دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه

Corner Shelves: Making the most of your kitchen space

در این مقاله سعی داریم دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

طراحان آریا سعی بر این دارد تا سایتی جامع و کامل در تمامی ابعاد دکوراسیون داخلی   Interior decoration به شما دوستداران و علاقمندان طراحی داخلی ارائه دهد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون آشپزخانه

مهم نیست که شما کمی از یک هارپر یا نه؛ ما باید همه چیز را در خانه هایمان در هم شکسته باشیم.

داشتن قفسه گوشه ای به خوبی ساخته شده می تواند زندگی را بسیار ساده تر کند، نه به ذکر است که خانه شما چطور خیره کننده خواهد بود.

از یک قفسه قفسه گوشه ای کوچک به یک قفسه بزرگ قفسه گوشه، سازماندهی خانه شما ساده خواهد بود در حالی که شما همچنین می توانید برخی از منحصر به فرد و تمیزی را در مخلوط قرار دهید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

ساخت یک شلو در دکوراسیون آشپزخانه

برای مثال قفسه گوشه ایکای اغلب انتخاب محبوب است، اگرچه شما می توانید از قفسه های گوشه ای ساخته شده استفاده کنید، بسیاری از مردم می خواهند قفسه های گوشه ای خود را بسازند. نه تنها ارزان تر است، بلکه به شما فرصت می دهد که با آن به همان اندازه خلاق باشید.

بنابراین در اینجا چیزی است که شما برای قفسه آشپزخانه چوب خانگی خود نیاز دارید:

برای درک بهتر دکوراسیون آشپزخانه که ما در مورد آن صحبت میکنیم، در اینجا برخی از کلمات فنی که اغلب استفاده میشوند، ممکن است هنوز با آنها آشنا نباشید:

استانداردها – نوارهای طولانی سفید سفید عمودی بر روی دیوار. آنها با پیچیدن پیچ و مهره های دیواری به دیوار متصل می شوند.

ستدس ها برای حمایت بهتر از قفسه ها می توانند بسیار سنگین باشند که ممکن است استانداردها را از دیوار خارج کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.
قفسه های قفسه – پشتیبانی قفسه به قلاب ها بر اساس استانداردهای قلاب.
قبل از خرید چوب، چندین چیز وجود دارد که باید تعیین کنید و در ذهن داشته باشید:

اندازه قفسه ها در دکوراسیون آشپزخانه

اولین چیزی که باید در هنگام ساخت یک قفسه دیوار گوشه ای به آن توجه کنید این است که چه مدت می خواهید قفسه ها را داشته باشید. مردم ترفند مفید گاهی اوقات برای صرفه جویی در پول در چوب، داشتن قفسه های باریک در قسمت بالایی برای اقلام کوچکتر و قفسه های گسترده تر در پایین برای چیزهای بزرگتر.

البته شما لازم نیست که در دکوراسیون آشپزخانه این کار را انجام دهید. تعیین اندازه قفسه دیوار گوشه شما به طور کامل به شماست، اما شما باید قفسه های خود را حداقل ۲ اینچ در گذشته که در آن استانداردهای قفسه در خارج از کشور قرار است برنامه ریزی کنید.

اگر ستدنده های شما در حال حاضر در دیوار قرار گرفته اند، اطمینان حاصل کنید که قفسه ها به اندازه کافی بلند خواهند شد تا به آنها برسید.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

بنابراین، اگر دقیقا مطمئن نباشید در مورد فاصله بین دو ناودانی، از آنها استفاده کنید تا آنها را علامت بزنید و سپس تصمیم بگیرید که کدام ستدس ها شما را برای نگهداری استانداردها و پشتیبانی از قفسه های خود در انبار استفاده خواهد کرد.

هنگامی که دکوراسیون آشپزخانه بزرگ می شود، قفسه ی گوشه ی گوشیتان بزرگ می شود، شما باید طول و عرض چوب را برنامه ریزی کنید و آنها را بر روی یک تکه کاغذ قرار دهید.

چرا این مهم است؟ خب، به سادگی به این دلیل است که یک چیز انسانی برای فراموش کردن و هر شمارش این شمارش در هنگام ساخت چیزی از ابتدا.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

یک چیز مفید برای انجام دادن این است که یک طرح واحد ذخیره سازی گوشه ای ایجاد کنید و سپس تمام اندازه گیری ها را بنویسید. هنگامی که آنها را در جلوی شما بر روی کاغذ می بینید، ساده تر کردن، تغییر، و محاسبه چیزها است.

به طوری منطقی، هنگامی که شما این کار را انجام داده اید، طول چوب را به راحتی برنامه ریزی می کنید، به طوری که به اندازه کافی ساده خواهد بود که بدانید که آیا شما در طول خرید چوب مورد استفاده در هر هیئت مدیره، کافی است.

طرح خود را با شما به حیاط چوب بیاورید و عرض و طول مورد نظر خود را برای شما بریزید یا حتی اگر هنوز مطمئن نیستید که چه مدت در آن نقطه نیاز دارید، به شما کمک می کند.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه

استانداردهای خرید و براکت شلو در دکوراسیون آشپزخانه

اگر شما قصد دارید یک قفسه گوشه حلق آویز یا قفسه های شناور است که طول آن بیش از ۶۴ اینچ نیست، فقط برای دو طرف نیاز به دو استاندارد دارید. اگر قفسه گوشه دیوار شما بزرگتر از آن باشد، توصیه می شود از سه عدد از آنها برای اطمینان از پشتیبانی مناسب کافی استفاده کنید.

برای مثال، اگر شما یک قفسه کوچک کوچک بسازید، به عنوان مثال، ۳۲ “طولانی یا کوتاهتر، شما استانداردها را در ستونهای مجاور آویزان خواهید کرد، به این دلیل که هیچ وقت برای پرتاب ستدس وجود نخواهد داشت.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

برای یک قفسه بزرگ گوشه، می توانید یک گل میخ بین مجموعه ای از استانداردها و براکت قفسه گوشه را از بین ببرید – مگر اینکه اگر قصد دارید از قفسه گوش شناور برای چیزی فوق العاده سنگین استفاده کنید.

اگر مطمئن نیستید، بهتر است که ستدس را پرش نکنید. شما می دانید که آنها می گویند: بهتر ایمن از متاسفم. اگر می خواهید در هر مورد بی خطر باشید، برای سه مجموعه استانداردها و برای گل میخ های مجاور بروید بدون اینکه یک گلدان پرش کنید.

پنهان کردن لبه براکت افزایش یافته شلو در دکوراسیون آشپزخانه

یکی از چیزهایی که در دکوراسیون آشپزخانه می تواند اتفاق بیفتد، اگر شما براکت های کوتاه تر را از عرض قفسه های خود خریداری کنید، براکت ها بر روی انتهای مورد استفاده برای نگهداری قفسه ها قرار می گیرند.

اگر با هر شکی که اتفاق می افتد، یک راه حل برای آن وجود دارد. به سادگی قفسه ها را بر روی براکت قرار دهید، علامت بزنید که حفره ها در آن نقطه حفاری می کنند و حفره حفاری می کنند. سپس حفره ها به قفسه ها می ریزند و قفسه چوبی چوبی شما از تمام زوایا به خوبی ظاهر خواهد شد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

شلوهای شیک در دکوراسیون آشپزخانه

هنگامی که برای ساخت قفسه شناور گوشه ای خود، قفسه آشپزخانه، قفسه تلویزیون گوشه، قفسه گوشه یا هر نوع قفسه گوشه ای دیگر می توانید به همان اندازه که شما می خواهید، خلاق باشید. اگر شما نمیدانید چطوری میخواهید قفسه جدیدتان شبیه باشد، باید وب را برای محبوبترین ایدههای قفسههای گوشه بررسی کنید.

با این حال، در اینجا برخی از شایع ترین الگوهای قفسه گوشه ای است که هر دو زیبا و زیبا می باشند.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه

مثلث کوچک شلو

همه ی مواردی که در دکوراسیون آشپزخانه نیاز دارید، قفسه های مثلثی هستند که در بالای گوشه قرار داده شده اند. یک واحد قفسه مانند این است که هر دو تزئینی و عملی است و به شما کمک خواهد کرد که چیزهای مورد علاقه خود را نشان می دهد بدون استفاده از فضای بیش از حد.

قفسه های شناور گوشه فوق العاده عملی هستند، اما مردم اغلب فراموش کرده اند که از تمام سطوح موجود استفاده کنند که از فضا محسوب می شوند.

زیرین یک قفسه را می توان در بسیاری از روش های خلاقانه استفاده کرد. به عنوان مثال، یکی از رایج ترین استفاده از آن در آشپزخانه حلقه های حلق آویز است.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

قفسه های گوشه ای شلو برای کتاب های کودکان

هنگامی که به بچه ها می آید، آنها هرگز نمی توانند فضای بسیار زیادی در اتاق خود داشته باشند. همه ما می دانیم چگونه بچه ها هستند و به راحتی اتاق خود را غول پیکر و کلاهبرداری می کنند.

قفسه گوشه ای سفید برای اتاق بچه ها یک راه عالی برای قرار دادن تمام کتاب های مورد علاقه خود در صفحه نمایش و همچنین به حداقل رساندن ظروف سرباز یا مسافر است. جدا از آن، شما همچنین می توانید آن را با برچسب مورد علاقه خود سبک کنید و یا حتی اجازه دهید بچه های خود را برای خود رنگ آن.

خلاق باش

یکی از بهترین جنبه های ایجاد چیزی از ابتدا، امکان گرفتن آن به اندازه خلاق است.

نگران نباشید از ایده های خود استفاده کنید و یک قفسه گوشه ای باهوش، یک کولاژ دیواری کوچک ۳D، قفسه گوشه ای سیاه با اشکال و اندازه های مختلف، یک قفسه کتاب گوشه سفید با طرح های دست نقاشی شده یا اساسا هر قفسه ای که می آید، ایجاد کنید .اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه
دکوراسیون داخلی آشپزخانه : استفاده از شلوها برای ساختن فضای بیشتر در آشپزخانه

قفسه گوشه شلو راه پله

اگر می خواهید یک قفسه گوشه ای مدرن در دکوراسیون آشپزخانه  داشته باشید، باید در نظر بگیرید که یکی از آنها در خط راه پله خود قرار دارد. قفسه کتاب گوشه ای مانند این را می توان برای هر دو به دلایل عملی و همچنین برای دکوراسیون استفاده می شود.

خلاصه:
گوشه ها اغلب فضای استفاده نشده در هر خانه هستند. مطمئنا، شما می توانید یک کارخانه در گوشه ای برای دکوراسیون و طراوت، اما این راه حل عملی ترین نیست، آیا این است؟

اگر یک گوشه در خانه شما وجود دارد که ظاهرا ناخوشایند به نظر می رسد، قفسه های گوشه ای یک راه عالی برای ذخیره سازی اضافی برای درهم و برهمی در اطراف خانه شما، و همچنین اضافه کردن یک نگاه مدرن و شیک به اتاق است.

بهترین چیز در مورد قفسه های گوشه این واقعیت است که شما به یک نام تجاری خاص در دکوراسیون آشپزخانه نیاز ندارید، مانند قفسه های گوشه ای از؛ شما می توانید قفسه خود را از ابتدا به سرعت و به راحتی ساخت.

اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دردنیا و سبک های نوین دکوراسیون داخلی هستید؛با طراحان آریا همراه باشید.