار هنری شبیه به آن باشد. در آنجا شما آن را هیئت مدیره سرگرم کننده و رنگارنگ است که کاربردی است. با قلاب راست، یک pegboard می تواند برای هر چیزی استفاده شود. این می تواند بزرگ یا کوچک باشد. انتخاب شما از چه چیزی و چگونه از آن استفاده می کنید.

دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک
دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک

میله های کشش پرده

میله های تنش دیگر فقط برای پرده ها نیست. استفاده و مکان هایی برای استفاده از آنها بی حد و حصر است، شما فقط باید از تخیل خود استفاده کنید. بعضی از این موارد استفاده می شود به عنوان تقسیم کننده در یک قفسه استفاده می شود، بطری های تمیز کردن، نگه دارنده حوله کاغذی / حوله و البته درمان موقت پنجره.

چرخ دستی های چرخ دار می توانند استفاده های زیادی از ذخیره سازی باشند. آنها در اندازه های مختلف می آیند. حتی اگر شما یک اتاق بزرگ را ندارید. یک کوچکتر را امتحان کنید هنگامی که شما در حال استفاده نیستید، می توانید در یک محوطه کوچک از آپارتمان خود جا بیافتید و زمانی که به آن نیاز دارید، آنجا خواهید بود. همچنین چیزهایتان را از راه دور نگه می دارد.

فضای بالای کابینت های شما در دکوراسیون آشپزخانه

فضای بالای کابینت های شما معمولا برای جمع آوری گرد و غبار استفاده می شود اما این کار را با فضای خالی انجام ندهید. برخی از سبد ها و جعبه های ناز را برای ذخیره مواردی که هر روزه استفاده می کنید را ذخیره کنید. این نه تنها ذخیره سازی اضافی را به شما می دهد بلکه شما را در آشپزخانه به شما تزئین می کند.

ابزار سازماندهی از IKEA

Ikea دارای چندین راهکار ذخیره سازی برای آشپزخانه آپارتمان کوچک شما است. اگر شما به دنبال روش هایی برای سازمان دادن یک آشپزخانه هستید، ایکا محل شماست. آنها همه چیز را از آیتم های آویزان به قفسه ها می گیرند. همه این راه حل ها مطمئنا شما را القا می کنند تا یک آشپزخانه زیبا و سازمان یافته ایجاد کنید.

چندین وسیله آشپزخانه یا ابزارهایی که شما در اطراف آویزان کرده اید که حتی از آن استفاده نمی کنید؟ یا هنوز بهتر کار نمی کند؟اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

اگر از آنها به صورت منظم استفاده نکنید، آنها را از طریق فروش یا اهدای آنها خلاص کنید. اگر آنها قسمت های شکسته یا گمشده باشند، فقط از آنها خلاص شوید. بسیاری از مشاغل در آشپزخانه شما می توانید با دست انجام دهید و به این ابزارهای فانتزی نیاز ندارید.

سعی کنید از یک چاقو استفاده کنید تا قطعه ای از میوه را به جای یک برش بچینید. از یک قاشق برای مخلوط آن خمیر به جای آن مخلوط کننده ایستاده بزرگ استفاده کنید. ممکن است کمی بیشتر برای شما کار کند اما مطمئنا فضای بیشتری در آشپزخانه شما را آزاد خواهد کرد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک
دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک

کاردستی کمتر

در مورد چگونگی اغلب سرگرمی ها فکر کنید. اگر آن را اغلب پس از آن صفحات اضافی، عینک و ظروف خدمت می کنند و آنها را در یک جعبه قرار دهید. جعبه را برچسب گذاری کنید و آن را در گنجه یا جایی دیگر قرار دهید. شما می توانید در صورت نیاز آن را بکشید.

اگر اغلب آن را سرگرم نکنید، از آنها خلاص شوید و فضای اضافی را برای شما آزاد کنید. اگر تصمیم بگیرید که یک همسر داشته باشید، همیشه می توانید از یک دوست یا اعضای خانواده بخواهید قرض بگیرد که شما نیاز دارید. فقط به طور منظم از دست شما استفاده کنید.

گلدان و تابه

گلدان و تابه همانند کارد و چنگال است. ارزیابی آنچه شما در واقع از آن استفاده می کنید. آیا واقعا به گلدان نیاز دارید؟ گلدانهای بزرگتر همان کارهایی را که یک گلدان کوچک انجام میدهند انجام خواهد داد.

بنابراین، مگر اینکه همیشه غذاهای فانتزی بزرگ را بپوشانید یا برای بسیاری از افراد، گلدان ها و ظرف ها را کاهش دهید. اگر خودتان را بیشتر نیازمند بدانید زیرا شما یک یا دو بار در سال برای یک بار دیگر با هم آشپزی می کنید، سعی کنید از خانواده و دوستانتان وام بگیرید. شما این کار را با این روش انجام نمی دهید.

اگر شما یک آشپزخانه کوچک دارید اما میخواهید آن را زیبا کنید، سعی کنید برخی از حوله های ناز و کفپوش، آهن ربا یا استفاده از مواد خود را به عنوان دکوراسیون انجام دهید. برخی از راهنمایی های بزرگ تزئینات بالا و بیشتر وجود دارد. از خرید چیزهای سنگین بزرگ صرفنظر کنید زیرا آنها ناز هستند. وقتی این کار را می کنید املاک و مستغلات با ارزش آشپزخانه را از دست می دهید.

اکثر ما حتی متوجه نمی شویم که ما بیش از یک مورد مشابه داریم. این جایی است که سازماندهی مسائل شما نیز مفید خواهد بود.

شما قادر به دیدن آنچه که دارید دارید و اگر بیش از چیزی دارید از شر اضطراری خلاص شوید. مجددا اموالتان را ارزیابی کنید، مطمئن شوید که می توانند چند منظوره باشند. نگه داشتن همه چیز به حداقل شما را به فضای اضافه شده است که شما نیاز دارید.

نقاط قوت در دکوراسیون آشپزخانه

توجه داشته باشید نقاط قوت خود را در آشپزخانه. آیا شما یک نانوایی، آشپزی دقیق هستید یا فقط به اندازه کافی برای زنده ماندن کیک می خورید؟ اگر نوشیدنی نداشته باشید، آیا واقعا به تمام آن ظرف ها نیاز دارید یا اینکه میکسر ایستاده ای بزرگ که مورد استفاده قرار می گیرد؟ احتمالا شما اینطور نیست، در نظر بگیرید که آنها را از بین ببرید. شما همیشه می توانید بعد از خرید یا قرض گرفتن اگر خودتان را به آنها نیاز دارید.

اطمینان حاصل کنید که اقلامی که در آشپزخانه آپارتمان کوچک نگهداری می کنید دارای چندین مورد استفاده است. با استفاده از تکنولوژی امروز، بسیاری از ابزارهای کاربردی بسیاری دارند.

تمام مواردی که در فروشگاه های تخصص مشاهده می کنید بسیار عالی هستند و حتی ممکن است چند نفر از آنها را بخواهید اما اگر شما یک آشپزخانه کوچک داشته باشید، اتاق را برای آنها ندارید. اطمینان حاصل کنید که چیزهایی را بدست آورید که می توانند از طریق روش های مختلفی به شما کمک کنند تا فضا و پول را صرفه جویی کنید.

دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک
دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک

آشپزخانه خود را به روز نگه دارید

به طور منظم مواد غذایی خود را برای تاریخ های انقضا و چیزهایی که دیگر نمی خواهید بررسی کنید. خلاص شدن از غذا و غذای منقضی شده ای که می دانید نخواهید خورد. اگر شما آن را نمی خورید و هنوز هم خوب است، سعی کنید آن را اهدا کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

همچنین کابینت ها و کشوهای خود را برای تکراری یا چیزهایی که دیگر استفاده نمی کنید، بررسی کنید. از چیزهایی که پیدا میکنید خلاص شوید این به شما کمک خواهد کرد که سازماندهی کنید و بر روی چیزهای دیگر قرار بگیرید.

با استفاده از چیزهایی مانند صندوق عقب، صندلی های تنبل و قفسه های کوچک به شما کمک می کند تا همه چیز را قابل مشاهده و سازماندهی کنید. غذای و اقلام بیشتر از دست رفته نیست زیرا شما نمیتوانید آنها را ببینید. همه اینها ممکن است به نظر کارهای زیادی برای فضای کوچکی برسد اما نتایج به خوبی به آن ارزش می بخشد.

چگونه برای سازماندهی کابینت آشپزخانه آپارتمان؟ به ویژه هنگامی که تعداد کمی از آنها وجود دارد. طرح های آشپزخانه آپارتمان می تواند کوچک و بسیار کم باشد. آنها هیچ کمکی به کابینت ندارند. این می تواند سازماندهی منطقه را بسیار سخت کند.

با این حال، بدون ترس در اینجا چند ایده برای کمک به شما در این چالش است. اگر نگران هستید چون اجاره کرده اید و فکر می کنید هیچ امیدی وجود ندارد، این ایده ها هم برای شما کار خواهد کرد؛ زیرا اصلاحات دائمی نیست، اما به شما کمک زیادی می کند. سعی کنید یک یا چند نفر را برای فضای آشپزخانه بسیار مرتب و سازماندهی کنید.

از یک سبد نورد استفاده کنید

استفاده از سبد چرخدنده یک راه هوشمند برای اضافه کردن ذخیره سازی کابینه است که به طور موقت است. این می تواند هر جایی قرار گیرد و شما می توانید از آن برای ذخیره اموال خود استفاده کنید. هنگامی که مورد نیاز است، می توانید آن را رول کنید و زمانی که استفاده نکنید، آن را برگردانید. حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود، هنوز هم کاربردی است زیرا لوازم آشپزخانه شما را در خود جای می دهد.

قفسه کشیدن در دکوراسیون آشپزخانه

قفسه های انباری در داخل کابینت های شما به شما کمک می کند تا از فضای عمودی درونی استفاده کنید که به نظر می رسد که ذخیره سازی کابینت خود را دو برابر کنید. شما قادر خواهید بود هر چیزی را روی هم قرار دهید. این نه تنها فضای شما را دو برابر می کند، بلکه همه چیز را ساده و سازماندهی می کند.

میله های پرده

چند میله پرده را خم کنید و خودتان را با ذخیره و سازمان اضافی پیدا خواهید کرد. شما می توانید یکی از اجاق گاز را با قلاب ها بگذارید تا زیر گلدان ها را بپوشانید یا آن را بپوشانید تا لوازم تمیز کردن و حوله ها یا حوله های کاغذی را نگه دارید. میله های تنش برای این چیزها کاملا کار می کنند. از تخیل خود استفاده کنید و خلاق باش استفاده بی پایان است

شما جزیره تلفن همراه را دریافت خواهید کرد، نه تنها فضای ذخیره سازی را به دست خواهید آورد، بلکه فضای رقابتی را نیز خواهید گرفت. شما می توانید یکی با یک بلوک قصاب بالا به طوری که شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک تخته برش استفاده کنید. بنابراین، فضای ذخیره سازی حتی بیشتر خواهد شد، زیرا شما یک صفحه برش ساخته شده را خواهید داشت. این وضعیتی است که همه جانبه به دست آورده است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قفسه باز

چیزهایی مانند قفسه های کتاب و یا کابینت های چین می تواند به شما کمک کند فضای کابینت بیشتری برای ذخیره سازی چیزهای بیشتری اضافه کنید. شما قادر به قرار دادن غذاهای زیبا در آنها خواهید بود و همچنین به عنوان یک راه حل تزئینی برای شما خدمت خواهد کرد.

شما همچنین قادر خواهید بود کتاب های آشپزی، قوطی ها و هر چیز دیگری را در آنها بنویسید. آنها همچنین می توانند در هر جای آپارتمان نه فقط آشپزخانه قرار بگیرند.

قفسه های دیواری

شما می توانید به دلایل مختلفی از قفسه های دیوار استفاده کنید. آنها می توانند به عنوان یک قفسه خشک کردن یا یک مکان ساده برای نمایش صفحات شما خدمت کنند. این آشپزخانه کوچک شما ذخیره سازی بسیار مورد نیاز و همچنین دکوراسیون را می دهد. سوراخ هایی که آنها را در دیوار از آنها آویزان می کنند، می توانند به آسانی پر شوند و به همین ترتیب، آنها را امتحان کنید.

ذخیره سازی کوره

این چیزهای مورد نیاز فروشگاه در کوره شماست. معمولا یک کشو در زیر وجود دارد بنابراین گلدان ها و ظرف های خود را در آنجا نگه دارید. احتمال اینکه شما همیشه از اجاقتان استفاده نکنید، بنابراین ذخیره کردن چیزهای موجود در اجاق واقعی امکان پذیر است. هنگامی که شما به اجاق نیاز دارید، آنها را می توان به آسانی برداشت.

بالای اجاق گاز

هنگامی که به دنبال ذخیره سازی نگاه کردن مقدار زیادی از ارقام استفاده نشده است. هنگام برخورد با آشپزخانه های کوچک آپارتمان شما باید در هر اینچ از منطقه نگاه کنید و در بالای اجاق گاز قرار دهید. نگهداری گلدان و ظرفهای بالای اجاق گاز، آنها را به آسانی در دسترس شما قرار می دهد وقتی آماده آشپزی هستید.

مگر اینکه در آپارتمان لوکس زندگی کنید، باید فضاهای باریک داشته باشید. در همه جا به هر فضای باریکی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید. یک مکان عالی برای یافتن ذخیره اضافی بین دیوار و دیوار است. شما می توانید بسیاری از چیزهای مختلف را در اینجا نردبان گام، جارو برقی، و حتی یک واحد قفسه ذخیره کنید.

واحد قفسه بندی فضا برای کالاهای کنسرو شده و ادویه جات ترشی جات و سایر موارد است. با هر اینچ املاک و مستغلات آشپزخانه ای که شما دارید، خلاق باشید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک
دکوراسیون داخلی و تزئین آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک

ایجاد نمایش
ایجاد صفحه نمایش با ظروف خدمت یا ظروف مناسب، نه تنها به عنوان هنر برای شما خدمت می کند، بلکه به ذخیره سازی های ذخیره سازی نیز کمک می کند که بسیار مورد نیاز است.

سبد و ظروف
با استفاده از سبد های زیبا، جعبه ها و جعبه ها در فضای بالای کابینت شما، برای مواردی که نیاز دارید اما برای همیشه از جمله باتری ها، لامپ های روشن و ابزار استفاده نمی کنید. این فضای کشوی ناخواسته را آزاد می کند. اطمینان حاصل کنید که آنها زیبا هستند و دکوراسیون خود را مطابقت می دهند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

با استفاده از سبد و قفسه ها تمام اقلام ضروری خود را با هم مخلوط کنید و به راحتی برای شما قابل دسترسی باشد. این همچنین فضای آمادگی جسمانی خود را از اختلافی پاک می کند.

آیا این فضا را فراموش کرده اید؟
سمت کابینت های خود یک فضای عالی برای نگه داشتن صاحب گلدان یا موارد غیرممکن به نظر می رسد مانند عجیب و غریب و یا کابین های شکل به شکل غیر معمول است. شما حتی می توانید از درون درهای کابینت استفاده کنید تا فنجان های اندازه گیری و قاشق ها را بردارید.

فایل مجله
برای داشتن رولهای پیچیده، فویل و کاغذ از یک مجله استفاده کنید. این کار آنها را سازماندهی و از راه دور نگه می دارد. فایل های مجله یک فضای عالی برای برش تخته ها نیز دارند.

استفاده از یک نیمکت ذخیره سازی در آشپزخانه کوچک شما، فضای کمتری از صندلی می گیرد و ذخیره های اضافی زیر صندلی را فراهم می کند. شما می توانید یک بالش صندلی تزئینی را به آن اضافه کنید تا با دکوراسیون خود مطابقت داشته باشد.

درب کابینت
در داخل درب های کابینت خود، فضای بسیار خوبی برای استفاده از فنجان ها و قاشق ها و همچنین چشمان بسته برای گلدان ها و ظرف ها استفاده می شود.

جعبه ناهار مصرفی جعلی
با سخت افزار بسیار کم، می توانید این جعبه جعبه جعلی را به فضای ذخیره سازی ارزشمند تبدیل کنید. این کار آنها را یک کشو نمی کند، اما شما قادر خواهید بود آنها را شیب دهید و ظروف رومیزی خود را در آنها ذخیره کنید.

دستگیره ها روی برگ های گلدان می توانند آنها را برای یافتن فضای ذخیره سازی مشکل سازند. برای ذخیره آنها به صورت عمودی یا استفاده از قفسه ی درب در داخل درب کابینت برای ذخیره آنها، از یک میله ی تنش استفاده کنید.

پایان دادن به افکار در تزئین یک آشپزخانه در یک آپارتمان کوچک
امیدوارم شما یک نوک یا دو را در مورد چگونگی سازماندهی این فضای آشپزخانه کوچک پیدا کنید. با کمی برنامه ریزی و کار می توانید یک آشپزخانه شیک و سازمان یافته داشته باشید.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.