دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

آیا در اتاق های لوکس زندگی می کنید؟ چقدر سخت است که آنها را طراحی کنیم؟ خوب، این آسان نیست، اما اگر شما قبلا یک روند تزئینی را تنظیم کرده اید، زندگی ایده آل های اتاق نشیمن خود را برای شما فراهم نخواهد کرد.

طراحی داخلی شما باید نمایشی از شخصیت شما باشد و بخشی از چیزی است که خانه شما را به جای راحتی و پناهگاه تبدیل می کند.

اگر شما به دنبال به روز کردن مبلمان شیب دار خود و یا تزئین خانه خود را با نام تجاری جدید، شما می خواهید آن را به تصور.

خانه های رویای خود را می توانید دشوار کنید و الهام بخش مناسب اتاق نشیمن را پیدا کنید، به خصوص اگر در دریا از محصولات طراحی داخلی، مجلات دکور خانه و شاید بسیاری از اتاق های زندگی ایده ال برای تزئینات استفاده کنید.

در اینجا چند نکته و ترفند برای کمک به ایجاد اتاق های زیبا و منحصر به فرد زیبا به شما ارائه می دهیم. این کار بیش از حد برای شروع خانه خود را به خانه رویایی خود تغییر نخواهد داد و یاد بگیرید چگونه آپارتمان خود را گران قیمت تر کنید!

دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس
دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

 

کلبه جنگلی

اگر خانه شما در یک منطقه مسکونی قرار داشته باشد، ممکن است دریابید که احساسات و چشمانداز یک کلبه جنگلی می تواند متناسب با طراحی اتاق نشیمن شما باشد. در حالی که شما نمی توانید در مورد ساختار خانه خود انجام دهید، شما تمرکز خود را روی پنجره ها و دودکش ها، هر دو داخل و خارج ساخته شده است.

سعی کنید بر روی ویندوز و دیدگاه خود از دنیای طبیعی متمرکز شوید. مبل های راحت و راحت برای راحت بودن این کلبه خانه دوستانه، اما همچنین می تواند احساسات لوکس در اتاق نشیمن را بر اساس مواد طبیعی طبیعی فراهم کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

از Nooks استفاده کن

هنگامیکه نشستن روی اتاق نشیمن سفره های ظریف خود، یک جاذبه پنجره ای پر از خورشید ایجاد کنید برای یک مکان جالب برای خواندن یا خوابیدن.

شما می توانید چنین گوشه ای را بسازید و یا یک کلاه کشویی تاشو را بکشید. در حالی که یک پنجره پنجره یک دکوراسیون اتاق نشیمن کلاسیک است، شما می توانید از دیگر نقاط نیز استفاده کنید. شما می توانید آنها را در نزدیکی قفسه های کتابخانه یا دیگر فضاهای کتابخانه ذخیره کنید.

این نقاط خواندن فضایی مناسب برای خواننده خسته و یکی از آسانترین ایده های اتاق سالن می باشد. در بالش های بزرگ و پرده ها برای یک حس واقعی صلح و آرامش در اتاق نشیمن لوکس خود را اضافه کنید.

تاکید بر آنچه که در حال حاضر وجود دارد

اگر اتاق شما تزئین شده است روشن و رنگی است، سعی کنید با استفاده از مبلمان سفید و لهجه های نسبتا مینیمالیستی به رنگ پاپ بپردازید. اتاق های بلند با دیوارهای پنجره باید اجازه داده شود به آرامش و استقامت بپردازند، بنابراین آنها را بدون هیچ مشکلی و راحتی نگه دارید. چنین پیشنهادی خوبی برای یک اتاق خواب لوکس، اما همچنین به عنوان ایده های دکور اتاق نشیمن است.

دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس
دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

طراحی داخلی طراحی دکوراسیون

دیوارهای رنگی می توانند قفسه هایی باشند که حاوی چند چیز جالب هستند. برای ایجاد این، یک منطقه کوچک را تنظیم کنید تا چیزی شبیه چیزی از یک عکس مجله باشد. یک سینی یا تخته سنگ مرمر بر روی یک میز قرار دهید تا چندین مورد را در یک روده و به طرز دلپذیر دسته بندی کنید.

کتاب ها را با گل و گیاهان دیگر قرار دهید و یا چیزهایی را که از آخرین سفر شما معنی دار است، مانند برخی از تصاویر نشان دهید. بسیاری از ایده های طراحی اتاق نشیمن را می توان به راحتی انجام داد در بسیاری از نشریات اختصاص یافته، مانند مجله ورنج.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قفسه های پایین را ببندید

کنسول با یک لامپ و چند کتاب، اما قابل پیش بینی است! در عوض، یک قفسه وسیع را در ارتفاع پایین ایجاد کنید. با آیتم هایی که روی آن قرار داده اید خلاق باشید و دکور خانه لوکس خود را بدون سرمایه گذاری عظیم مالی آماده کنید.

سعی کنید لوازم جانبی بلندتری را به آن اضافه کنید، مانند قطعات منحصر به فرد از آثار هنری یا گلدانهای بلند. این می تواند برای یک بودجه محدود به خوبی کار کند و شخصیت زیادی را به فضا اضافه کند.

دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس
دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

آوردن عناصر طبیعی

ایده های دیگر اتاق نشیمن برای استفاده از عناصر ارگانیک است که می تواند انواع مختلفی از شکل و بافت مورد نیاز خود را به خانه اضافه کند. سعی کنید یک دسته از شاخه های توس را در یک گلدان بزرگ قرار دهید. یک قفسه خشکشویی را ببندید اگر شما دارای یک موضوع ساحلی هستید، پوسته های بزرگ را در اطراف اتاق قرار دهید. چنین لوازم جانبی دکور خانه بسیار آسان برای پیدا کردن و همچنین مقرون به صرفه است.

درختان درون، گیاهان دیواری یا حلق آویز، و یا گلدانها می توانند همه چیز را با توجه به طبیعت به دکور اتاق نشیمن شما تبدیل کنند. حتی برای دکور مینیمالیستی و مدرنیستی، شما به راحتی می توانید یک لمس طبیعی دلپذیر را پیدا کنید تا ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن مورد نیاز خود را داشته باشید.

شامل بافت های جالب

پتوها یک راه عالی برای ساخت بافت های مختلف به فضا هستند و یک لهجه مخصوص تزئینات خانه را ایجاد می کنند. فقط آنها را روی پشت مبل و صندلی بگذارید! شما همچنین می توانید سبدهای را به عنوان ذخیره یا دکوراسیون استفاده کنید. این ها در اتاق های لوکس شما به بعضی ابعاد اضافه شده اند.

نگران نباشید که یک رویکرد جسورانه و غیر معمول بیشتر در مورد تزئین ایده هایی برای اتاق نشیمن استفاده شود. سعی کنید از پوست گوسفند یا چرت زنانه برای لمس های تزئینی استفاده کنید، مانند دونده های میز، فرش یا حتی پرتاب کنید. قرار دادن دیوارهای عجیب و غریب، یا استفاده از فرش های قومی که یک یادداشت شخصی اضافی را اضافه کنید. تصویر زمینه بافت شده در دیوار لهجه می تواند بافت زیادی را به فضا تحویل دهد، به ویژه در مورد اتاق های لوکس.

در مورد استفاده از پانل دیوار بافتی فکر کنید. مبلمان با نجاری چوب می تواند یک روش ظریف برای اضافه کردن برخی از انواع جدید بافت باشد. بسیاری از سبک ها و رنگ های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و مجلات دکور خانه در این رابطه الهام زیادی دارند. به یاد داشته باشید، بافت های مختلف اثرات کلی در یک اتاق نشیمن زیبا ایجاد می کنند.

دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس
دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

فرش های لایه ای

فرش های شیب دار راه خوبی برای بافت در فضاهای خود به سطح بعدی می باشد. فرش ها می توانند به شما اجازه می دهند تا فضاهای مختلف را در برنامه های طبقه باز باز کنید، اما به شما امکان ایجاد یک جنبش برای صفحات کمتر انعطاف پذیر را می دهد.

بخشی از دکور اتاق نشیمن مدرن، فرشهای کوچکتر و سبکتر است که بیش از یک اتاق بزرگتر، چندین قسمت را در یک اتاق جدا می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

مخلوط کردن و تطبیق فرش با الگوها و بافت های مختلف می تواند یک نگاه دنجانه ایجاد کند. سعی کنید الگوهای الگوی جسورانه ای با نوارهای مختلف اندازه با رنگ های ساده تر داشته باشید.

لوستر سنتی یک گزینه قابل پیش بینی و کلاسیک از دکور اتاق نشیمن است.

برای یک نگاه تازه تر، سعی کنید با یکدیگر دسته لامپ آویز آویز. این به ویژه در یک اتاق ناهار خوری یا جداول آشپزخانه کار می کند. اگر آنها در کنار یکدیگر برای بالا بردن علاقه بصری، و یا فضای آنها را اگر آنها بیشتر از هم جدا هستند، دراز بکشید.

این ایده اتاق نشیمن در بسیاری از انواع اتاقها در بسیاری از تنظیمات قابل انجام است اما می تواند گران باشد و در مورد مبلمان بزرگ که در آن شما می توانید نور را نشان دهید بهترین کار می کند. چنین ایده های دکوراسیون به راحتی خانه های لوکس داخلی را ایجاد می کند.

آثار هنری

راه خوبی برای به روزرسانی دیوارهای خود بدون نیاز به تغییر خیلی چیزها فقط برای تغییر هنر شما است. به جای قرار دادن همه اینها در یک خط، سعی کنید در اندازه های مختلف در برابر دیوار در یک راه معمول و در عین حال عمدی قرار دهید.

این ایده ویژگی های جدید و نقاط کانونی در یک فضای ایجاد می کند، حتی اگر معماری ساده باشد.
شما می توانید این تکنیک را ایجاد کنید که اثرات خاصی را در فضاهای باز بزرگ برای فضای گالری ایجاد کند. برای اتاق های کوچکتر، قفسه های یخچال را برای جمع آوری عکس ها و هنر خود استفاده کنید.

این نوک دکوراسیون می تواند برخی از ایده های جالب مبلمان سالن مطابقت داشته باشد، بنابراین مجبور شوید مجلات تزئیناتی را برای الهام بیشتر بررسی کنید.

دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس
دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

استفاده از آینه ها

استفاده استراتژیک از آینه ها عمق بصری بیشتری را در یک اتاق ایجاد می کند در حالیکه به نظر می رسد هر دو روشن تر و سبک تر است. قرار دادن یک آینه در مقابل یک پنجره، توهم یک پنجره دوم را ایجاد می کند در حالی که حداکثر نور و باز بودن یک فضای را به حداکثر می رساند. اتاق های لوکس زندگی همیشه بزرگتر و روشن تر می شوند.

اگر چندین آینه را بر روی یک دیوار آویزان کنید، می توانید جلوه های مختلف و جالب نور را برای احساس جادویی و عاطفی ایجاد کنید.

برای فضاهای کوچک، قرار دادن مناسب آینه می تواند بزرگتر شود. شما می توانید پیشنهاد چشمگیر از آینه های Horchow برای الهام بیشتر در این زمینه را بررسی کنید.

ایجاد اتاق های فضای باز

مواد مدرن به این معنی است که امروز می توانید مبلمان و لوازم جانبی داشته باشید که می تواند در همه انواع آب و هوا نگهداری شود. شما به راحتی می توانید داخل اتاق خود را با مبلمان اتاق نشیمن که همیشه تحت تاثیر قرار می دهد، گسترش دهید.

مبلمان را انتخاب کنید که متناسب با محیط زیست باشد و با احساس بالایی و فرش در فضای باز احساس کند. اگر در آب و هوای ملایم زندگی می کنید و دارای بودجه مناسب هستید، در نظر بگیرید که یک شومینه در فضای باز یا یک آشپزخانه در فضای باز ایجاد کنید.

درباره پالت رنگ خود فکر کنید

یکی از اولین چیزهایی که شما باید در هنگام تزئین هر فضا انجام دهید، چه رنگی را می خواهید استفاده کنید. با دانستن اینکه چه رنگ ها و سایه هایی که می خواهید استفاده کنید، می توانید موضوعی را انتخاب کنید که باعث می شود مواد و لوازم جانبی مناسب را بخرید. فقط در حال حاضر شما می توانید ایده های طراحی داخلی خود را برای اتاق نشیمن ایجاد کنید.

در حالی که با توجه به اتاق های مختلف زندگی، ایده های خود را تنظیم می کنید، در نظر بگیرید که چه رنگ ها با خلق و خوی خاص و احساسات ارتباط دارد.

مواردی را انتخاب کنید که چیزی را که می خواهید احساس کنید در یک فضا ایجاد می کند. رنگ های واضح می توانند روحیه خود را بالا ببرند و به شما کمک کنند بیدار شوید و خوشحال باشید.

آنها به خوبی برای فضاهای مانند آشپزخانه و دفاتر خانه کار می کنند. اتاقهایی که مایل به استراحت هستند، مانند اتاق خواب، به طور کلی بهتر است با تنهای خنثی و آرام تر کار کنید.

برای به دست آوردن حداکثر رنگ انتخابی خود، برخی از تحقیقات در مورد تاثیر آنها، جایی که آنها را مطابقت و چگونگی استفاده آنها از برخی از درون را داشته باشند.

طرح رنگ شما باید دارای دو تا سه تن باشد تا احساسات و احساسات یکنواختی احساس راحتی و فضای بیشتری را تجربه کنند. سعی کنید از رنگ های مختلف به دیوارها و سقف استفاده کنید.

مبلمان را همان رنگ را با سقف انتخاب کنید. این باعث می شود اتاق احساس پر جنب و جوش و در عین حال با هم مرتبط باشد.

شما می توانید بسیاری از الهام گرفتن در حالی که در حال دیدن هر اتاق گالری اتاق نشیمن اتاق نشیمن.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک اتاق کانونی در اتاق نشیمن لوکس خود پیدا کنید

همه فضاها و اتاق ها معمولا دارای نقاط کانونی هستند، که از ویژگی های قابل مشاهده و قابل توجه در منطقه می باشند. نقطه کانونی می تواند تقریبا هر چیزی را از تلویزیون، یک شومینه، یک میز بزرگ یا یک اثر هنری مخصوص به خود جلب کند.

هرچیزی که تصمیم می گیرید این است که در مورد ایده های طراحی داخلی اتاق نشیمن باشد، اطمینان حاصل کنید که روشن است این بخش مهم است. پیدا کردن راه هایی برای آن را حتی جذاب تر، آن را قاب بندی و نقاشی در چشم بیننده.

مطمئنا فضا برای هنر وجود دارد

هنر می تواند طعم اضافی و حتی سرگرم کننده به یک اتاق را به ارمغان بیاورد و یک لمس خاص را به مبلمان اتاق نشیمن لوکس اضافه کند. معمولا دکوراسیون هر اتاق را به پایان می رساند.

اطمینان حاصل کنید که هنر شما با طرح رنگی و سبک شما مناسب است، بنابراین به شما کمک می کند که جو را که می خواهید انجام دهید. بعضی از هنرها ایده های اتاق نشیمن و محیط آرام را ارائه می دهند.

دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس
دکوراسیون داخلی اتاق های لوکس

تغییر می تواند اثر دومینو ایجاد کند

به یاد داشته باشید، تغییر یک عنصر اصلی اتاق خود مانند کف یا رنگ دیوار، می تواند بقیه اتاق تزئینات اتاق را تغییر دهد.

برنامه ریزی دکور خود را با دقت می تواند در یک اتاق بسیار خشن و یکپارچه منجر شود، اما یک تغییر تنها می تواند تمام طرح را پرتاب کند و نیاز به یک بروز رسانی چشمگیر داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که عناصر را انتخاب کنید که در طول زمان باقی نخواهند ماند و یا در طول زمان فرسوده می شوند و طراحی اتاق نشیمن ۲۰۱۷ در ۵ سال آینده نیز در دسترس خواهد بود.

شما نمی خواهید یک احساس بی انتها داشته باشید که بدین معنا نیست که شما مجبور نیستید هر روز به زودی مبلغ بیشتری برای به روز رسانی مبلمان صرف کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

استفاده از پارچه خلاقانه

Fabric ha یک راه ارزان و سریع برای تغییر فضای. چیزی در مورد پارچه احساس یک احساس خانگی است. بافت پارچه، الگوی و رنگ می تواند یک فضای را غنی سازی کند و به نظر می رسد خیلی دنج است.

اطمینان حاصل کنید که ابتدا قالیچه ها، بالشتک ها و پنجره ها را انتخاب کنید و سپس روی چیزهایی مانند پتو و بالش که ارزان تر هستند را تغییر دهید و راحت تر جایگزین کنید.

چنین ایده های اتاق نشیمن بسیار ساده است که بتواند در یک بودجه کم هزینه عمل کند. شما می توانید بر روی horchow.com یک الهام بخش مقرون به صرفه برای ایده های خود پیدا کنید.

قرار دادن چراغ های قابل تنظیم

روشنایی می تواند یک تفاوت بزرگ را در یک اتاق ایجاد کند. با توجه به ایده های جالب طراحی داخلی اتاق نشیمن، می توانید از چراغ هایی استفاده کنید که می توانند قدرت و یا حتی رنگ خود را تنظیم کنند تا بتوانید خلق و خوی اتاق را در صورت نیاز تغییر دهید.

روشنایی چند درجه ای به این معنی است که شما می توانید روشنایی کم برای لحظات جوی را روشن کنید. چراغ های LED برای خواندن در دفتر خانه یا کتابخانه عالی هستند.

سعی کنید نور را نصب کنید تا بتواند روی یک عنصر خاص از فوکوس تمرکز کند. انتخاب نورپردازی مناسب، بخش مهمی از ایجاد حس اتاق خاص است و به سبک های مختلفی از جمله دکوراسیون خانه های کشور می پردازد.

استفاده از قطعات کوچک تصاویر پس زمینه

تصویر زمینه دیوار به دیوار هر دو گران است و به سختی قدیمی است و می تواند گران باشد نیز تغییر می کند.

اگر میخواهید تصویر زمینه را اضافه کنید، آن را به یک منطقه محدود شده محدود کنید و از بخشهای کوچک تصویر زمینه استفاده کنید. به این ترتیب، شما صرفه جویی در هزینه و پیدا کردن آن است که آن را بسیار آسان تر برای ایجاد تغییر در حالی که خانه خود را شیک.

مبلمان باید زیر ارزش نباشد!

مبلمان را به سبک فضای یا ایده های خود برای اتاق نشیمن تبدیل می کند. این به طور کلی عاقلانه است که در سمت امن باقی بماند.

مبلمان شیک را انتخاب کنید که بدون در نظر گرفتن مد، به نظر می رسد. بهترین مبلمان اتاق نشیمن نباید هر ۵ سال تغییر کند.

ایده های طراحی داخلی اتاق نشیمن می تواند بی نظیر باشد و این چیزی است که ظرافت را به طور کلی تعریف می کند.

مبل ها و جداول اساسا مورد نیاز هستند و انتخاب های جامد برای قطعات زغال سنگ است. قطعات عجیب و غریب، مانند یک کیک پاپ کورن یا بالهای داخلی، ممکن است در وسط اتاق درست نشوند.

طراحی کامل خود را در اطراف چیزی غیر عادی ممکن است دشوار باشد و ممکن است بدون توجه به چگونگی آن، به جای ایجاد فضائی که شخصیت شما را نمایان می کند، زمان صرف نظر کند.

مهم نیست که چه فضائی را تزئین می کنید، اولین قدم ایجاد یک هیئت روحیه است. با انجام این کار می توانید تم ها و اهداف طراحی خود را تسریع کنید.

جمع آوری چاپ آنلاین و ایده هایی برای تزئینات اتاق نشیمن، نمونه های نقاشی، مجلات تزئینات خانه، نمونه های کاغذ دیواری و تصاویر مجله با هم و نگه داشتن آنها به عنوان بخشی از هیئت مدیره. شما همچنین می توانید tarahanariya.com را برای الهام بیشتر بررسی کنید.

همچنین در هر نمونه از بافت هایی که می خواهید استفاده کنید، اضافه کنید. با تمام این الهامات در یک مکان، شما در حال حاضر مرجع برای استفاده به عنوان شما برنامه ریزی و تزئین اتاق نشیمن خود را در داخل.

آماده سازی و نقاشی

اگر میخواهید هر دیوار را نقاشی کنید، اول باید مطمئن شوید که همه چیز را خارج از اتاق می کنید. شما نمی خواهید به سفر بیش از هر چیز، نیاز به حرکت هر چیزی، و یا هر چیزی را پوشش داده شده در رنگ.

پوشش ناحیه کف شما را با پوشیدن پارچه به کار ببرید تا اطمینان حاصل کنید که روی آن رنگ نزنید. از نوار نقاش برای پوشاندن هر گونه رسانه یا پایه استفاده کنید.

ممکن است لازم باشد با یک پایه اولیه بسته به رنگ موجود و رنگ جدید خود شروع کنید. با برش در نقاشی شروع به نقاشی کنید. قلموی خود را تا حد امکان نزدیک به لبه را پاک کنید، اما خیلی نزدیک نیست.

اولین ضربه قلموی شما باید محتاط باشد، در حالی که دوم باید صاف و نزدیک به لبه باشد، زیرا دست شما بایستی مداوم و با تجربه تر باشد. در هر صورت، مطمئن شوید که قلم مو شما مرطوب است.

هنگامی که برش را انجام می دهید، از یک غلتک استفاده کنید و دیوار را شروع کنید. دو کت در دیوار قبل از رنگ آمیزی باید بیش از اندازه کافی باشد.

مبلمان اتاق نشیمن لوکس

هنگامی که رنگ خوب و خشک است، می توانید شروع به حرکت در مبلمان کنید. ایده های دکوراسیون خود را برای اتاق نشیمن در حال حاضر بهتر شکل می گیرد.

اگر شما یک اتاق خواب را تزئین می کنید، ابتدا باید به تخت بپردازید، زیرا این بزرگترین قطعه مبلمان در اتاق است. یک صندلی واقعا قوی را انتخاب کنید.

این واقعا می تواند اتاق را برجسته کند و نباید بیش از حد گران باشد. یک صندلی با یک شکل منحصر به فرد، رنگ پررنگ، ارتفاع چشمگیر یا پارچه ای جالب مانند مخملی یا کتانی داشته باشید. به عنوان مثال، مخملی می تواند بلافاصله اتاق شما را مانند یک اتاق خواب لوکس می سازد.

حرکت بعدی این است که صندلی های شیک و راحت را انتخاب کنید. فراتر از فقط قطعات اصلی مانند مجموعه های سفره و یا ناهار خوری، فکر می کنم در مورد قرار دادن صندلی های نشانه در فضاهای استفاده نشده مانند پنجره ها، در کنار تختخواب و یا در مقابل تخت.

اینها می توانند مکان های خوبی برای نشستن و خواندن یا قرار دادن چیزها باشند، عناصر طراحی بسیار جالب تر از فقط قرار دادن جداول تنها در یک اتاق ایستاده.

طراحی اتاق ها ممکن است نیاز به زمان زیادی برای تست داشته باشند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شما از زمان کار نمی کنید تا اینکه مطمئن شوید که طراحی مناسب را برای شما پیدا کرده اید

بسته به اتاق شما تزئین شده در تختخواب و یا جداول اضافه کنید. مواردی را انتخاب کنید که حداقل برای عکاسی لوکس مناسب باشد. بیش از حد بسیاری از جداول و nightstands utilitarian است، و فقط با آیتم های cluttered اگر آنها به نظر نمی آید اشیا قابل توجه است.

آینه، برنج، کریستال، و یا پوشش شگره واقعا در اتاق لوکس مدرن برجسته است. سعی کنید این سطوح را بدون هیچ مشکلی کنار بگذارید و تنها کمی روشنایی، سایبان، برخی از اقلام نمایش داده شده را نمایش داده و یا نیازهای ضروری را نگه دارید.

سعی کنید که تخت یا مبل را با آینه بسازید. این باعث می شود که کمی زرق و برق و ابعاد به اتاق اضافه شود. شما همچنین می توانید یک آینه در پشت هر لامپ برای یک اثر جالب توجه قرار دهید. این افزونه ها می تواند کمک کند فضاهای کوچکتر به نظر برسند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

هر آینهی که اضافه میکنید باید اطلاعات منحصر به فرد داشته باشد که پر از شخصیت است. یک آینه با یک شکل غیر معمول یا فریم طلایی بگیرید. این می تواند کمی سبک بالا را به هر اتاق اضافه کند.

شمع در پشته بالش بهترین طرح های اتاق نشیمن شامل تعداد زیادی از اتاق های پر زرق و برق، اتاق های پر زرق و برق ساخته شده از بالکن های بزرگ، تختخواب و صندلی های گوناگون است. این یک نگاه متمایز و منحرف است.

شما می خواهید بالش های اندازه ی یورو را انتخاب کنید که به طور معمول ۲۶ اینچ با ۲۶ اینچ و همچنین دو یا سه بالش پرتاب کوچکتر است.

برای یک اتاق خواب، فراموش نکنید که شامل برخی از بالش های خواب نیز باشد. اطمینان حاصل کنید که از چشمان پر از چشمانتان جلوگیری می کنید، اجتناب کنید که بالش های تخت خواب یا مبل راحت باشند. برای تخت، بالش نباید بیشتر از یک چهارم از طول تخت را بپوشاند.

همچنین یک پتو را انتخاب کنید. نرمی یک احساس لوکس و همچنین برخی تغییرات در بافت اتاق را اضافه می کند. مواد مورد نظر گران قیمت واقعا می تواند اتاق را چشمگیر و به روز رسانی مبلمان لوکس خانه.

پارچه کتانی با کیفیت بالا برای اتاق خواب، به عنوان آن را به نظر می رسد خوب، احساس خوب، ایجاد احساس اتاق زندگی غنی و طولانی مدت برای سال.

اطمینان حاصل کنید که رنگ با طرح رنگ شما خوب است. از آنجایی که تخت ها اغلب نقاط کانونی هر اتاق هستند، داشتن آن به طرز ماهرانه پاپ می شود و همیشه یک لمس خوب است.

پرده های شلوغ می تواند یک اتاق را با ظرافت نرم و راحت بپوشاند، درحالی که ممکن است برخی از پرده خفیف خفیف را بخواهید تا از نور خورشید، مخصوصا در اتاق خواب، محافظت کند. همانطور که همیشه، اطمینان حاصل کنید که رنگ شما به خوبی با اتاق شما کار می کند.

یکی دیگر از ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن، این است که اگر تاکید بر پنجره باشد، از درمان پنجره ها برای کمک به جلب چشم در هنگام طراحی نمای استفاده کنید.

اگر می خواهید توجه دیگری را جلب کنید، رنگ های خنثی می توانند کمک کنند.

قفسه بندی

قفسه بندی یک راه آسان برای ایجاد فضای ذخیره سازی صاف و علاقه بصری است. نمایش کلکسیون ها، آثار هنری و، البته، کتاب ها.

ایده های قفسه بندی خوب در بسیاری از فروشگاه ها نسبتا ارزان می باشند و شما می توانید با استفاده از وسایل خانگی خودتان را نصب کنید. برای ایده های سبک زندگی شما در قفسه بندی، هر مجموعه ای از Horchow را برای الهام بیشتر بررسی کنید.

تجهیزات جانبی

مواردی را انتخاب کنید که دارای سه عنصر مرتبط باشند تا از نگاه غم انگیز و غریب جلوگیری شود. این می تواند موضوع، شکل، رنگ، مواد … هر چیزی که شما انتخاب می کنید.

نمایش مجموعه ها را به شیوه جالب و دلپذیر، که ممکن است گفت و گو جالب بین اقلام مختلف، به خصوص اگر یک داستان جالب را می توان گفت.

اطمینان حاصل کنید که هر قسمت با کلیت سازگار باشد و احساس راحتی کنید که آن را با یک لمس جدید به اتاق نشیمن اتاق نشیمن – مانند یک بالش جدید و یا حتی یک تغییر نور – هر زمان و هر زمان. هدف شما این است که نگاهی هماهنگ و بی نظیر از طراحی لوکس خود داشته باشید.

به بچه ها فکر کن

هنگام تزئین اتاق های مهد کودک و یا کودک، به یاد داشته باشید که به محض اینکه کودک شما رشد می کند، به طور ناگزیر تغییر می کند. یک مهد یا رختخواب کوچک برای یک مسافر کوچک، اما رشد رشد نوجوانان به سرعت تغییر خواهد کرد. سبک های کودکان نیز تغییر می کنند، زیرا آنها بزرگتر می شوند.

یک فوتبال مورد علاقه ممکن است به زودی جایگزین قطارها به عنوان موضوع مورد علاقه پسر و دختر ممکن است شروع به احاطه بیش از اسب توسط شاهزاده خانم ها. به عنوان یک اتاق خواب کوچک کودک طراحی کنید، طراحی مجدد در آینده را تغییر دهید و مبلمان مدرن خانه را تغییر دهید.

نمونه هایی از اتاق های لوکس

هر اتاق نشیمن که هرگز به آن راه ندهید، یک نگاه متفاوت به نظر می رسد. بعضی از فضاها فقط برای نشان دادن به جای فضای میزبان مهمان، مانند یک هتل استفاده می شود، در حالی که دیگران فضایی هستند که مردم زندگی می کنند و بنابراین می توانند کاملا کثیف شوند.

هنگامی که به اتاق نشیمن لوکس می آید، اما این ها بیش از بقیه بریده شده اند؛ چرا که آنها با سبک و فضایی بسیار متفاوتی هستند که شما فقط می توانید به آنها نگاه کنید.

در اینجا چندین اتاق زندگی مجلل مختلفی وجود دارد که می تواند شما را متعجب کند که چگونه طراحی شده اند و آیا می توانید چیزی شبیه به دوست داشتنی یا حتی بهتر ایجاد کنید.

هر عکس اتاق نشیمن متفاوت است، مانند یک برف ریزه که در آن ممکن است شباهت های کوچکی وجود داشته باشد اما کلی هر یک از آنها منحصر به فرد است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

و هر طراحی توسط یک طراح بزرگ داخلی و یا متخصصانی که با ایجاد اتاق های لوکس مجلل، این خلاقیت های منحصر به فرد را برای زندگی در داخل خانه اش به ارمغان می آورد، ساخته شده است.

از هر قطعه مبلمان به درد در دیوارها پیدا شده است، ایده های اتاق منزل منحصر به فرد برای پیدا کردن الهام وجود دارد. چه چیزی باعث می شود هر یک از خاص زمان و مراقبت است که به ایجاد هر یک از این مناسبت های لوکس ساخته شده است.

و اگر آنها در خانه شما بودند، شما می توانید آنها را به عنوان یک فضای صحبت بزرگ و یا به عنوان یک منطقه که در آن برای سرگرم کردن مهمان بسیار ویژه است که شما انتخاب می کنید برای دعوت استفاده کنید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.