دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

Interior decoration of the kitchen

در این مقاله سعی داریم دکوراسیون داخلی آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم. این که آیا شما به دنبال یک خانه تازه ساده و مدرن هستید یا از ابتدا شروع به طراحی می کنید، چیزی در مورد پیدا کردن بهترین سبک طراحی داخلی به تناسب خانه، شیوه زندگی و سلیقه شما وجود دارد.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

چگونه یک آشپزخانه را تزئین کنید: همه چیزهایی که باید بدانید

آشپزخانه بخش مهمی از زندگی روزمره ما است. حتی اگر کسی تنها غذا می خورد و جایگزین های رستوران، احتمالا در آشپزخانه صرف زمان قابل ملاحظه ای می شود.

آنها مکان های مهمی برای دوستان و خانواده هستند. ما زمان زیادی را صرف خود و دیگران در آشپزخانهمان می کنیم.

این به این معنی است که شناختن چگونگی تزئین یک آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است. طرح های آشپزخانه نه تنها باید بسیار عملی باشد و از پخت و پز، خدمت و تمیز کردن چشم انداز معقول باشد، بلکه نیاز به نگاه خوب و مکان هایی دارد که مردم از گذراندن وقت لذت می برند.

دکوراسیون یک آشپزخانه: همه چیزهایی که باید بدانید

ایده های جدید آشپزخانه می تواند سخت باشد زیرا ما تمایل داریم که در یک گودال گیر شود. مجددا یک آشپزخانه یک تلاش گران قیمت و وقت گیر است که بسیاری از افراد را درگیر می کند.

در اینجا برخی از ایده های طراحی آشپزخانه با ارزش برای کمک به اطمینان از اینکه دکور آشپزخانه شما دوستان و خانواده شما را می سازد و می خواهید در یکی از اتاق های مهم خانه تان صرف کنید!

جدول محتوا

چگونه یک آشپزخانه تزئین کنیم
چگونه یک آشپزخانه کوچک تزئین کنیم
چگونه یک آشپزخانه بزرگ تزئین کنیم
دکور آشپزخانه ارزان
چگونه یک آشپزخانه با وسایل سیاه را تزئین کنیم
چگونه می توان یک میز آشپزخانه را تزئین کرد
چگونه یک آشپزخانه سفید تزئین کنیم
چگونه برای تزئین یک دیوار آشپزخانه
نتیجه دکوراسیون آشپزخانه
اکنون بگذارید به جزئیات آنها نگاه کنیم.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

نحوه تزئین آشپزخانه

مواد مورد استفاده برای تزئین هر اتاق بسیار مهم هستند، نه تنها قیمت را تحت تاثیر قرار می دهند، بلکه می بینند که چقدر یک عنصر خاص در طول زمان از بین می رود. آنها وقتی که به دکور آشپزخانه نگاه می کنند بسیار مهم هستند زیرا آشپزخانه چنین محیط های مختلفی دارد.

آشپزخانه مکان هایی است که نسبتا شدید رطوبت و حرارت است. سایه ها و چلچله ها شایع هستند و شرایطی وجود دارد که می تواند خش ها را پشت سر بگذارد. همچنین مهم است که بتوانیم اقلام را تمیز نگه داریم تا آنها ناقل بیماری نباشند.

با افزایش آگاهی از سلامت و تکنولوژی بهتر، دکوراسیون آشپزخانه بیشتر و بیشتر می تواند تحت شرایط منحصر به فرد و پر مشغله آشپزخانه قرار گیرد و در طول سال ها به دنبال آن باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

احساس رایگان برای نوآوری

آشپزخانه از جمله اتاق های مرکزی کابینت های شفاف و چوب های چوبی با زیبایی شناسی یک آشپزخانه بزرگ ترکیب شده است.

اگر فضا به شما اجازه می دهد، یک آشپزخانه در فضای باز را انتخاب کنید
یک آشپزخانه باز برای محیط آرام ایجاد کنید
شما می توانید صندلی های صبحانه و یک جزیره با فضای ذخیره سازی را در وسط آشپزخانه قرار دهید
پنجره های بزرگ و چراغ های خیره کننده باید برای آشپزخانه های بزرگ باشد
طرح آشپزخانه مدولار U برای آشپزخانه بزرگ را امتحان کنید
رنگ های ترکیبی از رنگ بژ و استیل ضد زنگ را امتحان کنید
داشتن چندین جزیره نیز یک ایده عالی است، اگر آشپزخانه شما واقعا بزرگ باشد و شما در آشپزخانه زیادی دارید
همچنین میتوانید رنگهای تیره و تلخ برای یک آشپزخانه بزرگ را امتحان کنید تا احساس راحتی و دعوت کردن کنید
برای زندگی ما که همه ما تمایل به بسیار محافظه کار در هنگام طراحی دکور آشپزخانه ما و آشپزخانه است.

با این حال، در حالی که برخی از قوانین طراحی آشپزخانه مهم وجود دارد که با عملی بودن و ایمنی مرتبط هستند، شما باید مایل به فکر کردن در خارج از جعبه در مورد دکور آشپزخانه خود باشید.

به تازگی، طراحان بیشتر از رویکردهای “دیوار” برای تزئین آشپزخانه استفاده کرده اند، انواع مختلف دکوراسیون، رنگ های خلاقانه و غیر معمول، و خیلی بیشتر.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

برنامه ریزی روشنایی شما

در دکوراسیون آشپزخانه روشنایی در همه جا در خانه شما اهمیت دارد، اما احتمالا بیشتر در طراحی آشپزخانه شما اهمیت دارد. نورپردازی باعث می شود تفاوت زیادی در مناطق بزرگ و حتی بزرگتر در آنها کوچکتر است. به عنوان مثال، نور روشن دارای تمایل به ایجاد فضاهای بزرگتر نسبت به آنها است. روشنایی نیز برای تنظیم خلق و خوی حیاتی است. این می تواند آشپزخانه شما فوق العاده مدرن، دنج، سنتی یا صمیمی باشد. این بخش مهمی از برنامه ریزی برای تزئین آشپزخانه است.

برای دریافت الهام از آشپزخانه، به مجلات و نمایشگاه های دکور نگاه کنید. اینها اغلب مناطق هستند که توسط طراحان حرفه ای ساخته شده اند که ایده بسیار واضح را درباره سبک های آشپزخانه دارند.

آنها اغلب دارای ایده های غیر معمول و باهوش هستند که شما می توانید ایده های جدید آشپزخانه ای را برای کمک به آشپزخانه خود را منحصر به فرد تر، حتی اگر آن را با استفاده از یک سبک کلاسیک سعی و راست واقعی است. برای برخی از ایده های عالی آشپزخانه، نگاهی به Pinterest نگاه کنید تا ایده های طراحی آشپزخانه بسیار غیر متعارف، اصلی و ابتکاری را ببینید.

هنگامی که به سبک آشپزخانه می آید، اجازه دهید که بودجه شما را از سبک آشپزخانه ای که واقعا دوستش دارید، بیاموزید. به عنوان مثال، اگرچه ممکن است قادر نباشید به نوع خاصی از کاشی های موزاییک خود برای بسپلاش خود بپردازید یا اینکه سینک خود را با یک سینک آشپزخانه جایگزین کنید، می توانید از انواع کلاه گیس ها و دکور های آشپزخانه آشپزخانه خود استفاده کنید در مورد هر سبکی که می توانید فکر کنید، مناسب است.

سبک آشپزخانه با یک عنصر خاص یا قطعه قطعه ایجاد نمی شود، بلکه محصول بسیاری از عناصر مختلف می آید. ما شما را از طریق برخی از ایده های آشپزخانه بزرگ تر در راه است که می تواند به شما کمک کند صرف نظر از بودجه خود و طراحی آشپزخانه که شما می خواهید.

دکور آشپزخانه خود را در اطراف معمولی خود قرار دهید

اگر تنها در آشپزخانه خود و به سرعت از آن استفاده می کنید، گزینه های زیادی برای ایده های آشپزخانه ای وجود دارد. اگر روال شما مثل این باشد، دکوراسیون آشپزخانه شما به ندرت در راه است، بنابراین شما می توانید دکور آشپزخانه تزئین تقریبا بی حد و حصر است. نگرانی بیشتر در مورد نابودی چیزها، شکستن آنها یا ناپدید شدن چیزهایی است که به آنها داده می شود، به این دلیل که شما در آنجا خیلی زیاد یا خیلی طولانی نیستید.

اگر شما در آشپزخانه خود زمان زیادی را صرف کنید، دکور آشپزخانه خود را باید به همان شیوه منعکس کند. دکوراسیون را انتخاب کنید که می تواند به راحتی تمیز شود و بتواند رطوبت را افزایش دهد. آنها را از راه بیرون بکشید تا بتوانند از دست بدهند (یا به غذا). آشپزخانه شلوغ باید استفاده هوشمندانه از دکوراسیون دیوار آشپزخانه را از آنجا که اغلب دو بعدی است و می تواند به راحتی از راه پخت و پز نگهداری شود.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

سبک آشپزخانه را انتخاب کنید

آشپزخانه را می توان در تعدادی از سبک های تزئینی. آشپزخانه های کشور دنج، کار متمرکز، اکوسیستم هستند. شما می توانید نمونه های بسیاری از آشپزخانه های روستایی مانند کابین و آشپزخانه را پیدا کنید. شما می توانید آشپزخانه مینیمالیستی مدرن یا آشپزخانه های صنعتی بسیار باور نکردنی پیدا کنید.

با دانستن اینکه کدام سبک آشپزخانه شما می توانید پیدا کنید که به دنبال استفاده از آن هستید، از همان ابتدا یک سبک مدرن دکور برای آشپزخانه خود ایجاد کنید. این به شما کمک می کند که از همان ابتدا مطمئن شوید که انواع دکوراسیون آشپزخانه را انتخاب کرده اید و پول و زمان را با موارد اشتباه صرف نکرده اید، همانطور که در سبک آشپزخانه تصمیم می گیرید.

این بدان معنا نیست که شما باید هر عنصر دکور آشپزخانه خاص را انتخاب کنید، اما شما باید بدانید که چه نوع احساساتی را برای کل فضا می خواهید. گاهی اوقات شما ممکن است بودجه ای برای جایگزینی یک عنصر خاص نداشته باشید، اما با انتخاب های مناسب در بقیه دکور آشپزخانه شما لازم نیست که این کار را انجام دهید تا اثر مورد نظرتان را بدست آورید.

دکور آشپزخانه ایده
مینیمالیسم با لمس رنگ

این یک ایده خوب آشپزخانه برای کسانی است که مایل به فضای رنگی و پاکیزه تر هستند. برای حفظ آن از نظر غیر شخصی و خیلی سرد (به عبارت دیگر اجازه می دهد که مردم بخواهند در فضا باقی بمانند و راحت باشند)، همه چیزهایی که لازم دارید انجام دهید این است که لبه های رنگ را در جزئیات دکور آشپزخانه اضافه کنید.

این شامل ظروف، گلدانها و دیگر دکوراسیون آشپزخانه می شود. همچنین، به یاد داشته باشید که سفید را دشمن خود نگذارید. در این سبک آشپزخانه، برای سطوح و اقلامی که برای تمیز کردن آسان است، از سفید استفاده کنید، اغلب آنهایی که صاف هستند (مثل میزهای کابینت و درب کابینت).

مبلمان رنگارنگ

اگر میخواهید چیزهایی را که جسور و خلاقانه هستند را امتحان کنید، سعی کنید با استفاده از رنگهای قوی برای مبلمان آشپزخانه خود استفاده کنید. نگاهی که به نظر می رسد، مدرن و سرگرم کننده است. شما می توانید مبلمان آشپزخانه IKEA را امتحان کنید.

با این حال، در نظر داشته باشید که با رنگ و یا رنگی که انتخاب می کنید، بسیار آسان می شود، بنابراین هنگام انتخاب رنگ (ها) که در نهایت استفاده می کنید بسیار مراقب باشید. این تصمیم است که شما باید با دقت فکر کنید. کابینت آشپزخانه دو تن در حال روند است. شما می توانید آنها را امتحان کنید و ببینید آیا آنها برای شما کار می کنند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کویف به عنوان برجسته

اگر شما در مورد خرید یک کاپوت برای استفاده در آشپزخانه خود فکر می کنید، فکر کنید که یک مدل متمایز و رنگارنگ یا یک محیط سازگار با محیط زیست داشته باشید. تعدادی از گزینه های وجود دارد که شما ممکن است در نظر گرفته نشده، زیرا شما در مورد آنها نمی دانید.

این می تواند طراحی آشپزخانه شما را به یک لمس خوب رنگ، ظرافت و یا نوآوری کمک کند. از آن به عنوان تمرکز تعریف آشپزخانه خود استفاده کنید، عنصری که بیشترین شخصیت آن را به دست می دهد. این حتی ساده تر است زیرا یک هود به سادگی یک قطعه بزرگ است!

از رنگ پاستل استفاده کنید

اگر میخواهید رنگ را در دکور آشپزخانه خود بیاورید، اما نمیخواهید جسور باشید، سعی کنید با استفاده از پاستیل استفاده کنید. به عنوان مثال، بلوز نور می تواند به طراحی آشپزخانه شما کمک کند.

در دکوراسیون آشپزخانه زردی نرم شادی را افزوده است. پاستل ها به طور کلی آرام بخش هستند و از بودن بیش از حد با صدای بلند اجتناب می کنند، که اغلب با رنگ های پررنگ تر اتفاق می افتد. آنها اغلب به راحتی با نوریال مانند سفید، خاکستری و قهوه ای جفت می شوند. این اثر می تواند بسیار موثر باشد از آنجایی که ممکن است با یک نسخه جسورتر از همان رنگ باشد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

یک تخته سیاه آشپزخانه اضافه کنید

تخته سیاه فقط برای دفاتر و اتاق خواب نیست، بلکه برای ساختمان های آشپزخانه نیز شگفت انگیز است. آنها به شما اجازه می دهند تا سریعا مواردی را که نیاز دارید برای خرید، جایگزینی یا تعمیر در مکان هایی که احتمالا آنها را مشاهده می کنید بنویسید.

شما همچنین می توانید یک دستورالعملی را که شما برای ارجاع انجام می دهید را ضبط کنید یا پیام های دیگران را برای دیگر اعضای خانواده بگذارید تا به آنها دست نزنید. این نیز یک مکان عالی برای تزئین فصول یا موارد خاص است و یا حتی اجازه می دهد که اعضای خلاقانه تر خانواده خود را برای نمایش هر هنری خود در نمایشگاه قرار دهید.

سقف رنگی را اضافه کنید

سقف به ندرت در هر اتاق توجه زیادی می شود، اما ساخت سقف رنگی می تواند یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن یک نوآوری و غیر معمول به طراحی آشپزخانه شما باشد. رنگ آن را رنگی پررنگ و رنگی کنید یا تصویر زمینه را برای یک الگوی منحصر به فرد یا حتی بافت اضافه کنید.

با استفاده از اسکناس ها یا تمبر ها را برای اضافه کردن یک طراحی از ساخت خود بگذارید. اگر شما برای آن بودجه دارید، لطفا پانل چوب را اضافه کنید. انجام کاری با سقف آشپزخانه شما کاملا می تواند یک فضای را تغییر دهد و در آشپزخانه شما یک تجربه منحصر به فرد را صرف وقت کند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen

دکور آشپزخانه تک رنگ

هنگامی که ما در مورد دکور آشپزخانه تک رنگ صحبت می کنیم، ما فقط به معنای یک آشپزخانه سفید و آشپزخانه سیاه و سفید نیستیم. در حالی که اینها قطعا گزینه های مناسب هستند، هر دو به نظر می رسد یکپارچهسازی با سیستمعامل و مدرن، آشپزخانه تک رنگ می تواند بر اساس هر رنگی که دوست دارید.

رنگ و تنهایی که استفاده می کنید می تواند تمام تفاوت ها را داشته باشد. این می تواند انتخاب بسیار آسان برای کسانی که به توانایی آنها در هماهنگ کردن رنگ ها اعتماد ندارند. این بسیار آسان است برای پیدا کردن دکوراسیون آشپزخانه در مورد هر رنگی که می خواهید به لطف اینترنت. فقط مطمئن شوید که رنگی را انتخاب میکنید که برای مدت طولانی دوست دارید!

دکوراسیون قفسه آشپزخانه

قفسه ها یک فرم بسیار کاربردی از دکوراسیون آشپزخانه برای سبک طراحی آشپزخانه هستند. جذابیت خاصی به قفسه وجود دارد. شما می توانید از آنها استفاده کنید تا اشیا و مواد تشکیل دهنده را به راحتی در دست نگه دارید.

شما همچنین می توانید دکوراسیون آشپزخانه بر روی آنها قرار دهید و یا حتی اشیایی که به عنوان دکوراسیون آشپزخانه و اشیاء مفید پخت و پز مانند آبنبات ادویه تقسیم شود.

استفاده از قفسه ها برای نشان دادن مجسمه سازی چین و یا حتی تصاویر خانواده. شما می توانید قفسه ها را در هر سبک به تناسب طراحی آشپزخانه خود، از قفسه های شناور قفسه سقوط صنعتی به سبک های قدیمی به سبک چوبی نگاه کنید.

استفاده از نوآوری پایان

شما فقط مجبور نیستید به مواد متمم به پایان رسید و به نظر می رسد. سعی کنید از آجر سفید، آجر عقب، سنگ، کاشی های هیدرولیک، به شیشه استفاده کنید.

این عناصر می توانند نقاشی های بزرگ و نقاط قوت طراحی آشپزخانه شما باشند، به ویژه اگر آنها واقعا منحصر به فرد و غیر معمول هستند، چه این به لطف رنگ، الگو یا بافت آن است.

اگر بودجهتان را با دقت نگاه دارید، با توجه به اینکه فقط بخشی از دیوارهای آشپزخانه خود را تغییر دهید، که بسیار ارزانتر است. با استفاده از اتمام های مختلف، یک روش ساده برای اضافه کردن یک لمس شخصی به یک سنتی یا حتی به یک است

اگر بودجهتان را با دقت نگاه دارید، با توجه به اینکه فقط بخشی از دیوارهای آشپزخانه خود را تغییر دهید، که بسیار ارزانتر است. با استفاده از اتمام های مختلف، یک روش ساده برای اضافه کردن یک لمس شخصی به سبک سنتی یا حتی آشپزخانه مدرن است.

خلاقیت خود را با کف آشپزخانه خود دریافت کنید

کفپوش یکی از ستارگان طراحی هر آشپزخانه است. کف آشپزخانه جدید اغلب یکی از عناصر گران قیمت و وقت گیر طراحی آشپزخانه است و دلیل خوبی است. یک آشپزخانه منحصر به فرد و خلاق به آشپزخانه شما احساس بسیار ویژه و تنظیم تن برای کل فضای.

سبک آشپزخانه کشورهای Cozier اغلب از کاشی های پرسلن شبیه چوب استفاده می کنند. سبک های آشپزخانه مدرن از طبقه های هندسی استفاده می کنند. طبقات و نیز روشنایی های انتخابی، برای اطمینان از این که آشپزخانه شما متناسب با سبک مورد نظر شماست، کلید است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

استفاده از قاب های تزئینی برای آشپزخانه شما

قاب ها بسیار جذاب لوازم تزئینی است که می تواند در تنظیم تن برای طراحی آشپزخانه شما کمک کند. شما می توانید قاب ها را در تعداد زیادی از اندازه ها، بزرگ، کوچک، و در میان، و برای هر نوع سبک، از براق و مدرن به شدت تزیین پیدا کنید.

آنها نیز معمولا کاملا مقرون به صرفه هستند. چه نوع تصاویری را باید در فریم هایی که انتخاب می کنید قرار دهید؟ هر چیزی که دوست داری عکس خانواده قاب، هنر شما در نمایشگاه محلی خریداری شده، و یا حتی تصاویری که از اینترنت چاپ می کنید. قاب خود و عکس خود را به خوبی برای کمک به سبک آشپزخانه خود را با هم حتی بهتر هماهنگ.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

 تزئین یک آشپزخانه کوچک

فضاهای کوچک می تواند بسیار سخت باشد برای تزئین خوب. تزئین یک آشپزخانه کوچک حتی بیشتر از یک چالش است. این یک فضای بسیار کاربردی است و می تواند با لوازم، صندلی ها، کابینت ها و افرادی که در یک منطقه مشابه هم قرار دارند، بسیار تنگ و شلوغ شود.

می توان آن را وسوسه کرد که آن را فقط به عنوان یک فضای کاملا کاربردی بدون شخصیت نگهداری کنید و یا آشپزخانه کوچک خود را با هر سبک قدیمی که در حال حاضر آن را داشته باشید را ترک کنید، اما حقیقت این است که شما می توانید یک آشپزخانه کوچک را به زیبایی تزئین کنید و آن را فضایی که از آن لذت می برید، حتی کوچک است.

همه چیزهایی که شما نیاز دارید، این است که بدانید چگونه محاسبه مقیاس آشپزخانه کوچک خودتان را متعادل کنید. اگر این کار را می کنید، می توانید مجموعه ای از درمان های دست پنجره را نمایش داده و حتی آشپزخانه کوچک خود را به طریقی که می خواهید، به آن اضافه کنید. بیایید نگاهی به برخی از ایده های عالی برای تزئین یک آشپزخانه کوچک کنیم.

روشن کردن آن بالا

با استفاده از رنگ های تیره برای تزئین یک اتاق کوچک، حتی کوچکتر می شود. برای اینکه آن را بزرگتر کنید، از رنگهای روشن استفاده کنید. این به این معنا نیست که آشپزخانه کوچک شما باید سفید باشد و یا شما باید جایگزین کابینت آشپزخانه چوب گیلاس شوید.

در دکوراسیون آشپزخانه کلید روشن کردن یک آشپزخانه کوچک است. حتی اگر شما نمی توانید رنگ های کابینت خود را عوض کنید یا اگر واقعا جایی نداشته باشید، می توانید دیوارها را دوباره رنگ کنید، روشنایی مناسب را به یک اثر جدی تبدیل می کند.

اگر میخواهید بدون استفاده از فضای زیادی تفاوت زیادی ایجاد کنید، نوارهای LED را زیر قفسه یا کابینت خود اضافه کنید. سعی کنید بعضی از وسایل سبک قدیمی آشپزخانه خود را با مدل های کارآمد انرژی جدیدتر جایگزین کنید. دکور آشپزخانه خود را در اطراف طرح نورپردازی خود قرار دهید و شما متوجه خواهید شد که این فضای کوچک به دنبال خیلی بهتر خواهد شد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

شامل Backsplash پررنگ

نمایش سبک شخصی شما یک آشپزخانه کوچک می تواند بسیار سخت باشد. فقط اتاق زیادی برای کار کردن وجود ندارد و شما احتمالا قادر نخواهید بود که مواردی نظیر میله ها، کابینت ها یا حتی میز ناهار خوری خود را دوباره تنظیم کنید. با این وجود، آنچه شما می توانید انجام دهید تمرکز بر روی استفاده از آنچه که در اختیار دارید، بیشتر است.

یکی از این موارد، backsplash شماست. این یک ضرورت برای آشپزخانه شما است و همچنین از آنجا که بخشی از دیوار است، فضای بیشتری را از خود دور می کند. این واقعا نیاز به فضای دیوار بسیار خالی ندارد. Backsplash آشپزخانه جسورانه می تواند یک لحظه از عمیقیت بالای اجاق گاز و سینک آشپزخانه شما را اضافه کند.

شما می توانید با یک backsplash آشپزخانه کار کنید. از یک الگوی جسورانه برای افزودن انرژی به دکور آشپزخانه کوچک استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از یک الگوی معاصر در تن های خنثی برای مدرنیزه کردن یک آشپزخانه به طور سنتی تزئین شده استفاده کنید.

اگر دوست دارید تغییر دکور در پرواز، تعدادی از گزینه های موقت برای دکوراسیون backsplash آشپزخانه مانند تکنیک های نقاشی های خاص و اسلاید های قابل جابجایی وجود دارد، بنابراین شما مجبور نیستید برای طراحی سالهای آینده اگر شما احساس نمی کنید مثل آن.

اضافه کردن قفسه برای انبار اضافی

شامل یک قفسه اضافی بین کابینت آشپزخانه خود یا بالای سینک آشپزخانه خود شوید. این به شما یک فضای ذخیره سازی اضافی را می دهد.

این قفسه ها می توانند برای نمایش و نگهداری چین و دیگر اقلام استفاده شوند و یا حتی مواد تشکیل دهنده و ظروف مورد نیاز خود را نگه دارید

این قفسه ها می توانند برای نمایش و ذخیره چین و یا سایر موارد استفاده شوند یا حتی مواد و ظروف را که می خواهید قادر به گرفتن راحت باشند، نگهداری کنید.

از این قفسه ها به عنوان یک قفسه ادویه یا محل مناسب برای نگهداری صفحات استفاده کنید. با این حال سعی نکنید آن را از بین ببرید. اقلام کوچکتر مورد نظر شما نمایش داده می شود، آشپز کوچک کوچکتر و بزرگتر خواهد شد.

چند رنگ اضافه کنید

رنگ و الگوهای زندگی را به هر فضای اضافه می کند. اگر یک دیوار مجزا از فضای باز داشته باشید، شجاع باشید و رنگ آن را به رنگ روشن نشان دهید.

این یک آشپزخانه مسن تر و مدرن است. با فشرده سازی فضای با برخی از قفسه ها، برای حفظ حافظه ها، عکس ها و دیگر چیزهای جالب توجه، ساده تر شوید.

اگر نمی توانید کل دیوار را نقاشی کنید، سایه چاپ شده را روی پنجره های خود اضافه کنید یا یک فرش الگو را در کف آشپزخانه خود قرار دهید. این نوع تغییرات هنوز به فضای زندگی بیشتری می انجامد و اگر تصمیم بگیرد آنها را دوست نداشته باشید، آسان است که آنها را لغو کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

گلدان ها و تابه ها در کابینت های خود تعداد زیادی اتاق می کنند. فکر کنید در مورد گرفتن یک قفسه دیگ بخواهید آن را نگه دارد و از راه خارج شود.

سعی کنید آن را به طور ایمن از سقف بالای آشپزخانه خود و یا بالای اجاق گاز خود آویزان کنید. اگر فضای دیگری برای قفسه ی پلاستیکی وجود ندارد که از سقف آویزان باشد، برای آنهایی که کوچکتر از دیوار آویزان هستند، نگاه کنید.

قفسه های دیگ به شما امکان ذخیره سازی اضافی را می دهد که به شما امکان می دهد تا گلدان ها و تابه های خود را به طرح آشپزخانه خود اضافه کنید.

نمایش برخی از هنر

در دکوراسیون آشپزخانه هنر یک راه عالی برای شخصی کردن هر اتاق است. چیزی را انتخاب کنید که مناسب شما و دکور آشپزخانه شما باشد. یک نقاشی معاصر که توجه تماشا را به خود جلب می کند.

مجموعه ای از هنر پرنعمت را در سبک گالری قرار دهید. یک رنگ یا سبک یک قاب را انتخاب کنید تا گروهی از تصاویر را متحد کنید و آنها را با یکدیگر ببرید. گزینه های زیادی وجود دارد.

هر چیزی که شما انتخاب می کنید، صرفا یک قطعه هنری بزرگ و یا مجموعه ای از موارد متنوع کوچکتر است، شما باید از آنها برای ایجاد یک نقطه کانونی واحد استفاده کنید. این نقطه کانونی تفاوت زیادی در آشپزخانه کوچک شما خواهد داشت و چشم را به فریب دادن فکر کردن فضای بزرگتر از آن است که واقعا وجود دارد.

درب کابینت آشپزخانه خود را بردارید

درهای کابینت آشپزخانه تمایل دارند که یک منطقه را خاموش و فشرده کنند، بنابراین فکر می کنم که آنها را از بین ببرید تا اتاق را باز کنید.

رنگ داخلی کابینت های موجود در حال حاضر خود را یک رنگ سرگرم کننده است که با بقیه طراحی آشپزخانه شما سازگار است. این امر باعث می شود که اتاق نیز عمق بیشتری داشته باشد.

فقط از این فضاها برای نمایش ظروف خود استفاده نکنید، بلکه از شیشه های شیشه ای و سبد های بافت استفاده کنید تا بتوانید همه چیز را در یک زمان سازمان یافته و شیک نگه دارید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه Interior decoration of the kitchen
دکوراسیون داخلی آشپزخانه
Interior decoration of the kitchen

چگونه یک آشپزخانه بزرگ تزئین کنیم

آشپزخانه بزرگ دارای مسائل دیگر است. به طور طبیعی، اگر فضای زیادی دارید، بدان معناست که تقریبا هیچ محدودیتی در مورد چگونگی تزئین یک آشپزخانه ندارید؟ جواب منفی!

شما باید چگونگی تزئین یک آشپزخانه را بفهمید تا آن را نه پر از کلاه و نه خالی کنید. دکوراسیون روشنایی، مبلمان و دکوراسیون آشپزخانه شما به همان اندازه در یک آشپزخانه بزرگ نیز مهم است.

در بالای آن، شما نیز اتاق بیشتری برای مبلمان آشپزخانه دارید و انتخاب شما برای نتیجه نهایی طراحی آشپزخانه بسیار مهم است.

انتخاب مبلمان مناسب

قبل از اینکه حتی به مبلمان آشپزخانه نگاه کنید، باید نگاهی دقیق تر به شکل آشپزخانه خود داشته باشید. مبلمان آشپزخانه شما باید با مقیاس آشپزخانه شما مناسب باشد.

این باید خیلی بزرگ نباشد، نه خیلی کوچک، اما درست است. اگر تصمیمی بگیرید که برای فست فود بیشتر برای پخت و پز و تهیه غذا نیاز دارید، این تغییرات را نیز تغییر خواهد داد.

هرگز نباید مبلمان آشپزخانه خود را به صورت تصادفی انتخاب کنید. فضای بیشتری دارید، به طوری که به معنای انعطاف پذیری بیشتر است، اما حتی اکثر آشپزخانه های سبک کشور، به نظر می رسد در انتخاب مبلمان خود قرار داشته باشد. مبلمان شما باید متناسب با سبک باشد، نیازهای آشپزی خود را برآورده کند و اتاق را به طور کامل کارآیی کند.

همانطور که همیشه در نظر گرفتن بودجه خود را در هنگام خرید برای مبلمان آشپزخانه نگه دارید. به یاد داشته باشید، این اتاق یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین در خانه شماست، بنابراین مبلمان با کیفیت خوب که خوب به نظر می رسد و برای سال ها کار خوبی داشته باشد بسیار مهم است.

اگر آشپزخانه بسیار بزرگ است، در نظر بگیرید خرید یک جزیره آشپزخانه و کابینت آشپزخانه اضافی. اگر از دکور آشپزخانه خود متناسب باشد، در نظر خرید مبلمان آشپزخانه آنتیک یا مبلمان آشپزخانه که بیشتر طبیعی است. همیشه سبک ها و قیمت های مختلف را چک کنید

اگر آشپزخانه بسیار بزرگ است، در نظر بگیرید خرید یک جزیره آشپزخانه و کابینت آشپزخانه اضافی. اگر از دکور آشپزخانه خود متناسب باشد، در نظر خرید مبلمان آشپزخانه آنتیک یا مبلمان آشپزخانه که بیشتر طبیعی است. همیشه قبل از خرید در ابتدا باید سبک های مختلف و قیمت های موجود را بررسی کنید.

آشپزخانه های بزرگ و آنچه شما می توانید با آنها انجام دهید

با یک آشپزخانه بزرگ میتوانید خلاقیت خود را در موارد بسیار منحصر بفرد دریافت کنید:

کابینت های براق و تیرهای چوبی با زیبایی شناسی یک آشپزخانه بزرگ ترکیب شده است
اگر فضا به شما اجازه دهد، یک آشپزخانه در فضای باز باز کنید.
آشپزخانه طبقه باز را برای فضای آرام آماده کنید.
شما می توانید صندلی صبحانه و یک جزیره با فضای ذخیره سازی در مرکز آشپزخانه اضافه کنید
پنجره های بزرگ و چراغ های خیره کننده باید برای آشپزخانه های بزرگ باشد.
طرح آشپزخانه مدولار U شکل را امتحان کنید.
یک ترکیب فولاد ضد زنگ و بژ را امتحان کنید.
داشتن چندین جزیره نیز یک ایده عالی است، اگر آشپزخانه شما بسیار بزرگ است و آشپز چندین خانه دارد.
رنگ های تاریک و جسور را برای ایجاد یک احساس راحت و جذاب تجربه کنید.
همانطور که همیشه، تنظیمات شخصی خودتان، سبک آشپزخانه شما را تعیین می کند. این باید راحت باشد و آشپزخانه را هم پرت کند. این فقط چند ایده است که در آشپزخانه های بزرگ کار می کنند. از آنها به عنوان پایه ای برای طراحی آشپزخانه خود استفاده کنید یا با چیزی جدیدی آشنا شوید!

دکور آشپزخانه ارزان

هر کس دارای بودجه است طراحان آشپزخانه تمایل دارند بعضی از گران ترین به روز رسانی های شما را به خانه خود را. چگونه شما می توانید در بودجه باقی بمانید و هنوز یک طراحی آشپزخانه شگفت انگیز دارید؟

با انجام بسیاری از پروژه های خود و سعی کنید از برخی از روش های خلاقانه جدید استفاده از چیزهای. در بیشتر موارد، این پروژه های تزئین آشپزخانه به زمان، تلاش و خلاقیت کمی نیاز دارند تا نتایج واقعا شگفت انگیز دریافت کنند.

نگاهی بیندازید و ببینید آیا این ایده های ارزان قیمت دکور آشپزخانه شما می تواند به شما کمک کند که طراحی آشپزخانه خود را به روز رسانی کنید؟

کابینت آشپزخانه خود را رنگ کنید

نقاشی کابینت آشپزخانه یکی از ارزانترین روشهای تازه کردن ظاهر خود است و به طور کامل احساس آشپزخانه شما را تغییر میدهد. از یک پس زمینه خنثی برای ایجاد فضای آرام استفاده کنید یا برای نگاه مدرن بزرگ و جسور باشید.

اگر میخواهید برخی از دربهای کابینت را به خوبی پوشیده کنید، قبل از شروع به نقاشی آنها را ماسه بگذارید و آنها را آماده کنید. برخی از مواد برخی از انواع رنگ را بهتر از دیگران می گیرند، بنابراین قبل از شروع به نقاشی کابینت های آشپزخانه، قبل از انجام تحقیقات خود مطمئن شوید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

کابینت های جدید نصب کنید

جایگزینی صفحات ضد آب می تواند ظاهر آشپزخانه شما را تغییر دهد. گزینه های زیادی وجود دارد که در قیمت های مختلف وجود دارد، اما ارزان ترین لمینیت است. شما می توانید سینی های سفید سفید را امتحان کنید.

اگر بودجه ای برای آن دارید، فکر می کنم در مورد اضافه کردن برخی از لوازم اضافی، مانند میله های گرمای که می تواند به عنوان یک پایه مانده دائمی یا یک صفحه ی تخلیه داخلی ساخته شود، فکر کنید.

کف آشپزخانه خود را به روز کنید

کف آشپزخانه بسیار مهم است و اگر شما درست نباشد، می توانید کل طرح رنگ و سبک آشپزخانه خود را بکشید. اگر شما در بودجه هستید، جایگزین و یا به روز رسانی طبقه آشپزخانه خود را می توانید یک وظیفه حتی بیشتر تهدید کننده از معمول است.

با این حال، شما لازم نیست از طریق مشکل از همه آن را برای قرار دادن کف جدید در بالای صفحه. همانطور که در بیشتر طراحان آشپزخانه، شما فقط می توانید هزینه های خود را با استفاده از کف آشپزخانه جدید زیر سطح مقطع به جای اجرای آن دیوار به دیوار.

ذخیره سازی آشپزخانه خود را بهبود بخشید

این فقط زمانی است که شما در حال آماده سازی برای بازسازی آشپزخانه خود هستید، که شما متوجه می شوید که چقدر چیزهایی که در طول سالها جمع شده اید، به دست می آورید. اگر بتوانید، یک بعد از ظهر را انتخاب کنید تا از طریق تمام کابینت های آشپزخانه خود مرتب شود و آنها را سازماندهی کنید تا بتوانید به آسانی به چیزهایی که نیاز دارید هر روز برسید.

پاکسازی صفحات خود را نیز بلافاصله نگاه و فضای آشپزخانه خود را بهبود می بخشد و هیچ هزینه ای را به شما نمی دهد. شما همچنین می توانید راه حل های ذخیره سازی خود را دوباره درک کنید. به عنوان مثال، اضافه کردن کشوهای کشویی در یک کابین، هر فضای قابل استفاده ممکن است.

تصاویر پس زمینه یک روش عالی و اصلی برای اضافه کردن یک زندگی به یک آشپزخانه قدیمی است. احساس رایگان برای پوشش یک دیوار کل در تصویر زمینه، و یا فقط ایجاد یک دیوار ویژگی برای نگاه ظریف تر اما به همان اندازه خیره کننده.

تصویر زمینه را انتخاب کنید که برای استفاده در آشپزخانه طراحی شده است. اینها و مقاوم در برابر بخار هستند، بنابراین در طول سالی که در معرض استفاده مجدد آشپزخانه قرار نمی گیرند، از بین نمی روند.

درب و کابینت آشپزخانه خود را تغییر دهید

این یک راه بسیار ساده برای احیای کابینت آشپزخانه شماست. همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که از یک پیچ گوشتی استفاده کنید تا از درها یا دسته های آشپزخانه آشپزخانه قدیمی جدا شود و سپس وسایل جدید را تغییر دهید. گزینه های زیادی برای انتخاب Budget وجود دارد.

حتی سعی کنید مخلوط کردن و تطبیق با جایگزینی تنها درب دیوار یا پایه جعبه. درهای سفید و دست ها به ایجاد یک ظاهر مدرن کمک می کند، در حالی که درب های چوبی مضطرب برای آشپزخانه سبک کشور عالی هستند.

برخی از زندگی با لوازم آشپزخانه اضافه کنید
اضافه کردن چند لوازم آشپزخانه می تواند این فضا را روشن کند و به خانه خود کمک کند. از قفسه ها برای نمایش اقلام استفاده کنید و شمارنده های خود را دوباره تنظیم کنید تا مورد علاقه خود را نشان دهید.

استفاده از پارچه های جدید

صندلی های قدیمی صندلی خود را برای صندلی های جدید تغییر دهید یا یک سفره جدید خریداری کنید. در نظر بگیرید اضافه کردن یا جایگزین کردن پنجره های قدیمی پنجره و پرده ها. این تغییرات ساده می تواند آشپز شما را مانند یک فضای نام تجاری جدید به نظر برساند، در حالی که یک دست و پا را هزینه نمی کند.

خرید لوازم خانگی جدید

با خرید وسایل جدید، شما می توانید آشپزخانه خود را در حالی که به روز رسانی عملکرد آن را تازه. وسایل مدرن انرژی بیشتری دارند و با ویژگی های مفید بسیاری که قدیمی تر از آن ندارند بسته بندی می شوند. آنها همچنین بیشتر به نظر می رسد، در انواع رنگ ها و اندازه های مختلف.

نصب روشنایی بیشتر

بهترین نورپردازی که می توانید در یک طراحی آشپزخانه بدست آورید شامل چراغ های کار (مانند چراغهای عقب) بر روی شمارنده های خود، لامپ های هالوژن بر روی استخراج کننده و نورپردازی سربار با نور محیط در منطقه غذاخوری است.

اگر این خارج از بودجه شما باشد، اطمینان حاصل کنید که روشنایی شما به اندازه کافی خوب است تا به وضوح ببینید که در هنگام آشپزی چه کاری انجام می دهید و فقط کافی است مردم در آشپزخانه و صحبت کردن راحت باشند.

دیوارهای آشپزخانه خود را به روز کنید

همانطور که می گویند، دیوارهای آشپزخانه خود را یک کت لایت لاتین رنگ بگذارید. این یک راه ساده برای دادن آشپزخانه ما یک نگاه جدید بدون صرف هزینه زیاد است. معمولا یک روز می توانید به پایان برسید.

دریافت یک سینک آشپزخانه جدید

اگر قصد دارید در دکوراسیون آشپزخانه فقط یکی از ویژگی های اصلی آشپزخانه خود را جایگزین کنید، تغییر سینک خود را در نظر بگیرید. یک سینک آشپزخانه سفید برای آشپزخانه کشور مناسب است.

غرق فولاد ضد زنگ بیشتر معاصر است و در طراحی آشپزخانه مدرن خوب است. یا، شما می توانید یک سینک متمایز برای رسیدن به یک بیانیه جدی بگیرید. اگر فضا برای چیزی غیرعادی نباشد، شما باید سینک گوشه را امتحان کنید.

چگونه یک آشپزخانه با وسایل سیاه را تزئین کنیم
لوازم جانبی سیاه بسیار رایج و بسیار شیک است. با این حال، از منظر طراحی، آنها می توانند یک مشکل باشند. این یک رنگ سخت برای مطابقت با یک موضوع است و با تمام رنگ های دیگر در طراحی آشپزخانه شما مناسب است.

لوازم جانبی سیاه را می توان با تعدادی از سبک ها با تفکر دقیق کار کرد:

برای ظاهر مدرن، جاروبرقی لوازم آشپزخانه سیاه و سفید با رنگ سفید و پررنگ.
برای یک نگاه یکپارچهسازی با سیستمعامل، جفت لوازم جانبی سیاه و سفید را در یک نگاه شطرنجی به رنگ سفید مشاهده کنید. این سبک موفق به در نظر گرفتن فضای سن و یکپارچهسازی با سیستمعامل در همان زمان می شود.
برای یک آشپزخانه کشور، لوازم جانبی سیاه و سفید خود را با بسیاری از مبلمان اکولایزر دیگر خود ریف کنید.

چگونه می توان یک میز آشپزخانه را تزئین کرد

جداول آشپزخانه نه تنها برای غذا خوردن نیست، بلکه می توانند برای کمک به طراحی آشپزخانه شما با هم طراحی شوند. آنها را برای فصل، موارد خاص، و یا فقط برای آوردن برخی از زندگی به استفاده روزمره تزئین کنید.

برای تعطیلات، میز اصلی آشپزخانه خود را تغییر دهید تا فصل را مطابقت دهید اما در موضوع خود باقی بمانید. یک بوقلمون کاغذی را روی میز آشپزخانه کشور خود برای شکرگزاری قرار دهید و یا یک نمایشگر با استفاده از گلدانهای شیشه ای، شمع ها و جعلی کریستال مات را برای فصل کریسمس در آشپزخانه مدرن خود بسازید. تزئین میز آشپزخانه شما یک راه عالی برای جلب خلاقیت شماست!

سعی کنید این ایده های تزئین آشپزخانه را بیابید!

دکوراسیون با میوه ها
یک سبد یا کاسه را با سیب، پرتقال، لیمو یا هر میوه دیگری که دوست دارید پر کنید. شما همچنین می توانید آنها را به ظروف شیشه ای بگذارید و آنها را به مرکز های ظریف تبدیل کنید.

دکوراسیون با گیاهان
گل یک انتخاب سنتی برای میز آشپزخانه برای یک دلیل خوب است. گیاهان گلدانی نیز به خوبی ظاهر می شوند، و به طور خاص، ساکولنت ها، نیاز به مراقبت بسیار کمی پس از گلدان به درستی.

چگونه یک آشپزخانه سفید تزئین کنیم

آشپزخانه های سفید کلاسیک هستند آنها روشن و تمیز هستند. بدون رنگ زیاد، فضاهای بسیار کم فشرده برای تزئین، از آنجا که همه چیز سفید است. با این حال، این بدان معنا نیست که آنها باید خسته کننده باشند. در اینجا برخی از الهام بخش آشپزخانه بزرگ برای آشپزخانه سفید وجود دارد:

زمینه برنج
از برنج استفاده کنید تا یک نگاه بی کلاسی اما بی نظیر را به شما نشان دهد.

صنعتی
برای ایجاد یک نگاه صنعتی، یک جزیره ی آشپزخانه سنگ مرمر و آهن اضافه کنید.

مینیمالیست
همه چیز را کمی و آرام نگه دارید. همچنین بسیار دوستانه بود.

مدرن
نور پودر هندسی خنک را استفاده کنید تا آشپزخانه سفید خود را مدرن و تازه نگاه دارید.

سبز
بعضی از زندگی را با گیاهان گلدان اضافه کنید

چوب گرم
یک آشپزخانه سفید را از وجود بیش از حد سرد با برخی از لهجه گرم گرم نگه دارید.

تزئین دیوار آشپزخانه

دیوارهای آشپزخانه اغلب به طور کامل استفاده نمی شوند. با همه ی چیزهای دیگر که در مورد تزئین آشپزخانه فکر می کنید، آنها از کار خارج می شوند. با این حال، بسیاری از گزینه های عالی برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه است که می تواند مقدار زیادی از فضای اضافه وجود دارد!

نقاشی های کاشی قابل توجهی را اضافه کنید
ایجاد یک تخته سیاه با رنگ تخته سیاه
مجموعه هنری خود را نشان دهید
سبد را بر روی دیوار آویزان کنید
صفحات نمایش و پلاتر
گلدان ها و ظرف ها را ببندید
نقاشی دیواری را رنگ کنید
اضافه کردن گیاهان نصب شده روی دیوار
دیوار لهجه ایجاد کنید
پایان دادن به افکار درباره نحوه تزئین آشپزخانه در دکوراسیون آشپزخانه
راه های مختلفی برای تزئین آشپزخانه وجود دارد. دکور آشپزخانه باید انعکاس تنظیمات شخصی و شیوه زندگی شما باشد.

این که آیا شما یک آشپزخانه بزرگ دارید یا یک آشپزخانه کوچک، یکی که اغلب استفاده می شود یا کمی استفاده می شود، راه های بسیار خوبی برای گرفتن آن به نظر می رسد عالی وجود دارد!

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.